Testen, klussen, testen ...

16-03-2009 11:46 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Manlief en ik proberen sinds eind vorig jaar zwanger te raken van ons tweede kindje. De eerste (een dochter!) ging vrij vlot: nadat ik stopte met de pil ben ik nog 1 keer ongesteld geweest en daarna was het al raak! Nu het bij de tweede wat minder snel gaat (zo lang zijn we nou ook weer niet bezig, dus ik mag nog helemaal niet klagen!) is het ineens allemaal toch wat minder vanzelfsprekend.

Elke maand weer in spanning tegen de tijd dat je ongesteld moet worden... Zal ik wachten of het komt of zal ik toch vast stiekem die zwangerschapstest doen?!?!?! Meestal kan ik me niet inhouden en doe ik een paar dagen voor ik ongesteld zou moeten worden alvast een test. En dan na een paar dagen nog een keer... En dan word ik daarna gewoon ongesteld, balen! Gelukkig heb ik van die goedkope zwangerschapstesten gevonden zodat de kosten van mijn ongeduldigheid nog meevallen... En elke maand maar weer hopen dat het nu raak is!

Op dit moment zitten we in de "klusperiode" en dan is het maar weer afwachten tot de "testperiode". Spannend!!! Wie herkent dit en schrijft er met me mee?!?!
Neuken werkt echt beter dan klussen... dat wil ik je alleen even meegeven. Verder: succes!
Hahaha Succes met de opmerkingen die volgen
Daar was de eerste al
ik klus me een hoedje met me hubbie, we hebben al 12 ikea planken opgehangen en de zolder geisoleerd.

maar ik test nooit positief. zo raar.
Flauw, sorry hoor!

(maar nogmaals, een zwangerschapstest doen na het ophangen van een plankje of het opnieuw betegelen van de badkamer heeft gewoon niet zoveel zin )
Ik heb zelf ook een schijthekel aan het woord KLUSSEN. Maar goed dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Door zelf al zo vroeg te testen en later weer etc, maar je jezelf gewoon echt gek!

Ik ben zelf net bezig (2 maanden) en ik heb zoiets van als ik binnen de 6 maanden zwanger ben is dat super snel en binnen het jaar is geweldig. Ik test niet voor ik ongesteld zou moeten worden, maar als ik een paar dagen overtijd zou zijn. Ook denken dat het een kleine kans is dat je zwanger raakt helpt ook. Jij bent er zo mee bezig dat de teleurstelling alleen maar groter wordt.

En natuurlijk is het spannend. Dat vind ik ook, maar hoe meer je er mee bezig bent hoe meer het je leven gaat beheersen en hoe minder leuk het maken van een kindje wordt.
Deze tester werkt wel heel goed bij het klussen!

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
niet? Moet ik wachten tot mijn NOD? (niets-ophangen dag)
Melanie, wij zijn al zo'n 15 maanden bezig (voor de eerste) en ik herken je frustratie uiteraard, al ben ik zelf meer van het: ik test niet te vroeg. Dat gaat mij vrij goed af! Maar toch iedere keer die teleurstelling (en 2 hele vroege miskramen, wat iig aangeeft dat zwanger worden wel zou moeten kunnen).
still crazy after all these years
Jeetje, wat zijn jullie allemaal origineel!
Valt vies tegen hoor, met die orginaliteit... Vrijwel elk topic met het woord klussen in de titel kan rekenen op zulke reacties. Neuken klussen noemen is al evenmin orgineel. En geen gevoel voor humor hebben ook niet.
quote:MelanieG schreef op 16 maart 2009 @ 12:10:

Jeetje, wat zijn jullie allemaal origineel!Noem het dan ook gewoon neuken/sexen/vrijen/de liefde bedrijven :P
quote:RosieRo schreef op 16 maart 2009 @ 11:57:

niet? Moet ik wachten tot mijn NOD? (niets-ophangen dag)Je kunt altijd nog de schroeven vervangen voor slijmdraden.
Ik ben ook niet zo'n fan van het woord 'klussen', haha, maar verder herken ik je frustratie en ongeduldigheid enorm.

Man en ik hebben een zoontje van ruim 2 jaar. Sinds november probeer ik zwanger te worden van nummer twee, maar tot nu zonder succes. Mijn cyclus lijkt iedere maand langer te worden (28-30-32-35 dagen) en telkens als ik denk dat ik over tijd ben, doe ik een test die vervolgens negatief is, en daarna volgt het wachten op een menstruatie. Best irritant.

Nu heb ik ovulatietesten en daar ben ik net een paar dagen mee bezig. Ik vermoed dat ik een veel latere eisprong heb dan dat ik telkens denk. Ben benieuwd of met deze testen erbij sneller lukt.
eind vorig jaar? Dat is zo ongeveer 4 maanden?
Kunnen jullie ophouden met de klusgrappen en op het onderwerp ingaan?

Misschien kunnen jullie op overig een topic openen over de verschillende woorden die gebruikt worden voor het begrip "gemeenschap".
Is al een keer gebeurd Angel4, hier op de kinderenpijler. Het ging ook over eufemismen m.b.t. geslachtsdelen. De blauwaderige joghurtpomp is nog steeds berucht

Maar ontopic (ik ben geloof ik soort van immuun intussen voor het woord klussen, te vaak gehoord dus leidt tot soort apathie ), ik vind dat er wel erg snel ongeduldig wordt gedaan, door TO, door Tinus, bezig vanaf november?? Dat is 4 maanden terug! Dat is nog NIET lang. ik heb zo het idee dat je er soms ook tevéél mee bezig kunt zijn, als je al direct naar de ovulatietesten grijpt en er niet genoeg van geniet (zou toch leuk moeten zijn dat zogenaamde klussen) en dat het daardoor juist langer duurt. Je kunt beter voor een orgasme gaan dan voor een thermometer in je kont, het vrouwelijk orgasme helpt de zaadcellen enorm met hun reis naar de eicel.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Inad schreef op 16 maart 2009 @ 13:59:

Maar ontopic (ik ben geloof ik soort van immuun intussen voor het woord klussen, te vaak gehoord dus leidt tot soort apathie ), ik vind dat er wel erg snel ongeduldig wordt gedaan, door TO, door Tinus, bezig vanaf november?? Dat is 4 maanden terug! Dat is nog NIET lang. ik heb zo het idee dat je er soms ook tevéél mee bezig kunt zijn, als je al direct naar de ovulatietesten grijpt en er niet genoeg van geniet (zou toch leuk moeten zijn dat zogenaamde klussen) en dat het daardoor juist langer duurt. Je kunt beter voor een orgasme gaan dan voor een thermometer in je kont, het vrouwelijk orgasme helpt de zaadcellen enorm met hun reis naar de eicel.

Ja klopt, ik ben ook ongeduldig. Maar ook realistisch en weet dat het zomaar een tijdje kan duren. Ik kies voor ovulatietesten omdat mijn cyclus onregelmatig is en ik dan meer idee krijg van wanneer dfe beste tijd is om te klussen (die was even om te pesten )

En dat maakt de sex en een orgasme er echt niet minder leuk/lekker om hoor!
Ik vind het niet raar dat je ovulatietest gebruikt als je heel onregelmatig ongi bent, wel zo handig om te weten wanneer het de vruchtbare week is toch?

Hoop dat het snel raak is.
Klussen daar gaan ook geen kinderen van komen :-)

Noem het gewoon neuken!!

Gemiddeld doen stellen er 12 maanden over om zwanger te worden..Als je je lichaam niet vertrouwt kan je altijd langs de huisarts ( als het wachten te lang duurt).

Wij hebben op de 1e ook niet hoeven wachten. En zijn nu in de 2e of 3e ronde ( weet het even niet meer). De ene keer zijn we er wel mee bezig en hebben we seks op de vruchtbare dagen soms ook niet..het moet wel leuk blijven tussen/onder/op/ naast het bed !!

Succes! En geniet van het leven met 1 kind..zitten ook zooooveel voordelen aan.

Wij gaan volgend weekend met z'n 2tjes naar Rome...en vooral veel seksen!!
quote:misschicken schreef op 16 maart 2009 @ 12:36:

[...]

Je kunt altijd nog de schroeven vervangen voor slijmdraden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven