Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
Na een lekkere kloot aan dag en dat meen ik letterlijk is de dag over. Goed nieuws is dat wij vanmiddag een telefoontje vanuit Lake Tahoe kregen.

En verdomd wat vind ik dit toch erg, dus vanavond broem richting de sneeuw.

Nee Bloem het is vandaag beter weer en het blijft droog, de reservoirs zijn voller dan ooit dus Yes laat de zon maar schijnen.
Goh, SFO, jij gaat een vervelend weekend tegemoeet, merk ik wel.

Bloem, alles goed met je?

Dutchie, probeer je niet zo te focussen op je knie, joh! Gaat vast wel goed komen.

Kodak, uit gejogged? En veel plezier op de expo!

Ik ga de betonnen arena weer eens een goede beurt geven!
Hoi allemaal.

Dutch ik duim voor je dat het niks ernstigs is . En zou me niet te druk maken over de maraton.we weten toch allemaal dat je het doet voor het goede doel en dat telt .je bent een krachtige meid . Kop op meid.

SFO wat vervelend nu zeg dat je naar lake tahoe moet hahaha.

Bloem hoe is het bij jullie.

Bloessie werk ook niet te hard.die betonnen arena zal er morgen ook nog wel staan.

De expo was geweldig .Het was meer voor alle CEO's van de healthcare people. zo kom je veel te weten en waar je aan moet kloppen als je iets klaar moet krijgen. Met dit alles zijn we toch weer wat rijker naar huis gegaan.
Ik zal mij dit weekend inderdaad niet echt gaan vervelen moet ik zeggen en zal als het even kan jullie met een lekker witte foto lekker maken.

Na een rustige rit van 3 uur gisterenavond zitten we nu in Tahoe City er vervelend. Tijd om snel een goed ontbijt te nemen en dan hups de piste van Squaw Valley op.

Moet ik ook nog zeggen dat ik een fantastische dag heb gehad.

Grt vanuit Tahoe City
Het is je gegund SFO...

Hier is het minder, druilerig weer en zoon is ziek..en wij kwakkelen er achteraan..maar goed, het kan niet altijd feest zijn natuurlijk..
Dankje Bloem, ik laat het skien vandaag voorbij gaan en rij optijd richting huis.

Wens jullie daarboven in Portland beterschap, ik eet wel weer wat pittamientjes.
Sjo he, heb lekker gewerkt.

Heb ook wel een lekker weekend achter de rug. Heb alleen toen ik van de betonnen arena terug kwam de grove fout gemaakt om naar Cafe B. te B. te rijden om daar te gaan eten. Nou, van eten kwam het niet echt, van werken wel. Tjees, was me een portie druk zeg! Ben net thuis, de afwasmachine had er niet zo veel zin in, dus veel met de hand weg moeten werken. Ben nu wel een beetje dood, zal ik maar zeggen....

SFO, ik hou niet van skiëen, maar die foto prikkelt de mens wel!

Leuk gehad dus.

Bloem, veel beterschap daar.

Kodak, die betonnen atrena moet ook wel eens een goeie beurt hebben, en ja, die stond er bijna niet meer vorige week. Was iets doorgebrand waardoor de sauna lekker doorbrulde, scheelde niet veel of ik had geen job meer.
Ach ja dat kun je zeggen blues, maar als je eenmaal met het virus te pakken heb dan denk je waarschijnlijk wel anders.
bloem bij deze een pakketje met extra vitamientjes....

Hier ook een mini dutchie die flink hoest...... afgelopen zaterdag was het 72 graden!!!!!!!!! en nu ... na flinke onweers buien en tornado alarms die afgingen is het weer 35! hahahaah

alleen in Ohio kan dat..... ze zeggen altijd if you dont like the weather ..just stick arround....

was wel een heerlijk tease hoor,.... dutchie heef tlekker in de tuin gewerkt..bolletjes staan al 3 inches boven de grond.....

SFo.... prachtige plaatjes hoor wow,..

nou de zomertijd is in gegaan.... nou de klenste mini dutchie heeft me dat goed laten weten vanmorgen...lekker wel een wild beest dat uit zijn winterslaap gehaald werd.. hahahaha

" mommmy turn off the light it's burning my eyeballs!" hahahahaha
ben doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een MRI,... moet om 6pm....zucht..
Ik er even vanuit dat het voor je knie is Dutchie en wens je succes. Vergeet niet dat een MRI de beste machine is wat betreft het vinden van.

Ik had net een half dagje San Francisco erop zitten en ga nu weer op weg naar Berkeley. Geen straf als je bedenkt dat het buiten prachtig mooi weer is.
voel met net een ons roast beef als ik naar de mri plaatjes bekijk.... hahahaha

na uren ge google-ed te hebben denk ik (maa rik ben geen dokter) dat het niet mijn maniscus is..... tenzij het heel klein scheurtje is......

om 4.30 pm heb ik mijn dokters appoint ment.....

dus vandaag is het in cincinnati 72!!!!! ja je hoort het goed..... gisteren 35..... en je raad het al voor morgen word het 44 hahahah geen wonder dat iedereen hier altijd sinus problemen heeft
Dutchie, heel veel succes...ik leef met je mee.

Hier doet het weer ook vreemd hoor, gisteren sneeuw en vanaag weet ik eigenlijk nog niet. Maar voor de volgende week verwachten ze 19 graden..

SFO, geniet van het mooie weer..

We kunnen de dagen nu gaan aftellen, de 20e gaan we richting Nederland..maar eerst moeten we beter worden..kids en ik zijn nog ziek..
Ben benieuwd Dutchie wat de doc zegd.

Bloem jullie modderen er wat af daar in het noorden. Hier is het prachtig weer maar fris namelijk 56 graden. Dat betekend gewoon lekker warm aankleden en genieten, tenzij je net zoals ik weer eens een dagje cursus wil volgen.
yeah!!!!!!! alles is goed sterker nog geen enkel sign van slijtage.... heb alleen een flinke onsteking in het knie gewricht dat helemaal uitgezaait is in het kraakbeen onder de knieschijf... dus ze hebben me aan de steriods gezet,..kan mijn cariere wel asl baseball player op mijn buik schrijven maar ja hahahaha...

dutch is dus super blij!!!!!!! 3weken fysio...3x per week...en volgende week mag ik lopen yeah!!!!
Wauh jij bent echt een DieHard zeg, volgende week weer lopen.

Hier is het weer orde van de dag, mag weer vol aan de bak voor een paar maand. hoop dat tegen die tijd de economie weer is aangetrokken.
Dat is goed nieuws Dutchie..wat een opluchting..

SFO..fijn dat je de komenden maanden aan de bak bent..ik hoop het ook dat de economie aantrekt..wie niet..ik hoop dat het gewoon een korte dip is..

Kids nog steeds ziek..ik voel me gelukkig weer wat beter. Het ziek zijn komt me ook wel goed uit achteraf, ik kom nu eindelijk een keertje aan mijn rust toe..lekker aan de bank aan het lezen...
SFO fijn dat je weer aan het werk bent...... ik hoopte dat de stilte in de mail box en hier een goed teken was......

Ik zit hier met koorst en een full blown keel infectie op mijn werk..deadline morgen...oughhhh die roids onderdrukken jeinmune systeem nou ik weet het hoor...

bloem heb je een plekje over op de ziekte bankje...

Ja ik ben zo blij en na 2 dagen merken ik het ecth aan mijn knie...goed drus..volgende week met fysio beginnen..... en dan gaan met die banaan (rustig aan naturulijk!)

Hubbie gaat lekker weg voor een paar dagen heb ik het huis voor me alleen... heerlijk ik ga weer klussen ja ik ben de gene hier in huis die dingen doet... hihhi...als ik alleen achter kon komen wat de beste manier is om een basement te finischen ...dat zou super wezen hahaha
Nou inderdaad, het is effe weer wennen om de hele dag aan de slag te gaan maar heb het er graag voor over.

Werd vanmorgen overigens wel even gek van het Viva Forum,

ik krijg namelijk de werkbalk van het bericht wel minimaal 20 keer over de berichten heen. Ik gebruik Mozilla Firefox als browser en wordt gek.

Heb Vinyl al een email gestuurd en deze engel vertelde mij dat mijn catch vol zat.

Dus ik proberen de catch te vinden, ik ben blond dus dat wil niet. Internet Explorer vind ik bagger ondanks dat het werkt dus zit nu via de Safari browser op de topic. Erg vervelend moet ik zeggen.
Hoi!

Het moest even kort, want ik kreeg je mailtje op mijn telefoon in de auto, dus ik kon niet uitgebreid antwoorden.

Maarr.... hier de oplossing!

http://www.tipsentrucs.nl ... ina/Caches-in-Firefox.htm
Thanks Vinyl,

Ik had inmiddels de Cookie monsters eruit gehaald echter had gisteren nog problemen. Kom net uit mijn bed rollen en dacht laat ik toch nog eens kijken en nu gaat het prima.

Geef mij dan ook maar vrijdag de 13e, toeval dat ik vandaag een inspectie heb op de werkvloer.
Hoe is de inspectie verlopen SFO?

Dutchie, mijn man is nu al avonden aan het lego bouwen, elke vrije minuut besteed hij er aan...

Weekend voor jullie..voor mij ook, maar toch anders..nog een week en dan zitten we in het vliegtuig.
Achja wat moet ik zeggen Bloem, San Francisco heeft af en toe zijn eigen regeltjes dus moest ik het iets aanpassen. En dat heb ik voor de man ook gedaan.

Inderdaad het weekend is begonnen, heb al een Safety Meeting met het baasje gehad om even het werk te bespreken onder het nuttigen van een lekker potje bier.

Bah maak ons maar lekker om naar de NL te gaan, zit hier waarschijnlijk dit jaar niet in. Ben met een aannemer bezig om een masterbedroom op onze diningroom te plaatsen. Dit ivm eventuele gratis solar panels. Tja, het wordt even geld bij elkaar sprokkelen maar we gaan er wel voor.
morgen laatste dagje steriods...wat een troep zeg je inmune systeem gelijk opzijn gat,..heb gelijk strep throat bgekregen brrr ben ook nbog home alone...hubs zit in flmet 85 graden...ik hier met keel pijn en 2 koters lol.......

ik ga dus ook een lekker kratje bier halen voor morgen.... vriendinnen komen over.... gezellig avondje.....

iedereen geniet van je weekend!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven