VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Dat had mijn zus ook. Mijn neefje is ietsje te vroeg geboren maar verder kerngezond. Ze vertelde me het heuglijke nieuws als volgt: 'Ik ben zwanger maar het wordt een miskraam'. Niet dus
Heftig bloeden wel, kramp niet. Het is idd gewoon afwachten voor je, nichtje heeft wel op die manier helft van tweeling verloren, althans dat was wat er toen werd gezegd.
Het gebeurt dus vaker dan ik dacht/wist!

Ben nu wel aan het twijfelen om toch nog even een test te doen zoals een aantal van jullie al zeiden.
Wind, volgens mij geeft een test geen uitsluitsel omdat je toch nog hcg in je lijf hebt, ook als het een miskraam zou zijn. Een echo lijkt me dan het meest betrouwbaar maar goed, daar moet je dan nog even op wachten.
Ja.. wat een gemuts hé?

Mijn vriendin vroeg gisteren ook weer waarom ik geen test doe.

Hier hadden een aantal het ook al gezegd en mijn moeder.
Nou ja, het lijkt me dat er steeds minder hcg in je lijf zit en dat de streep dus vaag is. Is ie vet, dan, tja.
Wind, ik kan me voorstellen dat je zo twijfelt!!!

Maar ik denk eerlijk gezegd dat je er ook niet zo veel aan hebt, dat wij met zijn allen de positieve verhalen gaan opnoemen, omdat het wel mooi is dat het zo ook kan gaan,maar jij je daar nu misschien aan vast houdt en dan de teleurstelling nog harder voelt, als het vrijdag toch mis blijkt te zijn.

Ik denk een je hoor

en ik vind het fijn dat ik dit even echt kan doen vrijdag!
quote:remma schreef op 15 maart 2009 @ 20:37:

Nou ja, het lijkt me dat er steeds minder hcg in je lijf zit en dat de streep dus vaag is. Is ie vet, dan, tja.Dat lijkt mij dus ook!
Bedankt, Ely. Ik zoek niet één strohalm maar meerdere.

Maar je hebt gelijk hoor.

Zullen we het over iets anders hebben?

Dat gezever over wel/niet zwanger is genoeg nu.

We komen er toch niet uit Bedankt voor het luisterende oor/lezende oog. Doet me goed.
Laten we het over eten hebben. Is mijn favoriete onderwerp momenteeel
Kom je alleen even een brengen Wind, las net je verhaal. Zal het er verder niet over hebben dan, maar alleen een
Niet meer misselijk, Ely?

Ja, wat gaan we eten aankomend weekend?
Misselijkheid is .helemaal weg, duizeligheid helaas nog niet.

Ja, wat gaan we eten? Ik vind alles best, als het maar veel is :-)
Op MTV over the top huizen.

Bizar!
hmm, kan niet kijken, want Zorro is een of ander vechtspel op de Wii aan het doen.
Je zag net een huis waar ouders voor hun kinderen een kindervilla hadden laten bouwen in de tuin (lees; op hun land).

Alles mini!
Ely, op LP zijn we volop aan het afspreken over meerijden enzo.

Nathje, Wind en ik rijden gedrielijk. En zo ook Morrie, Mille en Lien. Zou het niet handig zijn daar ook even te spieken? Of ben je van plan ruim 2 uur in je eentje te gaan rijden?
Waar hadden we het over? Oh ja! Eten

Peb, Nath en ik doen de boodschappen. Power!
quote:Pebbles schreef op 15 maart 2009 @ 21:08:

Ely, op LP zijn we volop aan het afspreken over meerijden enzo.

Nathje, Wind en ik rijden gedrielijk. En zo ook Morrie, Mille en Lien. Zou het niet handig zijn daar ook even te spieken? Of ben je van plan ruim 2 uur in je eentje te gaan rijden?Ik kreeg net een berichtje van Mille op hyves. Ik rijd graag mee, maar weet nog niet of ik 18.00 uur ga redden, want ik moet wachten tot Zorro thuis is. Dus als het kan, rijd ik mee en anders wordt het toch alleen rijden, vrees ik
Dus jij gaat ook pas 's avonds, Ely?

Hoe zit het nou precies? Weet het niet meer...

Zijn wij nou uiteindelijk de enige die al 's middags gaan dan?
Dat zou wel jammer zijn, alleen rijden. Lijkt me best een end.

Misschien kan Zorro iets regelen dat hij sowieso op tijd thuis is?
Ga naar bed.

Morgen weer werken.

Blegh... geen zin in.
Ja Wind, wij gaan al 's middags, met Nath, en de rest komt in de loop van de avond aan. Kunne wij het al gezellig maken :-).

is trouwens momenteel de favoriete bezigheid van klein Pebbeltje "het gezellig maken". Dan gaat hij een beetje opruimen, zet dingen recht en doet de lampen aan.

We hebben de Pebbeltjes toch maar verteld van -prille- zwangerschap. We voelden ons geremd er met elkaar over te praten en bovendien had Groot Pebbeltje de test gevonden (lag notabene op bovenste lank badkamerkastje waar hij niets te zoeken heeft) en was bovenmatig geïnteresseerd in zijn babyboek en had veel vragen over babies in buiken en geboorte. GP is een gevoelig kind dat onvermoed meer oppikt dan je denkt. Ze reageerden helemaal gelukzalig blij.

Ik heb ze ook verteld dat we pas met een echo over ca. 5 weken weten of het ook goed is. Dat het vruchtje nu nog zo klein is dat je dat nog niet kan zien. (paar millimeter aangewezen tussen vingers). Hoor ik van moeder van vriendje van GP dat dat vriendje had verteld dat ik een héél klein babietje in mijn buik heb. Maar dat het babietje misschien niet goed vast zit en dan wordt het geen grote baby...
Ik ben morgen vrij. Pebbeltjes zijn roostervrij en een vriendje van GP wiens moeder moet werken komt al om 8.30 en blijft tot 15 uur.
Ja Wind, alleen de boodschappenploeg gaat 's middags

Maar wij zijn er vast ook niet heel erg laat!

Ik zeg er verder ook niks over, maar ik denk wel heel veel aan je!

Ely weer boven water hier, mooi zo

Mag ik verklappen dat je de auto hebt verkocht om mee te kunnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven