Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 20 oktober 2018 om 12:27

zaterdag 20 oktober 2018 om 12:31
ik ook niet

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

zaterdag 20 oktober 2018 om 12:36
Hele fijne vakantie!twilight84 schreef: ↑20-10-2018 12:28Ik slaap altijd als een roosje, nu helaas waardeloze nacht gehad. Gelukkig 's ochtends nog wel kunnen slapen.
Ik meld mij bij deze af voor een week, ik ga een week naar de zon!
Even een week niets doen, en heerlijk relaxen!

zaterdag 20 oktober 2018 om 12:39

zaterdag 20 oktober 2018 om 12:54
zaterdag 20 oktober 2018 om 12:54
Geintjes die man uithaalt in IKEA. Knuffelratten of ander fluffy spul in de kookpannen stoppen en alle kookwekkers om en om af laten gaan. En dan om het hoekje staan kijken hoe iemand zich eerst rotschrikt en daarna in de lach schiet. Jaja, ik kan overal met hem komen al is het maar 1 keer.lollypopje schreef: ↑20-10-2018 12:14kastje en ik ga met leuk gezelschap. Dus waarschijnlijk gaan we ons zwaar misdragen![]()

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 20 oktober 2018 om 12:57
dank voor de tipOudblond schreef: ↑20-10-2018 12:54Geintjes die man uithaalt in IKEA. Knuffelratten of ander fluffy spul in de kookpannen stoppen en alle kookwekkers om en om af laten gaan. En dan om het hoekje staan kijken hoe iemand zich eerst rotschrikt en daarna in de lach schiet. Jaja, ik kan overal met hem komen al is het maar 1 keer.![]()
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 20 oktober 2018 om 13:01
Ik zal maar niet vertellen wat hij in de Mediamarkt allemaal uithaalt!

zaterdag 20 oktober 2018 om 13:30
Oudblond schreef: ↑20-10-2018 12:54Geintjes die man uithaalt in IKEA. Knuffelratten of ander fluffy spul in de kookpannen stoppen en alle kookwekkers om en om af laten gaan. En dan om het hoekje staan kijken hoe iemand zich eerst rotschrikt en daarna in de lach schiet. Jaja, ik kan overal met hem komen al is het maar 1 keer.![]()

zaterdag 20 oktober 2018 om 16:24
ik hoop niet dat je als mij slaapt hoortwilight84 schreef: ↑20-10-2018 12:28Ik slaap altijd als een roosje, nu helaas waardeloze nacht gehad. Gelukkig 's ochtends nog wel kunnen slapen.
Ik meld mij bij deze af voor een week, ik ga een week naar de zon!
Even een week niets doen, en heerlijk relaxen!

Fijne vakantie!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zaterdag 20 oktober 2018 om 17:11
Ik in, ik weet het niet meer, 3 dacht ik.
Idd hele leuke serie.
Oudblond:

Ja hoor, heb ik weer...
Wil ik hier net even kwijt dat ik na een prima dag ineens in een dip zit en me niet fijn voel, heb ik ff tijd om het op te schrijven, is de dip over.
Gloeiende gloeiende...

zaterdag 20 oktober 2018 om 19:14
Phoebe: alleen al aan de knusselaars denken doet een dipje als sneeuw voor de zon verdwijnen! Goed zo!
Ik voel me intussen een 'onbestorven' weduwe. Heb man deze hele week misschien een half uur gezien. De ene avond dat we samen zouden zijn, werd hij opgeroepen. En vanochtend is hij na amper slaap ook al weer gaan trouble shooten en zelf draait hij een programma tot een uur of 3 vannacht. Ik hoop dat hij morgen flink uit kan slapen en dat we daarna een paar rustige uurtjes samen hebben!
Ik voel me intussen een 'onbestorven' weduwe. Heb man deze hele week misschien een half uur gezien. De ene avond dat we samen zouden zijn, werd hij opgeroepen. En vanochtend is hij na amper slaap ook al weer gaan trouble shooten en zelf draait hij een programma tot een uur of 3 vannacht. Ik hoop dat hij morgen flink uit kan slapen en dat we daarna een paar rustige uurtjes samen hebben!
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:28
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:35
Tuurlijk mag dat lichtje! Het is echt vaak hilarisch. En af en toe ga ik gewoon naar een andere afdeling omdat het me te gortig wordt
Ik haat shoppen en ik verdenk hem ervan dat hij mij 'entertaint'. Maar soms krijg ik ook zelf neigingen.... Als je een stel door de Mediamarkt op ziet crossen - allebei een stofzuiger in de hand - die om ter eerst aan het eind van het pad proberen te komen... Dat zijn wij. Als je iemand ziet vals spelen door binnenweg te nemen of zo... dan zijn wij het zeker.

Ik haat shoppen en ik verdenk hem ervan dat hij mij 'entertaint'. Maar soms krijg ik ook zelf neigingen.... Als je een stel door de Mediamarkt op ziet crossen - allebei een stofzuiger in de hand - die om ter eerst aan het eind van het pad proberen te komen... Dat zijn wij. Als je iemand ziet vals spelen door binnenweg te nemen of zo... dan zijn wij het zeker.
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:36

Vandaag op jacht geweest naar een geschikte sollicitatieoutfit, 1 geschikt jurkje gevonden maar twijfel nog, dus niet gekocht.
Nu moe thuis op de bank. Vanavond een beetje lezen of een film kijken.
ceci wijzigde dit bericht op 20-10-2018 19:38
11.88% gewijzigd
zaterdag 20 oktober 2018 om 19:37
Oh het wordt nog beter!Oudblond schreef: ↑20-10-2018 19:35[...]
.... Als je een stel door de Mediamarkt op ziet crossen - allebei een stofzuiger in de hand - die om ter eerst aan het eind van het pad proberen te komen... Dat zijn wij. Als je iemand ziet vals spelen door binnenweg te nemen of zo... dan zijn wij het zeker.

zaterdag 20 oktober 2018 om 19:41
Laatst in Loods 5. Man ziet kleine vachtjes liggen. Bekijkt er eentje heel ernstig. Vraagt of ik dat wil om op de kast te leggen voor de katjes. Eh nee. Lelijke dingen. Intussen steekt hij zijn hand er in en speelt schaaphandpop... met commentaar... naar andere winkelaars. Iedereen in een deuk. Stukje verderop hoor ik ineens achter me Mehhhh! En een mevrouw die me tegemoet komt gaat dubbel. Staat man achter me met een schapenvel over zijn hoofd en laat hij de oren 'flapperen'.... En dan uitleggen tegen andere mensen dat hij de shoppers de extra mogelijkheden van de producten uitlegt.

zaterdag 20 oktober 2018 om 19:58
En dan moet je weten dat ik een 'petite mevrouw' van 50 ben met hakken en pakjes en tasjes. Man bijna 2 m en altijd in het zwart met leren jas en raar kapsel.... We halen de ondeugd in elkaar naar boven als we in situaties moeten zijn waar we geen zin in hebben.