Afgewezen - AU

14-03-2009 13:45 33 berichten
--
Alle reacties Link kopieren
Chocola eten
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Enfin, zo licht kan ik er alleen over denken als ik niet al stiekem een beetje verliefd ben.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
'Even slikken en weer doorgaan....' en je realiseren dat het omgekeerd ook wel eens het geval kan zijn, dat jij 'hem' niet ziet zitten. Het is denk ik een onderdeel van flirten, aftasten, daten etc.

Een poging wagen en evt. blauwtje lopen is volgens mij altijd nog beter/spannender dan hel-e-maal niks ondernemen.

Maar wel balen voor je, dat wel..
zuipen tot je het niet meer voelt
Nieuwe kleren kopen!
Met vriendinnen driedubbelgoedgevuldechocoladebrownies bakken! En heerlijk uitgebreid klagen over hoe verschrikkelijk de betreffende man zijn kans op een geweldige vrouw heeft vergooid.

Succes en geniet!

Eventjes zwelgen en daarna: kop op!
Misschien helpt het volgende:Alle delen van Bridget Jones kijken.2 dozen tissues.Een grote doos bonbons.Een volle thermoskan met kamillethee.En dat allemaal op een vrije weekend! Lekker in bed blijven of op de bank met een lekkere deken. In je huispak. Zo was ik de "blue days" doorgekomen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Afleiding, afleiding, afleiding. En verder gaan.
Afleiding zoeken in de vorm van een nieuw slachtoffer.. die je gebutste ego weer een beetje kan laten glimmen. Tip: leg de lat niet te hoog ;-p
Telkens weer-Willeke Alberti

Zoek afleiding, ga niet teveel piekeren in de trant van:"had ik misschien dit moeten doen of zo moeten reageren'. Zoek in geen geval contact met hem(al geloof ik niet dat je dat van plan was). Het is even slikken en weer doorgaan.

Ben zelf paar maanden geleden op een vrij 'laffe' manier gedumpt/ afgewezen...En ik weet, het is makkelijker gezegd dan gedaan, als je, net als ik, voor het eerst in tijden weer verliefd bent en even wederzijds lijkt te zijn...
anoniem_52487 wijzigde dit bericht op 14-03-2009 15:39
Reden: foutje
% gewijzigd
Ik ga er mee om zoals jij zegt: AU. Dat was 't

Enneh...sommige adviezen vind ik meer passen bij een break-up situatie. Relax zeg...tis maar een blauwtje
Haha ja maar een blauwtje kan verdomd kloterig aanvoelen...! (helaas ook vrij recent meegemaakt) Wat mij helpt is lekker gaan stappen, kletsen met vriendinnen en je focussen op wat leuk en goed gaat!
--
het is superstoer dat je hebt laten weten dat je iemand leuk vindt, echt cool - en enorme pech dat de andere jou niet heel leuk blijkt te vinden, maar er zijn meer leuke mannen!

snel vergeten - die slechte ervaring en gewoon je enthousiaste behouden - iig proberen...

je kunt trots op jezelf zijn hoor!

gr. liefs, en weet je het is beter om spijt te hebben van iets dat je wel gedaan hebt, dan spijt te hebben omdat je geen poging ondernomen hebt...
Klopt! Mister weet dat ik hem leuk vind! Heb het hem verteld en ooow wat voelde ik me toen stoer!! En ik heb er idd geen spijt van, hij mocht het weten ook al heeft het niet opgeleverd wat ik graag zou willen...

Goed berichtje van je Blond01!
Ik zou mezelf wijsmaken dat ik gewoon niet genoeg moeite heb gedaan. Als ik hem echt had willen hebben had ik me meer ingezet. En ik zou gaan bedenken waarom ik niet zoveel moeite heb gedaan. Natuurlijk omdat het een loser is, anders had ik er meer werk van gemaakt.
Weten dat alles een reden heeft . G-d wil jou niet met deze knaap omdat hij nog een veel beter exemplaar voor Jou in petto heeft waarbij je deze achteraf maar niks zal vinden
wie is G-D?
quote:meds schreef op 15 maart 2009 @ 02:09:

wie is G-D?(f) http://www.jewishvirtuall ... e_Seven_Noahide_Laws.html
Huh?
het is hier binnen beter dan buiten
Kgeloof op dat vlak toch in grootmoeders wijsheid die vond dat meneer mevrouw het hof hoort te maken
Aaaah HOL kom op zeg!!! Je hoeft toch niet in elk topic je geloof te gaan promoten????
Die hormoonslavernij!!
Doet ze toch niet. is grootmoeders wijsheid.
right, vandaar dat jewish gedoe.
Die hormoonslavernij!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven