Minder van Tinder- deel 10

dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
zondag 30 september 2018 om 13:25
Ben ik ook weer even! Wat leuke dates gehad, een man die stapel op me werd... Maar ik voelde het niet terug. En nu deze week twee dates met een iets jongere man. Ik voel de klik, hij volgens mij ook.
Maar... Hij heeft geen kinderen, liet op date 1 terloops vallen dat 'kinderen misschien wel leuk konden zijn'(niet richting mij, maar hij refereerde aan een gesprek in z'n vorige relatie).
Ik kan zelf geen kinderen meer krijgen, heb er wel eentje. Wanneer is nu het moment dat ik deze info ga delen?
Als ik het nu doe, kan ik me voorstellen dat het schrikken is, want hij kent me überhaupt nog niet goed (en als je het dan als optie wilt, ben ik geen optie), maar ben ik nog niet hotel de botel.
Als ik wacht, weten we meer of de klik echt er is en zou een niet diep gekoesterde wens (er vanuit gaande dat dat de situatie is bij hem, een nieuwsgierigheid/optie maar niet perse een must) naar de achtergrond kunnen vervagen omdat er elkaar leuk vinden.
Sowieso :. Mocht het ter sprake komen, zal ik het zeggen, ik ontwijk het onderwerp niet, maar zoek het ook niet op. De achterliggende reden (kankerverleden) is wel kort aan bod geweest, maar meer irt de uiterlijke gevolgen daarvan, niet de interne.
Hoe zouden jullie dat doen?
Maar... Hij heeft geen kinderen, liet op date 1 terloops vallen dat 'kinderen misschien wel leuk konden zijn'(niet richting mij, maar hij refereerde aan een gesprek in z'n vorige relatie).
Ik kan zelf geen kinderen meer krijgen, heb er wel eentje. Wanneer is nu het moment dat ik deze info ga delen?
Als ik het nu doe, kan ik me voorstellen dat het schrikken is, want hij kent me überhaupt nog niet goed (en als je het dan als optie wilt, ben ik geen optie), maar ben ik nog niet hotel de botel.
Als ik wacht, weten we meer of de klik echt er is en zou een niet diep gekoesterde wens (er vanuit gaande dat dat de situatie is bij hem, een nieuwsgierigheid/optie maar niet perse een must) naar de achtergrond kunnen vervagen omdat er elkaar leuk vinden.
Sowieso :. Mocht het ter sprake komen, zal ik het zeggen, ik ontwijk het onderwerp niet, maar zoek het ook niet op. De achterliggende reden (kankerverleden) is wel kort aan bod geweest, maar meer irt de uiterlijke gevolgen daarvan, niet de interne.
Hoe zouden jullie dat doen?
zondag 30 september 2018 om 14:24
zondag 30 september 2018 om 14:27
zondag 30 september 2018 om 14:39
Waarom noem je dat zo? Dat is het totaal niet. Ghosten is echt iets anders, dit is gewoon niet reageren na een match. Ook stom, maar geen ghosten.

zondag 30 september 2018 om 16:52
Ik vind kinderwens iets dat ik heel snel duidelijk wil hebben, het liefst al vóór de eerste date. Kijk alleen maar op dit forum hoe vaak er topics geopend worden "ik wil kinderen, hij niet, wat nu?" en andersom. Over veel relatieproblemen valt te praten, maar wel/niet kinderen blijkt uiteindelijk bijna altijd een dealbreaker.
Als je geen kinderen kunt krijgen vanwege kanker in het verleden snap ik dat je niet al voor de eerste date alles op tafel wilt gooien, maar als de kanker al ter sprake is geweest snap ik echt niet dat je twijfelt of je het 'geen kinderen' nu al ter sprake brengt. Wees gewoon eerlijk daarover, beter nu een dealbreaker dan tegen de tijd dat jullie gevoelens voor elkaar hebben.
Als je geen kinderen kunt krijgen vanwege kanker in het verleden snap ik dat je niet al voor de eerste date alles op tafel wilt gooien, maar als de kanker al ter sprake is geweest snap ik echt niet dat je twijfelt of je het 'geen kinderen' nu al ter sprake brengt. Wees gewoon eerlijk daarover, beter nu een dealbreaker dan tegen de tijd dat jullie gevoelens voor elkaar hebben.
zondag 30 september 2018 om 17:55
Nouja, dan iig dat gedrag. Ik vind dat je dat moet rapporteren. Net als mannen die liegen over dingen.QueenArachnia schreef: ↑30-09-2018 14:39Waarom noem je dat zo? Dat is het totaal niet. Ghosten is echt iets anders, dit is gewoon niet reageren na een match. Ook stom, maar geen ghosten.
zondag 30 september 2018 om 18:07
Tinder is ook niets. Alleen de uit gelichte profielen al. Dat heeft niets met een relatie te maken hoor.Quinccy schreef: ↑29-09-2018 16:53Daar heb je het..”serieuze types,hoger opgeleid”....want een man zonder universitair diploma is dom,onintressant,heeft niks zinnigs te vertellen en Kan onmogelijk ambitieus zijn...
Zo zie je maar,dezer dagen doet het er niet toe wié of hoe je bent,wat je doet als broodwinning en status daarintegen..
Kastjesdenken...bah
Zoek dus wat anders.
En stop met klagen, maak van je nood een deugd. Wees trots op wie je bent. Je valt iig op, heb altijd respect voor mensen die in een rolstoel zitten. Klik soms voor fun even zo”n profiel aan. Als jij er dan een leuk verhaaltje om heen brauwt heb je nog kans ook. Als je gaat klagen niet.
zondag 30 september 2018 om 18:27
Hoi hier!
Ik wilde jullie even melden dat ik sinds kort besloten heb om het, met de man waarmee ik al een paar maanden aan het daten was, exclusief te maken.
Ik vond hem meteen wat hebben, maar het liep niet bepaald van een leien dakje vanaf het begin. Ik heb het na een aantal dates afgekapt omdat hij niet genoeg interesse toonde. Door zijn reactie hierop het toch nog een kans gegeven. Daarnaast heb ik wel de opties van andere dates en mannen opengehouden.
Het liep heel rustig, we zagen elkaar in het begin soms maar eens in de twee weken, langzaam steeds meer aan elkaar gehecht geraakt. En nu vind ik hem de knapste, leukste en liefste. Ik ben best wel een blij ei sinds een paar weken
Ik wil jullie even meegegeven dat je je niet te vast moet houden aan hoe je wil dat contact verloopt, soms hebben connecties wat meer tijd nodig.
Ik wilde jullie even melden dat ik sinds kort besloten heb om het, met de man waarmee ik al een paar maanden aan het daten was, exclusief te maken.
Ik vond hem meteen wat hebben, maar het liep niet bepaald van een leien dakje vanaf het begin. Ik heb het na een aantal dates afgekapt omdat hij niet genoeg interesse toonde. Door zijn reactie hierop het toch nog een kans gegeven. Daarnaast heb ik wel de opties van andere dates en mannen opengehouden.
Het liep heel rustig, we zagen elkaar in het begin soms maar eens in de twee weken, langzaam steeds meer aan elkaar gehecht geraakt. En nu vind ik hem de knapste, leukste en liefste. Ik ben best wel een blij ei sinds een paar weken

Ik wil jullie even meegegeven dat je je niet te vast moet houden aan hoe je wil dat contact verloopt, soms hebben connecties wat meer tijd nodig.

zondag 30 september 2018 om 21:40
Wat leuk Winkie! Haha hier kwam de verliefdheid ook pas na een tijdje.
Wbt kinderen en een kinderwens dat moet wel vrij snel duidelijk zijn. Ik vertelde altijd voor de eerste date al dat ik een kind heb. Een wens is niet enorm bij mij maar ik sluit niet uit dat die wel nog komt of dat ik meer kinderen wil.
Wbt kinderen en een kinderwens dat moet wel vrij snel duidelijk zijn. Ik vertelde altijd voor de eerste date al dat ik een kind heb. Een wens is niet enorm bij mij maar ik sluit niet uit dat die wel nog komt of dat ik meer kinderen wil.
trien30 wijzigde dit bericht op 01-10-2018 23:37
28.97% gewijzigd
zondag 30 september 2018 om 21:42
Ja ik denk dat ik dat maar doe. Het k woord is al op tafel, en ik ben het er mee eens... Deal breakers het liefst als je nog geen mega vlinders in je buik hebt. Bah. Kut ziekte.Anoniem1234321 schreef: ↑30-09-2018 14:24Merder, ik zou het in 1 van de komende dates terloops nog eens ter sprake brengen. Wie weet is het voor hem geen heel groot ding en wil hij niet perse een kind van zichzelf. Mocht dat wel zo zijn kan het maar beter snel duidelijk worden denk ik dan.
zondag 30 september 2018 om 22:25
Hoi allemaal!
Ik heb in het vorige topic even meegeschreven en nu twijfel ik eigenlijk heel erg of ik dit kwijt wil, maar ik doe het toch.
Ik ben sinds eind juli aan het daten met x. Zo'n 6 dates hebben we nu achter de rug (waarvan 2 met nacht). Nog geen seks gehad. Er worden per dag gemiddeld een paar App'jes heen en weer gestuurd, daarnaast belt hij mij zo'n 3/4 keer per week.
De laatste keer dat wij afspraken moest hij uiteindelijk afzeggen en de twee weekenden erop had hij al volgepland staan. Ik kan niet afspreken doordeweeks (ik ben van 8:00 tot 24:00 weg, dit veranderen is geen optie). Nu hebben wij elkaar dus twee weken niet gezien en dat zal de komende twee weken zo blijven, daarna hebben wij al wel een afspraak staan voor een heel weekend.
Ik merk dat ik hier heel onzeker van word. Ook omdat hij het weleens, half grappend heeft over 'onze relatie'. 'Ik mis je' is het meest sentimentele dat we hebben uitgesproken. Nu maak ik me zorgen. Wil hij eigenlijk wel echt een relatie? En als hij mij mist, waarom maakt hij dan geen tijd vrij?
Ik heb in het vorige topic even meegeschreven en nu twijfel ik eigenlijk heel erg of ik dit kwijt wil, maar ik doe het toch.
Ik ben sinds eind juli aan het daten met x. Zo'n 6 dates hebben we nu achter de rug (waarvan 2 met nacht). Nog geen seks gehad. Er worden per dag gemiddeld een paar App'jes heen en weer gestuurd, daarnaast belt hij mij zo'n 3/4 keer per week.
De laatste keer dat wij afspraken moest hij uiteindelijk afzeggen en de twee weekenden erop had hij al volgepland staan. Ik kan niet afspreken doordeweeks (ik ben van 8:00 tot 24:00 weg, dit veranderen is geen optie). Nu hebben wij elkaar dus twee weken niet gezien en dat zal de komende twee weken zo blijven, daarna hebben wij al wel een afspraak staan voor een heel weekend.
Ik merk dat ik hier heel onzeker van word. Ook omdat hij het weleens, half grappend heeft over 'onze relatie'. 'Ik mis je' is het meest sentimentele dat we hebben uitgesproken. Nu maak ik me zorgen. Wil hij eigenlijk wel echt een relatie? En als hij mij mist, waarom maakt hij dan geen tijd vrij?
zondag 30 september 2018 om 22:51
Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat hij je uiteindelijk toch niet leuk genoeg vindt?Lola-Lisa2018 schreef: ↑30-09-2018 22:25Hoi allemaal!
Dan maken die paar weken toch niet uit? Woon je ver van elkaar af?
Ik vind het niet echt slecht klinken als hij je zo vaak belt. Waarom zou iemand dat doen die het contact dood wil laten bloeden? Geniet gewoon van de dates. Er is geen draaiboek voor hoe de liefde moet lopen. Soms gaat het snel, soms niet snel genoeg. En als het niet ment to be is komt er wel weer een ander op je pad.
Is dit het wel dan is het zonde van de tijd om bang te zijn of onzeker te worden van iets dat juist zo mooi is.
maandag 1 oktober 2018 om 07:58
Wat lola lisa omschrijfd is toch helemaal geen drama. Dat is even lastig in de tijd zitten.
Als je iemand leuk vindt dan kan dat echt prima. Bovendien is ze zelf ook niet bepaald flexibel in haar tijd. Moet je als man ook maar zin in hebben iemand die 16 uur per dag van huis is.
maandag 1 oktober 2018 om 14:21
Heb je enig idee hoe denigrerend dit klinkt?Krant12 schreef: ↑30-09-2018 18:07En stop met klagen, maak van je nood een deugd. Wees trots op wie je bent. Je valt iig op, heb altijd respect voor mensen die in een rolstoel zitten. Klik soms voor fun even zo”n profiel aan. Als jij er dan een leuk verhaaltje om heen brauwt heb je nog kans ook. Als je gaat klagen niet.
Voor mensen met (zichtbare) nadelen zal tinder nooit succesvol zijn. Het is ten eerste oppervlakkig - je selecteert voornamelijk op uiterlijk - maar zodra iemand jouw nadeel zien heeft hij/zij met één vingerbeweging tientallen zo niet honderden alternatieven die dat niet hebben. Dan kan je nog zo'n tof karakter hebben en goed in je vel zitten, maar daar selecteren mensen niet op. Voor mij was het al snel duidelijk dat tinder geen geschikte app is.
maandag 1 oktober 2018 om 19:08
Ik snap je ergens wel hoor, kan daar ook wat onzeker over worden. Feit is dat hij nog steeds contact zoekt, waarom zou hij dat doen als hij geen contact meer wil.Lola-Lisa2018 schreef: ↑30-09-2018 22:25Hoi allemaal!
Mijn advies hierin is dat je je onzekerheid hier of bij vrienden aangeeft zodat anderen je weer aan de feiten kunnen herinneren. Dan val je hem er ook niet mee lastig.
Ga ik ook mijn best doen om mijn eigen advies op te volgen
dinsdag 2 oktober 2018 om 22:38
Klinkt goed Wink, als jij er een paar maanden voor nodig hebt gehad dan zij het zo toch!
Depster, wat zal ik er over zeggen?
Date van ver weg afgelopen weekend gezien, een paar fijne uren gehad, goed gepraat en vooral onder de indruk hoe zij reageerde ondanks het haar zeker wel iets doet dat ik het contact op afstand hou.
Kan ik zelf wat lastig mee om gaan maar nu is er rust en vanaf zaterdag geen contact meer gehad.
Ik wil zeker contact zoeken maar wil haar ook niet onnodig onrustig maken want ze is zeker wel echt leuk.
Mijn omgeving zegt ook 'fuck de afstand, waar maak je je zo druk over want zij klinkt echt leuk'
Afgelopen weekend ook de ander weer ontmoet en dat was ook erg prettig, ik merk dat ik het prettig vind dat ze niet gebonden is maar ze heeft om bepaalde redenen wel veel tijd voor zichzelf en dingen nodig... ik merk dat ik dat soms lastig kan vinden.
Zij heeft uitstraling en laat echt merken dat ze mij leuk vind, echt raar om twee vrouwen leuk te vinden en ik kan niet bepaald zeggen dat ik er echt om sta te springen haha.
Ik heb de neiging om ongebonden exemplaar beter te leren kennen om te voelen of er een goede klik kan zijn maar ik weet ook dat als het niet zo is en de ander in mijn gedachten blijft, het voor mij duidelijk is.
Het is ook nooit goed he
Depster, wat zal ik er over zeggen?
Date van ver weg afgelopen weekend gezien, een paar fijne uren gehad, goed gepraat en vooral onder de indruk hoe zij reageerde ondanks het haar zeker wel iets doet dat ik het contact op afstand hou.
Kan ik zelf wat lastig mee om gaan maar nu is er rust en vanaf zaterdag geen contact meer gehad.
Ik wil zeker contact zoeken maar wil haar ook niet onnodig onrustig maken want ze is zeker wel echt leuk.
Mijn omgeving zegt ook 'fuck de afstand, waar maak je je zo druk over want zij klinkt echt leuk'
Afgelopen weekend ook de ander weer ontmoet en dat was ook erg prettig, ik merk dat ik het prettig vind dat ze niet gebonden is maar ze heeft om bepaalde redenen wel veel tijd voor zichzelf en dingen nodig... ik merk dat ik dat soms lastig kan vinden.
Zij heeft uitstraling en laat echt merken dat ze mij leuk vind, echt raar om twee vrouwen leuk te vinden en ik kan niet bepaald zeggen dat ik er echt om sta te springen haha.
Ik heb de neiging om ongebonden exemplaar beter te leren kennen om te voelen of er een goede klik kan zijn maar ik weet ook dat als het niet zo is en de ander in mijn gedachten blijft, het voor mij duidelijk is.
Het is ook nooit goed he

woensdag 3 oktober 2018 om 10:32
Dank voor de reacties alvast! Het blijft toch aan mij knagen, het ene moment meer dan het andere, voornamelijk wanneer ik een 'rust' momentje heb 
Hij woont circa 45 minuten in de auto van mij vandaan, dat helpt ook niet mee.
Vooral jij bedankt Trien, als ik weer een vervelend momentje ervaar lees ik je berichtje even en dat helpt wel haha.

Hij woont circa 45 minuten in de auto van mij vandaan, dat helpt ook niet mee.
Vooral jij bedankt Trien, als ik weer een vervelend momentje ervaar lees ik je berichtje even en dat helpt wel haha.