Vreemd whatsapp bericht

26-09-2018 08:46 1175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.

*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep

Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.

Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
xdiana84x schreef:
29-09-2018 19:29
Mensen, mensen wat een reacties.

TO is in de war. Haar hele leven staat op haar kop en ondertussen mag ze werken, en een compleet gezin verzorgen.

Ik ben zelf pas 4 maanden verder binnen mijn huwelijk na vreselijke ontdekkingen Rosa, en kan nog maar amper "doorpakken" zoals vele dat hier past boem kunnen.
Was het leven maar zo gemakkelijk. Je hebt potverdorie je halve leven opgebouwd met iemand. Dat is niet ff de stekker eruit en daaaag.
Je bent verantwoordelijk voor kinderen. Wat een wereld toch. En ja ik ben 15 jaren bedrogen. Daar heb je potverdorie skills voor nodig om te blijven.
Rosa doe rustig aan. Misschien helpt mijn motto je: Scheiden kan altijd nog!!!!
Een compleet gezin verzorgen in je eentje? Ze is getrouwd toch? Dus neem aan dat zij samen met haar man het gezin 'verzorgd '.

Alhoewel ik nog steeds denk dat dit een groot duimzuigertopic is, toch een reactie op jouw post dat je na 4 maanden nog steeds niet door kunt pakken.
Wat versta jij onder doorpakken dan 4 maanden na je scheiding?
xdiana84x schreef:
29-09-2018 19:29
Mensen, mensen wat een reacties.

TO is in de war. Haar hele leven staat op haar kop en ondertussen mag ze werken, en een compleet gezin verzorgen.

Ik ben zelf pas 4 maanden verder binnen mijn huwelijk na vreselijke ontdekkingen Rosa, en kan nog maar amper "doorpakken" zoals vele dat hier past boem kunnen.
Was het leven maar zo gemakkelijk. Je hebt potverdorie je halve leven opgebouwd met iemand. Dat is niet ff de stekker eruit en daaaag.
Je bent verantwoordelijk voor kinderen. Wat een wereld toch. En ja ik ben 15 jaren bedrogen. Daar heb je potverdorie skills voor nodig om te blijven.
Rosa doe rustig aan. Misschien helpt mijn motto je: Scheiden kan altijd nog!!!!
Een compleet gezin verzorgen in je eentje? Ze is getrouwd toch? Dus neem aan dat zij samen met haar man het gezin 'verzorgd '.

Alhoewel ik nog steeds denk dat dit een groot duimzuigertopic is, toch een reactie op jouw post dat je na 4 maanden nog steeds niet door kunt pakken.
Wat versta jij onder doorpakken dan 4 maanden na je scheiding/ontdekking ?
Deze vond ik even grappig.
''Doorpakken'' betekende vroeger 'vluchten' of 'wegwezen'.
Tegenwoordig staat het voor: 'adequaat handelen' etc..
Het viel me gewoon even op.. dat precies in dit topic dat ene woord gebruikt wordt met zulk een dubbele betekenis.
(sorry voor het off topic gaan, er is niks op tv)
Pindakaasjes schreef:
29-09-2018 23:13
Het viel me gewoon even op.. dat precies in dit topic dat ene woord gebruikt wordt met zulk een dubbele betekenis.
doorpakken staat voor beslissing nemen. nu en vroeger ook
Pindakaasjes schreef:
Volgens mij ben je in de war met ' inpakken'.
Pindakaasjes schreef:
Oh dat wist ik niet dat dat nu een andere betekenis heeft.
Voornu schreef:
29-09-2018 23:50
Volgens mij ben je in de war met ' inpakken'.

Haha, nee echt niet.
S-Meds schreef:
29-09-2018 23:34

Nope.
Maar maakt verder niet uit.
Pindakaasjes schreef:
30-09-2018 00:05
Nope.
Maar maakt verder niet uit.
maakt wel uit, het klop niet wat je zegt

doorpakken

doorpakken
bestuursprocesrecht: de rechter doet naast de uitspraak op de voorlopige voorziening direct uitspraak in het bezwaar. ...
Gevonden op https://www.juridischwoordenboek.nl/zoek/doorpakken

doorpakken
Let op: Spelling (deels) uit 1864: ow. en [bedrijvend werkwoord] [gelijkvloeiend] aanh. pakken; (ergens) door (heen) p.; (ook) pakkende vermengen; door p. wonden; hij heeft zich de handen doorgepakt; ter dege p. (in die [betekenis(sen)] ook doorpakt), die baal is goed doorpakt; zie DOORGRIJPEN.
*...PALETTEN, ow. [gelijkvloeiend] aanh. pa...
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/cali003nieu01 ... 1_0007.htm
S-Meds schreef:
29-09-2018 23:34

https://ivdnt.org/onderzoek-a-onderwijs ... doorpakken

Vroeger dus idd ook andere betekenis.
Zie instituut voor Nederlandse taal.
Zich doorpakken werd van van de 16e tot begin 18e eeuw gebruikt voor 'maken dat men wegkomt'.
Bizar topic dit...de wendingen enzo...
Ik zie soms weleens topics voorbij komen waarin mensen soms 'hard' kunnen reageren. In een topic als deze wordt wel duidelijk waarom.
Voor degene die in zo'n k*t situatie zitten of hebben gezeten, voel ik mee.

De meeste reacties zijn begrijpelijk. Zowel degene die vinden dat to moet graven ( dat ken ik en is moeilijk te stoppen als dat in je zit)
Maar ook de reacties van mensen die zeggen, je moet niet te diep graven. Je voelt je daarna ellendiger en dat ken ik helaas ook.

Het is voor mij in ieder geval ook leerzaam om de verschillende argumenten te lezen achter een advies.
sannedeb wijzigde dit bericht op 17-03-2019 14:09
6.71% gewijzigd
Ik ben man en wil - vanuit ervaring - reageren.

Omdat ik vrijgezel ben en geen zin heb in een vaste relatie zit ik regelmatig op site's als Second Love

Als man betaal je, 75 euro voor 3 maanden, vrouwen hoeven niet te betalen.
Op die site's vind je verschillende soorten vrouwen, getrouwde vrouwen, vrijgezelle vrouwen (geen zin in een relatie) fakers = pubers die een account aanmaken zich voordoen als vrouw en zich suf lachen, prostituees die als je contact hebt gemaakt betaalde diensten aanbieden.

De verhouding is ongeveer 20 mannen op 1 vrouw.
De kans dat een vrouw een man actief benaderd is 00,01%
Als vrouw ontvang je - zeker in het begin - 80 tot 100 berichten van veelal getrouwde mannen die meestal maar op een ding uit zijn : SEKS (gratis)

Het chantage verhaal van TO's man rammelt als een kar met melkbussen.
De betreffende vrouw dreigde met: dan zeg ik dat je aan mijn dochter hebt gezeten. dat kan alleen als hij bij haar thuis is geweest.

Als ik het zo lees is de 10.000 euro opgegaan aan site's , betaalde seks en een vrouw onderhouden (boodschappen geld) want ook die staan er op, letterlijke tekst (ooit gelezen) op zoek naar een Sugar Daddy

Je man speelde mooi weer, neuken en genereus de boodschappen betalen, misschien wilde hij er mee stoppen en ze werd kwaad wat de boze berichten kan verklaren.

O, ja hij heeft de inlog gegevens van Skype echt wel maar als hij dat toegeeft wil jij vast een kijkje nemen in de geschiedenis en dat wil hij echt niet dus houd hij zich van de domme en "snapt echt niet hoe het kan"

Controleer nog even of hij KIK op zijn telefoon heeft staan, dat is een berichten service die alle vreemdgangers op die sites gebruiken.
Ik vind dat TO het goed doet.
Geen overhaaste beslissingen , geen paniekvoetbal.

Scheiden kan altijd nog, eerst maar eens uitvogelen wat er precies gebeurt is.
Overigens wees niet te naïef.

Ik spreek dus regelmatig vreemdgaande vrouwen en een deel daarvan is wel eens betrapt maar de gulden stelregel is : beken alleen wat niet te ontkennen valt en het is altijd de eerste keer.

Overigens date een deel van de vrouwen met medeweten van man.
sannedeb schreef:
30-09-2018 06:28
Ik zie soms weleens topics voorbij komen waarin mensen soms 'hard' kunnen reageren. In een topic als deze wordt wel duidelijk waarom.
Voor degene die in zo'n k*t situatie zitten of hebben gezeten, voel ik mee.

De meeste reacties zijn begrijpelijk. Zowel degene die vinden dat to moet graven ( dat ken ik en is moeilijk te stoppen als dat in je zit)
Maar ook de reacties van mensen die zeggen, je moet niet te diep graven. Je voelt je daarna ellendiger en dat ken ik helaas ook (de gedachten van je man die ieder hoertje in elk red light district heeft gehad)

Het is voor mij in ieder geval ook leerzaam om de verschillende argumenten te lezen achter een advies.

Heel juist beschreven. Mee eens.
Ik kan het niet helpen om dan nog eens te reageren.
Je mag zijn rekening inzien, kunnen er meer zijn? Extra creditcards, PayPal of wat dan ook.
Ik zou persoonlijk huiverig zijn om zijn pad te volgen maar zelf goed opletten naar wat er juist niet zichtbaar is.
Hij heeft al zoveel tijd om na te denken. En Skype zal inmiddels leeg en gewist zijn.

Wat ook niet echt overeenkomt in deze, je gaat ervanuit dat hij geen kans heeft gehad om fysiek vreemd te gaan, maar hij was wel een tijd werkloos. En check ook de evt opgenomen vakantie-uren.

De post van Titanic +1
Het dreigement van deze dame zou geen stand houden als hij haar niet live gezien heeft.
anoniem_373648 wijzigde dit bericht op 30-09-2018 09:34
9.44% gewijzigd
Titanic1913 schreef:
30-09-2018 08:12
Ik ben man en wil - vanuit ervaring - reageren.

Omdat ik vrijgezel ben en geen zin heb in een vaste relatie zit ik regelmatig op site's als Second Love

Als man betaal je, 75 euro voor 3 maanden, vrouwen hoeven niet te betalen.
Op die site's vind je verschillende soorten vrouwen, getrouwde vrouwen, vrijgezelle vrouwen (geen zin in een relatie) fakers = pubers die een account aanmaken zich voordoen als vrouw en zich suf lachen, prostituees die als je contact hebt gemaakt betaalde diensten aanbieden.

De verhouding is ongeveer 20 mannen op 1 vrouw.
De kans dat een vrouw een man actief benaderd is 00,01%
Als vrouw ontvang je - zeker in het begin - 80 tot 100 berichten van veelal getrouwde mannen die meestal maar op een ding uit zijn : SEKS (gratis)

Het chantage verhaal van TO's man rammelt als een kar met melkbussen.
De betreffende vrouw dreigde met: dan zeg ik dat je aan mijn dochter hebt gezeten. dat kan alleen als hij bij haar thuis is geweest.

Als ik het zo lees is de 10.000 euro opgegaan aan site's , betaalde seks en een vrouw onderhouden (boodschappen geld) want ook die staan er op, letterlijke tekst (ooit gelezen) op zoek naar een Sugar Daddy

Je man speelde mooi weer, neuken en genereus de boodschappen betalen, misschien wilde hij er mee stoppen en ze werd kwaad wat de boze berichten kan verklaren.

O, ja hij heeft de inlog gegevens van Skype echt wel maar als hij dat toegeeft wil jij vast een kijkje nemen in de geschiedenis en dat wil hij echt niet dus houd hij zich van de domme en "snapt echt niet hoe het kan"

Controleer nog even of hij KIK op zijn telefoon heeft staan, dat is een berichten service die alle vreemdgangers op die sites gebruiken.
Dank voor de info. Second love is een gewone site, geen app toch? Ik ga daar ook maar eens een profiel aanmaken om rond te kijken of ik een bekende tegenkom....
Kik niet gevonden, wel kk usernames, ken je dat? Is hetzelfde maar dan meer functies ofzo?
Hazzie schreef:
30-09-2018 08:47
Dank voor de info. Second love is een gewone site, geen app toch? Ik ga daar ook maar eens een profiel aanmaken om rond te kijken of ik een bekende tegenkom....
Kik niet gevonden, wel kk usernames, ken je dat? Is hetzelfde maar dan meer functies ofzo?
Second Love is een site (zo gebruik ik hem)
Ik ken kk usernames niet maar KIK is wel de meest gangbare "vreemdgangers app" zoals ik schreef een soort Whatsapp maar dan te gebruiken zonder je telefoonnummer op te hoeven geven.

Overigens hebben sites als SL ook een berichtenservice.

SL is erg discreet, je moet als man betalen (75 euro) en dat schrijven ze zo af Naam: Stichting Derdengelden.................... en dan een mooie naam (naam heb ik weg gehaald) geen mens die het herkent.
Je kan ook per creditcard betalen en volgens mij ook contant maar hoe dat werkt weet ik niet.

Rondkijken kan maar veel foto's zijn afgeschermd, je maakt contact en daarna kan je de foto's "open zetten" of vragen of de persoon met wie je contact hebt ze inzichtelijk wil maken.
Google even op kk usernames, dit lijkt een soort app te zijn om nieuwe contacten te vinden voor Kik.
Titanic1913 schreef:
30-09-2018 09:01
Second Love is een site (zo gebruik ik hem)
Ik ken kk usernames niet maar KIK is wel de meest gangbare "vreemdgangers app" zoals ik schreef een soort Whatsapp maar dan te gebruiken zonder je telefoonnummer op te hoeven geven.

Overigens hebben sites als SL ook een berichtenservice.

SL is erg discreet, je moet als man betalen (75 euro) en dat schrijven ze zo af Naam: Stichting Derdengelden.................... en dan een mooie naam (naam heb ik weg gehaald) geen mens die het herkent.
Je kan ook per creditcard betalen en volgens mij ook contant maar hoe dat werkt weet ik niet.

Rondkijken kan maar veel foto's zijn afgeschermd, je maakt contact en daarna kan je de foto's "open zetten" of vragen of de persoon met wie je contact hebt ze inzichtelijk wil maken.
Wel een aardig bedrag! Ben er inmiddels aangemeld maar het aanbod is te groot om iemand te kunnen herkennen. Helaas, of gelukkig misschien ;)
Dank je. Sorry voor ot. Ik raak compleet paranoïde van dit draadje. Wat worden er toch veel mensen bedonderd...:-(
Hazzie schreef:
30-09-2018 08:47

kk-usernames zijn van Kik.
Pavlovski schreef:
30-09-2018 09:57
kk-usernames zijn van Kik.
Ja ik heb het inmiddels gevonden. Dank je.
Ik denk dat het er niet meer zoveel doet waar hij een profiel heeft en hoe. De situatie is duidelijk en die details veranderen niets. Kost juist energie en ze zal er alleen maar depressiever van worden. Plus dat je dan blijft zoeken en dan wordt dat de hoofdtaak nu.
Ksenija schreef:
30-09-2018 10:16
Ik denk dat het er niet meer zoveel doet waar hij een profiel heeft en hoe. De situatie is duidelijk en die details veranderen niets. Kost juist energie en ze zal er alleen maar depressiever van worden. Plus dat je dan blijft zoeken en dan wordt dat de hoofdtaak nu.
Voor mij zou het wel uitmaken of er alleen gechat wordt of dat er ook in rl afgesproken wordt. Tsja en dat speuren naar bewijs werkt voor iedereen anders bleek al eerder in dit draadje....Voor mij helpt het om van het machteloze gevoel af te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven