Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.

donderdag 27 september 2018 om 11:13
donderdag 27 september 2018 om 11:13
Ik zou hem iig nog niet op zijn mooie ogen vertrouwen. Het blijft een raar verhaal en verschrikkelijk voor jou.
Heel veel wijsheid.

alliehamilton wijzigde dit bericht op 27-09-2018 11:17
20.50% gewijzigd
donderdag 27 september 2018 om 11:14
Dit.GlitterCupcake schreef: ↑27-09-2018 10:21Wat. Een. Bullshit.
En nog iets. Al had ik 5 kinderen van een vent, met zo’n loser wil ik niet samenleven. Wat een kneus.
Waar zit je zelfrespect, vrouw?
Am Yisrael Chai!
donderdag 27 september 2018 om 11:16
Zorg dat je de rekeningnummers met de bijbehorende bedragen meeneemt wanneer je aangifte gaat doen. Ja, JE, want jij moet uiteraard mee gaan om nieuwe smoesjes te voorkomen.
Neem ook de URL's van dei websites mee, dan zoekt de politie wel uit vanaf welk IP-adres die accounts zijn aangemaakt.
Neem ook de URL's van dei websites mee, dan zoekt de politie wel uit vanaf welk IP-adres die accounts zijn aangemaakt.
Niet geschoten is altijd mis
donderdag 27 september 2018 om 11:17
Wacht even.
Tienduizend euro overmaken vanwege chantage??!!
Sowieso.....überhaupt geld overmaken naar een zogenaamd alleenstaand moedertje die het moeilijk heeft. Terwijl hij zelf een gezin heeft??!!!! Met maarliefst drie kinderen??????!!!!!!! En dit alles begonnen omdat hij wilde chatten met vrouwen voor de spanning...?
Al zou dit waar zijn he......wat ongelofelijk dom en naief. Dit zou voor mij eerder een reden zijn om te scheiden dan een keer 1 of ander dom dronken slippertje in de kroeg.
Dit is toch leugen, bedrog, respectloos...alles in 1 wat je niet wilt in een relatie? En ik zie al een wending met dat hij er nog mee weg komt als slachtoffer ook nog.
Tienduizend euro overmaken vanwege chantage??!!
Sowieso.....überhaupt geld overmaken naar een zogenaamd alleenstaand moedertje die het moeilijk heeft. Terwijl hij zelf een gezin heeft??!!!! Met maarliefst drie kinderen??????!!!!!!! En dit alles begonnen omdat hij wilde chatten met vrouwen voor de spanning...?
Al zou dit waar zijn he......wat ongelofelijk dom en naief. Dit zou voor mij eerder een reden zijn om te scheiden dan een keer 1 of ander dom dronken slippertje in de kroeg.
Dit is toch leugen, bedrog, respectloos...alles in 1 wat je niet wilt in een relatie? En ik zie al een wending met dat hij er nog mee weg komt als slachtoffer ook nog.
donderdag 27 september 2018 om 11:19
Wat een kutsituatie Rosawinde!
Feitelijk is het enige wat je zeker weet, dat je man tegen je heeft gelogen. Glashard en geloofwaardig. Dat is griezelig.
Zijn verhaal is ofwel waar, ofwel kolder en bedoeld om zijn vreemdgaan te verhullen. Als het waar is, zijn er erg veel rare hiaten in het verhaal en moeten er heel veel vraagtekens worden ingevuld, zoals:
- hoe zit dat met die Whatsapp-berichten?
- waarom skypet hij nog met mensen die hem chanteren en waar hij al niet meer op in gaat
- waarom is hij niet eerder gestopt met betalen
- wat is er allemaal gebeurd tussen hem en andere vrouwen
- waarom heeft hij eerst zoveel gedaan (Skype verwijderen, telefoon opschonen) om jou te overtuigen dat er niets aan de hand is, en komt hij nu met dit verhaal
Als hij liegt en dit verhaal ophangt om zijn vreemdgaan te verhullen, klopt alles precies! Dan zegt en doet hij precies de dingen die hij in die situatie zou zeggen, incl het oplichtingsverhaal dat van hem een min of meer onschuldig slachtoffer maakt. Dat verklaart de Whatsapp-berichten, het verwijderen, de verdwenen geldbedragen, het niet eerder stoppen of vertellen.
Dat tweede lijkt nu dus een stuk waarschijnlijker dan het eerste. Dus hij moet wel met heel overtuigende bewijzen komen voor dat andere verhaal. Heb je overigens nog andere waarnemingen die op vreemdgaan zouden kunnen wijzen?
Feitelijk is het enige wat je zeker weet, dat je man tegen je heeft gelogen. Glashard en geloofwaardig. Dat is griezelig.
Zijn verhaal is ofwel waar, ofwel kolder en bedoeld om zijn vreemdgaan te verhullen. Als het waar is, zijn er erg veel rare hiaten in het verhaal en moeten er heel veel vraagtekens worden ingevuld, zoals:
- hoe zit dat met die Whatsapp-berichten?
- waarom skypet hij nog met mensen die hem chanteren en waar hij al niet meer op in gaat
- waarom is hij niet eerder gestopt met betalen
- wat is er allemaal gebeurd tussen hem en andere vrouwen
- waarom heeft hij eerst zoveel gedaan (Skype verwijderen, telefoon opschonen) om jou te overtuigen dat er niets aan de hand is, en komt hij nu met dit verhaal
Als hij liegt en dit verhaal ophangt om zijn vreemdgaan te verhullen, klopt alles precies! Dan zegt en doet hij precies de dingen die hij in die situatie zou zeggen, incl het oplichtingsverhaal dat van hem een min of meer onschuldig slachtoffer maakt. Dat verklaart de Whatsapp-berichten, het verwijderen, de verdwenen geldbedragen, het niet eerder stoppen of vertellen.
Dat tweede lijkt nu dus een stuk waarschijnlijker dan het eerste. Dus hij moet wel met heel overtuigende bewijzen komen voor dat andere verhaal. Heb je overigens nog andere waarnemingen die op vreemdgaan zouden kunnen wijzen?
Spreuken 18:2

donderdag 27 september 2018 om 11:22
Tuurlijk. Foto's van de kinderen. En dan gaat een beetje vader niet direct naar de politie en licht de moeder niet in, maar laat gewoon zijn kinderen bedreigen. En dat allemaal voor wat "ik ben geil" gechat.
En de gemiddelde Jan Lul met gezin heeft ook zo 10.000 euro liggen, dat mist ie verder ook niet dus daar komt zijn vrouw niet eens achter en hij heeft er ook totaal geen stress van.
Sterker nog, het doet hem zo weinig dat ie gewoon nog steeds vrolijk zijn Skypegegevens aan het eerste de beste geile vrouwtje appt.
Dat je niet in 1 klap al je liefde en respect voor zo'n loser kwijt bent, zeg.
Maar blijf vooral bij hem, dan weten single vrouwen als ik zeker dat dergelijke sneue lamlullen in ieder geval niet bij ons terecht komen.
En de gemiddelde Jan Lul met gezin heeft ook zo 10.000 euro liggen, dat mist ie verder ook niet dus daar komt zijn vrouw niet eens achter en hij heeft er ook totaal geen stress van.
Sterker nog, het doet hem zo weinig dat ie gewoon nog steeds vrolijk zijn Skypegegevens aan het eerste de beste geile vrouwtje appt.
Maar blijf vooral bij hem, dan weten single vrouwen als ik zeker dat dergelijke sneue lamlullen in ieder geval niet bij ons terecht komen.
Am Yisrael Chai!

donderdag 27 september 2018 om 11:23
Wat was daar mee dan? Van zijn openbaar facebook werden foto's van jullie kinderen gehaald? Dat is toch niet schokkend. Dat zijn foto's van de speeltuin of iets dergelijks, waarvan er miljoenen openbaar staan. Wat deden ze daar dan mee dat zo schokkend was?
donderdag 27 september 2018 om 11:24
Zeg ze is je mattie niet hoor.. Dit is een vrouw wiens leven sinds gister op zijn kop staat, beetje respect zeg..
donderdag 27 september 2018 om 11:25
Achteraf denk ik wel, maar hij heeft ook een andere baan moeten zoeken en ik dacht dat het daarvan was.houseofcards2 schreef: ↑27-09-2018 11:13Het is een raar verhaal. Maar stel even dat het waar is, heb je dan niks aan hem gemerkt de afgelopen weken/maanden? Die man moet toch onder enorme druk staan. De stress die dit met zich meebrengt (zeker als de kinderen er ook bij betrokken worden) moet toch aan hem afgelezen zijn geweest??
donderdag 27 september 2018 om 11:26
To, ga mee naar de politie.
Hier in de regio kan je dit soort meldingen/aangiften (chantage+computervredebreuk) ENKEL op afspraak doen. Gaan minimaal 3 werkdagen overheen. Check hoe dat bij jou in de regio zit. Is ook jouw geld immers.
Als hij straks thuiskomt met vaag verhaal over politiebezoekje zonder melding/aangifte, neemt hij je waarschijnlijk (nogmaals) in de zeik.
Ik geloof er geen ruk van. Ben bang dat jouw man een pathologische leugenaar wordt(is), dit gedrag blijft herhalen en jij vanaf nu altijd onzeker bent over je eigen waarnemingen. Dat is ziekmakend. Kijk uit!
Verder: Heel heel heel veel sterkte. En je hoeft niks nu te doen hè. morgen of volgende week is ook ok. Probeer bij te komen van de schrik.
Hier in de regio kan je dit soort meldingen/aangiften (chantage+computervredebreuk) ENKEL op afspraak doen. Gaan minimaal 3 werkdagen overheen. Check hoe dat bij jou in de regio zit. Is ook jouw geld immers.
Als hij straks thuiskomt met vaag verhaal over politiebezoekje zonder melding/aangifte, neemt hij je waarschijnlijk (nogmaals) in de zeik.
Ik geloof er geen ruk van. Ben bang dat jouw man een pathologische leugenaar wordt(is), dit gedrag blijft herhalen en jij vanaf nu altijd onzeker bent over je eigen waarnemingen. Dat is ziekmakend. Kijk uit!
Verder: Heel heel heel veel sterkte. En je hoeft niks nu te doen hè. morgen of volgende week is ook ok. Probeer bij te komen van de schrik.
donderdag 27 september 2018 om 11:28
En bedankt hé, daar kan ik wat mee!fashionvictim schreef: ↑27-09-2018 11:22Tuurlijk. Foto's van de kinderen. En dan gaat een beetje vader niet direct naar de politie en licht de moeder niet in, maar laat gewoon zijn kinderen bedreigen. En dat allemaal voor wat "ik ben geil" gechat.

donderdag 27 september 2018 om 11:29
Oh jee. Ik snap niks van dit verhaal, maar het is ook typisch zo'n verhaal waar ik niks van WIL snappen. Afpersing? Sekssites? Bijstandsmoedertje? Foto's van de kinderen? Hacking?
Mijn grootste punt zou zijn dat ik deze man nooit meer serieus zou kunnen nemen, en dan maakt het niet uit of hij nou afgeperst of seksverslaafd is - het lijken me allebei redenen om hem helaas, al duurde het huwelijk nog zo lang, het allerbeste te wensen en alleen verder te gaan.
Tenzij hij psychotisch is, dan is het iets anders. En die kans lijkt me niet eens ondenkbeeldig.
Mijn grootste punt zou zijn dat ik deze man nooit meer serieus zou kunnen nemen, en dan maakt het niet uit of hij nou afgeperst of seksverslaafd is - het lijken me allebei redenen om hem helaas, al duurde het huwelijk nog zo lang, het allerbeste te wensen en alleen verder te gaan.
Tenzij hij psychotisch is, dan is het iets anders. En die kans lijkt me niet eens ondenkbeeldig.

donderdag 27 september 2018 om 11:32
donderdag 27 september 2018 om 11:33
Joh, ik sta aan jouw kant, hoor. Heb zelf net zo'n klootzak gehad die er inderdaad ook duizenden euro's - zogenaamd van zijn eigen geld, maar als je samen een gezin hebt komt het hoe dan ook uiteindelijk dan toch uit jouw zak - doorheen gejaagd bleek te hebben aan god weet wat.
Trap er toch niet in. Het is al erg genoeg dat je zo lang van niks wist. Maar nu je het wel weet, handel er dan ook naar. Je hebt 3 kinderen, bedenk je wat voor voorbeeld je hen wil geven en welke normen en waarden je hen mee wil geven. Ik weet zeker dat je niet zou willen dat zij uitgroeien tot liegende bedriegers die zelfs hun kinderen gebruiken om hun eigen hachje te redden. Welnu, als je dat niet voor je kinderen wil, wil dat dan voor jezelf ook niet. Wees lief voor jezelf, zorg dat je je eigen beste vriendin bent. En als je dat bent dan weet je dat er maar 1 mogelijke uitkomst van dit verhaal is. Die man bij het grof vuil en de hemel op je blote knietjes danken dat je er nu achter bent gekomen nu je nog relatief jong bent en nog opnieuw kunt beginnen.
Am Yisrael Chai!

donderdag 27 september 2018 om 11:35
Amen.fashionvictim schreef: ↑27-09-2018 11:33Joh, ik sta aan jouw kant, hoor. Heb zelf net zo'n klootzak gehad die er inderdaad ook duizenden euro's - zogenaamd van zijn eigen geld, maar als je samen een gezin hebt komt het hoe dan ook uiteindelijk dan toch uit jouw zak - doorheen gejaagd bleek te hebben aan god weet wat.
Trap er toch niet in. Het is al erg genoeg dat je zo lang van niks wist. Maar nu je het wel weet, handel er dan ook naar. Je hebt 3 kinderen, bedenk je wat voor voorbeeld je hen wil geven en welke normen en waarden je hen mee wil geven. Ik weet zeker dat je niet zou willen dat zij uitgroeien tot liegende bedriegers die zelfs hun kinderen gebruiken om hun eigen hachje te redden. Welnu, als je dat niet voor je kinderen wil, wil dat dan voor jezelf ook niet. Wees lief voor jezelf, zorg dat je je eigen beste vriendin bent. En als je dat bent dan weet je dat er maar 1 mogelijke uitkomst van dit verhaal is. Die man bij het grof vuil en de hemel op je blote knietjes danken dat je er nu achter bent gekomen nu je nog relatief jong bent en nog opnieuw kunt beginnen.

donderdag 27 september 2018 om 11:36
@Rosawinde, ik leef erg met je mee en ik ben niet de enige. Ik hoop op het beste voor jou en je kinderen.
Los van alle andere details vind ik het apart dat je man EUR 10.000 overmaakt naar een onbekende. Hij werd niet onder schot gehouden om die transactie te doen.
Voor EUR 10.000 kan je oudste kind studeren.
Alleen daarom zou ik al woedend zijn.
Los van alle andere details vind ik het apart dat je man EUR 10.000 overmaakt naar een onbekende. Hij werd niet onder schot gehouden om die transactie te doen.
Voor EUR 10.000 kan je oudste kind studeren.
Alleen daarom zou ik al woedend zijn.
donderdag 27 september 2018 om 11:40
Daar kan ik nu echt nog niet over nadenken, ja natuurlijk ben ik boos en teleurgesteld en verdrietig en alles, maar ik zit hier ook met een gezin en weet nog steeds niet hoe en wat.samarinde schreef: ↑27-09-2018 11:29Oh jee. Ik snap niks van dit verhaal, maar het is ook typisch zo'n verhaal waar ik niks van WIL snappen. Afpersing? Sekssites? Bijstandsmoedertje? Foto's van de kinderen? Hacking?
donderdag 27 september 2018 om 11:44
Begin eens de gegevens op te vragen, wanneer en hoevaak en naar welke rekeningnummers er betaald is. En Google die nummers eens. Of Google de naam die vermeld staat bij de rekeningnummers, dat is de eerste stap. Misschien vind je iets, misschien niet. Dan kun je vanuit daar verder. Vind je wel iets, info bijvoorbeeld die niet bij een zielige alleenstaande moeder hoort, dan weet je dat je man je nog steeds willens en wetens belazerd.

donderdag 27 september 2018 om 11:45
Dat snap ik. Maar ik zou nu wel direct stappen zetten richting de politie. Samen, dus. En alles - samen - tot op de bodem uitzoeken. Alle mails, bewijzen, afschriften, sekssite-adressen en wat er nog meer boven tafel komt verzamelen en aan de politie overleggen. Samen, dus. Het zou mij niet verbazen als jouw man dat liever in zijn eentje doet.