Afgewezen - AU
zaterdag 14 maart 2009 om 14:02
'Even slikken en weer doorgaan....' en je realiseren dat het omgekeerd ook wel eens het geval kan zijn, dat jij 'hem' niet ziet zitten. Het is denk ik een onderdeel van flirten, aftasten, daten etc.
Een poging wagen en evt. blauwtje lopen is volgens mij altijd nog beter/spannender dan hel-e-maal niks ondernemen.
Maar wel balen voor je, dat wel..
Een poging wagen en evt. blauwtje lopen is volgens mij altijd nog beter/spannender dan hel-e-maal niks ondernemen.
Maar wel balen voor je, dat wel..
zaterdag 14 maart 2009 om 14:35
Misschien helpt het volgende:Alle delen van Bridget Jones kijken.2 dozen tissues.Een grote doos bonbons.Een volle thermoskan met kamillethee.En dat allemaal op een vrije weekend! Lekker in bed blijven of op de bank met een lekkere deken. In je huispak. Zo was ik de "blue days" doorgekomen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

zaterdag 14 maart 2009 om 15:38
Telkens weer-Willeke Alberti
Zoek afleiding, ga niet teveel piekeren in de trant van:"had ik misschien dit moeten doen of zo moeten reageren'. Zoek in geen geval contact met hem(al geloof ik niet dat je dat van plan was). Het is even slikken en weer doorgaan.
Ben zelf paar maanden geleden op een vrij 'laffe' manier gedumpt/ afgewezen...En ik weet, het is makkelijker gezegd dan gedaan, als je, net als ik, voor het eerst in tijden weer verliefd bent en even wederzijds lijkt te zijn...
Zoek afleiding, ga niet teveel piekeren in de trant van:"had ik misschien dit moeten doen of zo moeten reageren'. Zoek in geen geval contact met hem(al geloof ik niet dat je dat van plan was). Het is even slikken en weer doorgaan.
Ben zelf paar maanden geleden op een vrij 'laffe' manier gedumpt/ afgewezen...En ik weet, het is makkelijker gezegd dan gedaan, als je, net als ik, voor het eerst in tijden weer verliefd bent en even wederzijds lijkt te zijn...
anoniem_52487 wijzigde dit bericht op 14-03-2009 15:39
Reden: foutje
Reden: foutje
% gewijzigd
zaterdag 14 maart 2009 om 19:43
het is superstoer dat je hebt laten weten dat je iemand leuk vindt, echt cool - en enorme pech dat de andere jou niet heel leuk blijkt te vinden, maar er zijn meer leuke mannen!
snel vergeten - die slechte ervaring en gewoon je enthousiaste behouden - iig proberen...
je kunt trots op jezelf zijn hoor!
gr. liefs, en weet je het is beter om spijt te hebben van iets dat je wel gedaan hebt, dan spijt te hebben omdat je geen poging ondernomen hebt...
snel vergeten - die slechte ervaring en gewoon je enthousiaste behouden - iig proberen...
je kunt trots op jezelf zijn hoor!
gr. liefs, en weet je het is beter om spijt te hebben van iets dat je wel gedaan hebt, dan spijt te hebben omdat je geen poging ondernomen hebt...
zaterdag 14 maart 2009 om 19:46
zondag 15 maart 2009 om 00:56
zondag 15 maart 2009 om 02:10
quote:meds schreef op 15 maart 2009 @ 02:09:
wie is G-D?(f) http://www.jewishvirtuall ... e_Seven_Noahide_Laws.html
wie is G-D?(f) http://www.jewishvirtuall ... e_Seven_Noahide_Laws.html