Brandende vraag
maandag 8 oktober 2018 om 16:26
Ik heb een scharrel gehad, nog niet zo lang geleden die vers uit een lange relatie komt van ong 10 jaar. Het ging allemaal leuk en aardig alles voelde goed, meerdere afspraken gehad en van de ene op de andere dag ging het voor haar te snel en zegt ze tijd nodig te hebben om alles te verwerken. Het leek allemaal koek en ei te zijn, nu zegt ze voor de toekomst niks uit te sluiten maar ik weet niet of ik dit kan geloven. Voor mijn gevoel is het nu voorbij!
Voor de vrouwen hier. Wat bedoelt ze? Of bedoelt ze dat ze echt tijd nodig heeft en hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Voor de vrouwen hier. Wat bedoelt ze? Of bedoelt ze dat ze echt tijd nodig heeft en hoe kan ik dit het beste aanpakken?
maandag 8 oktober 2018 om 16:36
Niet doen dus, ze geeft toch duidelijk een reden waarom?
maandag 8 oktober 2018 om 16:39
Klopt, alleen werd het wel echt serieuzer en zei ze ook dat ze dat in de gaten had en dat ze in 2 strijd zat met die breakup en tegelijkertijd het wel heel leuk heeft met mij en ze dat oneerlijk vind.yourlocalhero schreef: ↑08-10-2018 16:36Je geeft al aan het is een scharrel, verder is ze heel duidelijk vind ik dan.
Laat haar even...
maandag 8 oktober 2018 om 16:41
Haha. Sounds familiarJollyRider schreef: ↑08-10-2018 16:37Maak je geen zorgen TO, je doet het toch fout. Doe je niks ben je niet geïnteresseerd, doe je wel wat ben je een stalker. Succes![]()
maandag 8 oktober 2018 om 16:42
Het ging te snel naar een relatie. Ze wil alleen gezelschap, geen familie ontmoeten en andere verplichtingen. Aan de andere kant vindt ze het wel fijn om die vastigheid te hebben en jij geniet er ook van, maar ze staat er niet helemaal 100% achter dus houdt ze bewust een afstand.
Dus ze wil je nog wel zien, maar geen serieuze relatiedingen. Nog niet.
maandag 8 oktober 2018 om 17:07
ja To dit denk ik ookkopjechino schreef: ↑08-10-2018 16:42Het ging te snel naar een relatie. Ze wil alleen gezelschap, geen familie ontmoeten en andere verplichtingen. Aan de andere kant vindt ze het wel fijn om die vastigheid te hebben en jij geniet er ook van, maar ze staat er niet helemaal 100% achter dus houdt ze bewust een afstand.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"