Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 2 oktober 2018 om 19:50
Gelukkig niet.
ik werd gepest door een vaste forummer en daar willen ze niet tegen optreden. Ipv antwoord te geven negeren ze het bericht. Dat is makkelijker dan een ‘bekende’ forummer aanspreken op hun gedrag wat tegen de huisregels is.

dinsdag 2 oktober 2018 om 19:52
Lilli-Putter schreef: ↑02-10-2018 19:50Gelukkig niet.
ik werd gepest door een vaste forummer en daar willen ze niet tegen optreden. Ipv antwoord te geven negeren ze het bericht. Dat is makkelijker dan een ‘bekende’ forummer aanspreken op hun gedrag wat tegen de huisregels is.
Of ze vinden dat je ongelijk hebt.

dinsdag 2 oktober 2018 om 19:56
Kan. Maar dat is ook een antwoord.

Nu is het gewoon radiostilte. Ik vermoed omdat ik wel gelijk heb en ze hun gebrek aan actie niet kunnen onderbouwen.

dinsdag 2 oktober 2018 om 19:57
Een meisje uit mijn studentenhuis: "Ik dacht dat de pil nog wel een paar maanden zou doorwerken nadat ik gestopt was."Lady*Voldemort schreef: ↑01-10-2018 18:22Weer wat nieuws: 'ik zit momenteel in een overgangsperiode wat betreft de anticonceptie'
![]()
Haar ex was geneeskunde-student.

dinsdag 2 oktober 2018 om 19:58
Nu heb ik trek in boerenkool. Stamppot boerenkool welteverstaan.
Ik ben dol op sapjes, maar boerenkool is een smoothie vind ik echt niet lekker.

dinsdag 2 oktober 2018 om 19:59
Ik heb geen zin in ruzie. Zo zit ik niet in elkaar.Pipistrello schreef: ↑02-10-2018 19:55Of je vecht je ruzietje zelf uit zonder de juf erbij te roepen..

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:00
Het zou schelen als je een niet-kwetsende nick had gekozen.

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:01
Zonder mezelf nou een veer in mijn reet te willen steken durf ik best te zeggen dat ik een 'bekende' forummer ben, en geloof me: de mods hebben er geen enkele moeite mee mij aan te spreken op mijn gedrag. Erger nog: ik ben ook regelmatig aangesproken op gedrag wat helemaal niet tegen de huisregels was.Lilli-Putter schreef: ↑02-10-2018 19:50Gelukkig niet.

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:05
Geen idee wat jouw specifieke situatie is maar ik zal niet de eerste zijn die opmerkt dat de mods bij sommige forummers (vooral oudgedienden) een hoop laten gaan..Lady*Voldemort schreef: ↑02-10-2018 20:01Zonder mezelf nou een veer in mijn reet te willen steken durf ik best te zeggen dat ik een 'bekende' forummer ben, en geloof me: de mods hebben er geen enkele moeite mee mij aan te spreken op mijn gedrag. Erger nog: ik ben ook regelmatig aangesproken op gedrag wat helemaal niet tegen de huisregels was.

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:07
Lilli-Putter schreef: ↑02-10-2018 20:05Geen idee wat jouw specifieke situatie is maar ik zal niet de eerste zijn die opmerkt dat de mods bij sommige forummers (vooral oudgedienden) een hoop laten gaan..
Je bedoelt dat je stafjes niets hebben opgeleverd?

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:08
dinsdag 2 oktober 2018 om 20:11
ik heb ook stamppot boerenkool gemaakt vandaag, heerlijk!Caitriona* schreef: ↑02-10-2018 19:58Nu heb ik trek in boerenkool. Stamppot boerenkool welteverstaan.
Ik ben dol op sapjes, maar boerenkool is een smoothie vind ik echt niet lekker.

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:14
Herkenbaar.Lady*Voldemort schreef: ↑02-10-2018 20:01Zonder mezelf nou een veer in mijn reet te willen steken durf ik best te zeggen dat ik een 'bekende' forummer ben, en geloof me: de mods hebben er geen enkele moeite mee mij aan te spreken op mijn gedrag. Erger nog: ik ben ook regelmatig aangesproken op gedrag wat helemaal niet tegen de huisregels was.
Bloemkool, kipgehaktstaaf (ranzige naam voor iets lekkers), aardappelen en een zelf gemaakt kaassausje.
En alvast ze zuurkool voor morgen gemaakt.

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:16
ah nu snap ik dat pinda-kaas en pindakaasjes twee verschillende nicks zijn
ik begreep het al niet

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:21
Wat een gebrek aan zelfkennis.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:21
Weetje, ik staf echt eigenlijk nooit. Alleen wanneer ik vind dat het echt echt niet kan. Zoals deze forummer die iets deed wat zwart op wit in de huisregels staat dat verboden is. Pejeka heb ik 1x op verzoek van de mods gestaft omdat hij (zoals gewoonlijk) iets schreef wat racistisch was en ik was niet de enige die dat vond.
Maar iemand staffen omdat we een discussie hebben of omdat je mij voor rotte vis uitmaakt in de hitte van de strijd doet ik niet.
dinsdag 2 oktober 2018 om 20:22
Ik heb destijds alleen de OP gezien, daarna niet meer gekeken.
Kinderbar dus, alleen limonade?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:26
Lilli-Putter schreef: ↑02-10-2018 20:05Geen idee wat jouw specifieke situatie is maar ik zal niet de eerste zijn die opmerkt dat de mods bij sommige forummers (vooral oudgedienden) een hoop laten gaan..
Je bent niet de eerste die het opmerkt. Je bent ook niet de eerste die de mods partijdig vinden in het voordeel van de partij die je zelf vooral niet bent. En je bent ook niet de eerste die vooral geen antwoord krijgt en daaruit conclusies trekt anders dan dat je gewoon geen antwoord krijgt.
Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat mods (stagaires) er zo lang zitten dat ze uberhaupt weten wie oud- of nieuwgediend zijn.
Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat er een lijstje wordt bijgehouden van forummers die wel een potje kunnen breken?
Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat mods bijhouden wie een nieuwe forummer is en wie een ouwe forummer met een nieuwe nick is?
dinsdag 2 oktober 2018 om 20:27
Of ze vinden jouw geneuzel erover niet noemenswaardig.Lilli-Putter schreef: ↑02-10-2018 19:56Kan. Maar dat is ook een antwoord.![]()
Nu is het gewoon radiostilte. Ik vermoed omdat ik wel gelijk heb en ze hun gebrek aan actie niet kunnen onderbouwen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:33
Klopt dat het allemaal giswerk is. Maar als de mods iedere dag in dat modtopic posten dat ze graag vragen via mail beantwoorden dan moeten ze dat ook doen ipv als een bot berichten zitten wissen.shifty schreef: ↑02-10-2018 20:26Je bent niet de eerste die het opmerkt. Je bent ook niet de eerste die de mods partijdig vinden in het voordeel van de partij die je zelf vooral niet bent. En je bent ook niet de eerste die vooral geen antwoord krijgt en daaruit conclusies trekt anders dan dat je gewoon geen antwoord krijgt.
Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat mods (stagaires) er zo lang zitten dat ze uberhaupt weten wie oud- of nieuwgediend zijn.
Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat er een lijstje wordt bijgehouden van forummers die wel een potje kunnen breken?
Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat mods bijhouden wie een nieuwe forummer is en wie een ouwe forummer met een nieuwe nick is?

dinsdag 2 oktober 2018 om 20:35
Lilli-Putter schreef: ↑02-10-2018 20:33Klopt dat het allemaal giswerk is. Maar als de mods iedere dag in dat modtopic posten dat ze graag vragen via mail beantwoorden dan moeten ze dat ook doen ipv als een bot berichten zitten wissen.
Je hebt antwoord in het mod-topic; dat ze je mail niet ontvangen hebben.