Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@ paulita geef lekker toe aan je vermoeidheid! Niet voor niets dat je lichaam dat aan geeft... Je moet alles gaan delen :-) En daar bof je hartstikke mee!

@meis wat balen dat je testen negatief zijn! En als je dan niet zwanger bent... volgens mij word je dan wel graag ongesteld! Dan kan je gewoon op voor de volgende ronde. Werk ze in ieder geval vandaag!

@skull, wat irritant is dat als je compu het niet goed doet, maar van naar buiten gooien wordt hij ook niet beter!

@toadette aha dan moet je wel goed trainen!! Spannend zeg en een lekkere afleiding inderdaad! Moet je nog veel trainen deze week of moet je nu veel rust pakken?? En lekker skieen heerlijk! Wij gaan eind mei voor 3 weken naar Sicilie!!! HEB IK ZIN IN!! Kan niet wachten...heerlijk naar mijn favoriete vakantieland!!

@peach, en? Wii verslaafd? Wij hebben er ook eentje en vind het super leuk om te doen!! Nu staat hij even boven omdat we op onze nieuwe televisiekast wachten. Maar straks weer lekker spelen!

Ik ga maar even een taartje bakken!

x
@Toadette. Super dat je de halve marathon gaat doen! Dat lijkt me echt heerlijk als je zolang kunt hardlopen. Ik hou het nog geen minuut vol. En inderdaad dat geeft weer afleiding. Ik sport altijd met mn vriendin, maar die is al twee weken ziek door een flinke griep. En had geen zin om alleen te gaan, dus twee weken heeeeel onsportief geweest.

De zwarte achtergrond is deze week voor iedereen die ongesteld is geworden denk ik. Bij mij nog steeds niks roods te zien.

Wij hebben ook een wii. Het valt ons flink tegen. Als je kids hebt is het denk ik wel leuk. Wij hebben m al op marktplaats gezet. We doen het bijna nooit meer. Van tevoren dachten we dat we het heel leuk zouden gaan vinden. dat vinden we ook wel, maar we maken er gewoon geen tijd voor.

Mijn menstruatie is zowiezo nooit lang, altijd maar 4 dagen. Dat is wel relaxed. Een vriendin van mij heeft het echt zeven dagen, daar moet ik niet aan denken!

Jammer meis, dat clearblue dat 'zei'. Pff irritant he die onzekerheid. Maar ja zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop. Dat ben ik mezelf nu telkens aan het vertellen.. hahhahahaha

Beroerd Muppet dat je blaasontsteking hebt. Zelf heb ik het nog nooit gehad, dus kan me niet voorstellen hoe het voelt. Sterkte, hopelijk is het snel voorbij.

@Skullcandy, dat is irritant dat je allemaal strepen ziet. Ik zou niet weten wat je aan kunt doen, hopelijk is het weer snel over zodat je weer heerlijk je verhalen mee kunt schrijven.

Groetjes
net een heel verhaal zitten tikken, ligt mn verbinding er opeens uit, alles weg!!!

Mn vriend wilde gister de wii met het internet verbinden, opeens is de netwerksleutel, of iets anders(geen verstand van), weg! volgens mij zit ik nu op mn een netwerk van de buren!

@meis, wat balen van die test, ben je altijd stipt op tijd met je menstruatie? of komt het wel vaker voor dat je 2 dagen overtijd bent? wat een gestress dan allemaal he...

@liedje, joh staat die van jullie op marktplaats, wij zaten ook nog te kijken maar durfde het niet aan om een hem 2e hands te kopen...Ik denk ook dat het wel snel zat zal zijn, heb ik ook met mn ds. Maar mn vriend is het volgens mij minder snel zat dan ik...

En wat spannend zeg nog niet ongesteld.....

@poffertjes, bakse!!! wat voor taart ga je maken?

@taod, vind het wel knap hoor van je zo n marathon! ook fijn dat dat idd dan voor afleiding zorgt!

@skullcandy, wat raar zeg van die tekens, ook als je de pc opnieuw hebt opgestart?
@meis1980: Ik had dat ook de vorige keer wat jij nu hebt. Ik was in totaal een week overtijd, maar telkens negatieve testen. Uiteindelijk was ik een week te laat met mijn ongesteldheid. Ik hoop voor je dat je nog wel een positieve test krijgt, maar anders kan dit ook.

@Skullcandy: is wat jij hebt niet gekomen vanwege de werkzaamheden op het forum? Staat bij het topic "werkzaamheden forum" hoe je die tekens weg kan krijgen.

@Toadette: ik voel me nog steeds niet echt lekker. Ook slecht geslapen vannacht. Je vraag over de ovulatietesten kan ik ook beantwoorden, ik heb testen in huis waar je overheen kan plassen, maar ik vind dat onhandig. Dus ik plas gewoon in een potje en dan hou ik daarna die stick in het potje. Net zo makkelijk.

@Tatli: Mijn man is idd erg nuchter erin. Tuurlijk baalde hij vrijdag ook dat ik weer ongesteld werd. Alleen baalde ik er meer van dan hij. Ook omdat het mijn lichaam is natuurlijk. Maar goed we gaan er deze ronde weer voor.

Ik kan wel iedereen de ovulatietesten aanraden. Temperaturen niet. Ik had er zelf weinig aan. Ik doe het deze ronde nog wel, maar alleen maar om het daarna aan de dokter te laten zien als we het niet meer zo kunnen.
@peach: wat irritant dat je die code nu kwijt bent, kan je de wii nu niet gebruiken? Ik kan daar nooit tegen, als ik iets nieuws heb, wil ik het direct gebruiken/ aantrekken. Beetje kinderachtig, I know

@poffer: Sicilie is PRACHTIG, zeker eind mei/ begin juni. Tip ga vooral ook met de ferry naar die eilanden (naam vergeten) vanaf Catania. Als je zwanger bent moet je Vulcano wel overslaan, wat een lucht (zwavel)! Succes vandaag met alles regelen en veel plezier!!

@liedje: nog steeds geen tekenenen dus? Nou wie weet joh, bij sommige vrouwen is er pas een positieve test te zien een tijdeje na hun NOD. Spannend hoor.

@toadette: de halve marathon, wat onwijs goed joh! Was je altijd al bezig met hardlopen of ben je gewoon begonnen? In hoeveel tijd heb je hier naartoe getraind? Ik zou wel willen maar mijn knieen zijn heel slecht en dan is lang hardlopen buiten niet evident.

@de rest:

Vandaag moet ik echt aan de slag in huis. Mijn man had tijdens mijn afwezigheid v.d. cursus wel veel gedaan, maar er ligt bijvoorbeeld nog heel veel was (die mag hij niet doen van mij, heb geen zin in verwassen kleren). Daarnaast mag ik alweer aan de slag met het huiswerk voor de volgende bijeenkomst.

Gisteren zijn we goed geslaagd: manlief heeft al zijn boekenbonnen verzilverd en vijf hele mooie boeken gekocht (ik ga ze ook zeker lezen), ik ben wel érg trots dat hij binnen 8 maanden al gewoon Nederlandse literatuur leest. Zijn Nederlands is nu gewoon perfect, alleen is zijn spreektempo nog wat laag maar volgens zijn lerares is het over 2/3 maanden gewoon vloeiend! Leuk om te horen, hij heeft ook wel echt een talenknobbel...

Onze vakantieplannen zijn nog een beetje wazig. Mijn man wil over 1 a 2 maanden beginnen met solliciteren en daar zal het toch een beetje vanaf hangen. Het liefst wil ik eind mei/ begin juni naar Andalusie: Sevilla, Cordoba, etc. en daarna naar een van de mooie badplaatsen daar. De stranden aan de costa de la luz zijn fantastisch!!! Aan het einde van de zomer willen we dan naar Turkije, eerst op familie bezoek in Izmir (daar wonen mijn schoonouders), vervolgens doorrijden richting het noorden, naar Dikili (daar heeft zijn familie een zomerhuis) en vanaf daar met de ferry naar Griekenland. Ik heb nu al zin in al die zon op mijn huid. Niet dat ik erg bruin wordt, want daar ben ik veel te licht van huid en haar voor.

Nou ja we zien wel wat ervan komt! Voorlopig heb ik het veel te druk om mijn werk om ook maar aan vakantie te denken!
if we all light up, we can scare away the dark...
owww lekker is dat vakantieplannen maken! Heerlijk! Sicilië lijkt mij ook prachtig, een aangetrouwde oom van mij komt daar vandaan en heeft altijd mooie verhalen over dat eiland.

Wij gaan dit jaar met de auto naar Italië. Tenminste dat is het plan, maar eerst moeten we een nieuwe auto kopen om daar heen te rijden, want mijn oude autootje trekt dat niet meer Lekker stom maar ik zie er nu al tegen op dat mijn autootje weg moet, je krijgt toch op de een of andere manier een band

@meis Wat vreemd dat de ene test een streepje laat zien en de andere negatief is. Daar wordt je inderdaad van die onzekerheid. Ga je morgen nogmaals testen?

@Peach haha lekker internetten op de kosten van je buren Bij mij gebeurd het ook regelmatig met de wifi verbinding. Ach de buurtjes zitten denk ik ook regelmatig op die van ons!

Hier alles vrij rustig, ben net wakker en heb net ontbeten. Gister een vrijgezellenfeestje gehad en lag half vijf in mijn nest. Het was moeilijk niet te veel Kreeg na het 3e rondje al rare blikken toen ik aan de fris ging!

Nu ik ga maar weer aan de slag in de tuin. Vorige week alles weggesloopt en nu de nieuwe plantjes erin! Het is ook echt heerlijk weer!

Iedereen fijne zondag en oja Poffer laat je een stukje taart voor ons over? mmmmmmmmmmmmmmmmm!
Hi meiden, Ben ik weer

Ik loop nu ruim een jaartje hard, het is inderdaad erg verslavend. Probeer iedere maand een wedstrijd in te plannen om zo gemotiveerd te blijven, tot nu toe gaat dat goed.

Komende week nog wat rustige loopjes om vervolgens zaterdag genoeg kracht te hebben.

Ben net terug van onze eerste ski-les op de rollerbaan. Jeetje wat hebben we gelachen zeg. Het is toch niet eerlijk dat die kleine meiden van ons zonder problemen weg skieen en de moeders om de haverklap een snoekduik maken.. GRRR Ze hebben ons smakelijk uitgelachen, dus geen zakgeld deze week

Aan het eind ging het alweer wat beter, maar jee het is een stuk lastiger dan skieen in de sneeuw.

Jammer dat we weer een week moeten wachten op de volgende les.

Ga vanmiddag de zijkanten van de trap schilderen.

Komende week wordt deze opnieuw bekleedt, dus nog even vlug kliederen met verf.

@ Poffer: Hmm.. Sicilie, ook een geweldig vooruitzicht. Ben je ook al aan het aftellen?

Ook Wii-fan dus? Lachen hoor! Wat zijn jouw favo-spelletjes?

Krijg al trek bij het horen van je plannen om een taart te gaan bakken, wat voor één is het er geworden?

@ Liedje: Dus je hebt gezellig mee gespijbeld met je vriendin Nou ja.. straks weer gezellig samen aan de bak. Wat doe je voor sport?

@ Peach: Veel game-plezier dit weekend. Je zal wel reuze druk zijn met tennis, bowlen en honkbal, hihi

@ Meiske1981: Dank je voor de tip van de ovulatietesten. Ik heb ze van Predictor. Mocht ik ze volgende ronde weer nodig hebben dan doe ik net als jullie een bestelling bij Sensitest (zo heet dat toch?)

@ Tatlitatli: Goed zeg, dat je man zo goed gaat met de Nederlandse taal. Ik heb altijd enorm veel respect daarvoor. Zou me zo lastig lijken, in een vreemd land opnieuw beginnen en alles je eigen te maken. Praten jullie thuis nu ook alleen Nederlands?

@Korrel: Half 5?? Respect… ik ben een echt ochtendmens, en zolang doorhalen zonder drank is voor mij vrijwel onmogelijk.

En dan ook nog even lekker tuinieren, energie genoeg zie ik, hihi

Liefs, T.

P.s. Kijk steeds meer uit naar jullie verhaaltjes, erg gezellig hoor!
Stay with me, let\'s just breathe.
@Toadette: ik heb ze inderdaad bij sensitest vandaan.

Even een vraagje over je trap, jullie gaan hem opnieuw laten bekleden, kost dat heel veel?

Wij gaan met de mei-vakantie (schoolvakantie) met mijn ouders een weekje weg in NL. De zomervakantie hebben wij nog niet gepland. We weten nog niet wat we willen.
@ allemaal, het is een heerlijke appeltaart geworden en mijn vent heeft een kwarktaart gemaakt. Daarnaast lekker soepjes (uiensoep + mosterdsoep) gemaakt en lekkere zoute stengels gebakken. Lekkerrrr....en natuurlijk nog meer lekkere dingen in huis gehaald!

@ toadette zeker weten ben ik aan het aftellen voor de vakantie. Nog tweeenhalve maand en dan hup de auto inpakken en die kant op! Was het maar zover....

Maar wii'en... ik vind sports leuk en brain academy is heel erg leuk als je met meerdere speelt! Ook music en fit hebben we in huis. Hopelijk neemt mijn broertje zo Zelda mee, want dat vind ik ook gaaf!!

@korrel en waar wil je naar toe in Italie? We hebben de afgelopen jaren verschillende plekken gezien en het is allemaal prachtig en heerlijk! Mochten we de staatsloterij winnen dan komt er zeker een huisje in Italie voor ons

Afscheid nemen van een auto.... ken het gevoel! Ik heb een tijdje een oude Fiat 500 gereden uit 1969, maar omdat ik een leaseauto kreeg heb ik hem verkocht. We hebben namelijk geen garage en hij moest echt een opknapbeurt hebben... Ik heb een traantje gelaten toen hij weg ging... boehoe... mis hem nog.....

@tatli... ik zal een kaartje bestellen bij de ferry's heeft u misschien een ticket naar.... hihi! Hopelijk inderdaad dan maar niet naar de etna of toch wel? We zullen zien!!

En wat hartstikke knap van je vent zeg dat het zo goed gaat met de taal! Je bent zeker hartstikke trots op hem!
Leuk om te lezen meiden: zwangerschapstest - test : http://kassa.vara.nl/port ... sa_artikel&number=4558337

@ Meiske, Voor een trap met bekleden met ondertapijt en een erg goede kwaliteit vloerbedeking ben je zo'n € 900,= kwijt.

Maar als je voor een wat goedkoper kwaliteitje gaat kom je met € 500,= volgens mij ook wel een eind.

@ Poffer, GAAAFFF Fiat 500

@ Iedereen: Als het goed is heb ik jullie allemaal een "vriend-uitnodging" verstuurd? Wat het is.. I really don't know??

Maar leek me wel geinig?

Liefs, T
Haha nou mijn energie leffel is errug laag vandaag! Poeh ik ben dat niet meer gewend om zo laat naar bed te gaan. Ik voel me brakjes en er ligt nog een waslijst aan klusjes hier in huis

@ Toadette ik vind het echt heel knap van je dat je de halve marathon gaat doen! Mijn vader heeft dit weekend de peer to peer gedaan in Den Haag. Lopp je veel wedstrijden?

Een fiat 500 zooo leuk! Wat jammer dat ie weg moest Poffer! Ik heb hier nog een garage voor je over, als je nog eens zo'n autootje hebt! Ik zelf heb een gewoon twingootje, maar toch. Net zo gelachen vriendjelief ging het kado voor zijn vader ophalen; een houten massieve ladder van 3 m. Het ging zo op het dak van mijn autootje! Het zag er echt niet uit, zo'n groot ding!

Ik wil in Italië naar Napels toe dit jaar. Mijn moeder heeft daar in haar jeugd gewoont en het lijkt me geweldig om met een fotoboek van haar op zak, daar dezelfde plekken te bezoeken waar zij ook geweest is. Misschien een beetje stom, maar nu zij er niet meer is lijkt mij dat een leuk idee. Alsof zij mij dan rondleidt ofzo

Maar ook gewoon omdat Itaíë zo mooi schijnt te zijn. Waar ben jij geweest Poffer?

Nou nu eerst even mijn nagels met modder en zand schoon maken, tuintje is weer mooi geworden!

Ik krijg trouwens zelf ook zin om een lekker stukje taart te bakken!
Hey meiden,

Bedankt Toadet, kben nu vrienden met je, leuk!

Inderdaad leuk om te lezen. Weten we dat ook weer. Gewoon volgende x weer huismerk kruidvat

Ik probeer twee keer in de week in de sportschool te sporten. Dat is een speciaal programma voor vrouwen. Een half uur per keer. Oefeningen doen we daar vooral. En ik volleybal 1 keer in de week.

Wow fiat 500, dat lijkt me ooit echt gaaf. Wij zijn in een kever getrouwd. Ik zeg altijd: als ik veel geld heb wil ik ook zo'n kever. T schijnt nogal lastig te zijn om aan onderdelen te komen als er iets kapot is. Had jij daar ook last van poffertjes?
quote:peach82 schreef op 11 maart 2009 @ 20:59:

En die mensen die zo raar reageren, heb soms het idee dat hier echt mensen op het forum zitten om overal hun gal te spuwen, en lullig gaan gaan reageren op iedereen. Beetje triest, zeker niks beters te doen...Geen aandacht aanbesteden verder want volgens mij vinden ze dat bere leuk!!

Nee, op elk krampje en elk vlekje in je onderbroek letten, dát is een lekker zinvolle tijdsbesteding!

Maarre, succes!
quote:fleurtje schreef op 15 maart 2009 @ 15:46:

[...]

Nee, op elk krampje en elk vlekje in je onderbroek letten, dát is een lekker zinvolle tijdsbesteding!

Voor mensen die graag zwanger willen worden is dit een zeer zinvolle tijdsbesteding !
Alsof je daardoor eerder zwanger wordt. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Dat is het toch niet waard?!
quote:fleurtje schreef op 15 maart 2009 @ 15:52:

Alsof je daardoor eerder zwanger wordt. Je maakt jezelf er alleen maar gek mee. Dat is het toch niet waard?!Dat vind jij het niet waard.

Dat is prima....

Wanneer een ander dat het wel waard vindt, is het ook prima.
Weet je wat zinvolle tijdsbesteding is:

Reageren op topics waar je niet in geinteresseerd bent. En daar de mensen vertellen wat zinvolle tijdsbesteding is!!!!
ruim 13.000 berichten op een forum plaatsen is ook een zinvolle tijdsbeteding
if we all light up, we can scare away the dark...
quote:Liedjepiedje schreef op 15 maart 2009 @ 16:08:

Weet je wat zinvolle tijdsbesteding is:

Reageren op topics waar je niet in geinteresseerd bent. En daar de mensen vertellen wat zinvolle tijdsbesteding is!!!!
fleur, je HOEFT dit niet te lezen hoor! maar schijnbaar verveel je je zo....

@korrel, ik heb ook een twingo gehad, heb hem 2 maanden geleden verkocht....stonden hier 2 auto s voor de deur, en ik kan toch niet met mn auto naar werk, dus deze moest weg. Ik vond dat ook wel moeilijk hoor ff in het begin!

haha vast een grappig gezicht zo groot ding op zo n klein bakkie!

ik heb net mn kledingkast opgeruimd, heb 2 vuilniszakkken weggegooid met oude te kleine troep! heeeeeerlijk!

Ennn internet is weer gemaakt:). Het zit nu ook op de wii. Ik ga idd is kijken wat voor spellen allemaal leuk zijn!

@poffertjes, krijg gelijk trek in allemaal lekkere dingen door jou!

vinden jullie het niet eng om straks ver weg te gaan als je zwanger bent? Ze raden de 1e 3 maanden af om te reizen....

Ik ga eind mei naar maleisie, en stel dat ik dan zwanger ben is het nog heel pril.... Tis daar toch anders met hygiene als hier..

Nou ja, het weerhoud me er niet van om nog 2 maanden te wachten..

@tatli, wat goed van je man dat hij het allemaal zo snel oppikt. volgens mij is nederlands best een moeilijke taal als je het moet leren...
@tatli, hahaha zeg dat wel....fleur verveelt zich kennelijk echt heel erg...
quote:Toadette schreef op 15 maart 2009 @ 15:29:

@ Meiske, Voor een trap met bekleden met ondertapijt en een erg goede kwaliteit vloerbedeking ben je zo'n € 900,= kwijt.

Maar als je voor een wat goedkoper kwaliteitje gaat kom je met € 500,= volgens mij ook wel een eind.thnx om te weten. Wij willen onze trap ook nog opnieuw laten doen. Zit nu lelijk bordeaux rode tapijt op. Maar we krijgen van de week eerst 2 maatschappijen op bezoek om misschien de trap met hout te doen. Maar dan hou ik dit in ieder geval in gedachte.
Ik durf niet te vliegen. Daarvoor neem ik dan anti-stress tabletten in. Dus ja dan kan ik niet zwanger zijn om dat in te nemen. Vandaar dat wij ook nog bekijken wat we doen met de zomervakantie. Als ik niet zwanger ben, dan zouden we misschien een vliegvakantie kunnen doen en anders gaan we met de auto weg.
quote:meiske1981 schreef op 15 maart 2009 @ 16:32:

Maar we krijgen van de week eerst 2 maatschappijen op bezoek om misschien de trap met hout te doen.

Ik wilde heeeeel graag zo'n trap ala "upstairs', maar heb nog geen bedrijf kunnen vinden die dat voor een normaal bedrag kan doen. goedkoopste was geloof ik 3000 euro.

Nou, daarvoor kan ik makkelijk 3 a 4 keer de trap van bloedmooie bekleding voorzien.
quote:peach82 schreef op 15 maart 2009 @ 16:31:

@tatli, hahaha zeg dat wel....fleur verveelt zich kennelijk echt heel erg...

Als je niet constant in je slipje hoeft te kijken, hou je idd een hoop tijd over, ja.

En Liedjepiedje.... Ach.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven