Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
quote:Toadette schreef op 15 maart 2009 @ 18:47:

@Meiske: Ach.. met de auto op vakantie is toch ook geweldig!

Komt vast helemaal goed.Oh ja dat wel. Hebben we al een paar keer gedaan. We willen het liefst buiten het hoogseizoen op vakantie. Maar vrienden van ons gaan 11/9 (fijne datum, maar niet heus) trouwen. Dus we moeten ervoor of er na. Als we er na gaan, dan is de kans op mooi weer in de buurlanden klein. Dus we gaan in mei wel kijken wat we doen.
Onze trapbekleding kostte geloof ik 600 euro. En dat is heel mooi antraciete stof. Niet van die harde, goedkope stof, maar ook niet van die stof waar je op uitglijdt. Ik ben er in ieder geval blij mee. De trap naar de zolder is simpel, wit geschilderd hout. Upstairs vind ik mooi, maar beetje duur voor een huis waar we niet langer dan 3-5 jaar gaan wonen...
if we all light up, we can scare away the dark...
Wij willen hier wel voor zeker 10 jaar wonen. Maar we willen ook weer niet te veel geld uitgeven
@ meiske wij gaan juist graag op vakantie met de auto! Op het moment dat ik de straat uit rij... dan begint mijn vakantie al! Heerlijk! De hele rit is een feestje! En als ik zwanger ben...dan zie ik het wel, maar aangezien we het laatste weekend van mij gaan kan ik nooit al heel ver zijn.

Maar ben ik Toscane, Rome, Amalfi kust en dan nu Sicilie! Heerlijk!

Wij hebben ons trap gewoon schilderd met trapverf en vind het helemaal prima! Moet alleen nog een keer anti slip strips op plakken.

@ tatli...krijg steeds meer het gevoel dat we overeenkomsten hebben... Ik heb het ook niet zo op paarden. Helemaal eigenlijk niet op dieren

@ iedereen... wij hebben nu ook twee auto's voor de deur. Vriendlief werkt in Den Bosch en heeft wel een auto nodig en ik heb een leaseauto (nieuwe Fiat 500) vanwege mijn detacheringsbaan. Heerlijk en ik zou niet meer zonder kunnen. Terwijl ik mijn oude pruttel (500tje) nog elke keer mis, zeker nu het mooie weer er weer aan komt. Maar ooit...komt er een nieuwe.

Wij zijn trouwens momenteel bezig om te kijken of wij ons huis kunnen kopen van de woningbouw. Kopen bij ons in de buurt is zo NIET betaalbaar... En alle ruimte hier om meerdere kindjes te krijgen. Alleen de zolder moet nog afgetimmerd worden. Maar daar zijn we nu naar aan het kijken hoe duur enz. Zodat we het kunnen gaan verbouwen op het moment dat we weten of het kunnen kopen. Dan blijven we heerlijk hier wonen de aankomende jaren. Moeders en zus wonen dichtbij en je weet nooit waar het handig voor is.
Heey allemaal,

Heb weer even bijgelezen. Wat een irri figuren zijn star en fleur..

Zijn er inmiddels weer zwangeren onder ons?

Gisteren weer een ovutestje gedaan, was sterker dan vrijdag, dus de ovupiek zou gisteren bereikt zijn volgens de bijsluiter.

(En dan heb je 24/36 uur). Gisteravond romantisch avondje gepland met lekker eten en filmpje, zijn we allebei rond 21 uur in slaap gevallen.. .

Vanmiddag de klusjes maar gedaan.. heb geen idee of het nog een goed tijdstip was. Heb later de beide sticks nog bekeken met testresultaat en die van vrijdag was zwakker dan de controlestreep, terwijl die van gisteren sterker was dan de controlestreep. Maar misschien is dit wel wishfull thinking allemaal!

Ik ga lekker slapen nu, tegen mannetje aankruipen en puppeke in de mand leggen!

PS: De buurman is weg..
jeah!!!!!!!! hij doet t weer !!!! ik kan weer normaal berichtjes tikken

nou meiden t liefst wil ik nog op alle voorgaande onderwerpen reageren..maar dat doe ik maar niet want dan scrijf ik 3 pagina's vol hahaha dus ik begin maar met een van de laatste onderwerpen.

hier hebben we nog geen vakantie plannen.....al wil ik ZO GRAAG een x naar NEW YORK vriendje gelukkig ook maar t prijskaartje wat er aan hangt is weer wat minder omdat we wel aan vaste vakantie periodes vast zitten met vak. opnemen vanwege werk...en dan kom je toch in de dure periodes terecht..is een van jullie hier al eens geweest?? ervaringen/tips zijn welkom!!

hier zijn we ondertussen weer aanbeland in de klusweek dus ik ga ff mn meetlint,schroevedraaier en waterpas weer opzoeken hahaha

nou meiden weltruste en ik spreek jullie morgen weer
p.s. thanx meiske...dankzij je opmerking over dat het weleens aan de werkzaamheden van t forum kan liggen ...heb ik snel de oplossing gevonden anders was ik waarschijnlijk nog steeds aan t zoeken en aan t vloeken geweest

x
Wij willen ook heel graag naar New York. Mijn man heeft een vriend van de lagere school die tegenwoordig in NY woont en daar kunnen we logeren, toch handig die turkse gastvrijheid. Maar het zal wel volgend jaar worden vrees ik. Wij hoeven dan alleen nog maar tickets te kopen, dus financieel valt het wel mee. Ik geloof dat hotels de grootste kostenpost van een tripje NY zijn, helaas zijn mijn vakantiedagen zijn ook niet oneindig, dus we wachten nog maar even.
Ohhhh ik moet trouwens echt richting mijn bedje. De rest reageer ik morgen even op. Weltrusten ladies!
@ muppet, spannend meid of het toch gelukt is! We zullen het zien aan het einde van de maand.

@skull, helaas ben ik zelf nog niet in NY geweest. Mijn ventje wel en ooit willen we nog een keertje samen gaan! We hebben een tijdje geleden wel gekeken, maar inderdaad schrokken we een beetje van de kosten voor de overnachtingen....

En gelukkig kan je weer helemaal streeploos meeschrijven

@ iedereen, werk ze weer vandaag! Ik ga vandaag beginnen met mijn dipsticks (klinkt net als een soort borrelsnack), maar jullie weten wel wat ik bedoel! Deze maand ga ik mijn evolutie (zoals mijn vent het noemt) niet missen!

x
Hallo, hier meis die ongesteld is ! Gister geworden, tegen de avond en ik kan je vertellen dat ik echt blij was.

Is mijn cycles toch nog netjes gebleven 26-25-27 en geen huilbui dus voor mij deze keer!

Ga ook met frisse moet dippen.

Poffer@ha ha

Evolutie is van het Latijnse werkwoord evolvere afgeleid en betekent letterlijk "zich ontrollen" of "los-" of "afwikkelen". Figuurlijk betekent het "ontwikkeling" en in die betekenis wordt het vaak gebruikt in de wetenschap en filosofie.

Het klopt dus wel dat je ei in ontwikkeling is. Kon het niet laten de betekenis even op te zoeken.

Ook bij ons staan 2auto's voor de deur, 1station en een kleine. Hoewel wij veel op de fiets gaan, hebben wij door mijn rare werktijden toch echt 2auto's nodig.

Wij weten nog niet waar we op vakantie gaan, ik heb in de zomer een erg heftig dieet voor mijn allergie dat het vrijwel onmogelijk is om daarmee buiten een vakantiehuisje om in nederland (ik mag dan veel stoffen niet en deze stoffen kan ik niet helemaal uitpuzzelen in het engels of nog erger frans).

te zijn, hoewel huisje aan zee met sauna, man, hond, eten wat ik wel mag, hardlopen en rust is eigenlijk alles wat ik nodig heb voor een fijne vakantie. Kortom lang verhaal maar we weten het nog niet.

Toa, ben benieuwd hoe de halve marathon je vergaat. Ik wil ook graag meer lopen maar ik heb een heupblessure waar ik (hoogst waarschijnlijk) eerst aan geopereerd moet worden. Ik heb eind deze maand eerst een echo (en niet van mijn buik) en dan weet ik meer.

Ik loop wel bij een vereniging en daar leer ik veel aan techniek en ademhaling en het is natuurlijk erg gezellig om een dik uur met een cluppie door het bos te rennen.

Groetjes Meis (inderdaad mijn "echte" naam stond er alweer bijna onder)
Goedemorgen Ladies,

Wat een gezellige drukte weer hier.

Nou, hier inderdaad een erg druk weekend achter de rug.

Gisteravond hebben we lekker gerelaxed hoor, MC Donalds gehaald, dus lekker niet hoeven koken, hihihi. En daarna lekker languit op de bank met de open haard aan en een goede film.

Wij hebben ook 2 auto’s voor de deur, een grote comfortabele en een klein pittig dingetje voor mij.

Voor wat betreft de vakantie, we hebben dit jaar erg veel vakantie(-tjes) ingepland. Ook met het idee dat er volgend jaar heel misschien wel een kleintje bij is, en we daardoor een wat relaxter jaar moeten houden.

We zijn in de kerstvakantie al weggeweest, net terug uit Disney, met Pasen gaan we naar Terschelling, in de mei-vakantie skieen en dan in de zomervakantie 3 weken trekken door Italië. Erg hè? Hahaha

Hopelijk vind je wat moois voor de trap meiske!

En inderdaad, voor € 900,00 kun je met tapijt heel veel leuks doen.

We hebben 2 verschillende kleuren tapijt gekozen, volgens mij wordt het ook echt hartstikke gaaf.

@Liedje: Hoe gaat het bij jou? Nog steeds geen vlekken in je onderbroekje te zien Hope so.

@Tatli: Spannende dagen voor jou? Voel je nog steeds niets vreemds?

Ik ben 1x in Turkije geweest, in Belek. We hebben daar echt een geweldige vakantie gehad *zucht*

@Skull: Goed dat je er weer bent. Lekker opgeschoten met het klussen? Heb geen ervaringen met New York, lijkt me geweldig maar zolang vliegen lijkt me echt een ramp, ik kan niet zolang stilzitten namelijk, haha

@Poffer: Zou fijn zijn wanneer je je huis kunt kopen van de woningbouw. Op welke termijn denk je hier meer van te weten?

Hahaha: dipsticks/borrelsnacks, geweldig.

@Meis1980: Ahh jammer dat je ongesteld bent geworden. Klinkt heftig: Dat dieet vanwege je allergie. Moet je altijd zo leven? Of was het een tijdelijk iets?

Balen van je heupblessure ook. Erg frustrerend om niet meer te kunnen lopen denk ik. Ik zal je laten weten hoe het gaat zaterdag. Vreemd genoeg ben ik best zenuwachtig, hihi.

Nou meiden,

Tot lees, liefs T.
Stay with me, let\'s just breathe.
Goeiemorgen meiden!

@meis, wat jammer zeg dat je onge bent geworden. Wel idd fijn dat je cyclus regelmatig is..

@toad, nee heb nu geen auto meer maar mn vriend wel. Mijne stond al heel lang stil, heb last van rijangst en stapte laatste tijd alleen maar bij mn vriend in. Zelf reed ik nooit meer en de stap werd steeds groter. Ik werk midden in het centrum waar het betaald parkeren is, zo n 18 euro per dag. Dus ik ga altijd met de metro naar mn werk. Tis zo n 3 kwartier fietsen, misschien dat ik binnenkort dat weer is ga proberen!

zo lekker hoor al die vakanties! als het mogelijk is toad moet je er lekker van genieten.

Wij zijn 3 kwart jaar geleden naar disney geweest, was zooo leuk!

ik zie alleen erg op tegen maleisie, heb nu al 4 x over het vliegtuig gedroomd dat het misgaat. Ben zelf ook als de dood om te vliegen, dit terwijl ik het al zovaak gedaan heb, maar het blijft!

@poffertjes, dat zou fijn zijn als je het kon kopen. Dan kan je het idd lekker naar je eigen smaak verbouwen!

Wij wonen nu in een appartement die ik alleen heb gekocht vorig jaar mei. Dit omdat mijn vriend nog studeert. Over een jaar of 3 willen we hier weer weg, liefst gewoon een leuk rijtjeshuis met een tuintje:) Of misschien wel ergens buiten de randstad, vind het hier soms niet zo leuk meer!

@skullcandy, ben nog nooit in new york geweest lijkt me wel gaaf ja! We hebben ook is zitten kijken naar de prijzen, idd erg duur...Je hebt ook van die reisbureaus speciaal voor amerika he, mn broer heeft daar zijn reis geboekt, was nog goedkoper dan bij een d reizen ofzo.
@ poffer: wat betreft die overeenkomsten heb je gelijk denk ik. Ik hou ook van met de auto op vakantie gaan. En dan het liefst met alleen een globaal plan. Gewoon zien wat er op je weg komt. Heel misschien gaan we met de auto naar Brindisi en dan via Griekenland naar Turkije. Ik weet alleen niet of we genoeg tijd hebben om dat te doen. Het is nl. wel erg ver rijden, dus dan wil ik wel minstends drie weken achter elkaar vrij hebben. Er schijnt ook een veerpont te zijn van Ancona naar Cesme (prachtige Turkse badplaats vlakbij Izmir), helaas duurt die toch 3 dagen en dat zie ik dan ook weer niet zo zitten. Lijkt me doodsaai.

@muppet: dat op de bank in slaap vallen heb ik ook steeds meer last van. Zou het de ouderdom zijn, haha.

@meis: jammer dat je ongesteld bent geworden maar je hebt wel een mooi gelijkmatige cyclus zeg. Da's ook wel fijn. Succes met de volgende ronde!

@toa: leuk dat je vakantie in Belek zo bevallen is. Dat is een van de plaatsen waar ik zelf nog nooit geweest ben. Wel in Antalya zelf (ik neem aan dat je daarop gevlogen hebt). Mijn man komt uit Izmir, dat ligt een stuk noorderlijker. Izmir is een oud griekse stad (Smyrna) en de mensen daar zijn ook erg westers en modern. Mijn mans vader is bijvoorbeeld ook geboren in Griekenland.

Ik heb straks een middagvullende bespreking. Ga het maar eens voorbereiden. Goede maandag en werkze ladies!
@Toa: wij zijn ook een keer in Belek op vakantie geweest. Ook een topvakantie was dat. Vorig jaar zijn we in Side geweest, ook erg leuk!

Wij hebben hier 1 auto. Mijn man werkt in een plaats hier dichtbij, met de bus doet hij er 20 minuten over. In de zomer gaat hij op de fiets, dat is dan een half uur fietsen. Ik heb geen werk momenteel.
@ tatli inderdaad een globaal plan. Wij weten aar we naar toe willen als eerste stop op Sicilie. En verder... zien we het wel! 3 dagen op een veerpont bedoel je? Dat is wel lang... Wij zullen waarschijnlijk 3 dagen onderweg zijn naar Sicilie met de auto, maar dan zijn we er van huis naar camping.

Maar hoest verder met je? Wanneer wil jij eigenlijk gaan testen?

@meis, balen dat je ongesteld bent geworden... maar een regelmatige cyclus is wel prettig om te weten. Daar heb je wat aan tenminste...Wat wordt je nieuwe NOD?

@ toadette, hopelijk horen we eind april of het erin zit om het huis te kopen! Ik duim keihard dat het kan. Zou zo lekker zijn...

@ all hoe is het met de andere NOD dames? Of moet ik al een nieuwe datum invullen voor jullie! Laat het dan even weten... ik hoop natuurlijk van niet!

Gr. Poffer
@ iedereen... volgens mij staan er aardig wat mensen in de lijst die nooit meer bijbeppen... Zal ik die er trouwens uithalen?

Rammie, Emmie, Isa en Bowie willen jullie nog mee doen met ons? Wij horen het graag!
@Toadet Er is nog steeds niks te bekennen daar beneden. Gisterenavond wel erg misselijk en gisterenavond ook voor het eerst erge hoofdpijn. Vandaag rommelende darmen, maar dat heb ik steeds. Aan mn borsten voel ik niet bijzonders, maar veeeel grotere tepelhoven. Maar ik weet niet of ik dit anders heb met ongesteldheid-zijn. Mijn schoonzus vroeg of het geen schijnzwangerschap kon zijn, omdat ik negatieve testen heb!?

Weten jullie hier iets meer van? Ik ga zo even googlen.

@Meis Wat rot voor je dat je ongesteld bent geworden, maar wat fijn dat je het positief bekijkt. Hopelijk is het snel voorbij zodat je aan de nieuwe ronde kan beginnen.

Dat denk ik ook steeds: laat me nu maar snel ongesteld worden, zodat ik aan de nieuwe ronde kan beginnen.

xXx Ly
Poffertje; ik bep nog mee hoor, hihi...alleen beetje ziekies erg verkouden. Heb niet alles gelezen..doe ik later.

Hoe is het met iedereen?

Ik ben vanochtend ongesteld geworden. Het grappige is, is dat ik volgens mij mijn eisprong gevoeld heb. Ik heb hem zaterdagavond gevoeld en ben vanochtend (maandag) dus ongesteld geworden. Is het zo dat de pijn die je in een eierstok voelt vooraf gaat aan de eisprong? Zoiets heb ik volgens mij gelezen. Dat zou mooi zijn, als ik dan pijn voel, zijn we nog op tijd! ;)

Ik ga weer hangen, voel me duf en op, maar over ongeveer 2 weekje gaan we voor t echie!!
@poffertje, laat mij er maar in staan hoor! M'n nieuwe NOD is 5 april. Heb na mijn WOD van vorige week even een paar baaldagen gehad. Gelukkig alweer even over maar toen had ik wat problemen om het forum te lezen? Ws dezelfde als Skull?

Het gaat wel hard hier met alle berichten, ik hou het bijna niet meer bij!

Mijn blaasontsteking lijkt inmiddels over, dus dat is mooi. Gelukkig geen kuur hoeven gebruiken dit keer.

Hier nog geen concrete vakantieplannen. Wel een heleboel plekken waar ik graag naar toe zou willen, waaronder New York. Vorig jaar zijn we in Californie geweest en dat was ook helemaal te gek...zou er zo kunnen wonen! Dit jaar blijven we denk ik in Europa, even geld sparen voor de volgende amerikareis.
@Meis Jammer dat je ongesteld bent geworden maar aan de andere kant alles werkt daar beneden!

Meis wat heb je precies aan je heup, weet je dat? Ik ben fysio en ben gelijk nieuwsgierig als ik dat zo lees.

@Giorra Ook ongesteld? Dat was ook min of meer de bedoeling toch? Hoop dat deze dagen snel voor je voorbij zijn laat je maar lekker vertroetelen door manlief! Deze maand het echte werk, wat spannend!

@Liedje Ik weet niet precies of je het aan je tepelhoof kan zien. Volgens mij is het bij elke vrouw weer anders, wat ik zo om me heen hoor. Had je al iets gevonden op Google?

@Poffer Ik duim met je mee dat jullie het huis kunnen kopen! Dan kan je inderdaad het een en ander gaan opknappen en wordt het echt jullie huisje! Eind april hmmm nog even geduld dus.

Ik heb sinds vanmorgen pijnlijke borsten, maar dat kan ook komen omdat ik zo laat naar bed ging zaterdag. Heb ik wel eens vaker gehad door vermoeidheid.

Net uit mijn werk toch een testje gekocht en ik ben van plan vanavond te testen. Ik moet vanavond naar een cursus en ik dacht, stel dat de test positief is, dan kan ik mij niet meer focussen op die cursus dus dan maar daarna! Naja maar krijg al kriebels in mijn buik als ik aan die test denk strax.
Ha meiden!

Ik heb jullie dan eindelijk gevonden! Ik had mijn NOD 9 maart (bij een verwachte cyclus van 28 dagen). Ik had op die dag 2 tampons met bruinverlies. Verder niets. Ik had daarvoor al wat vage klachten. Die zijn nu gelukkig weg. Tussendoor heb ik nog last gehad van een fikse buikgriep. Maandag 9 maart 's avonds een kruidvat test gedaan maar die was negatief.

Nu heb ik sinds een week een harde onderbuik (tussen schaambeen en navel in). Wat is dit?

Ook ben ik ontzettend moe. Slaap veel. Ik heb mezelf voor genomen om dit weekend een keer 's ochtends te gaan testen als er dan nog geen ongi is geweest. Ik snap er allemaal niets van... Zou die (kei)harde onderbuik ook van het ontpillen kunnen komen? Man voelt ook het verschil.

@ Skullcandy: New York is gaaf!!!! Ben er afgelopen herfst geweest en is zeker de moeite waard! Super!

@ Meiske volgens mij...wij hebben laatst twee trappen laten bekleden bij Carpet Right. Voor twee trappen waren we met ondertapijt en speciale trapbekleding 1200 euro kwijt. Carpet Right heeft vaak aanbiedingen, in de gaten houden!
@Sterretje welkom terug!!! haha

Wat vervelend van je buikgriep. Daar kan je je echt zo van zijn! Ik heb afgelopen december een norrovirus epidemie gehad op mijn werk en uiteraard mocht ik ook van de partij zijn, ben denk ik een week uit de roulatie geweest!

Ik weet niet wat een harde buik kan betekenen. Heeft het niet te maken met het de buikgriep die je had? Dat kan namenlijk wel als je darmen van streek zijn. Maar wat je beschrijft is lager dan je darmen. Ben benieuwd wat je het weekend test!
Korrel. Respect dat jij zo lang kan wachten zonder te testen! Ik hoop dat je pijnlijke borsten iets positiefs betekenen!

Ik ga een voorbeeld aan je nemen!
@Korrel; ik geloof niet dat het mijn darmen zijn, stoelgang is aardig in orde om het zo maar te zeggen en het zit ook echt lager. Wanneer ga jij testen? Ben zo benieuwd...!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven