Centraal Moderatortopic

29-08-2018 10:30 2878 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
chocolol schreef:
18-10-2018 17:42
Of die persoon heeft die poster geblokkeerd omdat hij/zij niet graag zijn/haar posts leest. Niet om kinderachtig te zijn en zelf niet loepbaar te zijn. Als je iemand blokkeert, kun je zelf die persoon ook niet loepen en dus ook niet "om de oren slaan met oude shit".
wel met een nieuwe nick. Dat is wat er gebeurt
chocolol schreef:
18-10-2018 17:36
Nou deze actie, dat je gaat staffen alleen omdat het kan, past precies bij je andere actie, dat je een dubieus topic opent alleen omdat het kan. Misschien moet je wat meer gewoon je hart volgen in plaats van kijken tot hoever je op het randje kunt lopen voor een ander.

En over nut gesproken, wat is het nut van een stafexperiment? Behalve dat je anderen gaat irriteren? Pfffttt...

Wat een ingewikkelde logica.
Ik open een topic omdat het andere door overijverige mods is gesloten. :lightbulb:

Verder begrijp ik niets van je onsamenhangende post.
Waarom kan er nu niet ingegrepen worden? Zie napraat. Waarom kan er niet een IP ban gegeven worden? Nu is jullie kans om er echt iets aan te doen.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-10-2018 18:29
Waarom kan er nu niet ingegrepen worden? Zie napraat. Waarom kan er niet een IP ban gegeven worden? Nu is jullie kans om er echt iets aan te doen.

Geef ze even de tijd, het is net tien minuten geleden gebeurd. Ze moeten hier even zorgvuldig mee omgaan.
Ik heb al een paar keer aangegeven dat de WE reclame die ineens heel hard geluid laat horen enorm stoort. URL's zijn gegeven, voor zover mogelijk en door een andere forummer is er een print screen gestuurd. Nu lijkt het dat er steeds méér reclames met geluid komen. Ik schreef het al eerder maar hoe zit dat. Hoe meer er over geklaagd word hoe meer van die kut reclames je door je boxen hoort tetteren? Soms 2 per pagina. Echt belachelijk.
RikM schreef:
18-10-2018 18:35
Geef ze even de tijd, het is net tien minuten geleden gebeurd. Ze moeten hier even zorgvuldig mee omgaan.
Ik bedoelde niet binnen de minuut, maar wil er toch nog even de aandacht op vestigen.
Life is short. Eat dessert first.
Kan iemand gewoon zijn werk doen op Napraat? Hoe lang willen jullie dit nog zo laten?
Mods,
Ik heb jullie verscheidende keren gemaild over dat ik gestalkt wordt, op mijn werk en privé. Dit is 2e keer dat mijn NAW gegevens zijn gedeeld. Elke keer krijg ik het zelfde riedeltje te horen. DOE ER WAT AAN, dit gaat veels te ver. Ziekelijk.
“[... schreef:” post_id=29145311 time=1539885281 user_id=374094]
Mods,
Ik heb jullie verscheidende keren gemaild over dat ik gestalkt wordt, op mijn werk en privé. Dit is 2e keer dat mijn NAW gegevens zijn gedeeld. Elke keer krijg ik het zelfde riedeltje te horen. DOE ER WAT AAN, dit gaat veels te ver. Ziekelijk.

Geen NAW, alleen een voornaam.
Neem een andere nick RiRi, een neutrale, misschien scheelt dat al iets. En wees gewoon voorzichtig met wat je post.
Niet dat jij er iets aan kunt doen, maar daar heeft een stalker helaas geen boodschap aan.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 19:59
0.88% gewijzigd
***, laat je niet kisten :couple:
zazamaenade wijzigde dit bericht op 18-10-2018 20:31
10.14% gewijzigd
nounou
“[... schreef:” post_id=29145311 time=1539885281 user_id=374094]
Mods,
Wat doen de stalkers?
Anoniem graag!
Mod, nadat ik heel hard moest lachen omdat jullie onze koning een ban geven zag ik dat jullie dat topic open hebben laten staan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Mod ik zie dat je 'maatregelen hebt genomen' tegen de TO van 'ik walg van mijn moeder'. Voor het verwijderen van de OP.
Ik vind deze standaard maatregel hier erg ongepast en schrik er zelfs van. Kunnen jullie nou niet zelf even nadenken voor je klakkeloos een script uitvoert?

TO heeft hulp nodig. Geen standje of straf. Ik neem aan dat je gezien hebt wat er allemaal in die OP stond. Dat was geen kattenpis en heel erg prive.
impala wijzigde dit bericht op 19-10-2018 10:48
16.38% gewijzigd
.
impala schreef:
19-10-2018 10:13
Mod ik zie dat je 'maatregelen hebt genomen' tegen de TO van 'ik walg van mijn moeder'. Voor het verwijderen van de OP.
Ik vind deze standaard maatregel hier erg ongepast en schrik er zelfs van. Kunnen jullie nou niet zelf even nadenken voor je klakkeloos een script uitvoert?

TO heeft hulp nodig. Geen standje of straf. Ik neem aan dat je gezien hebt wat er allemaal in die OP stond. Dat was geen kattenpis en heel erg prive.
Beste impala,

Wanneer iemand zijn of haar OP leeghaalt, laten wij altijd aan diegene weten dat dat niet de bedoeling is omdat dit voor andere gebruikers heel vervelend is. Dus ook in dit geval.

We begrijpen dat sommige onderwerpen van TO's heel heftig en privé zijn, maar het is naar ons inziens altijd heel belangrijk om te realiseren dat wat je op het internet schrijft openbaar en altijd vindbaar is. En dat het verstandig is hier rekening mee te houden voordat je iets plaatst. Dat is dan ook wat wij laten weten aan de TO die zijn of haar OP leeghaalt, diegene krijgt verder geen 'straf'.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bedankt voor je reactie. Het kwam erg hard over en TO was duidelijk in paniek. Ik hoop dat ze jullie boodschap (ook daardoor) niet verkeerd heeft opgevat en dat die ook zó verwoord was dat ze nog terug durft te komen.
Ik blijf erbij dat er in dit geval anders gereageerd had kunnen/moeten worden.
.
Mods, hoeveel populistische topics vinden jullie genoeg? Of kunnen het er nooit genoeg zijn?
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Moda, ik heb de post van 20:03 gisteravond in dit topic gebookmarkt want het was de laatste die ik hier gisteren las en zo kon ik nu verder lezen. Maar omdat de Forummer nu anoniem is kan ik het niet meer un-bookmarken. Erg onhandig dat dit nu voorgoed in mijn lijst staat :-(
@Marana--
Je kunt de bookmark toch verwijderen via de homepage? (ga naar Bookmarks, klik op 'wijzig' en dan op het prullenbakje).
RikM schreef:
19-10-2018 12:50
@Marana--
Je kunt de bookmark toch verwijderen via de homepage? (ga naar Bookmarks, klik op 'wijzig' en dan op het prullenbakje).

Ooooh! :lightbulb: thnx
Mods,

Ene patrick zit te hengelen via pb.
Lilli-Putter schreef:
19-10-2018 15:11
Mods,

Ene patrick zit te hengelen via pb.

Ja, én?
Hengelen via pb mag gewoon.
the_Wicked_Witch schreef:
19-10-2018 15:17
Ja, én?
Tuurlijk niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
19-10-2018 15:18
Tuurlijk niet.

Oh echt? Ik dacht serieus dat dat gewoon mocht :facepalm:
the_Wicked_Witch schreef:
19-10-2018 15:17
Ja, én?
Bemoei je er niet mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven