De fun van het online shoppen.
zaterdag 6 oktober 2018 om 12:21
Nee, geen Plus. En de AH bezorgt niet als we er niet zijn.Snoesje666 schreef: ↑06-10-2018 11:51Heb je geen Plus in de buurt? De meeste dorpssupermarkten bezorgen ook.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:01
Maar past dat dan, zonder passen? Of stuur je het terug als het niet past? Iets naar Wehkamp terugsturen oke, maar helemaal naar China lijkt me zo'n gedoe? En krijg je dan vlot je geld terug?
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:49
Kleding koop ik het meest op H&M en Asos, beide superfijne webshops! Groot aanbod, mijn stijl zit er altijd bij, en goede verzending en retourneren. Mijn favoriete buitenlandse webshop is Zaful, heb ik nu ook zo'n 4 keer bikini's en zomer outfits gekocht.
Verder koop ik make-up bij Boozyshop, hele fijne service. En ik koop wel eens wat bij Zalando en Bol.
Verder koop ik make-up bij Boozyshop, hele fijne service. En ik koop wel eens wat bij Zalando en Bol.
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:53
Ik stuur dat zelf nooit terug, vaak is het toch al goedkoop dus dan zijn de retourkosten het niet waard. Als het niet past verkoop ik het gewoon weer voor bijna dezelfde prijs op Marktplaats of United Wardrobe.appeltjesgroen schreef: ↑06-10-2018 20:01Maar past dat dan, zonder passen? Of stuur je het terug als het niet past? Iets naar Wehkamp terugsturen oke, maar helemaal naar China lijkt me zo'n gedoe? En krijg je dan vlot je geld terug?
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:58
Net voor ruim 350 euro aan kleding besteld bij Zalando. Versturen en retourneren is gratis, dat is volgens mij wel een uitzondering als het gaat om kledingwebshops.
Topvintage heeft ook leuke dingen, maar bestel daar toch niet zoveel omdat retourneren wel prijzig is. Vorig jaar een winterjas geretourneerd en dan betaal je 6,95 aan pakketkosten...
Nadeel van Zalando vind ik dan weer dat ik nu bijvoorbeeld ook kleding heb gekocht via een aantal partners, dus mijn kleding komt nu in 5 verschillende pakketten. En laten bezorgen bij afhaalpunt kan dan ook niet.
Topvintage heeft ook leuke dingen, maar bestel daar toch niet zoveel omdat retourneren wel prijzig is. Vorig jaar een winterjas geretourneerd en dan betaal je 6,95 aan pakketkosten...
Nadeel van Zalando vind ik dan weer dat ik nu bijvoorbeeld ook kleding heb gekocht via een aantal partners, dus mijn kleding komt nu in 5 verschillende pakketten. En laten bezorgen bij afhaalpunt kan dan ook niet.