Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
donderdag 27 september 2018 om 17:21
Gelijk gepost geloof ik. Ja precies, dat bedoelde ik ook in mijn post.Vivavandaag schreef: ↑27-09-2018 17:11Dat zou ik niet adviseren. Als ze het niet meer aankan, zou ik adviseren om vrij te vragen wegens persoonlijke omstandigheden. Met een korte toelichting. Zo maak je het persoonlijk, maar niet té persoonlijk. Werk blijft werk. Dat oogst meer respect dan ziek melden (en voorkomt mogelijk dat je daadwerkelijk omvalt). Ik weet niet waar TO werkt, maar niet alle werkgevers/ managers hebben begrip. Het is bovendien geen verhaal om met iedereen te delen, ook bescherming van alle betrokkenen (kinderen), al hoeft TO zich natuurlijk nergens voor te schamen.
donderdag 27 september 2018 om 17:29
Maar ik geloof niet dat TO op haar achterhoofd gevallen is, ze gaat hem nu heus niet steeds op zijn blauwe ogen geloven. Het gaat opvallen als dingen steeds niet helemaal blijken te kloppen in zijn woorden/daden. Dat bedoelde ik meer met dat na verloop van tijd dingen uitkomen.

donderdag 27 september 2018 om 17:39
Dankjewel, nu je het zegt.. komt niet echt helder over allemaal: negeren dus wat ze zegt.
Sorry TO, ik begin nu ook wel een heel vreemd gevoel te krijgen als ik het vergelijk met de mail die ik zelf heb ontvangen. Die met: 'ik heb beelden van je' blablabla terwijl die er domweg niet kunnen zijn. Onmogelijk.
Toch was de toon heel agressief en zelfverzekerd terwijl ik er echt om moest lachen en dacht nog: je zal wél hebben zitten masturberen en getrouwd zijn dan breekt het zweet je ws uit. Maar hier niet dus, zou ook niet weten hoe iemand aan mijn foto kan komen die staan niet online. Ook niet als profielfoto, gewoon nergens. Was gewaarschuwd door een computernerd: nooit je foto online zetten dus praat je via de app tegen mijn hond of een stripfiguur of zo.
Dat appje naar jou snap ik ook niet, dat is de kip met gouden eieren slachten als je de boel op wil lichten: dan is het spel voor de oplichters afgelopen, klinkt niet logisch. Geen idee wat er aan de hand is maar heb ontzettend met je te doen.
Ik heb ook (is nu gestopt trouwens) ook boze brieven gehad van meestal Russische vrouwen die zich vertwijfeld afvroegen waarom ik niet meer reageerde, we hadden het zo leuk, was er iets mis? En nog 1000 varianten daarop.
Had een probleem gehad als ik een vrouw en kinderen had gehad, nu dacht ik alleen WAAR komt dat vandaan?
Weet het nog steeds niet, verwijderde de mail gewoon zonder iets aan te klikken.
En pas dus pure chantage, betalen of we zetten alles online, je vrouw en kinderen krijgen bericht. Moest op mijn handen gaan zitten om niet te antwoorden met een jankerig 'neeeee niet doen, mijn vrouw verlaat me, en mijn 5 bloedjes van kinderen dan?'
Was benieuwd of er iets op terug zou komen maar ik hield me aan de regel: niets aanklikken, meteen verwijderen en niks mee doen.
Ik hoop dat je man je de waarheid verteld hoe pijnlijk ook zodat je zelf een besluit kan vormen over hoe nu verder.
Het is niet niks, er zijn mensen die gewoon standaard liegen, ik heb om die reden een vriendschap verbroken. Geen liefdesrelatie maar gewoon een vriend die ik al jaren kende. Ik ben hetero voor alle duidelijkheid

Ik kon er niet meer tegen dat je altijd moest denken: o, hij ligt op de IC in het ziekenhuis ZEGT HIJ, eerst maar eens bellen of het klopt. En dan: nee hoor, we hebben geen patient met die naam.
Slopend zulke mensen, ik heb toen hier een account aangemaakt omdat ik me ook afvroeg of ik niet overdreef, ik wilde geen contact meer met hem.
Laat staan als het je geliefde is... ik hoop dat hij het geen enkel probleem vindt dat jij overal bij bent om uit te zoeken hoe dit kan. Neem ook de tijd om na te denken.
En als hij je verwijten gaat maken dat je wantrouwend bent o.i.d. zou ik hem echt even naar familie of vrienden sturen: dat moet je echt niet pikken. Dan speelt hij gewoon: 'wie de grootste bek heeft krijgt gelijk'.
En dat verdien je niet.. heel veel sterkte en zoek ook vooral steun bij vriendinnen, familie heb je die? Iemand waar je dit verhaal kan vertellen zonder opdracht wat je MOET doen?
Ik hoop echt dat jij niet je mond houdt uit plaatsvervangende schaamte, wat er ook gebeurd is HIJ is een sukkel, niet jij.
Knoop dat echt goed in je oren want het is makkelijk om te zeggen: zou mij niet gebeuren, ik was meteen opgestapt enz. maar het is geen vriendje waar je net een paar maanden mee omgaat en ontdekt dat hij het toch niet is. Er zijn kinderen, neem je tijd en luister naar je gevoel (en kijk naar de feiten natuurlijk..)
Recht je rug en blijf tegen jezelf zeggen: HIJ zit fout, niet ik. Jij bent het slachtoffer wat er ook achter zit.
Die dreigmail die ik kreeg heb ik overigens lachend voorgelezen door de telefoon aan de vrouw waar ik sinds kort mee date omdat ik me gewoon afvroeg of er mensen zijn die meteen betalen.. en omdat ik niets te verbergen heb. Ook moest ik echt lachen om de toon maar vroeg haar ook: waar zou dat nou toch vandaan komen? Ik heb nog nooit zo'n cam/chatsite bezocht.. en dat is echt waar, niks voor mij.
Eerst de onderste steen boven, dan pas een besluit vormen.
De enige link die ik kon leggen was een profiel op Relatieplanet dat ik ooit gehad heb, toen begon Olga te mailen, en Natasja die wel heel goed bij mijn profiel pastte.. zou verdacht over kunnen komen.
Nogmaals heel veel sterkte en hou er rekening mee dat hij mss echt stukje bij beetje in een scam is getrapt waar het begon met relatief onschuldig geflirt via zo'n sekschat.
Aan jou de keus of je hem dat vergeeft of niet. Sterkte nogmaals.
donderdag 27 september 2018 om 17:57
En tussentijds loop je dus continue met een knoop in je maag, te twijfelen aan jezelf, aan je eigen gevoel. Terwijl het nu eigenlijk al duidelijk is. Persoonlijk denk ik dat je je nóg rotter voelt als je blijft, tegen beter weten in. Je ogen sluit voor wat je weet, maar het probeert te ontkennen, goed te praten. Terwijl je straks trots op jezelf bent wanneer je nu voor jezelf kiest. Want TO kan niets doen aan hoe haar man haar behandelt, maar wel hoe ze daarmee omgaat en zichzelf behandelt.winkje87 schreef: ↑27-09-2018 17:29Maar ik geloof niet dat TO op haar achterhoofd gevallen is, ze gaat hem nu heus niet steeds op zijn blauwe ogen geloven. Het gaat opvallen als dingen steeds niet helemaal blijken te kloppen in zijn woorden/daden. Dat bedoelde ik meer met dat na verloop van tijd dingen uitkomen.
Maar als ze alles onder ogen ziet en besluit te blijven om wat voor reden dan ook, dan is dat ook een goede keuze, dat is aan haar.
Zolang je maar niet probeert goed te praten wat er aan de hand is, of meegaat in de ongeloofwaardige verhalen. Want dan ben je straks niet alleen boos op je man, maar ook op jezelf en dan word je bovendien nog verder in zijn ellende meegetrokken. Doe jezelf en je man niet aan. Daar help je niemand mee.
donderdag 27 september 2018 om 19:38
Net even bijgelezen, bedankt voor al jullie berichten, doet me goed.
Update: er is nog niet veel te melden.
Man heeft politie gebeld, die gaan terugbellen hierover. Dat zegt hij tenminste. Ik kijk het even aan.
Verder ga ik vanavond in de afschriften kijken en de whatsapp berichten, om gegevens te controleren. Hij zou inzicht in alles geven, dus ben benieuwd.
Man heeft politie gebeld, die gaan terugbellen hierover. Dat zegt hij tenminste. Ik kijk het even aan.
Verder ga ik vanavond in de afschriften kijken en de whatsapp berichten, om gegevens te controleren. Hij zou inzicht in alles geven, dus ben benieuwd.

donderdag 27 september 2018 om 19:40
Rosawinde schreef: ↑27-09-2018 19:38Net even bijgelezen, bedankt voor al jullie berichten, doet me goed.

donderdag 27 september 2018 om 19:45

donderdag 27 september 2018 om 19:46
Rosawinde schreef: ↑27-09-2018 19:38Net even bijgelezen, bedankt voor al jullie berichten, doet me goed.

noteer alles, sla alles op, print alles en bewaar dat bij je eigen spullen, in zicht. Sterkte.

donderdag 27 september 2018 om 19:52
Beste Rosa, houd oren en ogen open. Een gewaarschuwd mens telt voor 4 in jou geval, met de kindjes.
Hij zal alles, alles, alles doen om zijn
" verslaving" te verbergen.
Ik kan me voorstellen dat je denkt die meid is gek. Maar geloof me nu. Hij is er zo goed in geworden en heeft nu een fixuh steek laten vallen.
Als je tot 10.000 euro kunt gaan, zit je er tot in je nek in....
Ga bij jezelf na, voelde je iets? Waar was hij in de tijd toen hij geen werk had en waar was jij?
Wanneer begon hij ermee? Het begint met 1... en loopt steeds verder uit de hand omdat de drug, drang steeds meer toeneemt.
De politie bellen... zou ik na checken. Ik weet het je wilt het niet, maar hebt nu echt het recht voor jezelf dat te doen..
Wat heb je te verliezen?
Ga grenzen stellen.
Ik niks meer, ik ben al kwijt wat ik dacht te hebben, een eerlijke man binnen mijn huwelijk. En ja we zijn nog samen. Dus het kan. Maar is een lange zware weg. Iedereen die lult. Ik deed dit en gooide hem eruit, praat maar wat. Zo werkt dat niet altijd.
Pfff. Ik wil je een hard onder de riem steken.
Hij zal alles, alles, alles doen om zijn
" verslaving" te verbergen.
Ik kan me voorstellen dat je denkt die meid is gek. Maar geloof me nu. Hij is er zo goed in geworden en heeft nu een fixuh steek laten vallen.
Als je tot 10.000 euro kunt gaan, zit je er tot in je nek in....
Ga bij jezelf na, voelde je iets? Waar was hij in de tijd toen hij geen werk had en waar was jij?
Wanneer begon hij ermee? Het begint met 1... en loopt steeds verder uit de hand omdat de drug, drang steeds meer toeneemt.
De politie bellen... zou ik na checken. Ik weet het je wilt het niet, maar hebt nu echt het recht voor jezelf dat te doen..
Wat heb je te verliezen?
Ga grenzen stellen.
Ik niks meer, ik ben al kwijt wat ik dacht te hebben, een eerlijke man binnen mijn huwelijk. En ja we zijn nog samen. Dus het kan. Maar is een lange zware weg. Iedereen die lult. Ik deed dit en gooide hem eruit, praat maar wat. Zo werkt dat niet altijd.
Pfff. Ik wil je een hard onder de riem steken.

donderdag 27 september 2018 om 20:00
Ik lach om die vent.Vivavandaag schreef: ↑27-09-2018 19:45Ik begrijp je punt, maar het kan toch ook tactvoller worden gebracht. De wereld van TO staat op z’n kop, haar hele gezin, ze is nog helemaal niet in staat helder na te denken, geeft een update en dan is dit je reactie....
Wat een toneelstuk voert hij op om zijn ontrouw te verdoezelen.
Ik had zijn porem wel willen zien toen hij zijn beklagje deed aan de popo.
Onderwijl dondersgoed wetend dat hij erachter zit en de boel bij elkaar liegt om zijn hachje te redden.

donderdag 27 september 2018 om 20:08
Ben je een beetje handig? Als je whatsapp verwijderd en weer installeert krijg je de laatste backup terug. Wie weet wat er nog staat.Rosawinde schreef: ↑27-09-2018 19:38Net even bijgelezen, bedankt voor al jullie berichten, doet me goed.

donderdag 27 september 2018 om 20:27
Hopelijk speelt hij echt open kaart met je. Maar ervan uitgaan kun je niet, natuurlijk. Een verklaring voor het verdwenen geld zou in ieder geval al een eerste stap zijn. Wellicht kom je iets verder door zijn apps te lezen.
Heb je trouwens geen inzage in jullie rekeningen? Hoe kan anders het dat je nooit gezien hebt dat er geld naar vreemde rekeningen werd overgemaakt?
Heb je trouwens geen inzage in jullie rekeningen? Hoe kan anders het dat je nooit gezien hebt dat er geld naar vreemde rekeningen werd overgemaakt?
donderdag 27 september 2018 om 20:29
Jeetje, wat een verhaal!! Alles even gelezen en wat een gedoe... Ik ben even benieuwd of je bij dit telefoongesprek met de politie zat? Heb toch een beetje een onderbuik gevoel bij dit verhaal! Wat heb je tot nu toe allemaal voor bewijs van zijn kant gezien?
donderdag 27 september 2018 om 20:30
Ik weet het niet... Het klinkt voor mij als iemand die z’n verslaving probeert te verdoezelen. En ik wil hem niet goed praten, ook niet in de slachtofferrol plaatsen (integendeel!), maar dat plaatst zijn gedrag in een heel ander daglicht. Nogmaals: hij had hulp moeten zoeken toen hij merkte dat hij problemen had, maar hij heeft toe gegeven aan zijn verslaving (denk ik). En als dat zo is, zal hij blijven liegen, blijven proberen om zijn verslaving te verbergen (en zo in stand te kunnen houden). Dat vind ik eigenlijk heel triest... Want dat betekent dat het probleem heel groot is en moeilijk op te lossen. En zolang hij ontkent, is er geen beginnen aan. Treurig toch?Soulsista schreef: ↑27-09-2018 20:00Ik lach om die vent.
Wat een toneelstuk voert hij op om zijn ontrouw te verdoezelen.
Ik had zijn porem wel willen zien toen hij zijn beklagje deed aan de popo.
Onderwijl dondersgoed wetend dat hij erachter zit en de boel bij elkaar liegt om zijn hachje te redden.

donderdag 27 september 2018 om 21:00
donderdag 27 september 2018 om 21:17
Ik vind die appjes wel verklaarbaar in dit verhaal.
Ik ben ook eens gehackt door ,waarschijnlijk, een zure ex.
Mijn man kreeg ook berichten van mij, die ik naar een vriendin gestuurd had.
Man en ik kregen daar ruzie over,wat natuurlijk precies de bedoeling was.
Mailtjes van Natascha,s en Olga,s heb ik ook vaak gehad. Dat ze zich weer in zich wilde voelen enzo.
Kwam alleen niet echt geloofwaardig over omdat ik toch echt geen piemel heb.
Ik ben ook eens gehackt door ,waarschijnlijk, een zure ex.
Mijn man kreeg ook berichten van mij, die ik naar een vriendin gestuurd had.
Man en ik kregen daar ruzie over,wat natuurlijk precies de bedoeling was.
Mailtjes van Natascha,s en Olga,s heb ik ook vaak gehad. Dat ze zich weer in zich wilde voelen enzo.
Kwam alleen niet echt geloofwaardig over omdat ik toch echt geen piemel heb.