Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 21 oktober 2018 om 10:37
Ik heb het ook 5 keer moeten lezen.
Als ik het goed begrepen heb zegt ze dat er een soort napraat is over dat topic waarbij er personen zijn die zeggen dat er stoute woorden gezegd zijn en dat de mods die stoute woorden niet corrigeerden. Die stoute woorden zouden volgens Fleur dan niet in dat topic gebruikt zijn maar waarschijnlijk wel op andere sociale media. Fleur wil dus eigenlijk de mods opruien door te suggereren dat de mods door die personen onterecht beledigd worden en geeft ze en passant meteen een stok om een hond te slaan.
Oftewel er wordt de suggestie gewekt dat er iets gesuggereerd is wat wellicht niet is toegestaan maar wat schijnbaar dan onbestraft is gebleven waaruit je wellicht zou kunnen afleiden dat gesuggereerd wordt dat mods hun werk niet hebben gedaan.
Oftewel Fleurt zeurt

zondag 21 oktober 2018 om 10:43
15 jaar geleden al op forums uit de prehistorie kon dat al
zondag 21 oktober 2018 om 10:43

zondag 21 oktober 2018 om 10:45
Er zit meer emotie in de teksten, maar er zijn wel enorm veel stijlkenmerken die overeen komen. Tis op z'n minst familie zal ik maar zeggen

zondag 21 oktober 2018 om 10:59
Ik zag 'm ook ja. Zeg er eens iets van.

zondag 21 oktober 2018 om 11:01
Niet alleen stijlkenmerken.
En het gaat me verder ook niet aan hoor, maar ik ben in ieder geval blij voor MM dat ze hier nu een soulmate heeft.

zondag 21 oktober 2018 om 11:09
Forummen in je slaap - dan ben je een echte diehard!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

zondag 21 oktober 2018 om 11:12
Er is er maar 1 die zo obsessief YouTube links plaatst en eeuwenoude artikelen volledig plaatst om een ‘punt’ te maken (vaak compleet irrelevant voor de discussie). In combinatie met de ziekelijke obsessie voor sylvana kan het niet anders dan dat het 1 en dezelfde persoon is.

zondag 21 oktober 2018 om 11:14
zondag 21 oktober 2018 om 11:44
Ik dacht dat je op anoniem was gegaan en weer terug was.

¡Apagando las luces!
zondag 21 oktober 2018 om 11:49
Toen ik dat zo instelde had ik last van een extreem knipperend forum.
Is die bug opgelost???
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 21 oktober 2018 om 11:58
Weird.

zondag 21 oktober 2018 om 12:00
Zo oud dat het niet eens op actueel hoort.

zondag 21 oktober 2018 om 12:04
Nou en? Iedereen zegt ff dat het grote onzin is, hbg staat voor lul en het topic zakt vanzelf weer weg.
Dat is de normale gang van zaken op een forum.
.

zondag 21 oktober 2018 om 12:06
Ik ken Fleur niet en als ik het zo lees heb ik ook geen enkele behoefte om haar te leren kennen of te gaan lezen, maar ik denk dat ze dit bedoelde?shifty schreef: ↑21-10-2018 10:37Ik heb het ook 5 keer moeten lezen.
Als ik het goed begrepen heb zegt ze dat er een soort napraat is over dat topic waarbij er personen zijn die zeggen dat er stoute woorden gezegd zijn en dat de mods die stoute woorden niet corrigeerden. Die stoute woorden zouden volgens Fleur dan niet in dat topic gebruikt zijn maar waarschijnlijk wel op andere sociale media. Fleur wil dus eigenlijk de mods opruien door te suggereren dat de mods door die personen onterecht beledigd worden en geeft ze en passant meteen een stok om een hond te slaan.
Oftewel er wordt de suggestie gewekt dat er iets gesuggereerd is wat wellicht niet is toegestaan maar wat schijnbaar dan onbestraft is gebleven waaruit je wellicht zou kunnen afleiden dat gesuggereerd wordt dat mods hun werk niet hebben gedaan.
Oftewel Fleurt zeurt
bethweeter schreef: ↑20-10-2018 12:46Dat is inderdaad het grootste probleem. Iemand die een BN’er een zwart subsidiesponsje noemde had ik meteen van mijn forum geflikkerd. Maar nee hoor, dat gebeurt zelfs niet bij dit soort uitingen waar niet eens over te discussiëren valt of het racistisch is of niet. Deze persoon doet nog steeds gezellig mee op Actueel.
Als Viva-moderators dit soort types aan zou pakken scheelt dat een heleboel.