Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yette schreef:
17-10-2018 10:54
Wat ik bedoelde te zeggen: in principe kan iedereen dus een topic laten ontsporen en verwijderen. Ook wij. Mits je met genoeg gelijkgestemden bereid bent je eigen fatsoensnomen te laten vallen.

En garde :P !!!

Feitelijk is wat er met het Pietentopic gebeurde, ook een soort snelwegblokkade. De pro's riskeerden welliswaar een straf, maar hebben wèl voor elkaar gekregen dat de contra's hun platvorm werd afgenomen.

Exact. En de beheerder faciliteert dat.
Nouschi schreef:
17-10-2018 10:56
Hier natuurlijk. FV maandban.
Serieus? En wat heeft ze gezegd wat niet kan dan? En die Eppo die haar een zeurpiet noemt is zeker weer weg?
yasmijn schreef:
17-10-2018 10:58
O_O

Ongelooflijk. Je weet weer even hoeveel enge mensen hier zitten.
Ze moeten zich kapot schamen met z'n allen.
Nouschi schreef:
Wat ze hier typte was echt niet banwaardig, vond ik.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 11:01
4.98% gewijzigd
Djeez.
Ook geen idee wat er nou zo provocerend was. De posts van Impala en Nouschi zijn ook gewist.
vrouwjagersma schreef:
17-10-2018 10:59
Serieus? En wat heeft ze gezegd wat niet kan dan? En die Eppo die haar een zeurpiet noemt is zeker weer weg?

Precies die post, je ziet het mijlenver van tevoren aankomen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
shifty schreef:
17-10-2018 11:02
Ook geen idee wat er nou zo provocerend was. De posts van Impala en Nouschi zijn ook gewist.
Huh? Hier? Welke? Ga ff kijken.

Edit:
Gezien. Man, man, man. Ik ben dr wel weer ff klaar mee.
impala wijzigde dit bericht op 17-10-2018 11:10
13.79% gewijzigd
.
Het lijkt om die post over dat zeurpietje te gaan. Niet bepaald banwaardig.
impala schreef:
17-10-2018 10:57
Ik niet in elk geval. Voor het geval je dat mocht denken gezien mijn laatste posts hier.
Ik denk dat ze het gesloten topic bestudeerd hebben.
Nee weet ik, jij staft niet toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
impala schreef:
17-10-2018 11:06
Huh? Hier? Welke? Ga ff kijken.

twee pagina's terug : reactie op bingo met z'n zeurpietje
Over kinderachtig gesproken, tjonge jonge jonge....
Nouschi schreef:
17-10-2018 11:09

Ik ook niet.
Idd niet banwaardig. En kinderachtig om dat te staffen en dan de moderaters die er nog in meegaan ook :nope:
the_Wicked_Witch schreef:
17-10-2018 11:13
Ik ook niet.
I know. Duidelijk wie het was. Die opmerking stond er alleen om te provoceren, en gelukt dus. Bah.
Nouschi schreef:
17-10-2018 11:09
Heel soms wel. Maar niet om zoiets. En ik heb gewoon hier tegen FV gezegd dat ik die opmerking geen stijl vond. Maar een ban slaat natuurlijk helemaal nergens op. Een maandban ook nog :facepalm:
Ik denk dat je nu een eitje kan koken op FV. Ik zou ook woest zijn.
.
Een ban omdat ze reageerde op 'zeurpietje'? Werkelijk?

:facepalm:
Wat gek dat je nu ook al op napraat niet mag napraten van een aantal forummers, over de topics. Of gewezen topics. Het is toch napraat?

Moeten we weer allemaal over het avondeten gaan tikken? :roll:
Positivevibes schreef:
17-10-2018 11:17
Een ban omdat ze reageerde op 'zeurpietje'? Werkelijk?

:facepalm:

En die reactie staat er wel gewoon nog. Kansloze boel hier.
YouWish schreef:
17-10-2018 11:22
En die reactie staat er wel gewoon nog. Kansloze boel hier.
Ongelooflijk. Hoe incapabel wil je het hebben.

Na álle shit en stalkerigheid en bizar gedrag van de afgelopen dagen is dit hetgene wat een ban oplevert.

Man man man wat laat je je dan kennen als moderators.
Nouschi schreef:
Belachelijk maar ik sta er helaas niet van te kijken we weten allemaal hoe de mods hun werk doen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Positivevibes schreef:
17-10-2018 11:24
Ongelooflijk. Hoe incapabel wil je het hebben.

Na álle shit en stalkerigheid en bizar gedrag van de afgelopen dagen is dit hetgene wat een ban oplevert.

Man man man wat laat je je dan kennen als moderators.
Same old same old modbeleid :(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lucifer2018 schreef:
17-10-2018 11:18
Wat gek dat je nu ook al op napraat niet mag napraten van een aantal forummers, over de topics. Of gewezen topics. Het is toch napraat?

Moeten we weer allemaal over het avondeten gaan tikken? :roll:
Wie zegt dat?
charlottew88 schreef:
17-10-2018 11:28
Same old same old modbeleid :(

En ik vind dus dat je daarvan iets moet blijven zeggen. Als je niets zegt veranderd er sowieso niets.
Ik vind het echt heel kwalijk dat FV nu een maandban heeft, terwijl er duidelijk sprake was van provoceren. Dat die opmerking van bingo gewoon mag blijven staan begrijp ik ook niet.
En het topic van die blokkeerfriezen mag ook blijven staan, maar de achterliggende discussie wordt gecensureerd. Tot zover gaat vrijheid van meningsuiting dus bij Sanoma.
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 17-10-2018 11:54
0.28% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven