Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
donderdag 27 september 2018 om 23:03
En dus ook die 10.000 terug kunnen vinden? En over een periode van?Rosawinde schreef: ↑27-09-2018 22:59Nee soms verschillende rekeningnummers, de nummers die in de whatsapp genoemd worden.
Skype kan ik niet in, heb geen inloggegevens. Ook zo voor de sites.
Sorry, ik ben een digibeet en zo niet handig in die dingen...
Als het voor jou al spannend is, kun je nagaan hoe het voor mij is....
Google de rekeningnummers eens. En print alle transacties vast voor het politiebezoek...
donderdag 27 september 2018 om 23:05
Vraag voor de zekerheid ook een BKR overzicht op...Rosawinde schreef: ↑27-09-2018 22:46Nou, ik heb de rekening doorgespit en vergeleken met de appjes, dat klopt wel allemaal met elkaar.... dus zeg dat er een appje is van een datum dat ze om 50 euro vraagt, dan is ook op die datum dat bedrag overgemaakt. Het gaat steeds om kleine bedragen meerdere keren per week.
En wat ik nog terug kan vinden in mijn agenda zijn dat ook gewone normale dagen geweest, dus niet dat hij dan s avonds een afspraak had of zo.
O, en hij gaat naar de huisarts voor een doorverwijzing naar een psycholoog.
Ik wacht het nog steeds af, eerst zien dan geloven.
Ik ga nog even teruglezen.

donderdag 27 september 2018 om 23:05
Dank je.JonathanStrange schreef: ↑27-09-2018 23:01Lijkt me verschrikkelijk. Ik heb met je te doen.
Heb je je man nog gesproken vandaag? Op de melding van politie bellen na?
Ja vanavond, toen vertelde hij ook dat hij naar de huisarts gaat.
En hij geeft ook toe dat het een soort verslaving is, en hij daar dus vanaf wil.
donderdag 27 september 2018 om 23:06
Ghehe, niet treuriger als vijfennegentig procent van de ramptoeristen hier....Vivavandaag schreef: ↑27-09-2018 22:58Als je hier je plezier en je spanning uithaalt in je leven, is het treurig met je gesteld...
Heerlijk leesvoer dit, shoot me

What have we done....
donderdag 27 september 2018 om 23:06
ik probeer het helder te krijgen. ik ben namelijk wél handig met dit soort dingen, dus dan kan ik meedenken.
Er zijn dus whatsapps? Van 1 persoon? Die zogenaamde bijstandsmoeder? Of zijn er appjes van verschillende personen? Heb je dat nummer / die nummers al gegoogeld? En de naam/ namen?
En je zei net dat er betalingen gedaan zijn naar verschillende rekeningnummers? Van 1 rekening van jouw man? of van verschillende rekeningen?
De rekening waarnaar werd gestort, zijn die van 1 persoon? Of van verschillende personen? En komen die namen overeen met de namen in Whatsapp? En heb je die namen (die bij de rekeningnummers horen dus) al gegoogeld?
Edit: en die transacties, die komen dus in totaal neer op een bedrag van om en nabij de 10000 euro? Heb je dat ook gecontroleerd?
fashionvictim wijzigde dit bericht op 27-09-2018 23:07
7.77% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
donderdag 27 september 2018 om 23:11
Ik ga ook mijn bed opzoeken, proberen wat te slapen.
Sorry als ik niet op alles reageer, ik had gisterochtend toen ik mijn vraag stelde in Digi nota bene dit nooit verwacht.
Probeer tussen alle hectiek en de dagelijkse drukte door toch te reageren.
Nogmaals dank voor al jullie reacties en steun.

donderdag 27 september 2018 om 23:19
Nogmaals, er zijn echt leukere dingen om van te genieten! Ga naar buiten, ga iets leuks doen met partner, vrienden en/ of familie. Er is zoveel om van te genieten!
Ik zie 95% TO voorzien van goede tips. Ik zie er maar eentje van genieten... Die heeft het volgens mij nóg slechter dan TO...
donderdag 27 september 2018 om 23:21
Ik heb mijn boek er zelfs voor weggelegd.... Het spijt me, maar op dit soort momenten ben ik zo blij dat ik al gescheiden ben... Wat een gesodemieter allemaal.

donderdag 27 september 2018 om 23:22
dat je het denkt is tot daar aan toe, maar sommige dingen kun je ook gewoon voor je houden.. andervrouws ellende bestempelen als heerlijk leesvoer vind ik een beetje ziek eerlijk gezegd
donderdag 27 september 2018 om 23:23
Wat naïef! Tuurlijk geniet 3 kwart van de reageerders hiervan...Vivavandaag schreef: ↑27-09-2018 23:19Nogmaals, er zijn echt leukere dingen om van te genieten! Ga naar buiten, ga iets leuks doen met partner, vrienden en/ of familie. Er is zoveel om van te genieten!
Ik zie 95% TO voorzien van goede tips. Ik zie er maar eentje van genieten... Die heeft het volgens mij nóg slechter dan TO...
donderdag 27 september 2018 om 23:27
Mee eens.bluebirdie schreef: ↑27-09-2018 23:22dat je het denkt is tot daar aan toe, maar sommige dingen kun je ook gewoon voor je houden.. andervrouws ellende bestempelen als heerlijk leesvoer vind ik een beetje ziek eerlijk gezegd
Am Yisrael Chai!
donderdag 27 september 2018 om 23:28

donderdag 27 september 2018 om 23:33
Die 10.000 euro is wel een heel groot bedrag trouwens, ik bedoel , als er regelmatig om bedragen van 50 euro wordt gevraagd, ik zou nog maar even verder spitten als ik jou was Rosawinde.
Dat is dus 4x per week 50 euro overmaken een jaar lang, 10.000 euro. Hoe lang is dit al aan de gang? Gaat het om 1 persoon of heeft hij meerdere "bijstandsmoeders" gesponsord? keer die telefoon van hem eens binnenste buiten, gewoon gaan zoeken, grote kans dat hij niet alle geschiedenissen uit heeft geschakeld, van google, van maps, van de geinstalleerde apps uit de playstore, van zijn internetbrowser, verborgen folders, je moet alles specifiek uitschakelen wil je niet een spoor aan online informatie achterlaten, dus ga zoeken en doorspit dat ding zou ik zeggen, voor hij alles verwijdert want er komt vast nog veel meer ellende boven water
Dat is dus 4x per week 50 euro overmaken een jaar lang, 10.000 euro. Hoe lang is dit al aan de gang? Gaat het om 1 persoon of heeft hij meerdere "bijstandsmoeders" gesponsord? keer die telefoon van hem eens binnenste buiten, gewoon gaan zoeken, grote kans dat hij niet alle geschiedenissen uit heeft geschakeld, van google, van maps, van de geinstalleerde apps uit de playstore, van zijn internetbrowser, verborgen folders, je moet alles specifiek uitschakelen wil je niet een spoor aan online informatie achterlaten, dus ga zoeken en doorspit dat ding zou ik zeggen, voor hij alles verwijdert want er komt vast nog veel meer ellende boven water
anoniem_309749 wijzigde dit bericht op 27-09-2018 23:35
0.91% gewijzigd
donderdag 27 september 2018 om 23:33
Ach, noem het zoals jij het wil. Ik neem nog een wijntje!Vivavandaag schreef: ↑27-09-2018 23:30Nee hoor, niet iedereen is zoals jij. Maar goed, gebrek aan inleven, lijkt je op meerdere fronten vreemd.

vrijdag 28 september 2018 om 00:56
Ik snap er nog weinig van, want de antwoorden van TO zijn nogal summier. Ik weet wel dat bij mij de onderste steen boven zou komen, zeker naar aanleiding van alle goede tips die hier gegeven worden. Maar ik krijg tot dusver niet het gevoel dat dat ook voor TO geldt. Ik zou serieus niet kunnen slapen om 23:11 en zou doorgaan met alles uit spitten tot ik antwoorden had.

vrijdag 28 september 2018 om 01:59
Nee ik zou er ook niet van kunnen slapen eigenlijk... zou me ook even ziek melden op m’n werk om dit helemaal uit te gaan zoeken. Er worden echt goede tips gegeven hier. Hoop het zelf nooit mee te maken, lijkt me echt verschrikkelijk gewoon..Venusss schreef: ↑28-09-2018 00:56Ik snap er nog weinig van, want de antwoorden van TO zijn nogal summier. Ik weet wel dat bij mij de onderste steen boven zou komen, zeker naar aanleiding van alle goede tips die hier gegeven worden. Maar ik krijg tot dusver niet het gevoel dat dat ook voor TO geldt. Ik zou serieus niet kunnen slapen om 23:11 en zou doorgaan met alles uit spitten tot ik antwoorden had.
waarom gaat hij naar de huisarts? Omdat hij opgelicht is?
Ik denk ook dat er veel meer achter zit, dat dit nog maar het begin van het verhaal is.

vrijdag 28 september 2018 om 03:14
Ik wel, na een hele korte nacht gisteren, vandaag drong het ws pas echt door en dan nóg wil dat niet zeggen dat je alles meteen helder hebt.EuniceKathleen schreef: ↑28-09-2018 02:17Ik zou niet rusten tot ik dit tot op de bodem had uitgezocht TO, want de verklaring van je man komt op mij tamelijk vergezocht over.... En tegenstrijdig, want inderdaad: waar is-ie dan verslaafd aan?
Heel verstandig om dan een nacht proberen goed te slapen en niet met rode ogen bonnetjes tegen het licht houden.
Kan je beter doen als je goed geslapen hebt.
Iemand die net betrapt is op een forse leugen ontkent eerst over het algemeen. Zeker als zijn gezin op het spel staat.
Had hij eerder aan moeten denken, tuurlijk maar als hij seksverslaafd is -ik neem aan dat dat bedoelt wordt- is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Het bestaat echt, vroeger noemden ze zo iemand 'oversekst'.
Nu heet het anders, en vroeger dacht men ook dat het een karaktertrekje was terwijl je wel vaak hoorde zeggen: 'die persoon kan het gewoon niet laten, alles draait om seks bij hem'.
Alleen is men erachter inmiddels dat het echt een verslaving kan zijn, geen keuze.
En je kan er nu met internet veel makkelijker en anoniemer aankomen, seks met een ander.
Waar ik opgroeide heeft een man van halverwege de 30 zijn hele erfenis (enigst kind) naar de hoeren gebracht. Life. Elke dag na het werk hup naar de dichtstbijzijnde grote stad en hoppa. Bedrijf dat hij heeft geërfd kwam onder de hamer: boeide hem niet.
Vreemde man maar wel gewoon een HBO-opleiding en een goede manager toen ouders nog leefden. Daarna hield niemand hem nog tegen en ging hij ipv vrijdagavond, zaterdag en zondag elke dag met als gevolg: aan de grond. Compleet.
Hij dacht nog dat die dames hem wel zouden helpen

Ik zou alle tijd nemen die je nodig hebt TO, en alleen al voor jullie kinderen vind ik het niet om 'van te smullen' maar dieptriest. Ik hoop dat jullie eruitkomen op een manier die voor jullie gezin het beste werkt.
Het is niet zo dat je 19 bent en ontdekt dat je vriend die je net ontmoet hebt wel erg veel aandacht aan andere meisjes schenkt en jij onzeker wordt. Was het maar zo gegaan, dan had je kunnen kiezen: blijven of gaan.
Nu ook natuurlijk maar er zijn wel kinderen bij betrokken, het is je man en vader van je kinderen..

vrijdag 28 september 2018 om 03:44
Ze heeft gelukkig altijd een keuze, al zal ze eerst de hele waarheid willen weten.Lenn12345 schreef: ↑28-09-2018 03:14Ik wel, na een hele korte nacht gisteren, vandaag drong het ws pas echt door en dan nóg wil dat niet zeggen dat je alles meteen helder hebt.
Heel verstandig om dan een nacht proberen goed te slapen en niet met rode ogen bonnetjes tegen het licht houden.
Kan je beter doen als je goed geslapen hebt.
Ze gaat slapen omdat ze moet werken waarschijnlijk, ze herhaalt steeds dat het gewone leven ook doorgaat
Iemand die net betrapt is op een forse leugen ontkent eerst over het algemeen. Zeker als zijn gezin op het spel staat.
Had hij eerder aan moeten denken, tuurlijk maar als hij seksverslaafd is -ik neem aan dat dat bedoelt wordt- is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Het bestaat echt, vroeger noemden ze zo iemand 'oversekst'.
Dit is een aanname van jou, hij is namelijk altijd thuis buiten zijn werk om. Geen verdachte redenen dat hij seks met een ander heeft.
Nu heet het anders, en vroeger dacht men ook dat het een karaktertrekje was terwijl je wel vaak hoorde zeggen: 'die persoon kan het gewoon niet laten, alles draait om seks bij hem'.
Alleen is men erachter inmiddels dat het echt een verslaving kan zijn, geen keuze.
En je kan er nu met internet veel makkelijker en anoniemer aankomen, seks met een ander.
Waar ik opgroeide heeft een man van halverwege de 30 zijn hele erfenis (enigst kind) naar de hoeren gebracht. Life. Elke dag na het werk hup naar de dichtstbijzijnde grote stad en hoppa. Bedrijf dat hij heeft geërfd kwam onder de hamer: boeide hem niet.
Vreemde man maar wel gewoon een HBO-opleiding en een goede manager toen ouders nog leefden. Daarna hield niemand hem nog tegen en ging hij ipv vrijdagavond, zaterdag en zondag elke dag met als gevolg: aan de grond. Compleet.
Hij dacht nog dat die dames hem wel zouden helpenja tuurlijk, net een film. Laatste wat ik hoorde was dat hij bij zijn familie nooit meer welkom was en in een opvang voor dakloze mannen zat, als enige niet aan drank of drugs verslaafd.
Zulke mensen zijn er ook, door hun verdriet verliezen ze zich in hun verslaving. Daar is een aanleiding voor geweest.
Ik zou alle tijd nemen die je nodig hebt TO, en alleen al voor jullie kinderen vind ik het niet om 'van te smullen' maar dieptriest. Ik hoop dat jullie eruitkomen op een manier die voor jullie gezin het beste werkt.
Het is niet zo dat je 19 bent en ontdekt dat je vriend die je net ontmoet hebt wel erg veel aandacht aan andere meisjes schenkt en jij onzeker wordt. Was het maar zo gegaan, dan had je kunnen kiezen: blijven of gaan.
Nu ook natuurlijk maar er zijn wel kinderen bij betrokken, het is je man en vader van je kinderen..![]()