Wat willen mannen dan?
donderdag 13 september 2018 om 17:54
Waarom worden sommige vrouwen meermaals ten huwelijk gevraagd en anderen nooit? Hoe komt het dat sommige mannen onder de plak gaan zitten bij een vrouw die nergens speciaal in is? Waarom zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen ongetrouwd en willen mannen zich niet binden? Wat doen zij in de ogen van mannen verkeerd?
Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?
Eerlijk, ik heb geen zin meer in daten omdat het toch nooit echt ergens toe leidt bij mij. En ik heb teveel issues. Maar hoe kan het dat doodnormale vrouwen meemaken dat twee mannen voor de vechten, en mensen als Beyoncé worden bedrogen?
zaterdag 6 oktober 2018 om 15:07
[...]
Omdat jij de dingen volgens mij te oppervlakkig ziet... Liefde draait niet om je uiterlijk, opleidingsniveau, bekendheid, ... maar draait om karakter. Er zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen, ja. Maar of die dan ook een goed karakter hebben en tijd en zin om een relatie te beginnen...
Om een relatie te kunnen doen slagen moet je allereerst tevreden zijn met jezelf en jezelf graag zien, voordat je iemand anders graag kan gaan zien. Dat is een reden waarom sommige vrouwen nooit ten huwelijk gevraagd worden. Ze zien zichzelf niet graag, hoe kunnen ze dan verwachten dat iemand anders dat gaat doen?
Omdat jij de dingen volgens mij te oppervlakkig ziet... Liefde draait niet om je uiterlijk, opleidingsniveau, bekendheid, ... maar draait om karakter. Er zijn veel knappe, universitair geschoolde vrouwen, ja. Maar of die dan ook een goed karakter hebben en tijd en zin om een relatie te beginnen...
Om een relatie te kunnen doen slagen moet je allereerst tevreden zijn met jezelf en jezelf graag zien, voordat je iemand anders graag kan gaan zien. Dat is een reden waarom sommige vrouwen nooit ten huwelijk gevraagd worden. Ze zien zichzelf niet graag, hoe kunnen ze dan verwachten dat iemand anders dat gaat doen?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2018 16:47
Reden: quote OP verwijderd
Reden: quote OP verwijderd
34.11% gewijzigd
zondag 14 oktober 2018 om 11:04
Interessante discussie. Hoogopgeleide man hier. Ik zoek helemaal niet iemand die zich teveel aanpast, ik zoek iemand die zichzelf is. Het valt mij juist op dat enorm veel vrouwen een beetje meelachten en zelfs een beetje dommig (wilden?) overkomen. Terwijl ik een beetje tegengas wel kan waarderen!Koffiekopjes schreef: ↑13-09-2018 18:10Witte sokken kunnen mij gestolen worden. Ik kijk meer naar milieu, opleidingsniveau etc.
Mijn probleem is juist dat ik teveel geef in een relatie en me aanpas. Mannen worden daar verwaand door.
maandag 15 oktober 2018 om 08:28
zoek je het dan niet in de verkeerde hoek?Bombus-Sylvarum schreef: ↑14-10-2018 11:04Het valt mij juist op dat enorm veel vrouwen een beetje meelachten en zelfs een beetje dommig (wilden?) overkomen. Terwijl ik een beetje tegengas wel kan waarderen!
Waar kom jij die vrouwen tegen??
maandag 15 oktober 2018 om 08:54
Ik ben niet aan het daten, ik zit in een relatie. Alleen ben ik gaan nadenken wat ik zo in mijn huidige vriendin waardeer. Wat ik aantrekkelijk vind enzovoort. En wat voor mij een enorme afknapper was. Vroeger kon bij mij verliefdheid plots over zijn als een meisje ineens ging schaapachtig ging meelachen of heel erg onzeker ging doen. Of heel dienstig gingen doen. Ik houd denk ik meer van dominante, directe en bazige dames die ook nog op niveau kunnen meepraten. Daar bleken er een stuk minder van rond te lopen.
maandag 15 oktober 2018 om 08:55
ja, die zitten allemaal in mijn vriendinnenkringBombus-Sylvarum schreef: ↑15-10-2018 08:54. Ik houd denk ik meer van dominante, directe en bazige dames die ook nog op niveau kunnen meepraten. Daar bleken er een stuk minder van rond te lopen.
maandag 15 oktober 2018 om 09:01
maandag 15 oktober 2018 om 09:09
bazig ben ik op mijn werkBombus-Sylvarum schreef: ↑15-10-2018 09:01Allemaal van die bazige vrouwen bij elkaar, werkt dat? Mijn ervaring is dat bazige vrouwen vaak wat meer timide vriendinnen hebben. Dat scheelt, want dan kan ik er ook niet verliefd op worden, haha!
als vriendinnen zijn we fel naar elkaar, we houden elkaar geregeld een spiegel voor. Verhitte discussies
Maar alles vanuit ook een soort 'houden van', dat maakt dat dat kan.
Ik heb zeker geen timide vriendinnen, want dat vind ik geen hol aan
maandag 15 oktober 2018 om 09:12
lilalinda schreef: ↑15-10-2018 09:09bazig ben ik op mijn werk
als vriendinnen zijn we fel naar elkaar, we houden elkaar geregeld een spiegel voor. Verhitte discussies
Maar alles vanuit ook een soort 'houden van', dat maakt dat dat kan.
Ik heb zeker geen timide vriendinnen, want dat vind ik geen hol aan
Maar zou je zeggen dat veel vrouwen zo zijn?
maandag 15 oktober 2018 om 09:16
vast niet, maar veel mannen zijn ook jandoedels hoor
maandag 15 oktober 2018 om 12:58