Vreemd whatsapp bericht

26-09-2018 08:46 1175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.

*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep

Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.

Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
Wat een verhaal. Ik zal niet zeggen of dit waar of niet waar is. Wat ik niet snap is dat hij haar(hem) na 10.000 euro pas heeft geblokkeerd en daarna niks meer van haar heeft vernomen?
Waarom heeft ie dat na 200,- al niet gedaan?
En waarom heeft hij na al die chantages en afpersing niet open kaart gespeeld naar jou? Dat had hij ook na €1000,- al kunnen doen.
Het was toen ook al uit de hand gelopen.
Als hij eerder eerlijk had geweest dan had hij de schade zowel financieel als emotioneel veel meer kunnen beperken.

Verder heel veel sterkte. Dit verhaal gaat hoe dan ook een staartje krijgen.
alliehamilton wijzigde dit bericht op 27-09-2018 10:54
1.16% gewijzigd
Die verschillende rekeningen zullen wel van verschillende betaalde sites zijn. Google die rekeningnummers anders eens, of vraag bij de bank na of die bij een bedrijf horen. Die horen echt niet allemaal bij een alleenstaande moeder die een paar boodschappen nodig heeft.
Het is een bizar verhaal. 10.000 euro overmaken wegens een sekschat?

En dan nog de whatsapp berichten idd.

TO, wat moet je hier nu van maken? Ik zou het even niet weten.
Anna_02 schreef:
27-09-2018 10:48
Tuurlijk. Die €10.000 zullen wel opgegaan zijn aan webcam/seks sites. Vraag de bankafschriften eens op, of van de creditcard. Daarop moet dan de naam van die vrouw te zien zijn, maar waarschijnlijk krijg je een betaalde sekssite te zien.

Inderdaad, die 10.000 euro eerst maar eens bekijken. Naar wat voor rekeningen is dat gegaan? Dat moet uit te zoeken zijn.
Bee_Kind schreef:
27-09-2018 10:46
Ik denk serieus dat ik pissiger zou zijn dat ie zich zo dom voor 10.000 euro op heeft laten liggen dan dat ie een sekschat heeft gehad.
Ja, zelfs een bezoekje aan de hoeren zou ik door de vingers zien. Wij hebben trouwens niet eens zoveel geld op de rekening :biggrin:
Wow. Ik hoop echt dat hij de waarheid vertelt. Al is het dan wel een pannenkoek dat hij het zo ver heeft laten komen zeg!
Snap dat je dit even moet laten bezinken TO. Hopelijk kan er via de politie iets gedaan worden. Bah wat een vieze zwendelaars.
Mmm Zou ik het erg vinden als er geen fysiek contact is geweest,
Nee hoor zie ik geen probleem is.

en het raken in je portomonee is anders?
Is en blijft toch gewoon een leugen(tje)?

Of je liegt of niet zo simpel is het. ongeacht wat je doet of waarover
(ben een man he heb geen 100den theorieën, heb ik geen hersens voor :))

Vind ik het een probleem nee, ben ik vreemd gegaan nee ook niet dus? geen probleem

TO ik ben benieuwd of de politie je met vrijwillig geld geven kan helpen, denk dat dat moeilijk wordt.
Met het stukje afpersing en zijn foto gebruiken terwijl er geen toestemming voor is zouden ze julllie moeten kunne helpen S6 in ieder geval!!
Wat een apart twijfelachtig verhaal, als ik jou was zou ik mee gaan met aangifte doen!!
Wat een sufferd ook zo'n bedrag overmaken en jou niks vertellen over hoe hij in de problemen zat...........???
Aparte kwibus heb jij in huis......
Kom op zeg... ik snap dat het shocking is en dat je heeeel graag wil geloven dat jouw vent niet liegt/vreemdgaat maar DIT verhaal voor waar aannemen is wel heel naïef...
De belangrijkste vraag nu: Hoe verklaart hij de whatsappberichten? En je gaat echt geen 10k aan iemand betalen als je alleen seksueel gechat hebt met iemand, dan moet er wel sprake zijn van seks en chantagemateriaal.
ikke606 schreef:
27-09-2018 10:56
Mmm Zou ik het erg vinden als er geen fysiek contact is geweest,
Nee hoor zie ik geen probleem is.

en het raken in je portomonee is anders?
Is en blijft toch gewoon een leugen(tje)?

Of je liegt of niet zo simpel is het. ongeacht wat je doet of waarover
(ben een man he heb geen 100den theorieën, heb ik geen hersens voor :))

Vind ik het een probleem nee, ben ik vreemd gegaan nee ook niet dus? geen probleem

TO ik ben benieuwd of de politie je met vrijwillig geld geven kan helpen, denk dat dat moeilijk wordt.
Met het stukje afpersing en zijn foto gebruiken terwijl er geen toestemming voor is zouden ze julllie moeten kunne helpen S6 in ieder geval!!
En de hoofdvraag? Nl. zou je vrouw het erg vinden / zou het haar kwetsen? Daar zie ik geen antwoord op :winkie:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ook ik zou dit verhaal niet geloven, eerlijk gezegd. Ik denk dat als je de rekeningnummers door Google haalt dat je dan verschillende betaalsites vindt. Dat zou ik als eerste eens doen, dan weet je waar je staat.

Sterkte, het lijkt me een verschrikkelijke situatie.
MissMaran schreef:
27-09-2018 10:33
Ik denk dat degenen die erachter zitten geld willen en chanteren en druk gaan uitoefenen door dit soort kunstjes zodat hij blijft betalen.
Goed dat rosawinde het nu weet nu kunnen ze er samen iets tegen doen.

Dus heeft ie met zijn piemel naar een stel criminelen staan zwaaien op webcam ipv naar een arm gescheiden vrouwtje.
Om whatsapp te hacken heb je volgens mij altijd de foon nodig. Dus die vlieger gaat niet op.
Heel eerlijk gezegd geloof ik ook niets van zijn verhaal. Ik denk niet zozeer dat hij is vreemdgegaan, maar dat dat geld idd naar betaalde sekssites is gegaan. Kun je zien wanneer de eerste en laatste betaling is geweest?

Daarnaast denk ik dat hij tevens zelf een profiel heeft aangemaakt op een sekssite en zo in contact is gekomen met andere vrouwen. Ik bedoel, als je alleen skype gebruikt, dan hoef je daarnaast je telefoonnummer niet bekend te maken. Ook wel erg dom om dat te doen en dat kan iedereen wel bedenken lijkt mij?! En hoe komen anderen dan aan jouw nummer?

Ik geloof heus wel dat er tegenwoordig slimme hackerpraktijken plaatsvinden, maar dit verhaal klopt gewoon niet als je het nuchter (en zonder emotie!) bekijkt. Dat je het heel graag zou wíllen geloven is een andere zaak.
Het zou mijn vent niet meer zijn hoor, daar gaat je nieuwe:schuifpui/ keuken/ reis naar Tibet. En respect sowieso..

Wel heel klote :hug:
JonathanStrange schreef:
27-09-2018 11:00
Ook ik zou dit verhaal niet geloven, eerlijk gezegd. Ik denk dat als je de rekeningnummers door Google haalt dat je dan verschillende betaalsites vindt. Dat zou ik als eerste eens doen, dan weet je waar je staat.

Ik denk dat je dit moet doen. Nu vragen om die afschriften nog eens te mogen zien. Niet zeggen wat je gaat doen, maar vervolgens meerdere nummers door Google te halen.
Als er niets naar boven komt, dan weet je nog niet veel meer. Maar stel dat er wel een betaalsite voor webcamseks naar boven komt... of wat dan ook... dan weet je direct 100% zeker dat hij de waarheid wil bedekken. Zelfs met een grote leugen en enorm bizar verhaal.
Ik hoop het niet voor je, maar je wilt dit uitsluiten lijkt me. En echt, de kans is toch wel aanwezig dat die 10 duizend aan een seksverslaving of wat dan ook zijn op gegaan.
Bee_Kind schreef:
27-09-2018 10:41
Ik snap ook niet dat je je voor 10.000 euro laat chanteren als het enige dat je hebt gedaan is wat sekschats?
Er was nog meer, er werden ook foto's van de kinderen gestuurd bijvoorbeeld (van zijn facebook).
Check idd de rekeningnummers. Het kan zelfs zijn dat hij een extra rekening heeft en het overboekt met een andere naam.
En die mevrouw kan niets vanaf zijn whats app versturen.
alliehamilton schreef:
27-09-2018 10:51
Wat een verhaal. Ik zal niet zeggen of dit waar of niet waar is. Wat ik niet snap is dat hij haar(hem) na 10.000 euro pas heeft geblokkeerd en daarna niks meer van haar heeft vernomen?
Waarom heeft ie dat na 200,- al niet gedaan?
En waarom heeft hij na al die chantages en afpersing niet open kaart gespeeld naar jou? Dat had hij ook na €1000,- al kunnen doen.
Het was toen ook al uit de hand gelopen.
Als hij eerder eerlijk had geweest dan had hij de schade zowel financieel als emotioneel veel meer kunnen beperken.

Verder heel veel sterkte. Dit verhaal gaat hoe dan ook een staartje krijgen.
Ik snap het ook niet hoor, en hij zelf achteraf volgens mij ook niet. Maar als je er middenin zit denk ik dat het in je hoofd toch anders werkt.
Rosawinde schreef:
27-09-2018 11:07
Er was nog meer, er werden ook foto's van de kinderen gestuurd bijvoorbeeld (van zijn facebook).
Dan vind ik dit helemaal een bizar verhaal. Je man laat zich toch ten koste van de kinderen niet chanteren?! Ik zou dezelfde dag bij de politie op de stoep zitten met mijn rode konen van schaamte. Laf dat hij dat niet heeft gedaan en dus een heel stuk minder geloofwaardig als vader zijnde.
Hij heeft gisteren al glashard tegen je gelogen, dus ik zou echt kritisch blijven
Sure.
Rosawinde schreef:
27-09-2018 11:07
Maar waarom heeft hij het zo ver laten komen dan?
Op het moment dat de kinderen erbij betrokken werden had hij toch ook jou, vrienden, familie, politie kunnen inlichten?

En nadat hij ze geblokkeerd heeft? Toen was het klaar? Nooit meer iets van “ze” vernomen?
Snap dat stukje van het verhaal ook niet helemaal.
Dan had hij dat ook na 100 of 200,- al kunnen doen.
Anna_02 schreef:
27-09-2018 10:48
Tuurlijk. Die €10.000 zullen wel opgegaan zijn aan webcam/seks sites. Vraag de bankafschriften eens op, of van de creditcard. Daarop moet dan de naam van die vrouw te zien zijn, maar waarschijnlijk krijg je een betaalde sekssite te zien.

En die berichten naar jou toe dan? Waarin hij zelf stuurt dat hij wel Skype heeft? Als hij echt opgelicht zou zijn, dan ben je als de dood dat dat nog een keer gebeurd en blijf je wel verre van Skype en proberen contact te leggen met anderen. Gehackt? Echt ongelofelijk dat vrouwen hierin trappen.
dit ja, hij heeft gewoon betaald voor seks. Daarom wilde hij ook skypen en stuurde dit per ongeluk naar zijn vrouw. Waarom zou je immers willen skypen met een vrouw die je chanteert? Hij liegt of ze wonen in Oslo
Bee_Kind schreef:
27-09-2018 10:46
Ik denk serieus dat ik pissiger zou zijn dat ie zich zo dom voor 10.000 euro op heeft laten liggen dan dat ie een sekschat heeft gehad.
Eens! Over het WA bericht, misschien wilde je man contact zoeken met de 'vrouw', dus poging tot videobellen. Waarschijnlijk wilde je man zekerheid dat het echt een vrouw was. Dus hij stuurde zijn Skype maar ik denk dat die andere persoon daar niet op gereageerd heeft. Zoiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven