Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 10 oktober 2018 om 13:33
Ik ben ietsje jonger dan jij, denk ik. Mijn moeder ging wel naar Frascati. Ik ging vooral naar Bermuda, na de brand. Al was het toen ook nog steeds een levensgevaarlijk hol en is hij ergens in 2013 weer afgefikt en toen nooit weer opgebouwd.
Maar het was wel altijd leuk en ergens vind ik het jammer voor mijn kinderen, dat ze dat nooit zullen kennen, zo'n vieze, gammele dorpsdisco waar "Thank God I'm a Country Boy" het hoogtepunt van de avond was.
De ergste was wel Stromboli, trouwens. Dat ging mij zelfs te ver.
woensdag 10 oktober 2018 om 13:42
Ik ben vijftig, maar de tonen van "ein lestes glass im steen" en "het is tijd" om een uurtje of vijf in de ochtend snappen mijn kinderen nog steeds niet. (Egaa wel maar ja, die heb ik dan ook ooit in Fras opgeduikeld.).
Maar idd de vakanties waarbij ik in een disco was waar de heren in overal en op klompen kwamen zijn onvergetelijk en bevestigde toch dat waar ik normaal kwam niet zo heel erg was.
Maar idd de vakanties waarbij ik in een disco was waar de heren in overal en op klompen kwamen zijn onvergetelijk en bevestigde toch dat waar ik normaal kwam niet zo heel erg was.

woensdag 10 oktober 2018 om 13:53
vrouwjagersma schreef: ↑10-10-2018 13:50Waarom sneert Pumps Italiaans altijd zo? Als ze dit forum zo verschrikkelijk vindt, wat doet ze hier dan?
Het forum is haar gedachtedagboek. Gelieve haar niet aan- of tegen te spreken.

woensdag 10 oktober 2018 om 14:03
Pipistrello schreef: ↑10-10-2018 13:53Het forum is haar gedachtedagboek. Gelieve haar niet aan- of tegen te spreken.
Ik begrijp er toch nooit wat van dus dat is niet zo moeilijk.

woensdag 10 oktober 2018 om 14:21
En merci!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 10 oktober 2018 om 14:22
Dat viel me al lang geleden op inderdaad.Pipistrello schreef: ↑10-10-2018 14:18Sinds ik heb gezien dat ze ook regelmatig heel normaal en begrijpelijk kan schrijven en anderen afbekt als ze reageren op haar wazige gewauwel heb ik haar op negeer gezet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 10 oktober 2018 om 14:29
vrouwjagersma schreef: ↑10-10-2018 13:50Waarom sneert Pumps Italiaans altijd zo? Als ze dit forum zo verschrikkelijk vindt, wat doet ze hier dan?
Dat is nu werkelijk de enige forummer die ik kan negeren zonder haar onder de negeer te hebben.
Dat vind ik voor mezelf wel hoopvol eigenlijk.

woensdag 10 oktober 2018 om 15:07
Toevallig zit ik hier net bij te lezen en zie ik deze vraag. Je mag meerdere nicks hebben, maar niet met 2 nicks op 1 topic reageren. Wat wel mag, is dat je 1 nick anonimiseert of gewoon niet meer gebruikt in betreffende topic en met een nieuwe nick reageren. Dat zie je bijvoorbeeld bij kletsgroepjes of hier op napraat. Je zou anders moeten wachten tot een topic vol is voor je mag reageren.vrouwjagersma schreef: ↑10-10-2018 14:51Het is ook eerder zelfkastijding, dat ik dat zo lees.
Nu ik toch vragen stel, dubbelnicken mag toch, zolang je maar niet op jezelf reageert?
Wat gewoon niet mag, is jezelf met een tweede nick steunen.

woensdag 10 oktober 2018 om 15:52
Muchas gracias!JuniorModeratorViva schreef: ↑10-10-2018 15:07Toevallig zit ik hier net bij te lezen en zie ik deze vraag. Je mag meerdere nicks hebben, maar niet met 2 nicks op 1 topic reageren. Wat wel mag, is dat je 1 nick anonimiseert of gewoon niet meer gebruikt in betreffende topic en met een nieuwe nick reageren. Dat zie je bijvoorbeeld bij kletsgroepjes of hier op napraat. Je zou anders moeten wachten tot een topic vol is voor je mag reageren.
Wat gewoon niet mag, is jezelf met een tweede nick steunen.

woensdag 10 oktober 2018 om 18:11
Knap. Dat is voor mij de enige bij wie ik het niet kan. Kut dus dat die knop niet werkt.the_Wicked_Witch schreef: ↑10-10-2018 14:29Dat is nu werkelijk de enige forummer die ik kan negeren zonder haar onder de negeer te hebben.
Dat vind ik voor mezelf wel hoopvol eigenlijk.
woensdag 10 oktober 2018 om 19:03

Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 10 oktober 2018 om 19:07
.vrouwjagersma schreef: ↑10-10-2018 13:50Waarom sneert Pumps Italiaans altijd zo? Als ze dit forum zo verschrikkelijk vindt, wat doet ze hier dan?
Doe eens een voorbeeld?
Ik kan het lang niet altijd volgen en lees ook over de sneren heen misschien?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today

woensdag 10 oktober 2018 om 19:50
In het Boer zoekt Vrouw-topic schrijft ze bijvoorbeeld vaker dan eens dat het leuker is om het programma te kijken als je niet op het forum reageert/kijkt. Dat is ook best vreemd, want waarom is zij er dan? Zelfkastijding?

woensdag 10 oktober 2018 om 19:56

woensdag 10 oktober 2018 om 19:58
Elke keer als ik denk dat ze die braaksmiley wel kunnen afschaffen....Star² schreef: ↑10-10-2018 19:56Weer eens iets anders dan een dick pic
zwanger/potty-shot-13-0-jongen-meisje-t ... #p29113480