Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oke signaal duidelijk.
Damned if I don’t
rosanna08 schreef:
20-10-2018 12:22
gezien mijn ervaring met sjoppen met jouw gezelschap kan ik daar volmondig ja opzeggen :proud:
grinnnn, dat vermoeden had ik al :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik slaap altijd als een roosje, nu helaas waardeloze nacht gehad. Gelukkig 's ochtends nog wel kunnen slapen.

Ik meld mij bij deze af voor een week, ik ga een week naar de zon!
Even een week niets doen, en heerlijk relaxen!
ViezeHond schreef:
20-10-2018 12:26
Oke signaal duidelijk.
Ik snap het niet :$
Coconuts12 schreef:
20-10-2018 12:28
ik ook niet :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
twilight84 schreef:
Ik slaap altijd als een roosje, nu helaas waardeloze nacht gehad. Gelukkig 's ochtends nog wel kunnen slapen.

Hele fijne vakantie! :sun:
Coconuts12 schreef:
Iets met gezelschap + vieze hond :idee:
Fijne vakantie Twilight!

Lolly, jij veel plezier én sterkte bij de Ikea :proud: Doe je best, en misdraag je!
Coconuts12 schreef:
Iemand anders hier wel. ;-))
Damned if I don’t
lollypopje schreef:
20-10-2018 12:14
kastje en ik ga met leuk gezelschap. Dus waarschijnlijk gaan we ons zwaar misdragen 😁
Geintjes die man uithaalt in IKEA. Knuffelratten of ander fluffy spul in de kookpannen stoppen en alle kookwekkers om en om af laten gaan. En dan om het hoekje staan kijken hoe iemand zich eerst rotschrikt en daarna in de lach schiet. Jaja, ik kan overal met hem komen al is het maar 1 keer. :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
20-10-2018 12:54
Geintjes die man uithaalt in IKEA. Knuffelratten of ander fluffy spul in de kookpannen stoppen en alle kookwekkers om en om af laten gaan. En dan om het hoekje staan kijken hoe iemand zich eerst rotschrikt en daarna in de lach schiet. Jaja, ik kan overal met hem komen al is het maar 1 keer. :proud:
dank voor de tip 😜
lollypopje schreef:
20-10-2018 12:57
dank voor de tip 😜
Ik zal maar niet vertellen wat hij in de Mediamarkt allemaal uithaalt!
Oudblond schreef:
20-10-2018 13:01
Ik zal maar niet vertellen wat hij in de Mediamarkt allemaal uithaalt!
vertel :proud:
Oudblond schreef:
20-10-2018 12:54

:applause:
twilight84 schreef:

ik hoop niet dat je als mij slaapt hoor :O

Fijne vakantie!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ViezeHond schreef:
20-10-2018 11:53
Vette serie, ik heb hem in 2 dagen uitgekeken.
Ik in, ik weet het niet meer, 3 dacht ik.
Idd hele leuke serie.

Oudblond: :rofl: geniaal, die wekkers.. :proud:

Ja hoor, heb ik weer...
Wil ik hier net even kwijt dat ik na een prima dag ineens in een dip zit en me niet fijn voel, heb ik ff tijd om het op te schrijven, is de dip over.
Gloeiende gloeiende... ;-D
Phoebe: alleen al aan de knusselaars denken doet een dipje als sneeuw voor de zon verdwijnen! Goed zo!
Ik voel me intussen een 'onbestorven' weduwe. Heb man deze hele week misschien een half uur gezien. De ene avond dat we samen zouden zijn, werd hij opgeroepen. En vanochtend is hij na amper slaap ook al weer gaan trouble shooten en zelf draait hij een programma tot een uur of 3 vannacht. Ik hoop dat hij morgen flink uit kan slapen en dat we daarna een paar rustige uurtjes samen hebben!
Hele fijne zonvakantie lichtje! Nog even opladen voor de donkere maanden. Heerlijk!
Thnx voor de vakantiewensen!
Bleghhh heb ook nog helemaal geen zin in die donkere maanden!

Ohh blond mag ik een keer met jouw man gaan shoppen? Mijn man schaamt zich altijd dood voor mij, ik moet me gedragen als een volwassene :) haha Ehhh nooit!
Tuurlijk mag dat lichtje! Het is echt vaak hilarisch. En af en toe ga ik gewoon naar een andere afdeling omdat het me te gortig wordt :$
Ik haat shoppen en ik verdenk hem ervan dat hij mij 'entertaint'. Maar soms krijg ik ook zelf neigingen.... Als je een stel door de Mediamarkt op ziet crossen - allebei een stofzuiger in de hand - die om ter eerst aan het eind van het pad proberen te komen... Dat zijn wij. Als je iemand ziet vals spelen door binnenweg te nemen of zo... dan zijn wij het zeker.
:rofl: die IKEA wekkers. Heb met vrienden wel eens iets soortgelijks gedaan, de foto's zijn nog altijd hilarisch. Was je tripje leuk Lolly?

Vandaag op jacht geweest naar een geschikte sollicitatieoutfit, 1 geschikt jurkje gevonden maar twijfel nog, dus niet gekocht.

Nu moe thuis op de bank. Vanavond een beetje lezen of een film kijken.
ceci wijzigde dit bericht op 20-10-2018 19:38
11.88% gewijzigd
Oudblond schreef:
20-10-2018 19:35
[...]

.... Als je een stel door de Mediamarkt op ziet crossen - allebei een stofzuiger in de hand - die om ter eerst aan het eind van het pad proberen te komen... Dat zijn wij. Als je iemand ziet vals spelen door binnenweg te nemen of zo... dan zijn wij het zeker.
Oh het wordt nog beter! :rofl: :rofl:
Laatst in Loods 5. Man ziet kleine vachtjes liggen. Bekijkt er eentje heel ernstig. Vraagt of ik dat wil om op de kast te leggen voor de katjes. Eh nee. Lelijke dingen. Intussen steekt hij zijn hand er in en speelt schaaphandpop... met commentaar... naar andere winkelaars. Iedereen in een deuk. Stukje verderop hoor ik ineens achter me Mehhhh! En een mevrouw die me tegemoet komt gaat dubbel. Staat man achter me met een schapenvel over zijn hoofd en laat hij de oren 'flapperen'.... En dan uitleggen tegen andere mensen dat hij de shoppers de extra mogelijkheden van de producten uitlegt. :biggrin:
:rofl; :rofl: :rofl:
Ceci schreef:
20-10-2018 19:54
:rofl; :rofl: :rofl:
En dan moet je weten dat ik een 'petite mevrouw' van 50 ben met hakken en pakjes en tasjes. Man bijna 2 m en altijd in het zwart met leren jas en raar kapsel.... We halen de ondeugd in elkaar naar boven als we in situaties moeten zijn waar we geen zin in hebben. ;-D Recalcitrant en baldadig zijn dan samen op pad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven