Minder van Tinder- deel 10

14-08-2018 18:45 918 berichten
Deel 10 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Helder Mats, ik moet zeggen dat ik je enthousiaster vind klinken over verrewegdame, woordkeuze en bij haar noem je kwaliteiten. Bij dichterbijdame noem je 'minpunten'
Mee eens :) Dat denk ik ook zo te lezen. Daarom ook, pas op met wat je doet. Straks ben je haar kwijt.
Succes met je keuze.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren tinder aangemaakt.
Ik krijg wel veel aandacht haha. Maar niet echt dat ik denk wauw met jou wil ik oud worden. En soms denk ik gewoon dat ik pot ben hoor. Niet lichamelijk aangetrokken wel fysiek. Maar dat is alleen op internet hoor. Dat ik denk wat een leuke gekke vrouw. Lichamelijk voel ik me alleen tot mannen aangetrokken. Ik val op bruin haar bruine ogen en lang en slank. Ik hoop dat ik de ware tegen kom.
.
:nut:
-vanille- schreef:
09-10-2018 22:15
Niet lichamelijk aangetrokken wel fysiek.
???

@(. :nut:
hahaha Eva, ik dacht hetzelfde
Mensen, ik lees nog wel mee hier zo nu en dan en duim keihard dat iedereen zijn/haar liefde tegenkomt, in welke vorm dan ook :heart:
Hoe gaat het met jou en jouw liefde nu hij op afstand is Delila?
ywtje schreef:
11-10-2018 16:58
Hoe gaat het met jou en jouw liefde nu hij op afstand is Delila?
Gaat heel goed Ywtje, ook al missen we elkaar enorm natuurlijk. Vandaar dat ik op zijn uitnodiging langskom binnenkort. Heel fijn vooruitzicht! :hyper:
Hoe gaat het met jou?
Ah wat super! Ben blij voor je.
Hier alles goed, rustig in date land en hou dat ook graag even zo. Vind het heerlijk momenteel en daarnaast ga ik twee maanden rondreizen eind dit jaar.
Dus nu ook mentaal de ruimte niet :)
ywtje schreef:
11-10-2018 17:09
Ah wat super! Ben blij voor je.
Hier alles goed, rustig in date land en hou dat ook graag even zo. Vind het heerlijk momenteel en daarnaast ga ik twee maanden rondreizen eind dit jaar.
Dus nu ook mentaal de ruimte niet :)
Goed om te horen en wat tof dat je 2 maanden gaat rondreizen! Alvast veel plezier en kom rijker terug!
depster schreef:
08-10-2018 22:22
Helder Mats, ik moet zeggen dat ik je enthousiaster vind klinken over verrewegdame, woordkeuze en bij haar noem je kwaliteiten. Bij dichterbijdame noem je 'minpunten'
Erg dat ik het zelf niet in de gaten heb :-$

Goede trip alvast Delila, wat is binnenkort?
mats schreef:
11-10-2018 19:30

Nu wel ;)? Lees je eigen berichten nog eens na, welk gevoel/gedachte komt er bij je op. En niet geheel onbelangrijk; wat ga je er mee doen?
Hoi hoi heb eindelijk een match gevonden. Hij heeft mooie zee blauwe ogen. Ik denk persoonlijk dat het lenzen zijn omdat hij wazig kijkt maar het kan net zo goed dat hij aan de drugs zit. Ik weet het niet. Ik ben niet echt handig in daten. Had wel mijn 2e ex een appje gestuurd van wat denk jij dat het is en moet in zee gaan met hem maar nog niks gehoord. Schatje als je dit leest ik mis je.
.
mats schreef:
11-10-2018 19:30

Dank je wel Mats, binnen nu en 4 weken!
-vanille- schreef:
11-10-2018 19:50
Hoi hoi heb eindelijk een match gevonden. Hij heeft mooie zee blauwe ogen. Ik denk persoonlijk dat het lenzen zijn omdat hij wazig kijkt maar het kan net zo goed dat hij aan de drugs zit. Ik weet het niet. Ik ben niet echt handig in daten. Had wel mijn 2e ex een appje gestuurd van wat denk jij dat het is en moet in zee gaan met hem maar nog niks gehoord. Schatje als je dit leest ik mis je.
Ga aub ergens anders zitten trollen
depster schreef:
08-10-2018 06:23
Het hangt ernog al vanaf hoeveel tijd er zit tussen 'Ik ben ziek, zullen we het verzetten' en 'Prima, laat maar weten wat uitkomt' (wat overigens niet enthousiast klinkt, dus hopelijk heb je het anders gebracht). Als er een uur tussen zit ofzo, waar maak je je druk om. Weetje hoeveel mensen er op het moment daadwerkelijk ziek zijn?

In deze trek je dus misschien nogal snel je conclusie, ookal zeg je voordeel van de twijfel te geven..je hebt t toch ook in die zelfde zin erover dat hij het afkapt..

Mats, enige vraag die bij mij opkomt. Weet verwegdate dat je met iemand anders date?
Ik denk dat daarbij ook wat te behalen valt. Jullie drie verdienen de waarheid en ik vermoed maar zo dat er dan een keuze gemaakt zal moeten worden....

Het is prima meerdere dames te daten, maar persoonlijk vind ik wel dat wanneer er meer gebeurt en er ergens ook wel meer gevoel zit, dat daar eerlijk over gesproken moet worden
Depster, klopt is ook zo ik ga dan snel in het negatieve merk ik. Dank je.
Ik heb lief gereageerd hoor dus hij merkt het verder niet. Hij appt inmiddels al wel weer maar nog niet voor een nieuwe afspraak. Het app contact is wel weer prima verder.
Anoniem wat heb je ermee gedaan?
Mats hoe is t nou bij jou?

Ik ben naar bed geweest met iemand en nu krijg ik die persoon even niet uit mijn hoofd. Ik wist dat dit zou gebeuren, (het niet uit mijn hoofd krijgen) maar jemig wat is dit irritant zeg :p (voor de langere schrijvers, dit gaat om tindervriendschap)

Verder is het nog steeds rustig hier in Tinder/Lexaland. Mijn arrogantie voelt zich 'te goed' voor veel wat er op lexa zit.. en op Tinder veel matches waarvan ik denk dat zij spontaan dood zijn neer gevallen bij het zien van onze match...want ze zeggen niets terug :devil:

Moet zeggen dat ik weer tinder/lexa moe begin te worden, dus het gaat weer een poos op een stil standje staan.

In het wild had ik iemand met wie er een date gepland werd, maar elke keer als we concreet gaan werden zei hij niets meer (kut whatsapp eigenlijk ook). Mijn interesse in hem is niet genoeg (meer) om opnieuw een poging gedaan.
Dagelijks contact via Whatsapp of bellen en een afspraak gemaakt om elkaar vandaag te zien. Ik ben echt wel benieuwd ondertussen, het lijkt een leuke vent. We kletsen aardig wat af in ieder geval. Ik breng jullie vanmiddag op de hoogte 😉.

Mats ik ben ook wel heel nieuwsgierig hoe het bij jou gaat!
Gisteren zijn we wat gaan drinken, ik voelde niet meteen een hele grote klik ofzo. Was wel heel relaxed en een heel leuk gesprek. We hebben afgesproken binnenkort nog een keer wat te gaan drinken. Ondanks dat ik niet meteen een klik voelde wat betreft aantrekkingskracht merk ik wel dat ik benieuwd naar hem ben op een volgende afspraak. Maar gewoon even afwachten dus.
Ook wel rare dingen soms.
Krijg gisteren een app : Kan je morgen middag?
(eerste date)

Ik nou nee, moet werken en doe 2 voorstellen (andere dagen)
Boem weg match ................
Zeker een verkeerde snaar geraakt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie hier ook last van hebben... Ik zit nu sinds maart ongeveer op tinder en zo ingeveer 75% van de matches praat niet of reageert niet terug. En de 25% die wel praat, begint in de eerste zin al over seks.

Waar zijn de normale jongens gebleven?
Ik lees af en toe mee in dit topic, ik ben meer een vivaforum-lezer. Ik had Tinder en dus ook “last” van niet reagerende matches. Ging gewoon bijna aan mezelf twijfelen ;-) Ik was het zat en swipe-‘moe dus Tinder heb ik verwijderd.
Ik ga binnenkort naar een Loveborrel. Heeft een van jullie daar ervaring mee?
Deeeemilove schreef:
22-10-2018 23:35
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie hier ook last van hebben... Ik zit nu sinds maart ongeveer op tinder en zo ingeveer 75% van de matches praat niet of reageert niet terug. En de 25% die wel praat, begint in de eerste zin al over seks.

Misschien worden die wel steevast naar links geswiped.
HKr schreef:
23-10-2018 00:43
Misschien worden die wel steevast naar links geswiped.
Puur op uiterlijk waren alle mannen waar ik ooit echt veel van gehouden heb acuut naar links gegaan.

Mijn huidige vriend heb ik ook niet naar rechts geswiped vanwege zijn uiterlijk. Hij is wel leuk om te zien, maar niet heel knap en op de foto was hij niet bijzonder.

En laten we wel wezen, een gemiddelde kroeg zit ook niet vol potentiële dates toch? Is op Tinder niet anders.
Deeeemilove schreef:
22-10-2018 23:35

Weinig last van gehad, maar ik had ook niet veel matches, vond weinig mannen echt interessant. 3 dates gehad in 2 jaar tijd (ja ik wilde echt bijna nooit) maar..... met de derde ben ik getrouwd :heart:
Nog eentje dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven