Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Fijn dat je alweer terug bent FV!
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
17-10-2018 12:55
Fijn dat je alweer terug bent FV!
:lips:
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
17-10-2018 12:53
Het is toch opvallend dat ik het advies heb gekregen om vooral te staffen op ongewenst gedrag - ik denk echter dat die CM al lang niet meer voor Viva werkt - maar dat er met mijn stafjes nooit wat gedaan wordt. En dat er maar iemand mij hoeft te staffen of ik lig er weer uit. Het gedrag dat Fleurtje5 liet zien in dat topic was gewoon bizar stalk- en pestgedrag en zij is niet de enige. Ik heb er net via mail weer melding van gemaakt maar krijg er niet eens een serieuze reactie op. Die bingo die nu weer loopt te zuigen krijgt ook niet eens een waarschuwing.
Joh dat betekent niks. Is een zoethoudertje. Zeggen ze standaard tegen iedereen. Staat in het script denk ik.
.
fashionvictim schreef:
17-10-2018 12:34
Hallooootjes!

:hello:

Wat een toestand, weer. De timing was wel ironisch, en bewees precies mijn punt.

Ach ja, jongens. Fijn om te zien dat er genoeg mensen zijn die wél zien wat er gebeurt. Ik was overigens niet boos hoor, het past volledig in mijn verwachtingspatroon.

Maar blij dat ik weer gewoon over Meghan en sneakers kan kletsen. Het zal mijn tijd wel duren allemaal.
Goed dat ze je ban hebben teruggedraaid.
fashionvictim schreef:
17-10-2018 12:34
Hallooootjes!

:hello:

Fijn dat je er weer bent!
fashionvictim schreef:
17-10-2018 12:53
Het is toch opvallend dat ik het advies heb gekregen om vooral te staffen op ongewenst gedrag - ik denk echter dat die CM al lang niet meer voor Viva werkt - maar dat er met mijn stafjes nooit wat gedaan wordt. En dat er maar iemand mij hoeft te staffen of ik lig er weer uit. Het gedrag dat Fleurtje5 liet zien in dat topic was gewoon bizar stalk- en pestgedrag en zij is niet de enige. Ik heb er net via mail weer melding van gemaakt maar krijg er niet eens een serieuze reactie op. Die bingo die nu weer loopt te zuigen krijgt ook niet eens een waarschuwing.

Die heeft een 24-uurs ban.
Dat staat inderdaad in het script, dat krijgt iedereen te lezen. :proud:
Geen bijzonderheden
YouWish schreef:
17-10-2018 14:06
Die heeft een 24-uurs ban.
Het zou ook tijd worden. Jammer dat daar altijd eerst een hele hoop gedoe aan vooraf moet gaan.
Am Yisrael Chai!
Positivevibes schreef:
17-10-2018 12:26
In het bantopic staat dat FVs ban is teruggedraaid.
:roll: Als er dan kennelijk toch gelezen wordt, doe 't dan vóór je bant.
Lijkt me.
Logistiek gezien de juiste volgorde.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Dat hele staf-systeem werkt toch gewoon niet. Dat blijkt elke keer. Ik snap dat niet. Ik vind het wel fijn dat je er weer bent FV.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
17-10-2018 16:11
Dat hele staf-systeem werkt toch gewoon niet. Dat blijkt elke keer. Ik snap dat niet. Ik vind het wel fijn dat je er weer bent FV.
Blind reageren op stafjes en ze hebben geen clue.

Bizar.
Geen bijzonderheden
bingo schreef:
17-10-2018 12:36
[...]

Vlgs mij was dit een valse bingo. :wtf:

Zing maar geen lied, zal ook wel vals zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
fashionvictim schreef:
17-10-2018 12:46
Welnee, dat is helemaal niet eerst door de CM beoordeeld, dat kan nooit. Bovendien heb ik ook helemaal niet 3 weekbannen gehad. Ik heb een teruggedraaide 24-uurs ban gehad, toen een 48 uurs ban (wat dus 24 uur had moeten zijn, want die 24 uur was teruggedraaid, heb niet eens de moeite genomen daarop te reageren verder), en laatst voor het eerst een week (wat dus 48 uur had moeten zijn).
Dit zou ik, gezien je staffanclub, toch wel even uitvechten.

Zoals ze het nu bijhouden heb jij de volgende keer een permaban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
17-10-2018 16:27
Dit zou ik, gezien je staffanclub, toch wel even uitvechten.

Zoals ze het nu bijhouden heb jij de volgende keer een permaban.
Niet.
Een maandban. En die kan je oneindig vaak krijgen.
the_Wicked_Witch schreef:
17-10-2018 11:33
En ik vind dus dat je daarvan iets moet blijven zeggen. Als je niets zegt veranderd er sowieso niets.
Er is al zo vaak iets over gezegd maar er veranderd toch niks. Zal ook niet gebeuren met telkens nieuwe stagiaires als mods die er niks van snappen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 16:40
Niet.
Een maandban. En die kan je oneindig vaak krijgen.
Dat hangt af van de plaats waar je het banbeleid leest.
En aangezien mods dat zelf niet opmerken zou ik het als het mij aanging toch graag even aankaarten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
17-10-2018 16:46
En aangezien mods dat zelf niet opmerken zou ik het als het mij aanging toch graag even aankaarten.
Het is al heel vaak gevraagd en na een maand volgt niet automatisch een perma. Ze zijn alleen te lui om het aan te passen.
Nemaìn’ schreef:
17-10-2018 16:47
Het is al heel vaak gevraagd en na een maand volgt niet automatisch een perma. Ze zijn alleen te lui om het aan te passen.
Tot je die perma krijgt. Dan verwijzen ze opeens naar de nooit aangepaste huisregels. Of naar die van morgen, net hoe het uitkomt.
.
feow schreef:
17-10-2018 16:46
Dank voor je tip, ik heb het net inderdaad maar even aangekaart. Want zeker nu ik een maand te pakken had zal mijn fanclub nu helemaal al mijn posts gaan staffen totdat ze me weggepest hebben.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
17-10-2018 17:07
Dank voor je tip, ik heb het net inderdaad maar even aangekaart. Want zeker nu ik een maand te pakken had zal mijn fanclub nu helemaal al mijn posts gaan staffen totdat ze me weggepest hebben.
Neeeeee...niet weggaan. Je bent een smaakmaker en je zit hier al zooo lang.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
17-10-2018 17:46
Neeeeee...niet weggaan. Je bent een smaakmaker en je zit hier al zooo lang.
Huh, waar lees jij uit dat FV weg zal gaan?
Zo, thuis.
Wat een voorspelbare gang van zaken weer hier.

Volkorenpasta met pompoensaus en insalata caprese.
mijn bericht is ook meteen weer gewist in het modtopic. Ik vind het te idioot voor woorden dat ze jou aanvankelijk een MAANDBAN gaven voor een smiley. Vervolgens komt de anonieme provocateur weg met een 24 uurtje. Het valt me ook op dat sommigen wel heel vaak een 24 uursban hebben en dat ze bij anderen (lees: fossielen) wel goed bijhouden wanneer ze toe zijn aan een maand of perma.
Heel slechte gehaktballen at ik. Ze zaten nog in de vriezer en kwamen uit een pakket van Aldi. Gelukkig waren er gebakken uien bij.

Ik las de lees ook over de vrouw die overleed in een inloopkast. Ze dacht dat het de wc was. Dit is de reden waarom ik altijd met de deur open plas, beste mensen.
vrouwjagersma schreef:
17-10-2018 19:50
Heel slechte gehaktballen at ik. Ze zaten nog in de vriezer en kwamen uit een pakket van Aldi. Gelukkig waren er gebakken uien bij.

Ik las de lees ook over de vrouw die overleed in een inloopkast. Ze dacht dat het de wc was. Dit is de reden waarom ik altijd met de deur open plas, beste mensen.
Ik nu ook. Ik doe altijd alle lichten aan én ik plas met de deur open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven