Auto schade ruzie!

14-10-2018 15:04 228 berichten
Nou lompe ik is tegen een muur gereden, auto is zo hoog dat ik het niet gezien had. Man woedend op me.. Kunnen natuurlijk op de zondag niet naar de garage. Iemand enig idee wat de kosten van de schade zou kunnen zijn. Waarschijnlijk gescheurde bumper en ontwricht. De moterkap sluit niet meer helemaal waardoor je een grote spleet ziet. Helppp
Laten er nu mensen in een garage werken die hier lid zijn, zonder merk typenummer kan men geen tips geven..
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 14-10-2018 19:49
5.83% gewijzigd
noa schreef:
14-10-2018 19:48
Ik denk niet dat TO meteen heeft gezegd dat het haar niet boeit, maar dat ze zich best lullig voelde toen.
Buiten dat kan ik me voorstellen dat haar man het niet leuk vindt dat er schade aan de auto is, maar om daar woedend over te zijn, vind ik niet ok.
Dankje Noa, jij snapt het :) en dat was ook niet de insteek van dit topic. Veel zure mensen die genieten van andere op de kast jagen. Zou deze mensen graag eens ontmoeten, internet helden
Alle reacties Link kopieren
Hier een man die in de schadewereld ziet. Afgaand op jouw (beknopte) verhaal en zonder foto's gezien te hebben, zegt hij: In het gunstigste geval alleen een nieuwe bumper en de motorkap afstellen: rond de 500 euro. In het slechtste geval kan het ook zomaar oplopen tot 4000.
Kortom: Morgen bij een aantal schadebedrijven langsgaan, en zeker niet alleen bij bedrijven die aangesloten zijn bij een dealer.
Succes, misschien is het een troost dat mijn man helemaal niet boos word, als mensen zoiets gebeurt :-D
impala schreef:
14-10-2018 19:41
We hebben op 't moment al best wat kosten dus dat zit hem dwars.

En dat zit jou niet dwars?
4000 euro dat is voor de meeste mensen twee maanden keihard werken.

Echt zo' n houding zou bij mij een vette relatiecrisis betekenen. Niet het ongelukje zelf. Maar wel jouw reactie.
Wat moet ik doen dan?!?! Even boos prima maar deze dingen kunnen gebeuren... Geef toe dat 't lomp was!!!!!! Wat nog meer vertel het me!!!
sjansje schreef:
14-10-2018 19:50
Hier een man die in de schadewereld ziet. Afgaand op jouw (beknopte) verhaal en zonder foto's gezien te hebben, zegt hij: In het gunstigste geval alleen een nieuwe bumper en de motorkap afstellen: rond de 500 euro. In het slechtste geval kan het ook zomaar oplopen tot 4000.
Kortom: Morgen bij een aantal schadebedrijven langsgaan, en zeker niet alleen bij bedrijven die aangesloten zijn bij een dealer.
Succes, misschien is het een troost dat mijn man helemaal niet boos word, als mensen zoiets gebeurt :-D
Hahah ja dat geloof ik dat hij niet boos wordt. Mijn man ook al niet meer.
sjansje schreef:
Hier langs me op de bank een man die in de schadewereld zit. Afgaand op jouw (beknopte) verhaal en zonder foto's gezien te hebben, zegt hij: In het gunstigste geval alleen een nieuwe bumper en de motorkap afstellen: rond de 500 euro. In het slechtste geval kan het ook zomaar oplopen tot 4000.
sjansje schreef:
Eigenlijk had dit in het begin moeten staan :proud:
Theamuts schreef:
14-10-2018 18:00

Een ongeluk kan gebeuren, tegen een muur aanrijden is gewoon lomp.
Precies , je zat zeker onder het rijden op je gsm te tokkelen ??
Hoe krijg je t voor mekaar :nope:
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 19:49
Dankje Noa, jij snapt het :) en dat was ook niet de insteek van dit topic. Veel zure mensen die genieten van andere op de kast jagen. Zou deze mensen graag eens ontmoeten, internet helden

En wat zou je doen dan?
Handsoopy schreef:
14-10-2018 20:13
Precies , je zat zeker onder het rijden op je gsm te tokkelen ??
Hoe krijg je t voor mekaar :nope:
Nee dat zat ik niet! Waar staat nu in hemelsnaam een muurtje als afscheiding tussen de parkeerplaatsen.
Star² schreef:
14-10-2018 20:15
En wat zou je doen dan?
Afspreken? Kom je er vanzelf achter
eliney schreef:
14-10-2018 18:13
To, het beste ga je morgen direct naar je garage, die kunnen vrij snel een schatting van de kosten geven. Trek je aub niets aan van die negatieve reacties, daar schiet je helemaal niets mee op. Succes!
Die reacties kan ze hier verwachten , als je daar al niet tegen kan , dan moet je hier niet zijn :facepalm:
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 20:15
Nee dat zat ik niet! Waar staat nu in hemelsnaam een muurtje als afscheiding tussen de parkeerplaatsen.
Dat zie je toch van te voren ??
Handsoopy schreef:
14-10-2018 20:19
Dat zie je toch van te voren ??
Dag snuggere.. Even terug lezen! Ik reed niet heen alleen terug. Heel druk met ons kind, misschien snap je dat wel als je een kind hebt?!
Tjonge jonge, wat een rare reacties zitten er tussen.

Ja, ik zou ook enorm balen als mijn auto schade heeft en dat mij veel gaat kosten.
Maar om hier, als buitenstaander, zo TO aan te spreken alsof ze jou verontschuldiging verantwoordelijk is?
Nee, ze zag de muur niet nee. Kan je dom vinden maar ik vind de vraag hoezo zag je de muur niet nog dommer. Alsof iemand expres een auto stuk rijdt.
En ja, ze had ipv van de muur ook een kind kunnen aanrijden of een dier of een fiets of een ... Maar dat is niet gebeurd dus wat heeft die als voor zin?
Yildizlar schreef:
14-10-2018 19:32
Dat snap ik ook niet verzeker je auto dan allrisk .
Als je auto te oud is, willen verzekeraars hem niet eens all risk verzekeren.
Yildizlar schreef:
14-10-2018 19:32
Dat snap ik ook niet verzeker je auto dan allrisk .
Als je auto te oud is, willen verzekeraars hem niet eens all risk verzekeren.
Steenbokje, Star is een azijnpisser net zoals al die anderen hier! Staat er heel duidelijk. Even ontopic, ik ben wel eens in een parkeergarage, met de deur aan de passasagierkant, tegen zo'n grote gele paal aangereden. Volgens mij hadden ze die daar heel vlug neergezet om mij te pesten. Is dat bij jouw muurtje ook niet het geval geweest? Jammer van het geld maar gelukkig houdt iedereen nog van me.
dubbel
anoniem_376473 wijzigde dit bericht op 14-10-2018 21:58
98.52% gewijzigd
yajes schreef:
14-10-2018 20:34
Tjonge jonge, wat een rare reacties zitten er tussen.

Ja, ik zou ook enorm balen als mijn auto schade heeft en dat mij veel gaat kosten.
Maar om hier, als buitenstaander, zo TO aan te spreken alsof ze jou verontschuldiging verantwoordelijk is?
Nee, ze zag de muur niet nee. Kan je dom vinden maar ik vind de vraag hoezo zag je de muur niet nog dommer. Alsof iemand expres een auto stuk rijdt.
En ja, ze had ipv van de muur ook een kind kunnen aanrijden of een dier of een fiets of een ... Maar dat is niet gebeurd dus wat heeft die als voor zin?
Ze was druk met haar kind in plaats van druk zijn met autorijden.
Jaar geleden reed iemand tegen de auto van mijn vriend aan, kleine tik tegen de voorkant. Helaas was het onderstel hierdoor krom, met als gevolg dat auto financieel total loss was. Dat kan dus ook nog, hè, TO.
The eyes are useless when the mind is blind.
Theamuts schreef:
14-10-2018 21:55
Thea MUTS ik reed niet op de heenweg. Toen was ik druk bezig
Steenbokje1975 schreef:
14-10-2018 22:22
Thea MUTS ik reed niet op de heenweg. Toen was ik druk bezig
Je bent wel snel aangebrand, hè? Thea steunde jou juist.
¡Apagando las luces!
sjansje schreef:
Dat is ook precies de reden dat ik niet kwaad zal worden want ik werk in hetzelfde wereldje :D
De schatting van je man klopt trouwens wel. Maar er is weinig van te zeggen omdat we het type en bouwjaar niet weten. Als het om een nieuwer type gaat dan kan het nog veel hoger uitpakken.
Ik gok dat het om een oudere auto gaat (vanwege de beperkt casco-verzekering, dat zou je nooit doen bij een nieuwere auto) en dan zal het allemaal wel loslopen.
Theamuts schreef:
14-10-2018 21:55
Lezen is ook een vak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven