Kinderwagen

15-03-2009 10:33 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de x-adventure triple swivel researcher?

http://www.ukkepuk-kinderwagens.nl/x-adventure.html

Het lijkt mij namelijk een erg handige kinderwagen voor ook nog eens een heel acceptabele prijs!
Ik heb zp'n soort alleen dan met ook 2 wielen aan de voorzijde, dit vond ik veel stabieler./ Verder hele prettige wagen, alleen nietsuper handig met opvouwen. Ik zou een keer proef gaan rijden in een van de vele babywinkels. Hoe is de hoogte voor jou en je partner, rijd de wagen makkelijk (let daarbij op wat er veel in je omgeving ligt, woon je bijvoorbeeld in een omgeving met veel kiezelpadjes of veel zand etc). Alleen op uiterlijk en prijs een wagen kiezen werkt niet echt, hij moet ook handig en prettig zijn.
Ik heb er bij babydump meegereden. Voor mij was het mijn favoriet. Lag fijner in de hand en hij was goed in de bochten. Ik persoonlijk vond hem fijner dan de duurdere merken.
Vogens mij had ik alleen gewoon de researcher niet de Swivel researcher. Hij was ook iets duurder.
Ik heb mijn x-adventure 4 jaar geleden gekocht; geen klachten! Hij doet het nog steeds prima... Voor de 2e ronde zodirect gaat hij ook gewoon weer mee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven