Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Noes jeweettog, de luchtigheid!

Daarom hebben wij vanavond Bourbon toe.
Star² schreef:
21-10-2018 16:22
Jij hebt liever dat gezuig van de afgelopen week? :proud:
.
Er is gezuig dat best lekker is! :biggrin:
https://www.smulweb.nl/recepten/zuiglam
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Grobbekuiken_ schreef:
21-10-2018 16:28
Wat.Doe.Je?!

Ze vraagt erom.
Nemaìn’ schreef:
Je bent welkom! We eten wel laat.
Dank je, ga ik wel eerst even langs de mac.
Star² schreef:
Afbeelding
Hij is ineens weg!
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
21-10-2018 16:36
Afbeelding

Afbeelding
:rofl:
There is always something happening, and it's usually right now
Nouschi schreef:
Afbeelding
Huilie.
Nog geen idee wat ik eet straks, zolang het maar uit pakjes en zakjes komt en ik het zo op de borden kan scheppen.
Zelfgemaakt.............. :roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Fijn hoor, die zakjes en pakjes. Doen het hier ook erg goed.
Ik ben ook erg van pakjes en zakjes. Alleen kruidenmixen wil ik nog wel eens zelf maken, want dat vind ik gewoon leuk en ik begin er best handig in te worden al zeg ik het zelf. Maar al die kruiden en specerijen komen uit potjes of zakjes hoor. En de voedingsmiddelen die ik ermee op smaak breng komen negen van de tien keer ook (voorgesneden) uit een zak, pot, bakje of blik.
Grobbekuiken_ schreef:
21-10-2018 16:45
Fijn hoor, die zakjes en pakjes. Doen het hier ook erg goed.
Ik kook 1x per 2 weken en dat is toevallig vandaag. Pasta-salade-dag: zakje veldsla, pasta uit een zakje, chorizo uit een zakje, gerookte kip uit een pakje, bosuitjes vers (the horror), cherrytomaatjes uit een bakje en knoflook-chili-olie uit een fles.
En toch voelt het best gezond.

David Dunning
Solomio schreef:
21-10-2018 16:50
Ik kook 1x per 2 weken en dat is toevallig vandaag. Pasta-salade-dag: zakje veldsla, pasta uit een zakje, chorizo uit een zakje, gerookte kip uit een pakje, bosuitjes vers (the horror), cherrytomaatjes uit een bakje en knoflook-chili-olie uit een fles.
Ja precies. Die supermarkt is er niet voor niks. En ik pas ervoor om naast mijn drukke bestaan als waswijf ook nog eens ergens in een moestuin te gaan zitten graven en koeien te melken en dan moet je de boel ook nog wassen en snijden en schillen en kaas maken van die melk en de koe slachten voor de carnivoren en eieren rapen... brrrr.
Lady*Voldemort schreef:
21-10-2018 16:53
Ja precies. Die supermarkt is er niet voor niks. En ik pas ervoor om naast mijn drukke bestaan als waswijf ook nog eens ergens in een moestuin te gaan zitten graven en koeien te melken en dan moet je de boel ook nog wassen en snijden en schillen en kaas maken van die melk en de koe slachten voor de carnivoren en eieren rapen... brrrr.
Ik daarentegen, als lui thuisblijfwijf.......................

David Dunning
Solomio schreef:
21-10-2018 16:54
Ik daarentegen, als lui thuisblijfwijf.......................
Ja, daar zeg je wat. Jij zou best een moestuin kunnen onderhouden en een koe en een toom kippen, op je balkon. Luie zitzak dat je daar staat.
Nouschi schreef:
Afbeelding
Wat eet jij vanavond Nous?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
Ook als typmyp wil ik dat niet. Lang leve alles in zakjes en pakjes. 4
Koken is voor mij echt een noodzakelijk kwaad, dus alle makkelijk makende hulpmiddelen zijn welkom.
Solomio schreef:

Die ken ik nog niet. Klinkt lekkah.
Lady*Voldemort schreef:
Ja eens. Ik gebruik graag zakken voorgesneden groenten no way hosee, dat als ik gewerkt heb ik ook nog groenten ga fijn snijden. Die zakken zijn er niet voor niks.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
Het is dat ik niet alleen ben in dit huishouden, maar anders....
Oftewel, alleen zou ik zo goed als verhongeren denk ik als er geen pakjes en zakjes zouden bestaan, dus ik snap je maar al te goed.
Solomio schreef:

Da's goed, want dan heb je tenminste nog het gevoel dat je gekookt hebt. :thumbsup:
Yildizlar schreef:
21-10-2018 15:51
Nee wel apart ik gebruik kabeljauw die blijft lekker stevig
En vis ook frituren idd .
Ik doe het wel eens met zalm (eerst een tijdje gezouten laten staan) aangezien ik allergisch ben voor kabeljauw. Werkt ook prima en erg lekker!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nous achter haar pc

Afbeelding
C̶h̶i̶n̶e̶e̶s̶ ̶v̶a̶n̶ ̶g̶i̶s̶t̶e̶r̶e̶n̶.̶

Een kliekje met knapperige babi pangang, pittige kip in kerriesaus, vegetarische foe yong hai zonder champignons, nasi, bami, witte rijst en kroepoek.
yette wijzigde dit bericht op 21-10-2018 17:26
87.29% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven