Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 1 oktober 2018 om 18:36
Lady*Voldemort schreef: ↑01-10-2018 18:22Weer wat nieuws: 'ik zit momenteel in een overgangsperiode wat betreft de anticonceptie'
![]()
Geen bijzonderheden

dinsdag 2 oktober 2018 om 07:41

dinsdag 2 oktober 2018 om 09:59
Bar Too Much is al zo'n kleine 14 jaar open. De eerste bar is geopend door Muchacha. Daar komt de naam vandaan

Ik geloof dat het het langstlopende topic op Overige is

We zijn al die jaren met een harde kern en zo nu en dan krijgen we er nieuwe gasten bij, soms gaat er iemand weg.
En laatst is 1 van de eerste Barrers, Jonari, overleden

Wees welkom

dinsdag 2 oktober 2018 om 10:46
Inderdaad: Our bar just wonderful is hartstikke nieuw.
In tegenstelling tot DE bar, zoals Broek schreef.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 2 oktober 2018 om 17:32
Ik heb hier wel eens gelezen dat FV regelmatig een ban wordt aangesmeerd. Ik zie nu net dat er een scheldwoord (geen idee wat ze zei, het is door de moderator zelfs in de quote verwijderd
) in haar post is verwijderd, en toch zie ik niets in het ban-topic staan. Komt ze goed mee weg, heffen ze het weer een beetje op zo denk ik.

dinsdag 2 oktober 2018 om 18:23
Marana-- schreef: ↑02-10-2018 17:32Ik heb hier wel eens gelezen dat FV regelmatig een ban wordt aangesmeerd. Ik zie nu net dat er een scheldwoord (geen idee wat ze zei, het is door de moderator zelfs in de quote verwijderd) in haar post is verwijderd, en toch zie ik niets in het ban-topic staan. Komt ze goed mee weg, heffen ze het weer een beetje op zo denk ik.
Ze schiet regelmatig net te ver uit de bocht. Dat vind ik geen ban aansmeren eerlijk gezegd.
dinsdag 2 oktober 2018 om 18:27
Die andere bar is echt een verschrikking! Bij jullie vloeit de drank tenminste rijkelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

dinsdag 2 oktober 2018 om 19:30

dinsdag 2 oktober 2018 om 19:46
Of word je weer héél onterecht ergens van beticht?

dinsdag 2 oktober 2018 om 19:48
4 letters en het begint met een T.Marana-- schreef: ↑02-10-2018 17:32Ik heb hier wel eens gelezen dat FV regelmatig een ban wordt aangesmeerd. Ik zie nu net dat er een scheldwoord (geen idee wat ze zei, het is door de moderator zelfs in de quote verwijderd) in haar post is verwijderd, en toch zie ik niets in het ban-topic staan. Komt ze goed mee weg, heffen ze het weer een beetje op zo denk ik.
Niet trol, maar tr..
Het lijkt de VS wel.