Centraal Moderatortopic
woensdag 29 augustus 2018 om 10:30
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 6 oktober 2018 om 11:49
Zouden jullie aan deze titel Nederland willen toevoegen? Bedankt.
entertainment/expeditie-robinson-2018/l ... #p28869276
zaterdag 6 oktober 2018 om 11:53
JuniorModeratorViva schreef: ↑05-10-2018 21:30Het topic Ik wil mijn ex terug is verwijderd wegens te jonge TO.
Het lijkt me handiger om dan ook meteen die TO te verwijderen.
zaterdag 6 oktober 2018 om 12:03
We hebben de titel aangepast.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑06-10-2018 11:49Zouden jullie aan deze titel Nederland willen toevoegen? Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zaterdag 6 oktober 2018 om 12:21
Beste Trotter,
De betreffende TO heeft ook een ban ontvangen i.v.m. de leeftijdsgrens.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 6 oktober 2018 om 12:23
Beste S-Meds,
Zou je even willen mailen naar de Community Manager? ( communitymanager@viva.nl )Die pakt het dan maandag op!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 6 oktober 2018 om 12:24
Beste S-Meds en Nina1966,
Om welke reclames (met muziek) gaat het? Dan kunnen we daar meteen een melding van maken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 6 oktober 2018 om 12:31
ModeratorViva schreef: ↑06-10-2018 12:21De betreffende TO heeft ook een ban ontvangen i.v.m. de leeftijdsgrens.
Waarom staat dat dan niet in het bantopic? Net als de ban van die Roadtripper (of zo), die kan ik ook niet terugvinden.
zaterdag 6 oktober 2018 om 14:17
Beste Trotter,
Excuses, we hebben het bantopic bijgewerkt, de bans waren daar inderdaad nog niet vermeld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:52
Heb je al je cookiesinstelling aangepast? Helemaal naar beneden scrollen, in het zwarte vlak, daar staat iets over cookies.
himalaya wijzigde dit bericht op 06-10-2018 19:47
0.37% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:55
Beste "RiRi",
We verwijderen in principe geen topics op verzoek.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

zaterdag 6 oktober 2018 om 18:57
Kun je de titel aanpassen in ‘met wie wil jij meeten’?ModeratorViva schreef: ↑06-10-2018 18:55Beste "RiRi",
We verwijderen in principe geen topics op verzoek.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

zaterdag 6 oktober 2018 om 19:36
.Lilli-Putter schreef: ↑06-10-2018 18:55Mods op napraat word mij de dood gewenst. Dat vind ik heel erg over de schreef gaan, hoor!
Mods, lees a.u.b. de context, niemand wil deze Lilli.... dood wensen. Lilli.... doet wel erg haar best Nemain een ban aan te smeren.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 6 oktober 2018 om 19:39
Beste "RiRi",
We hebben de topictitel voor je aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

zaterdag 6 oktober 2018 om 19:45
Helemaal niet joh doe even rustig.
Die forummer suggereert toch echt zelf dat ik bij het eten een lepeltje cyanide (=vergif) moet doen?
De mods weten dat ik zelden staf en dat mogen ze wat mij betreft controleren. Ik probeer dus niemand een ban aan te smeren. Dat bericht van Nemain vond ik echter verwerpelijk.
zaterdag 6 oktober 2018 om 19:50
Nemain zei niet dat jij asn de cyaankali moest, maar impliceerde dat jij haar aan de cyaankali wil.Lilli-Putter schreef: ↑06-10-2018 19:45Helemaal niet joh doe even rustig.
Die forummer suggereert toch echt zelf dat ik bij het eten een lepeltje cyanide (=vergif) moet doen?
De mods weten dat ik zelden staf en dat mogen ze wat mij betreft controleren. Ik probeer dus niemand een ban aan te smeren. Dat bericht van Nemain vond ik echter verwerpelijk.
Soms is het handig even goed te lezen voor je theater gaat maken
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 6 oktober 2018 om 19:52
Beste mods, dat topic had een andere titel. Ik maak er bezwaar tegen dat mijn reactie nu in een totaal ander topic staat doordat de OP is aangepast en nu ook nog eens de titel. Verwijder dan gewoon het hele topic, dit slaat echt nergens op, sorryModeratorViva schreef: ↑06-10-2018 19:39Beste "RiRi",
We hebben de topictitel voor je aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

zaterdag 6 oktober 2018 om 19:53
Ja mooi manier om het te verdraaien.JollyRider schreef: ↑06-10-2018 19:50Nemain zei niet dat jij asn de cyaankali moest, maar impliceerde dat jij haar aan de cyaankali wil.
Soms is het handig even goed te lezen voor je theater gaat maken