Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 17 oktober 2018 om 10:58
yette schreef: ↑17-10-2018 10:54Wat ik bedoelde te zeggen: in principe kan iedereen dus een topic laten ontsporen en verwijderen. Ook wij. Mits je met genoeg gelijkgestemden bereid bent je eigen fatsoensnomen te laten vallen.
En garde!!!
Feitelijk is wat er met het Pietentopic gebeurde, ook een soort snelwegblokkade. De pro's riskeerden welliswaar een straf, maar hebben wèl voor elkaar gekregen dat de contra's hun platvorm werd afgenomen.
Exact. En de beheerder faciliteert dat.

woensdag 17 oktober 2018 om 11:02
vrouwjagersma schreef: ↑17-10-2018 10:59Serieus? En wat heeft ze gezegd wat niet kan dan? En die Eppo die haar een zeurpiet noemt is zeker weer weg?
Precies die post, je ziet het mijlenver van tevoren aankomen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 17 oktober 2018 om 11:06

woensdag 17 oktober 2018 om 11:09
Nee weet ik, jij staft niet toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 17 oktober 2018 om 11:14
I know. Duidelijk wie het was. Die opmerking stond er alleen om te provoceren, en gelukt dus. Bah.
woensdag 17 oktober 2018 om 11:15
Heel soms wel. Maar niet om zoiets. En ik heb gewoon hier tegen FV gezegd dat ik die opmerking geen stijl vond. Maar een ban slaat natuurlijk helemaal nergens op. Een maandban ook nog

Ik denk dat je nu een eitje kan koken op FV. Ik zou ook woest zijn.
.

woensdag 17 oktober 2018 om 11:22
En die reactie staat er wel gewoon nog. Kansloze boel hier.
woensdag 17 oktober 2018 om 11:24
Ongelooflijk. Hoe incapabel wil je het hebben.
Na álle shit en stalkerigheid en bizar gedrag van de afgelopen dagen is dit hetgene wat een ban oplevert.
Man man man wat laat je je dan kennen als moderators.
woensdag 17 oktober 2018 om 11:25
Belachelijk maar ik sta er helaas niet van te kijken we weten allemaal hoe de mods hun werk doen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 17 oktober 2018 om 11:28
Same old same old modbeleidPositivevibes schreef: ↑17-10-2018 11:24Ongelooflijk. Hoe incapabel wil je het hebben.
Na álle shit en stalkerigheid en bizar gedrag van de afgelopen dagen is dit hetgene wat een ban oplevert.
Man man man wat laat je je dan kennen als moderators.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 17 oktober 2018 om 11:32
Wie zegt dat?Lucifer2018 schreef: ↑17-10-2018 11:18Wat gek dat je nu ook al op napraat niet mag napraten van een aantal forummers, over de topics. Of gewezen topics. Het is toch napraat?
Moeten we weer allemaal over het avondeten gaan tikken?![]()

woensdag 17 oktober 2018 om 11:33
En ik vind dus dat je daarvan iets moet blijven zeggen. Als je niets zegt veranderd er sowieso niets.

woensdag 17 oktober 2018 om 11:46
Ik vind het echt heel kwalijk dat FV nu een maandban heeft, terwijl er duidelijk sprake was van provoceren. Dat die opmerking van bingo gewoon mag blijven staan begrijp ik ook niet.
En het topic van die blokkeerfriezen mag ook blijven staan, maar de achterliggende discussie wordt gecensureerd. Tot zover gaat vrijheid van meningsuiting dus bij Sanoma.
En het topic van die blokkeerfriezen mag ook blijven staan, maar de achterliggende discussie wordt gecensureerd. Tot zover gaat vrijheid van meningsuiting dus bij Sanoma.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 11:54
0.28% gewijzigd