Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
“RiRi” schreef:
04-10-2018 00:14
Ik heb een officiële waarschuwing gekregen alleen maar omdat ik zei super annoying en dat is volgens de mods op de man spelen tegen tante Bedelia en dat heeft zij gestaft. Wat is daar nou strafbaar aan?

Het is super annoying. Overigens, als je alleen maar "super annoying" zei, is het een analyse van de situatie, niet van de persoon.
Such fun!1
dus tante loopt mensen af te zeiken en vervolgens gaat ze staffen als ze van repliek gediend word. wat een verassing :O not!
MarindaH schreef:
04-10-2018 08:24
Het is super annoying. Overigens, als je alleen maar "super annoying" zei, is het een analyse van de situatie, niet van de persoon.

Het kan beide: 'zij of het is super annoying'
Maar aangezien er verder niks staat mag je er niet van uit gaan dat het 'op de man' bedoeld was, dus wat dat betreft ben ik het met je eens dat het dan gelezen moet worden zoals jij zegt.

En weer los daarvan is het te pietluttig om je er druk over te maken al was het persoonlijk gericht. Iemand mag je toch gewoon vervelend vinden?
shifty schreef:
04-10-2018 08:39
Het kan beide: 'zij of het is super annoying'
Maar aangezien er verder niks staat mag je er niet van uit gaan dat het 'op de man' bedoeld was, dus wat dat betreft ben ik het met je eens dat het dan gelezen moet worden zoals jij zegt.

En weer los daarvan is het te pietluttig om je er druk over te maken al was het persoonlijk gericht. Iemand mag je toch gewoon vervelend vinden?

Dat is precies wat ik bedoel. Het is raar om er als mod vanuit te gaan dat het op de man is als je het niet zeker weet. En opdeman is de meest uitgeholde term hier ooit. Ik ga bijna m'n vinger opsteken als ik moet plassen.
Such fun!1
MarindaH schreef:
04-10-2018 08:43
Dat is precies wat ik bedoel. Het is raar om er als mod vanuit te gaan dat het op de man is als je het niet zeker weet. En opdeman is de meest uitgeholde term hier ooit. Ik ga bijna m'n vinger opsteken als ik moet plassen.

Ik zie dat je je vinger op steekt ... :biggrin:
Jaaaaaahhhhhh, er is weer een Zwarte Pieten Topic :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2018 09:38
Zwarte Piet? Wat is daarmee dan?
:blond:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2018 09:38

waarom moet ik mee daar weer in mengen. kansloos :frusty:
Lilli-Putter schreef:
04-10-2018 09:57
waarom moet ik mee daar weer in mengen. kansloos :frusty:
Ik heb me tot nu toe aardig in weten te houden. Terwijl ik als linkse werkloze parasiet toch genoeg tijd heb zou je denken.
Is het vandaag '(eet geen) dierendag', heb ik nét 2 lekkere karbo's gehaald :-?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gelukkig wel biologisch :-9
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
shifty schreef:
03-10-2018 22:53
Nou .. sommige prakken hier ook een leuk bordje Brinta mee hoor.
Ik loop toch niet vaak tegen de grenzen van mijn bereidheid tot uitleggen aan. Maar vandaag is het toch gelukt.
Haha, kan me er iets bij voorstellen. Ik haalde even een aanpalende uitspraak van Jekkers aan 😉
Nouschi schreef:
04-10-2018 10:14
Gelukkig wel biologisch :-9
Ik haal denk ik even een bio-industrie plofkippenpootje. Gewoon, omdat het kan.
#dolopdieren

David Dunning
Solomio schreef:
04-10-2018 10:35
Ik haal denk ik even een bio-industrie plofkippenpootje. Gewoon, omdat het kan.
#dolopdieren
Ook lekker.

Hier wordt het macaroni met tomatensaus en vegaballen.
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2018 10:39
Ook lekker.

Hier wordt het macaroni met tomatensaus en vegaballen.
Klinkt heerlijk. :roll:
Ik eet wel thuis. :hihi:

David Dunning
Oh jullie moet nu wel ook jagen een hele zinvolle bezigheid vinden want jullie eten vlees.
#'tzaljehobbyzijn
shifty schreef:
04-10-2018 11:32
Oh jullie moet nu wel ook jagen een hele zinvolle bezigheid vinden want jullie eten vlees.
#'tzaljehobbyzijn
Mijn katten mogen vandaag zelf hun voedsel bij elkaar jagen. Speciaal vanwege dierendag. Ik hartje de natuur.

David Dunning
shifty schreef:
04-10-2018 11:32
#'tzaljehobbyzijn
Hartstikke zinvol. Geen vegabal is veilig voor mij en mijn schietgeweer.
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2018 10:00
Ik heb me tot nu toe aardig in weten te houden. Terwijl ik als linkse werkloze parasiet toch genoeg tijd heb zou je denken.
?
Geen bijzonderheden
TanteBedelia schreef:
03-10-2018 21:17
@RIRI het zal je sieren als je mij met rust laat.
Het is behoorlijk irritant de laatste tijd. Ik zit zo vaak op mijn handen terwijl jij gewoon rustig kritiek blijft geven.

Ach hou toch op, jij komt met een domme opmerking in dat topic. Dan moet ze het vervolgens ergens anders over hebben van jou (kinderen die van ouders worden gescheiden, terwijl dat allang niet meer aan de orde is én niet het onderwerp van het topic). Dus wie laat wie nou niet met rust?
yasmijn schreef:
04-10-2018 12:24
?

Loep even. Iemand heeft bijna een hartaanval in dat topic omdat er door linkse werkloze mensen iets is gebeurd met haar zwarte piet.
Je snapt toch niet dat die mensen de tijd hebben om zich druk te maken over de kleur van een kinderheld, tussen al hun drukke werkzaamheden door.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 04-10-2018 12:58
7.05% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2018 12:45
Je snapt toch niet dat die mensen de tijd hebben om zich druk te maken om zich druk te maken over de kleur van een kinderheld, tussen al hun drukke werkzaamheden door.
de eerste reactie over vluchtelingen en "opeens mensen in het dorp die er anders uitzien dan in mijn jeugd" zijn net gevallen.
het gaat die forummers dus niet alleen over de kleur van zwarte piet maar over heel wat anders.
anoniem_376788 wijzigde dit bericht op 04-10-2018 12:52
0.73% gewijzigd
Ik heb het inmiddels helder :proud:
Geen bijzonderheden
‘Daar stonden we dan. Bloedjegeil op het toilet van mijn oudtante’

Raap me op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven