Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 12 oktober 2018 om 21:44
Dan is het niet gek dat er niet genoeg overblijft voor de chips!!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 12 oktober 2018 om 21:49
SombraOnline schreef: ↑12-10-2018 20:35Bij mij crasht m'n adblocker vaak op viva. Zegt ook wat over de hoeveelheid reclame op dit forum.
Inderdaad. Overigens is er een groot verschil tussen mijn eigen topicje en de rest van het forum. Op mijn eigen topicje komt de reclame keihard door mijn adblocker heen gestuiterd.

vrijdag 12 oktober 2018 om 21:50
vrouwjagersma schreef: ↑12-10-2018 21:46Ik heb dat nog nooit gedaan. Het zou zo ongelooflijk decadent voelen, alsof ik een oude Griek ben die zee-egels gevuld met fazanteneieren eet ofzo.
Dat is niet decadent, dat zijn kliekjes

vrijdag 12 oktober 2018 om 21:50
Smeerkaas kan ook.vrouwjagersma schreef: ↑12-10-2018 21:46Ik heb dat nog nooit gedaan. Het zou zo ongelooflijk decadent voelen, alsof ik een oude Griek ben die zee-egels gevuld met fazanteneieren eet ofzo.

vrijdag 12 oktober 2018 om 21:51
vrouwjagersma schreef: ↑12-10-2018 21:46Ik heb dat nog nooit gedaan. Het zou zo ongelooflijk decadent voelen, alsof ik een oude Griek ben die zee-egels gevuld met fazanteneieren eet ofzo.
Inderdaad, niets zo decadent als kaas uit een tube.

vrijdag 12 oktober 2018 om 21:56

vrijdag 12 oktober 2018 om 21:58
Schijnt lekker te zijn. Zoiets als mosterd bij de kaas?

zaterdag 13 oktober 2018 om 00:54
O wat leuk! Al is daten gewoon kut en geen reet aan.
Ik hoop vooral dat jullie het gezellig hebben samen
En daar mooi op aansluiten: ik vind het echt onzin dat het meisje het tempo bepaalt mbt seks.
Het lijkt mij dat ze dat sàmen doen, maar om de een of andere reden moeten meisjes nog steeds met een prinsessenstatus opgevoed worden.

En daar mooi op aansluiten: ik vind het echt onzin dat het meisje het tempo bepaalt mbt seks.
Het lijkt mij dat ze dat sàmen doen, maar om de een of andere reden moeten meisjes nog steeds met een prinsessenstatus opgevoed worden.

zaterdag 13 oktober 2018 om 00:57
Nou ben ik gelukkig al heel lang geen meisje meer, dat scheeltNemaìn’ schreef: ↑13-10-2018 00:54O wat leuk! Al is daten gewoon kut en geen reet aan.

anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 13-10-2018 10:51
8.47% gewijzigd

zaterdag 13 oktober 2018 om 20:46
Pipistrello schreef: ↑13-10-2018 00:17Ik vind Bugles echt de meest vieze chips ever.
Zelfs met die kaas erbij niet te hachelen.
Neeee lekker volspuiten met witte smurrie.

zaterdag 13 oktober 2018 om 20:56
Graag.
Kan die meteen even bijten naar een overactieve redactie die op het forum op zoek is naar creatieve ideeën om hun fruitfetisj mee te vervangen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.