Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Ik ken drie dames (leeftijden 20 tm 45) die al lang een serieus samen zijn met hun Tinder match en ben zelf al twee jaar met mijn eerste Tinder date. Het kan dus zeker wel.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
29-04-2020 09:10
Ik ken drie dames (leeftijden 20 tm 45) die al lang een serieus samen zijn met hun Tinder match en ben zelf al twee jaar met mijn eerste Tinder date. Het kan dus zeker wel.
Het is zeker mogelijk. Ik denk ook dat het wel persoonlijk is; wat voor de een werkt, hoeft voor de ander niet te werken en je moet het ook een beetje treffen en je goed kunnen presenteren. De een zal gemakkelijk via zo'n platform contacten leggen dan de ander. Ik ga er liever op uit om mensen te ontmoeten.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." – Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
29-04-2020 09:10
Ik ken drie dames (leeftijden 20 tm 45) die al lang een serieus samen zijn met hun Tinder match en ben zelf al twee jaar met mijn eerste Tinder date. Het kan dus zeker wel.
Hoe vaak heb je dat nu al verkondigd hier op het forum?
...
K
anoniem_397173 wijzigde dit bericht op 12-05-2020 20:58
0.00% gewijzigd
Anárion schreef:
02-05-2020 10:57
Hoe vaak heb je dat nu al verkondigd hier op het forum?
Hahaha. Ik durfde het niet te zeggen. Echt in ieder topic wrijft ze het erin.
Anárion schreef:
02-05-2020 10:57
Dubbel.
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
29-04-2020 09:10
Ik ken drie dames (leeftijden 20 tm 45) die al lang een serieus samen zijn met hun Tinder match en ben zelf al twee jaar met mijn eerste Tinder date. Het kan dus zeker wel.


Twijfelen mensen daar aan dan?
Ik ken in mijn omgeving succes verhalen en complete mislukkingen maaaaaaaaaaaaar was dat vroeger ook niet zo toen we voornamelijk op date gingen met mensen die we op sportclub, werk, school of in de "disco" ontmoette?
Alle reacties Link kopieren
Tot bijna twee jaar geleden veel mee geschreven in dit topic, de leuke en minder leuke zaken via online daten.
Na bijna 2 jaar is er een einde gekomen aan mijn relatie met mijn online match.
Niet zo zeer de fysieke afstand maar een onverwachte gebeurtenis begin dit jaar, waar door haar oudste kind niet meer naar vader wil en non stop bij haar is.

Om een lang verhaal kort te houden: zij heeft een goed moederhart en acteert daar naar, ik had het ook niet anders willen zien zeg maar en alle lof er voor naar haar.
Voor de mensen die mij nog herkennen ( ik heb zelf geen kinderen ) legde het feit dat we geen enkel moment meer met elkaar hadden maar er altijd wel een kind bij was, een zware druk op onze relatie.
Ik mocht haar kinderen zeker maar het viel mij zwaar me vrijwel altijd aan te moeten passen aan een kind dat nergens zin in had en ons beperkte in de schaarse tijd dat we elkaar al konden zien.
En een kind is prio nummer 1, het zou niet goed zijn als het niet zo was maar er was geen andere mogelijkheid dan volledig aanpassen.

We zijn er altijd open over geweest naar elkaar, zeker toen de situatie plots veranderde en een paar weken geleden heb ik helaas de keuze gemaakt om het voor mij als persoon anders te willen, hoe klote ook want ik had zeker een fijne klik met haar.

Wie weet weer een keer online kijken ( ik vond het oppervlakkige verschrikkelijk destijds ).
Iemand zonder kinderen is het meest ideaal maar op mijn leeftijd hebben de meeste single vrouwen met kinderen te maken.
Ik heb het een paar keer geprobeerd omdat ik iemand leuk vond maar er komt altijd gedoe van een ander ( ex partner ) bij, en ik weet niet of ik daar nog zin in heb.

Ik denk dat ik dit draadje weer wat meer ga volgen.
Jammer Mats dat het toch stuk is gelopen. Maar toch 2 jaar lang een fijne relatie gehad, het kan dus nog!
Het is je toen gelukt en het zal heus weer lukken. Je weet nu nog weer beter wat niet bij je past. Er zijn vrouwen zonder kinderen of met grote kinderen. Dat scheelt ook een hoop. Daar dan dus heel goed op selecteren en bij je standpunt blijven. Er kan altijd een kink in de kabel komen..garanties krijg je niet.1
Jammer Mats, ik herken je nog. Onder mijn eerdere profielnaam hebben we hier heel wat af gekletst.

Goed dat je dichtbij jezelf bent gebleven hoe moeilijk ook.
Dit topic is volgens mij niet heek actief, er is nog een single topic misschien leuk om mee te schrijven.

Sterkte weer met de eerste stappen op date gebied. Denk dat je dat kon missen als kiespijn.. Ik in elk geval wel.
Mats kom gezellig naar het singlestopic. Dat is erg actief! Ook daar wordt via Tinder gedate ( en andere apps).
Alle reacties Link kopieren
Hey Julus,
Eens, alleen om na elke twee jaar weer verder te moeten ligt nog steeds niet in de lijn van mijn verwachting haha.
Maar inderdaad weer een ervaring rijker, ik vind het vooral heel vervelend voor haar.

Qiyara, ik geloof je graag, misschien daagt jouw oude nick na een tijd weer, velen kan ik er nog wel terughalen denk ik.

En missen als kiespijn? als het hele gebit!

Ik kom wel een keer in dat topic neuzen, hier is het stervende begrijp ik.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een goede reden om deze weer eens omhoog te halen.

Ik lees op Tinder steeds over Swipe Night maar wat het is snap ik niet goed
(misschien is mijn Engels niet goed genoeg)

Iemand meegedaan en hoe was het?
Alle reacties Link kopieren
Titanic1913 schreef:
29-09-2020 20:39
Misschien een goede reden om deze weer eens omhoog te halen.

Ik lees op Tinder steeds over Swipe Night maar wat het is snap ik niet goed
(misschien is mijn Engels niet goed genoeg)

Iemand meegedaan en hoe was het?
Swipenight is gewoon een interactief feuilleton, oftewel, jouw keuzes bepalen de loop van het verhaal. Het zal hier en daar wel wat sluikreclame bevatten neem ik aan, verder draagt het aan tinder natuurlijk niet zo heel veel bij.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Ik heb al een tijd leuk contact op tinder met een man. Hij zei dat hij me graag wil zien. Ik wil dat ook. Heb nu mijn nummer gegeven, dus de bal ligt bij hem. Vind t zo lastig om te wachten nu......had misschien beter zijn nummer kunnen vragen ;)
Alle reacties Link kopieren
Kan je ook Tinderen tegelijk op je telefoon én een laptop?
Het is makkelijker typen op laptop maar die heb ik niet altijd bij me.
Alle reacties Link kopieren
yoehoe schreef:
16-12-2020 13:48
Kan je ook Tinderen tegelijk op je telefoon én een laptop?
Het is makkelijker typen op laptop maar die heb ik niet altijd bij me.
Volgens mij kan dat wel ja.
Alle reacties Link kopieren
Enorm balen Mats!

Kleine update van mij.
Ben hier een hele tijd geleden best actief geweest.
Inmiddels alweer ruim een jaar met dezelfde leuke man. Natuurlijk ups en downs, maar we willen toch niet zonder elkaar. :hihi:
Al een hoop leuke dingen gedaan samen ondanks dat je zo weinig kan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven