Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zondag 21 oktober 2018 om 06:57
Goedemorgen,
Schattigmeisje: dank je wel.
Ik heb het niet altijd hoor, zo'n bui.
De laatste tijd vrijwel niet meer, gisteren even wel helaas.
Gelukkig heb ik het ook dit keer weer overleeft
Ik was druk geweest en best wel moe, dan ben ik toch gevoeliger voor negatieve gedachten en dit soort stemmingen.
Ik ben net wakker en voel me gelukkig een stuk beter.
Nou hopen dat mn ei straks een beetje fatsoenlijk word
(Iedereen in de wereld kan i.m.o een eitje koken, hard zacht, hoe die het lekker vind.
Iedereen behalve dus mijn moeder. Heeft ze nooit gekund, het is baksteen of snot. Ik snap er nog steeds het nut niet van, maar ik heb dat gen dus ook op een of andere manier
Heel soms gaat het wel goed, maar dat is dan puur toeval. Serieus, vd week ging het weer mis, dus ik ei 1 uit het water en 2 erin.
1 was baksteen, 2 was gewoon snot.
Als ik ooit een leuke vent tegenkom, als hij fatsoenlijk eieren kan koken komen we een heel eind
)
Ok geen drama, gewoon even wat luchtigs op de vroege ochtend.
Goedemorgen
Schattigmeisje: dank je wel.
Ik heb het niet altijd hoor, zo'n bui.
De laatste tijd vrijwel niet meer, gisteren even wel helaas.
Gelukkig heb ik het ook dit keer weer overleeft

Ik was druk geweest en best wel moe, dan ben ik toch gevoeliger voor negatieve gedachten en dit soort stemmingen.
Nou hopen dat mn ei straks een beetje fatsoenlijk word

(Iedereen in de wereld kan i.m.o een eitje koken, hard zacht, hoe die het lekker vind.
Iedereen behalve dus mijn moeder. Heeft ze nooit gekund, het is baksteen of snot. Ik snap er nog steeds het nut niet van, maar ik heb dat gen dus ook op een of andere manier

Heel soms gaat het wel goed, maar dat is dan puur toeval. Serieus, vd week ging het weer mis, dus ik ei 1 uit het water en 2 erin.
1 was baksteen, 2 was gewoon snot.
Als ik ooit een leuke vent tegenkom, als hij fatsoenlijk eieren kan koken komen we een heel eind

Goedemorgen

zondag 21 oktober 2018 om 09:40
Dit herken ik wel heel erg! Over het algemeen kan ik het wel goed handelen dat wij ons onverklaarbaar niet kunnen voortplanten. Maar sommige dagen vind ik mij 1 van de meest zielige personen ooit! Vooral dus op dagen dat er weer een terugplaatsing is mislukt.Phoebe-returns schreef: ↑21-10-2018 06:57Goedemorgen,
Goedemorgen![]()
Nu wel weer goed te pas. En ga lekker van de alcohol en vakantie genieten!!
Laters allemaal!!

zondag 21 oktober 2018 om 10:44
twilight84 schreef: ↑21-10-2018 09:40Dit herken ik wel heel erg! Over het algemeen kan ik het wel goed handelen dat wij ons onverklaarbaar niet kunnen voortplanten. Maar sommige dagen vind ik mij 1 van de meest zielige personen ooit! Vooral dus op dagen dat er weer een terugplaatsing is mislukt.
Laters allemaal!!

zondag 21 oktober 2018 om 11:03
Daar komt het wel op neer ja.
Soms, als ik koffie zet en Don komt toevallig de keuken ingelopen, drukt hij, als ik al klaar ben met alle anderdere handelingen van het koffiezetten, snel op het knopje en roept dan triomfantelijk: “Niet zeggen dat ik nooit koffie voor je zet he!”

zondag 21 oktober 2018 om 11:11
Κιττεηs schreef: ↑21-10-2018 11:03Daar komt het wel op neer ja.
Soms, als ik koffie zet en Don komt toevallig de keuken ingelopen, drukt hij, als ik al klaar ben met alle anderdere handelingen van het koffiezetten, snel op het knopje en roept dan triomfantelijk: “Niet zeggen dat ik nooit koffie voor je zet he!”
Haalt ie zeker ook wel eens friet met de mededeling dat je niet mag zeggen dat ie nooit kookt.

zondag 21 oktober 2018 om 12:46
Nou dat niet voortplanten is niet zo'n drama voor mij want ik heb geen kinderwens. Dat is het voordeel van single zijn, dat ik daar niet over in discussie hoef. (Was met ex wel een probleem)twilight84 schreef: ↑21-10-2018 09:40Dit herken ik wel heel erg! Over het algemeen kan ik het wel goed handelen dat wij ons onverklaarbaar niet kunnen voortplanten. Maar sommige dagen vind ik mij 1 van de meest zielige personen ooit! Vooral dus op dagen dat er weer een terugplaatsing is mislukt.
Laters allemaal!!
Voor jou blijkbaar wel, dat lijkt me erg lastig en pijnlijk.

Hele fijne vakantie!