Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
zaterdag 29 september 2018 om 13:19
waarom blijf je bij hem dan?Pindakaasjes schreef: ↑29-09-2018 10:44Naar is dat. En die hatelijke gevoelens die het nog kan oproepen.
Helemaal weg gaan zal het nooit..
Laat zei hij iets als: 'dat is niet zuiver..'
waarop ik meteen zei: 'net als jouw geweten..'
En dan even zo'n intens vernietigende starende blik naar hem geven.
Maar het slijt wel steeds meer om, lig soms al in een deuk.
Maar jammer blijft het.. hier heb ik natuurlijk 'nooit' voor getekend.
Ik hield van mijn kruin tot mijn tenen van die man, was zo gek op hem!
Maar ja, t'is kapot.
zaterdag 29 september 2018 om 15:00
mensen laat Rosawinde even tijd om adem te halen en na te denken over wat en hoe. Heb het idee dat een aantal mensen iets te veel bun eigen situatie projecteren op TO en graag willen dat zij doet wat zijzelf niet hebben gedaan, maar even vergeten dat ieder zijn eigen pad heeft te lopen en dat je een ander niet kunt behoeden voor fouten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 29 september 2018 om 15:05
als ze dat wil, zeker. Maar ik denk dat het te vroeg is nu om knopen door te hakken over de toekomstMadeliefjees schreef: ↑29-09-2018 15:02Belangrijkste is dat zij dit samen met haar man oplost en vecht om hun huwelijk te houden voor elkaar en voor de kinderen.

zaterdag 29 september 2018 om 15:06
rosanna08 schreef: ↑29-09-2018 15:00mensen laat Rosawinde even tijd om adem te halen en na te denken over wat en hoe. Heb het idee dat een aantal mensen iets te veel bun eigen situatie projecteren op TO en graag willen dat zij doet wat zijzelf niet hebben gedaan, maar even vergeten dat ieder zijn eigen pad heeft te lopen en dat je een ander niet kunt behoeden voor fouten

zaterdag 29 september 2018 om 15:31
Dàt!rosanna08 schreef: ↑29-09-2018 15:00mensen laat Rosawinde even tijd om adem te halen en na te denken over wat en hoe. Heb het idee dat een aantal mensen iets te veel bun eigen situatie projecteren op TO en graag willen dat zij doet wat zijzelf niet hebben gedaan, maar even vergeten dat ieder zijn eigen pad heeft te lopen en dat je een ander niet kunt behoeden voor fouten
Ze zit pas sinds twee dagen in een rollercoaster en heeft het tot nu toe prima aangepakt. De tips hier vormen allemaal tezamen een to-do-list met als doel om zo snel mogelijk een nòg gedetailleerder strafblad van partner op te bouwen. Terwijl ze nu eigenlijk al genoeg weet: haar man bedondert de boel. Tijd om de boel even te laten bezinken en te besluiten wat de beste volgende stap zal zijn.

zaterdag 29 september 2018 om 15:42
Volgens mij ben ik al een tijdje weg hoor!
Had ik al geschreven hier. Ook goedemorgen!

zaterdag 29 september 2018 om 15:51
Wat een flauwe sneer. Ik projecteer juist NIET mijn eigen situatie, maar zie (misschien door mijn eigen situatie?) wel dat TO zichzelf een rad voor ogen laat draaien.rosanna08 schreef: ↑29-09-2018 15:00mensen laat Rosawinde even tijd om adem te halen en na te denken over wat en hoe. Heb het idee dat een aantal mensen iets te veel bun eigen situatie projecteren op TO en graag willen dat zij doet wat zijzelf niet hebben gedaan, maar even vergeten dat ieder zijn eigen pad heeft te lopen en dat je een ander niet kunt behoeden voor fouten
Ik vind helemaal niet dat TO de zaken goed aanpakt. Naar wat ik hier lees doet ze volgens mij sowieso niet zo veel, of ze vertelt het in ieder geval niet aan ons. En dat is ze natuurlijk ook niet verplicht, maar ik lees dat gebrek aan actie als een teken dat ze het verloop van deze situatie van haar man laat afhangen en dat ze hem bovendien nog steeds vertrouwt. Alleen dat maakt haar verhaal al wezenlijk anders dan mijn eigen situatie, dus van projectie is daarin zeker geen sprake.
Het is natuurlijk haar goed recht om helemaal niks te doen, ze hoeft ook helemaal geen enkel advies op te volgen. Niemand zegt dat ook. Het is echter niet zo dat mensen zoals jij die haar om haar gebrek aan actie prijzen betere intenties hebben dan mensen zoals ik. Het is ook echt oneerlijk en gemeen om dat wel te insinueren. Ik vind helemaal niet dat ze mijn advies moet opvolgen. Ze hoeft er zelfs niet eens op te reageren. Ik hoop alleen haar af en toe aan het denken te zetten en hoop dat ze mede door mijn postings bedenkt "verrek, we hadden het over Skype inderdaad maar nu hebben we het alleen nog maar over bankafschriften maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er nu op dat Skypeaccount stond!"
Mij heeft het in ieder geval erg geholpen dat buitenstaanders me af en toe bij de les hielden and I'm simply paying it forward. En daar mag jij of wie dan ook dan weer van vinden wat jullie willen maar het is gelukkig nog steeds een vrij forum.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 29 september 2018 om 15:56
Als je moet "vechten" dan gaat het niet werken. Plus dat hij diegene is die moet "vechten" en niet zij.Madeliefjees schreef: ↑29-09-2018 15:02Belangrijkste is dat zij dit samen met haar man oplost en vecht om hun huwelijk te houden voor elkaar en voor de kinderen.
zaterdag 29 september 2018 om 16:02
ach hou toch op, je zegt zelf ergens dat TO nog niet dit of dat heeft gedaan, alsof dat geen pushen is. Misschien niet zo bedoeld, maar zo komt het wel over en niet alleen bij mij. En verder is het prima om haar te helpen om dingen uit te zoeken, maar dat dwingende wat ik bij jou lees en bij anderen, vind ik niet goed. Geef haar tijd en ruimte om het op haar manier te doen.fashionvictim schreef: ↑29-09-2018 15:51Wat een flauwe sneer. Ik projecteer juist NIET mijn eigen situatie, maar zie (misschien door mijn eigen situatie?) wel dat TO zichzelf een rad voor ogen laat draaien.
Ik vind helemaal niet dat TO de zaken goed aanpakt. Naar wat ik hier lees doet ze volgens mij sowieso niet zo veel, of ze vertelt het in ieder geval niet aan ons. En dat is ze natuurlijk ook niet verplicht, maar ik lees dat gebrek aan actie als een teken dat ze het verloop van deze situatie van haar man laat afhangen en dat ze hem bovendien nog steeds vertrouwt. Alleen dat maakt haar verhaal al wezenlijk anders dan mijn eigen situatie, dus van projectie is daarin zeker geen sprake.
Het is natuurlijk haar goed recht om helemaal niks te doen, ze hoeft ook helemaal geen enkel advies op te volgen. Niemand zegt dat ook. Het is echter niet zo dat mensen zoals jij die haar om haar gebrek aan actie prijzen betere intenties hebben dan mensen zoals ik. Het is ook echt oneerlijk en gemeen om dat wel te insinueren. Ik vind helemaal niet dat ze mijn advies moet opvolgen. Ze hoeft er zelfs niet eens op te reageren. Ik hoop alleen haar af en toe aan het denken te zetten en hoop dat ze mede door mijn postings bedenkt "verrek, we hadden het over Skype inderdaad maar nu hebben we het alleen nog maar over bankafschriften maar ik weet eigenlijk nog steeds niet wat er nu op dat Skypeaccount stond!"
Mij heeft het in ieder geval erg geholpen dat buitenstaanders me af en toe bij de les hielden and I'm simply paying it forward. En daar mag jij of wie dan ook dan weer van vinden wat jullie willen maar het is gelukkig nog steeds een vrij forum.
En je sneert zelf net zo hard
zaterdag 29 september 2018 om 16:08
Ik vraag mij af wat voor relatie jullie hebben. Waarom heeft jouw man hier niet eerder met je over gesproken? Je zit dus in een huwelijk waarin je partner voor je verzwijgt dat hij wordt gechanteerd. Diep triest.

zaterdag 29 september 2018 om 16:13
Alsof je jezelf aan de kant moet zetten voor je kinderen, welke boodschap geef je hen dan mee? Wanneer heeft hij de kinderen op 1 gezet? Vast niet toen hij duizenden euro's erdoor joeg die prima konden dienen als studiegeld.Madeliefjees schreef: ↑29-09-2018 15:02Belangrijkste is dat zij dit samen met haar man oplost en vecht om hun huwelijk te houden voor elkaar en voor de kinderen.

zaterdag 29 september 2018 om 16:15
Precies.Bloody_Mary schreef: ↑29-09-2018 16:13Alsof je jezelf aan de kant moet zetten voor je kinderen, welke boodschap geef je hen dan mee? Wanneer heeft hij de kinderen op 1 gezet? Vast niet toen hij duizenden euro's erdoor joeg die prima konden dienen als studiegeld.
Ik zou liever mijn kinderen leren dat hun moeder nog een beetje eigenwaarde heeft. En zulk gedrag dus niet oke is en dit dus niet een relatie is die je moet willen.
zaterdag 29 september 2018 om 16:18
zaterdag 29 september 2018 om 16:36
Lever je zelf ook een bijdrage, of weer alleen die van anderen aan het afkraken?rosanna08 schreef: ↑29-09-2018 16:02ach hou toch op, je zegt zelf ergens dat TO nog niet dit of dat heeft gedaan, alsof dat geen pushen is. Misschien niet zo bedoeld, maar zo komt het wel over en niet alleen bij mij. En verder is het prima om haar te helpen om dingen uit te zoeken, maar dat dwingende wat ik bij jou lees en bij anderen, vind ik niet goed. Geef haar tijd en ruimte om het op haar manier te doen.
En je sneert zelf net zo hard
Het is toch ook raar dat het Whatsapp verhaal nog niet is opgehelderd. Volgens mij kan je in zo een situatie pas verder als de onderste steen boven is. Je kop in het zand steken brengt je voor de lange termijn nooit iets goeds. Dat mag toch best gezegd worden?
zaterdag 29 september 2018 om 16:41
weer alleen andere afkraken? Goh ben benieuwd waar ik dat dan nog meer doen volgens jou.Bladaaneenboom schreef: ↑29-09-2018 16:36Lever je zelf ook een bijdrage, of weer alleen die van anderen aan het afkraken?
Het is toch ook raar dat het Whatsapp verhaal nog niet is opgehelderd. Volgens mij kan je in zo een situatie pas verder als de onderste steen boven is. Je kop in het zand steken brengt je voor de lange termijn nooit iets goeds. Dat mag toch best gezegd worden?
Verder heb ik mijn bijdrage al eerder in dit topic gegeven. En JIJ vindt dat je pas verder kunt als dit en als dat. Dat wil niet zeggen dat TO dat ook moet vinden en daar wordt in mijn ogen nogal over doorgegaan. Mijn mening is dat TO ook mag zien dat er andere mogelijkheden zijn en dat ze haar eigen tijd hierin mag nemen en dat ze niks hoeft te doen, omdat anderen vinden dat zij dat moet doen. Dus ja, je mag van mij zeggen wat je wil, maar dat mag ik dus ook.
En voor de duidelijkheid, ik vind snap het hele whatsappverhaal ook niet en ik zou daar ook meer duidelijkheid over willen hebben als ik TO was. Maar heeft weinig zin om daar over door te drammen
zaterdag 29 september 2018 om 16:50
zaterdag 29 september 2018 om 17:05
Ik schrijf inderdaad mijn mening, ik zeg nergens dat TO dat ook moet vinden. Jij denkt zonder TO persoonlijk te kennen dat jouw bijdragen waardevoller voor haar zijn dan die van anderen. Dat vind ik best arrogant en onaardig.rosanna08 schreef: ↑29-09-2018 16:41weer alleen andere afkraken? Goh ben benieuwd waar ik dat dan nog meer doen volgens jou.
Verder heb ik mijn bijdrage al eerder in dit topic gegeven. En JIJ vindt dat je pas verder kunt als dit en als dat. Dat wil niet zeggen dat TO dat ook moet vinden en daar wordt in mijn ogen nogal over doorgegaan. Mijn mening is dat TO ook mag zien dat er andere mogelijkheden zijn en dat ze haar eigen tijd hierin mag nemen en dat ze niks hoeft te doen, omdat anderen vinden dat zij dat moet doen. Dus ja, je mag van mij zeggen wat je wil, maar dat mag ik dus ook.
En voor de duidelijkheid, ik vind snap het hele whatsappverhaal ook niet en ik zou daar ook meer duidelijkheid over willen hebben als ik TO was. Maar heeft weinig zin om daar over door te drammen
zaterdag 29 september 2018 om 17:17
On Topic,
TO ik hoop dat als je terugdenkt je toch wel wat aan je man gemerkt hebt, of dat jullie langs elkaar heen hebben geleefd en dat je dat samen anders kan doen. Het ergste van alles vind ik dat jouw man met zoiets heftigs al weken/maanden kan leven zonder daarover te praten of dat dat voor jou zichtbaar is.
TO ik hoop dat als je terugdenkt je toch wel wat aan je man gemerkt hebt, of dat jullie langs elkaar heen hebben geleefd en dat je dat samen anders kan doen. Het ergste van alles vind ik dat jouw man met zoiets heftigs al weken/maanden kan leven zonder daarover te praten of dat dat voor jou zichtbaar is.
zaterdag 29 september 2018 om 17:29
Dit topic haalt veel naar boven bij sommigen, ook bij mij. Ik heb indertijd alles uitgezocht en ik ben achteraf heel blij dat ik dat heb gedaan. Er kwamen dingen naar boven die mij net het extra zetje gaven om weg te gaan. Als ik alles op zijn beloop had gelaten, had ik veel dingen niet geweten en wie weet hoe het dan was gelopen.
De dingen die er in dit topic aan de hand zijn, zijn behoorlijk verontrustend en ik lees verschillende vrouwen die TO willen helpen en behoeden voor nog meer ellende.
Natuurlijk doet TO het in haar eigen tempo en op haar eigen manier. Maar hopelijk heeft ze iets aan de tips en kan ze de komende week aan de slag om alles helder te krijgen.
Dit is geen situatie waarin je onwetend kan blijven.
De dingen die er in dit topic aan de hand zijn, zijn behoorlijk verontrustend en ik lees verschillende vrouwen die TO willen helpen en behoeden voor nog meer ellende.
Natuurlijk doet TO het in haar eigen tempo en op haar eigen manier. Maar hopelijk heeft ze iets aan de tips en kan ze de komende week aan de slag om alles helder te krijgen.
Dit is geen situatie waarin je onwetend kan blijven.
...
zaterdag 29 september 2018 om 17:59
Dames, ik denk dat TO zelf ook wel weet dat het van alle kanten niet klopt anders was er allang een aangifte gedaan bij de politie van chantage.
Ik denk ook dat TO lamgeslagen is door de hele situatie omdat ze weet dat haar leven met haar man vanaf nu nooit meer hetzelfde zal zijn. Ik zou mij ook niet laten opjagen door een forum maar mijn eigen plan trekken.
Ik denk ook dat TO lamgeslagen is door de hele situatie omdat ze weet dat haar leven met haar man vanaf nu nooit meer hetzelfde zal zijn. Ik zou mij ook niet laten opjagen door een forum maar mijn eigen plan trekken.