Mode & Beauty alle pijlers

lang vest

03-10-2018 14:54 34 berichten
Het is weer zover. Herfst. Ik ben dol op mijn lange vesten (heb er 5, meer mag niet van mezelf), tot boven de knie. Maar ze zijn best dik....dus ik draag ze alleen thuis want ik heb geen jas die eroverheen kan.
Hoe doen jullie dat toch? Ik wil er eigenlijk ook wel eens één aan als ik naar iemand toe ga.
Een jas tot op de knie staat me trouwens niet. Ik ben maar 1.66 en dan lijk ik net een kabouter.
Bij de lange vesten toont het anders omdat ze open vallen.
Ben heel benieuwd.....
Ik doe het er maar gewoon mee, vesten die onder m'n jas uitkomen. Niet heel mooi, maar ja. Koud is ook niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor de winter speciaal jassen waar ik een dik vest of trui onder kan doen. Alleen moeten de jassen ook lang genoeg zijn. Na lang zoeken heb ik die wel gevonden maar het valt niet mee! Ik vind het nog altijd geen gezicht als je vest er onder uit komt. Ik heb een regenjas en een touwtjes jas waar lange vesten onder kunnen.
Ik heb ook wel eens dat een trui of vest onder m'n jas uit komt maar daar heb ik echt schijt aan wat dat betreft en als ik om me heen kijk hebben meer vrouwen dat. In de winter vind ik lekker warm blijven belangrijker dan hoe ik eruit zie. Tot op zekere hoogte natuurlijk.
Het ligt er ook aan wat je onder lang verstaat. Ik heb sowieso nooit korte jassen aan. Of korte vesten. Dus een middellange jas heb ik zeker.

Maar de lange vesten waar ik het over heb komen tot mijn onderbeen-kuit enkels. Ik heb daar dus geen jas voor. En dus draag ik die niet onder een jas.
TsumTsum schreef:
03-10-2018 17:43
Ik heb ook wel eens dat een trui of vest onder m'n jas uit komt maar daar heb ik echt schijt aan wat dat betreft en als ik om me heen kijk hebben meer vrouwen dat. In de winter vind ik lekker warm blijven belangrijker dan hoe ik eruit zie. Tot op zekere hoogte natuurlijk.
Ik heb het heerlijk warm met een middellang warm vest.. zonder zo'n wapperend stuk vest onder mijn jas vandaan.
Ik hoor het al. Verschillende meningen. Een jas tot onder m'n achterwerk en dan een vest tot net boven de knie eronder vind ik echt geen gezicht. Zo zie ik vaak vrouwen lopen maar daar ga ik niet aan meedoen :mrgreen: Een extra grote jas kopen vind ik zonde van het geld want dat is weer niet mooi met dunnere kleding eronder.
De beste tip vond ik: jas aan, vest in de tas, vest aan en jas aan de kapstok!
Bedankt voor het meedenken. :)
P.s. dat het nu prima weer is voor een vest zonder jas weet ik ook wel. Het gaat natuurlijk om de overige weertypes (regen, harde wind).wanneer een vest niet voldoet.
Voor kortere stukjes wil ik ook nog wel mijn vest omhoog vouwen tot onder de rand van mijn jas. Of achter mijn riem steken. Werkt niet voor een hele dag buiten wellicht maar voor eventjes gaat dat prima.
Geen te strakke jas kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven