Help me

07-10-2018 20:15 42 berichten
Ik heb gisteren een erge ruzie gehad met mijn vriendin wat uit de hand is gelopen... ik heb haar perongeluk een vuist op haar oog gegeven wat totaal niet de bedoeling was en ik zit er heledag al mee voel me ook heel erg schuldig en ik huil er zelfs om.... hoe kan ik het weer goedmaken met mijn vriendin? Ik bericht haar al 100 berichten achter elkaar maar ze negeert me 😭😭
Alle reacties Link kopieren
En terecht. Met zo'n agressieveling zou ik ook niets meer te maken willen hebben.
Ik ben bang dat dit echt iets is waar ze geen water bij de azijn wil doen...
Niet.
Je bent veel te ver gegaan.
Als dit echt is hoop ik dat ze slim genoeg is om je voor altijd te blijven negeren.
Als jij zo doorgaat, dan hebben we binnenkort een heel ander gesprek! © teamleider CC
Daat ze je maar blijft negeren en je je binnenkort op het politiebureau mag melden.
Je mag blij zijn dat ze geen aangifte heeft gedaan.
Hoog tijd voor een paar sessies woede-controle therapie.
Ik heb mijn vriendin nog nooit geslagen. Sowieso heb ik nog niemand ooit geslagen. Hoe kom je erop?

Het beste is als zij aangifte doet en jij bekend. Dan heb jij een strafblad en dat lijkt me voor de situatie een prima oplossing.
Ben je een man? Kun je iets meer over de situatie vertellen, wat is er gebeurd dat je zo boos werd?
Babette2017 schreef:
07-10-2018 20:21
Ben je een man? Kun je iets meer over de situatie vertellen, wat is er gebeurd dat je zo boos werd?
En dat is relevant omdat?
Nemaìn’ schreef:
07-10-2018 20:22
Nieuwsgierigheid
Ik hoop dat ze aangifte doet.
In juli was je nog een meisje en deed de te grote piemel van je vriend nog zeer..
Nemaìn’ schreef:
Niet.
yajes schreef:
07-10-2018 20:24
In juli was je nog een meisje en deed de te grote piemel van je vriend nog zeer..
En toch word hij of zij serieus genomen en ik niet.
.
Het allerlaagste in een conflict waar je kan komen is fysiek geweld gebruiken.
Lager kan niet en is het absolute dieptepunt.

Zover heb je het dus laten komen en nu ben jij aan het huilen ?
Wie is hier het slachtoffer en wie ben jij om haar ook nog te stalken met 100 berichten?

Iemand per ongeluk met je vuist op het oog raken kan er bij mij niet in, je hebt jezelf gewoon niet in de hand.
Als je haar wilt helpen laat haar met rust en ga aan jezelf werken.
Wellicht is een cursus anger-management een idee?
w203 wijzigde dit bericht op 07-10-2018 20:31
0.69% gewijzigd
Thats about all I got to say bout that.
En terecht. Ik zou ook nooit meer wat van me laten horen. Idioot.
-vanille- schreef:
07-10-2018 20:26
En toch word hij of zij serieus genomen en ik niet.
Open een topic over dat je je vriendin een pomper hebt gegeven.
Nemaìn’ schreef:
Wedden dat het relevant is! Want vrouwen zijn zwakker namelijk, dus een vrouw die een man een beuk geeft komt er gewoon mee weg.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik zou aan je vrienden voorstellen dat zij jou ook een vuist op beide ogen geeft dan zijn jullie weer kiet en kunnen jullie weer verder
anoniem_376788 wijzigde dit bericht op 07-10-2018 20:34
6.51% gewijzigd
ik heb haar perongeluk een vuist op haar oog gegeven wat totaal niet de bedoeling was

Leg eens uit. Hoe geef je iemand per ongeluk een vuist op haar oog? Wat was dan wel de bedoeling?
Nemaìn’ schreef:
07-10-2018 20:29
Open een topic over dat je je vriendin een pomper hebt gegeven.

En waarom zou ik liegen?

To ik zou niks meer met je te maken willen hebben. Ook al huil je je ogen uit je kop. Slaan is gewoon klaar en mails sturen zou me alleen nog maar bozer maken.
.
Vanzai schreef:
07-10-2018 20:31
Wedden dat het relevant is! Want vrouwen zijn zwakker namelijk, dus een vrouw die een man een beuk geeft komt er gewoon mee weg.
Dan heeft hij het verdient :whip:
Gatekeeper* schreef:
07-10-2018 20:34
Dan heeft hij het verdient :whip:
Dank u.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
07-10-2018 20:31
Net zo irrelevant. Je houdt je handen gewoon thuis. Man of vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven