Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Pipistrello schreef:
02-10-2018 19:46
Of word je weer héél onterecht ergens van beticht?
Gelukkig niet.
ik werd gepest door een vaste forummer en daar willen ze niet tegen optreden. Ipv antwoord te geven negeren ze het bericht. Dat is makkelijker dan een ‘bekende’ forummer aanspreken op hun gedrag wat tegen de huisregels is.
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 19:50
Gelukkig niet.
ik werd gepest door een vaste forummer en daar willen ze niet tegen optreden. Ipv antwoord te geven negeren ze het bericht. Dat is makkelijker dan een ‘bekende’ forummer aanspreken op hun gedrag wat tegen de huisregels is.

Of ze vinden dat je ongelijk hebt. :idee:
Of je vecht je ruzietje zelf uit zonder de juf erbij te roepen..
the_Wicked_Witch schreef:
02-10-2018 19:52
Of ze vinden dat je ongelijk hebt. :idee:
Kan. Maar dat is ook een antwoord. :idee:

Nu is het gewoon radiostilte. Ik vermoed omdat ik wel gelijk heb en ze hun gebrek aan actie niet kunnen onderbouwen.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2018 18:22
Weer wat nieuws: 'ik zit momenteel in een overgangsperiode wat betreft de anticonceptie'

:rofl:
Een meisje uit mijn studentenhuis: "Ik dacht dat de pil nog wel een paar maanden zou doorwerken nadat ik gestopt was."
Haar ex was geneeskunde-student.
Head* schreef:
30-09-2018 20:08
Boerenkool met speklapjes en worst bij Chez Maman. Heerlijk, en ik heb al zo'n gouden dag gehad. Soms heb je van die dagen, zo fijn.
Nu heb ik trek in boerenkool. Stamppot boerenkool welteverstaan.
Ik ben dol op sapjes, maar boerenkool is een smoothie vind ik echt niet lekker.
Pipistrello schreef:
02-10-2018 19:55
Of je vecht je ruzietje zelf uit zonder de juf erbij te roepen..
Ik heb geen zin in ruzie. Zo zit ik niet in elkaar.
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 19:59
Het zou schelen als je een niet-kwetsende nick had gekozen.
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 19:50
Gelukkig niet.
Zonder mezelf nou een veer in mijn reet te willen steken durf ik best te zeggen dat ik een 'bekende' forummer ben, en geloof me: de mods hebben er geen enkele moeite mee mij aan te spreken op mijn gedrag. Erger nog: ik ben ook regelmatig aangesproken op gedrag wat helemaal niet tegen de huisregels was.
Lady*Voldemort schreef:
02-10-2018 20:01
Zonder mezelf nou een veer in mijn reet te willen steken durf ik best te zeggen dat ik een 'bekende' forummer ben, en geloof me: de mods hebben er geen enkele moeite mee mij aan te spreken op mijn gedrag. Erger nog: ik ben ook regelmatig aangesproken op gedrag wat helemaal niet tegen de huisregels was.
Geen idee wat jouw specifieke situatie is maar ik zal niet de eerste zijn die opmerkt dat de mods bij sommige forummers (vooral oudgedienden) een hoop laten gaan..
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 20:05
Geen idee wat jouw specifieke situatie is maar ik zal niet de eerste zijn die opmerkt dat de mods bij sommige forummers (vooral oudgedienden) een hoop laten gaan..

Je bedoelt dat je stafjes niets hebben opgeleverd?

:there:
Caitriona* schreef:
02-10-2018 20:00
Het zou schelen als je een niet-kwetsende nick had gekozen.
:thumbsup:
Caitriona* schreef:
02-10-2018 19:58
Nu heb ik trek in boerenkool. Stamppot boerenkool welteverstaan.
Ik ben dol op sapjes, maar boerenkool is een smoothie vind ik echt niet lekker.
ik heb ook stamppot boerenkool gemaakt vandaag, heerlijk!
Lady*Voldemort schreef:
02-10-2018 20:01
Herkenbaar.

Bloemkool, kipgehaktstaaf (ranzige naam voor iets lekkers), aardappelen en een zelf gemaakt kaassausje.
En alvast ze zuurkool voor morgen gemaakt.
Pinda-Kaas schreef:
02-10-2018 20:11
ik heb ook stamppot boerenkool gemaakt vandaag, heerlijk!
ah nu snap ik dat pinda-kaas en pindakaasjes twee verschillende nicks zijn
ik begreep het al niet
S-Meds schreef:
02-10-2018 20:16
ah nu snap ik dat pinda-kaas en pindakaasjes twee verschillende nicks zijn
ik begreep het al niet
Ohhhhh
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 19:59
Wat een gebrek aan zelfkennis.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
02-10-2018 20:07
Je bedoelt dat je stafjes niets hebben opgeleverd?

:there:
Weetje, ik staf echt eigenlijk nooit. Alleen wanneer ik vind dat het echt echt niet kan. Zoals deze forummer die iets deed wat zwart op wit in de huisregels staat dat verboden is. Pejeka heb ik 1x op verzoek van de mods gestaft omdat hij (zoals gewoonlijk) iets schreef wat racistisch was en ik was niet de enige die dat vond.
Maar iemand staffen omdat we een discussie hebben of omdat je mij voor rotte vis uitmaakt in de hitte van de strijd doet ik niet.
Nouschi schreef:
02-10-2018 18:27
Die andere bar is echt een verschrikking! Bij jullie vloeit de drank tenminste rijkelijk.
Ik heb destijds alleen de OP gezien, daarna niet meer gekeken.
Kinderbar dus, alleen limonade?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 20:05

Je bent niet de eerste die het opmerkt. Je bent ook niet de eerste die de mods partijdig vinden in het voordeel van de partij die je zelf vooral niet bent. En je bent ook niet de eerste die vooral geen antwoord krijgt en daaruit conclusies trekt anders dan dat je gewoon geen antwoord krijgt.

Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat mods (stagaires) er zo lang zitten dat ze uberhaupt weten wie oud- of nieuwgediend zijn.
Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat er een lijstje wordt bijgehouden van forummers die wel een potje kunnen breken?
Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat mods bijhouden wie een nieuwe forummer is en wie een ouwe forummer met een nieuwe nick is?
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 19:56
Kan. Maar dat is ook een antwoord. :idee:

Nu is het gewoon radiostilte. Ik vermoed omdat ik wel gelijk heb en ze hun gebrek aan actie niet kunnen onderbouwen.
Of ze vinden jouw geneuzel erover niet noemenswaardig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
shifty schreef:
02-10-2018 20:26
Je bent niet de eerste die het opmerkt. Je bent ook niet de eerste die de mods partijdig vinden in het voordeel van de partij die je zelf vooral niet bent. En je bent ook niet de eerste die vooral geen antwoord krijgt en daaruit conclusies trekt anders dan dat je gewoon geen antwoord krijgt.

Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat mods (stagaires) er zo lang zitten dat ze uberhaupt weten wie oud- of nieuwgediend zijn.
Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat er een lijstje wordt bijgehouden van forummers die wel een potje kunnen breken?
Hoe waarschijnlijk acht je de kans dat mods bijhouden wie een nieuwe forummer is en wie een ouwe forummer met een nieuwe nick is?
Klopt dat het allemaal giswerk is. Maar als de mods iedere dag in dat modtopic posten dat ze graag vragen via mail beantwoorden dan moeten ze dat ook doen ipv als een bot berichten zitten wissen.
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 20:33
Klopt dat het allemaal giswerk is. Maar als de mods iedere dag in dat modtopic posten dat ze graag vragen via mail beantwoorden dan moeten ze dat ook doen ipv als een bot berichten zitten wissen.

Je hebt antwoord in het mod-topic; dat ze je mail niet ontvangen hebben.
shifty schreef:
02-10-2018 20:35
Lies, lies, lies!!

Ik had iets origineler verwacht
shifty schreef:
02-10-2018 20:35
:hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven