Forever Single
donderdag 27 september 2018 om 01:56
Kan er wel een lang verhaal van maken maar het komt er op neer dat ik al forever single ben. Ben 20j, mannelijk geslacht, in mijn vrijetijd probeer ik 4x per week te sporten, heb ik een eigen (hobby) auto waar ik aan sleutel als het nodig is en uiteraard ook in rond rijd.
Aangezien ik geen persoon ben met een groot sociaal netwerk en het lef niet heb om iemand aan te spreken ben ik al geruime actief (2 jaar) actief op Tinder. Ik heb er moeite mee om openbaar iemand aan te spreken omdat ik niet wil overkomen als creep. Ik zou dan ook nooit de 1e stap zetten omdat ik vindt dat het ook van de andere kant moet komen. Tinder heb ik sinds vandaag verwijderd omdat het gewoon niet gaat. Heeft er iemand suggesties voor mij?
Doordat ik 20 jaar ben en nog nooit een relatie en überhaupt wat heb gehad met een meid ben ik best wel onzeker op dit gebied. Ook doet het me wat omdat ik me niet gelukkig voel.
Aangezien ik geen persoon ben met een groot sociaal netwerk en het lef niet heb om iemand aan te spreken ben ik al geruime actief (2 jaar) actief op Tinder. Ik heb er moeite mee om openbaar iemand aan te spreken omdat ik niet wil overkomen als creep. Ik zou dan ook nooit de 1e stap zetten omdat ik vindt dat het ook van de andere kant moet komen. Tinder heb ik sinds vandaag verwijderd omdat het gewoon niet gaat. Heeft er iemand suggesties voor mij?
Doordat ik 20 jaar ben en nog nooit een relatie en überhaupt wat heb gehad met een meid ben ik best wel onzeker op dit gebied. Ook doet het me wat omdat ik me niet gelukkig voel.
donderdag 27 september 2018 om 11:03
Ik vind dat altijd zo'n dooddoener. Toen ik 14 was, verlangde ik ook al naar een vriend. Ook al was ik nog zo bleu als wat. Op je 20e zijn die twee jaar Tinderen een flinke hap uit je redelijk volwassen bestaan. Als je 30-40 bent, kijk je daar heel anders tegenaan.
TO daarom uitlachen vind ik niet op zijn plek. Iedereen moet ergens beginnen.
En op een dag staat ze voor zijn neus? Really? Hoeveel geschikte partners hebben bij jou al eens aangebeld, met hé, hallo, hier ben ik dan?
donderdag 27 september 2018 om 11:05
Mee eens. Hoe veel stelletjes zijn er al niet bij elkaar vanaf hun 14e/15e. Ik had ook altijd vrienden/vriendinnen om mij heen die een relatie hadden, op een gegeven moment verlang je daar naar, of dat nu op je 16e e of 28e is.MokThee schreef: ↑27-09-2018 11:03Ik vind dat altijd zo'n dooddoener. Toen ik 14 was, verlangde ik ook al naar een vriend. Ook al was ik nog zo bleu als wat. Op je 20e zijn die twee jaar Tinderen een flinke hap uit je redelijk volwassen bestaan. Als je 30-40 bent, kijk je daar heel anders tegenaan.
TO daarom uitlachen vind ik niet op zijn plek. Iedereen moet ergens beginnen.
En op een dag staat ze voor zijn neus? Really? Hoeveel geschikte partners hebben bij jou al eens aangebeld, met hé, hallo, hier ben ik dan?
En niet zo letterlijk voor je neus. Hoe vaak gebruik je die uitdrukking wel niet.. Niet voor niets een 'uitdrukking'. Iets of iemand komt op je pad, heb jij een pad voor je liggen dan? Tuurlijk niet.. Je komt gewoon iemand tegen of je leert iemand kennen :')
donderdag 27 september 2018 om 12:23
VAnonymous schreef: ↑27-09-2018 11:57Bedankt velen voor de reacties! Kijk er uiteraard nu wel anders tegen aan, velen hebben een punt! Indien er nog iets zal paatsvinden zal ik het laten weten.
Ben benieuwd!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
donderdag 27 september 2018 om 18:28
Je bent nog maar 20. Je hebt nog alle tijd om iemand te vinden. Ik zou eerst proberen werken aan jezelf, je zelfvertrouwen wat vergroten. Als je je al niet goed in je vel voelt, is het geen goed idee om aan een relatie te beginnen.
Daarnaast kan je wel kleine stapjes ondernemen om vrouwen beter te leren kennen. Zo kan je bv. goeiemorgen zeggen als je ergens binnenkomt, de deur openhouden, een kort gesprek beginnen (wie ben je, wat doe je, van waar kom je?), jezelf voorstellen, een complimentje geven, ... Het zit hem vaak in de kleine dingen. Je hoeft geen fantastische openingszin te hebben.
Wees ook trots op wie je bent als persoon. Je bent echt wel de moeite waard!
Verwacht niet te veel van jezelf en besef dat het nooit van de eerste keer goed gaat... Veel succes!
Daarnaast kan je wel kleine stapjes ondernemen om vrouwen beter te leren kennen. Zo kan je bv. goeiemorgen zeggen als je ergens binnenkomt, de deur openhouden, een kort gesprek beginnen (wie ben je, wat doe je, van waar kom je?), jezelf voorstellen, een complimentje geven, ... Het zit hem vaak in de kleine dingen. Je hoeft geen fantastische openingszin te hebben.
Wees ook trots op wie je bent als persoon. Je bent echt wel de moeite waard!
Verwacht niet te veel van jezelf en besef dat het nooit van de eerste keer goed gaat... Veel succes!