Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Hey Dutch, remember me
gatverdamme, jij aan de bier Dutchie?

je moet inderdaad om weer beter te worden!!!!!!
hey, nog iemand wakker

*en dan woon ik gewoon in NL*
Ben wel wakker hoor Chardonnay echter ik zit acht uurtjes in de achteruit zoals velen op deze Topic.

Oeps zie dat ik wel heel laat een reactie geef, neemt u mij niet kwalijk. Misschien komt dat wel omdat ik meer van Carbenet houdt.

.
anoniem_37538 wijzigde dit bericht op 14-03-2009 06:16
Reden: blond
% gewijzigd
Goedenmorgen allemaal,

Dutch gelukkig viel het allemaal mee met je knie . Nu nog even die keel smeren en je bent weer op en top. geniet van je vrije tijd zonder man .

Bloem nog effe en dan ga je gezellig naar nl. ik ga eind april voor een dag of tien.

effe wat vrienden op zoeken en er lekker even uit met alleen wat vrouwen. mijn man blijft thuis

SFO hoop voor je dat het werk weer aan zal trekken. Ik heb net een job expo achter de rug en daar kwamen duizend mensen zonder job. In zo'n kleine stad erg veel. We hebben vele applications (over de 120) en daar spitten we nu doorheen. We hebben drie openingen (hier alleen) dus dat is een hele klus.

Verder vind ik het zo jammer dat ik zo weinig tijd heb om even te schrijven excuses daarvoor want ik mis het toch wel. Ik begin zo vroeg en kom vaak laat thuis dat ik even de computer niet eens meer aanzet.

Op het moment is het gewoon druk met health fairs en job expo's ,dan ook nog meetings met vendors in de medical field. daarnaast is het dan op bezoek in rehab centers. Plus bij clienten thuis zien wat er verandert moet worden zodat patienten naar huis kunnen. Etc. Ik vind het grandioos werk en weet dat het je doet voor mensen die graag naar huis willen.En nu eigenlijk in rehabs wegkwijnen en er weinig tot niets voor ze gedaan wordt.Dus nemen we die tijd om ze zo goed mogenlijk voor te bereiden op een fijne hartelijke thuiskomst.Met zo weinig mogenlijke hindernissen en problemen. maar het vechten soms met de medical/medicare/blue cross/shield/keiser permanente is soms erg triest.

Eindelijk heb ik een goede vacantie in uitzicht eind april waar ik naar uit kijk. Ik heb mijn e ticket al klaar liggen nu alleen wachten op de dag van vertrek en hup mijn koffer en gaan met die banaan.

Proost chardonnay

Een fijne dag allemaal.

Het doet mij een beetje denken aan de Venco reclame maar het is waar.

I got real Dutch Apple Pie from Ohio.

Thanks Dutchie

En hoe er niet bij te vertellen dat het onzettend lekker was.

De kids hier hebben er ook heerlijk van zitten smullen, de rest is voor morgenvroeg.
Dat ziet er heerlijk uit SFO..en dan helemaal uit ohio..

Dutchie, hoe heb je het in vredesnaam verzonden, zonder dat die kapot ging?

Kodak, ik heb er ook veel zin in..er is heel wat gebeurd in het jaar..ik denk dat het een emotioneel weerzien zal zijn..klinkt misschien een beetje overdreven maar ik denk het toch..

Ok..ga weer richting bank..mijn dochter is nog steeds ziek..zoon ook trouwens. Man is eigenwijs en gaat morgen vissen..half zes morgenochtend komen ze hem halen..regen en veel wind..nou dan draai ik me nog wel tien keer om....hoop ik.
Kan je zeggen dat Dutchie de doos goed had opgevuld en de appeltaart goed in huishoudfolie heeft gewikkeld zoals je kunt zien. Nee echt Bloem helemaal top.

Wens jullie allemaal beterschap, denk dat Bloem-man zich warm houd met de nodige drankjes.
Dutchie vanmorgen heb ik de rest van de appeltaart (1/3 deel) lekker als ontbijt gehad, kom mij effe niets schelen. Het was gewoon lekker.

Voor de rest heb ik weer eens heerlijk zitten leren, want anders komt het er toch niet. daarnaast begonnen met de schets hoe ik een uitbouw wil hebben en kijken of het waard is.

Net voordat vanmiddag de familie over de vloer kwamen kreeg ik een verrassend en leuk telefoontje uit het Noorden. Het was Bloem. Begrijp dat wij aan het eind van de week het erg rustig krijgen hier Dutchie. Bloem twee weken naar de NL's, Kodak en Bloesie werken zich een ongeluk.

Waar zijn alle andere meelezers eigenlijk gebleven?
Blond het bericht staat er twee keer dus ik heb effe de backspace gebruikt
Nu kan ik wel zeggen dat ik ga schrijven als ik in Nederland ben, maar meestal schiet dat er meestal bij in. Maar ik zal jullie niet vergeten hoor.

Dutchie, echt geweldig dat je SFO zo'n heerlijke appeltaart hebt opgestuurd.

Een beetje vroeg maar ik ga mijn bed in..
Dutch wat een geweldige appeltaart heb je naar SFO gestuurt.Hmm heerlijk het water loopt me in de mond.

Bloem ik begrijp dat het een emotioneel weerzien wordt.En nee ik vind het niet overdreven hoor. Ik heb dat zelf ook vaak met bepaalde mensen zeker als er veel gebeurt is moet je dit toch ook weer allemaal vertellen en leven familie en vrienden met je mee.Dus laat de tranen stromen het lucht enorm op .

Heb zelf het hele weekend moeten werken (tsja welk weekend niet) het komt eigenlijk vaak zo uit dat kinderen/ouders van de zieken alleen in het weekend tijd hebben ,en vaak ook power of attorney hebben.

Soms denk ik het is niet anders dan in de lawenforcement ,maar dit is voor mij toch wat meer grr kan het nederlandse woord niet vinden "satisfaction". Je weet dat deze mensen het echt allemaal nodig hebben .

Gisteren was echt 'shit" weer met regen en regen en nog eens regen. Ik kijk uit naar de zomer en wat warmer weer. Het wordt tijd.Ik mis het lekkere buiten zitten in de avond met een glaasje wijn of een heerlijke pint of ijskoud bier.

haha praat me zelf nog een depressie aan. Ik ga maar eens joggen.

SFO hoe gaat het met je studie ?
ik jank alles bij elkaar..ik ben een echte emo doos wat dat betreft...

blji dat ie goed gelukt was SFO..... en goed is aan gekomen,...volgende keer ..kartonnetjes er onder...

Char... gooi effe een fles deze kant op...ik heb hem hard nodig!

Pfff met hubbie in florida heb ik wel een KUT weekend gehad...ziek...kiddo's ziek... tot overmaat van ramp ging de wasmachine ook nog stuk gisteren ..hele laundry room (second floor) onder water.... de bodem is er uti geroest.... pfffff

ik zit nog ziekies op mijn werk...moet maar...bleeeeeeh

BLoem aftellen!!!!! ik wil ook naar nederland...
Kodak de studie gaat gestaag door, ik probeer elke avond een module door te nemen echter dat lukt niet altijd.

Naast dat alles was ik voor mijzelf ook bezig met een schets hoe ik de nieuwe masterbedroom wil hebben. Van de week moet het naar een ingenieur als het lukt zodat het naar een stel aannemers kan. Sfo wil namelijk ook groen gaan en dat betekend dat ik ruim 24 zonnepanelen op mijn dak wil hebben.

Ik ga de auto weer eens warm draaien, het miezerd hier namelijk ook.
Dutchie..je mag mee hoor..sterkte meid..

zoon gaat weer naar school, hij begint weer praatjes te krijgen..
happy green beer day!
Over St. Patricks Day gesproken, als ik jullie vertel dat mijn eerste ervaring hier slecht is gevallen. Wij gingen hier de dichtbij zijnde bar binnen en daar was geen flikker te doen.

No Green Beer en geen gezelligheid. Ben benieuwd hoe het mij vandaag vergaat.
Hallo allemaal!

Heb niets terug gelezen maar hoop dat het goed gaat met iedereen!

Met mij wat minder. Heb keelontsteking en mijn hele lijf doet zeer.

En dat terwijl ik overdag vrij ben en het hier heerlijk weer is!
bloesie,..dan heb je precies wat ik heb..nog een beetje

SFO moet je wel een "echte" pup op zoeken he!
Ai, Dutchie, that ain't be a pleasant thing though!

Nah, voor jou dan ook maar beterschap,zou ik zeggen!

Enne, St. Patricksday, sorry, ergens rinkelt vaag een belletje, maar wat houdt dat ook al weer in?
Kleertje Bloesie, volgens mij had je even naar Paddy's of de pub er naast moeten gaan. Dan had je geweten dat het een Ierse dag is met groen bier.

Dutch wat moet ik nu zoeken een echte pup of pub?

Deze vond ik wel een fraai plaatje.

voor SFO hahahaha

knietje voelt super 2 therapy sesions gehad..en een special pleister met cortizone creme er in......

voor de eerste keer in 5 weeken pijn vrij!!!!
Het is inderdaad een leuke foto Dutch en je hebt helemaal gelijk met de slogan. Echter proffesionals rijden niet op feestdag en dus heb ik het afgedaan met een Guinnes in de hot tub.

Hoe is het met kleine-Bloem, is ze al weer beter en klaar voor de reis naar de NL's

En Bloesie al van je keel onsteking af?

Kodak nog steeds een workaholic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven