Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb ook steeds een zwart scherm met dat de pagina niet gevonden kan worden. Ook alleen hier en op geen enkele andere site.
RikM schreef:
11-10-2018 20:34
Geen strategie, gewoon slecht programmeerwerk. Het heeft met cross-domain cookies te maken. Lang verhaal, zal ik jullie niet mee vervelen. :clown:

Hmmmm, het zou wel een slimme strategie zijn. Ik bedoel, iedereen weet dat het forum ruk presteert, maar op die manier heeft Sanoma er dan nog wat voordeel van. (als mensen dan toch maar alle cookies aanvinken, zodat ze ava's zien)
anoniem_369988 wijzigde dit bericht op 11-10-2018 20:39
8.54% gewijzigd
Head* schreef:
11-10-2018 20:32
Ik moet ook vaak opnieuw inloggen, maar ik weet niet of het elke week is.
Moet je voor de grap eens op letten.
Nemaìn’ schreef:
11-10-2018 20:38
Moet je voor de grap eens op letten.
Ga ik doen.
Head* schreef:
Hmmmm, het zou wel een slimme strategie zijn. Ik bedoel, iedereen weet dat het forum ruk presteert, maar op die manier heeft Sanoma er dan nog wat voordeel van. (als mensen dan toch maar alle cookies aanvinken, zodat ze ava's zien)

Dan suggereer je dus dat de TD heel goed weet waar ze mee bezig is en dat waag ik eerlijk gezegd een beetje te betwijfelen. ;)
RikM schreef:
11-10-2018 20:45
Dan suggereer je dus dat de TD heel goed weet waar ze mee bezig is en dat waag ik eerlijk gezegd een beetje te betwijfelen. ;)
Ik denk dat er helemaal geen TD is. Hooguit een interne ICT afdeling en die functioneren zo te zien nog slechter dan die van mijn werk.
RikM schreef:
11-10-2018 20:45

Ja, maar wie weet is dat allemaal expres! Ik ruik een complot! Illuminatie TD! (O)
Head* schreef:
11-10-2018 20:48
Ja, maar wie weet is dat allemaal expres! Ik ruik een complot! Illuminatie TD! (O)

Zit je aan de wijn?
RikM schreef:
11-10-2018 20:49
Zit je aan de wijn?
Nee, ik heb gewoon een cynisch voorstellingsvermogen. Maar misschien dat ik zo nog wel een borreltje neem.
Head* schreef:
11-10-2018 20:48
Afbeelding
Life is short. Eat dessert first.
Head* schreef:

Maanden geleden al geconcludeerd. En ze er ook op gewezen dat het verboden is om een niet-werkende site op te leveren ivm cookies, maar dat verdween uiteraard in de echo-echo-echoput.
Such fun!1
Overigens, ik was laatst in India en daar kon ik dus het forum niet op :?: :idea: :!:
Such fun!1
doornroosje9 schreef:
11-10-2018 21:12
Afbeelding
Hoe kom jij aan een foto van me mannetje O_O
MarindaH schreef:
11-10-2018 21:28
Overigens, ik was laatst in India en daar kon ik dus het forum niet op :?: :idea: :!:
Wel lekker rustig.
MarindaH schreef:
11-10-2018 21:28

Dat verklaart waarom er geen bugs opgelost worden, de TD kan er ook niet meer bij! :biggrin:
RikM schreef:
11-10-2018 21:34
Dat verklaart waarom er geen bugs opgelost worden, de TD kan er ook niet meer bij! :biggrin:
:rofl: :yes:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
RikM schreef:
:rofl:
RikM schreef:
hahaha ik lig dubbel
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
RikM schreef:
Briljant :rofl: :rofl:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Nemaìn’ schreef:
11-10-2018 20:27
Ik word standaard elke woensdag uitgelogd. Ook zo grappig.
Hee nu je het zegt! Ik dacht wel, huh ik ben toch altijd ingelogd? Maar vandaag weer, hoppa uitgelogd. Ik moet nu noodgedwongen mijn wachtwoord onthouden. Ben al drie nieuwe wachtwoorden verder.. :hamer:
*Labalade* schreef:
11-10-2018 22:20
Hee nu je het zegt! Ik dacht wel, huh ik ben toch altijd ingelogd? Maar vandaag weer, hoppa uitgelogd. Ik moet nu noodgedwongen mijn wachtwoord onthouden. Ben al drie nieuwe wachtwoorden verder.. :hamer:
O, die sla ik allemaal op en worden automatisch ingevuld.
RikM schreef:
:HA: Dat verklaart het ja!
Nemaìn’ schreef:
11-10-2018 22:21
O, die sla ik allemaal op en worden automatisch ingevuld.
Ik weet niet hoe dat moet... en mijn man vindt dat niet veilig zegt ‘ie, voor het geval zo’n online vault wordt gekraakt. Dus alles schrijf/doorstreepik in een boekje op mijn buro. In de hoop dat er geen offline-inbrekers komen die het boekje meegraaien :facepalm:
*Labalade* schreef:
11-10-2018 22:28
Ik weet niet hoe dat moet... en mijn man vindt dat niet veilig zegt ‘ie, voor het geval zo’n online vault wordt gekraakt. Dus alles schrijf/doorstreepik in een boekje op mijn buro. In de hoop dat er geen offline-inbrekers komen die het boekje meegraaien :facepalm:
En dan ben je ergens anders en kan je niet inloggen....
Je kan het instellen ergens in je browser ;)

Er zijn ook apps waarin je het op kan slaan, maar dat vergeet ik altijd te doen en de meeste we staan al opgeslagen in min browser dus die weet ik helemaal niet.
Gewoon het wachtwoord onthouden is geen optie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven