Minder van Tinder- deel 10
dinsdag 14 augustus 2018 om 18:45
Deel 10 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-9/list_ ... #p27228688
woensdag 24 oktober 2018 om 12:29
Nee zegt mij niks. Wat is het voor iets?Ing33 schreef: ↑22-10-2018 23:53Ik lees af en toe mee in dit topic, ik ben meer een vivaforum-lezer. Ik had Tinder en dus ook “last” van niet reagerende matches. Ging gewoon bijna aan mezelf twijfelenIk was het zat en swipe-‘moe dus Tinder heb ik verwijderd.
Ik ga binnenkort naar een Loveborrel. Heeft een van jullie daar ervaring mee?
vrijdag 26 oktober 2018 om 17:21
Nieuw in Tinderland.... een maandje nu... meerdere matches ondanks dat ik geen foto van mezelf er op heb staan (geen zin in een zeurende ex)
En nu 1x een date gehad die eindige in een ons....want die was nogal treurig tussen de lakens
Maar het valt me op dat 90% van de matches na 3 zinnen al over afspreken begint en dan niet om gezellig wat te drinken...
Ik ben niet meteen op zoek naar een huisje boompje beestje.... maar ook niet alleen naar een ons...
Of dan heb ik een match met iemand die aan de andere kant van het land maar toevallig op het moment dat hij in mijn scherm naar voren kwam in de buurt was...
Maar ben benieuwd naar alle avonturen van jullie en van mezelf
als ik nog durf na de teleurstelling van de 1e tinderdate
En nu 1x een date gehad die eindige in een ons....want die was nogal treurig tussen de lakens
Maar het valt me op dat 90% van de matches na 3 zinnen al over afspreken begint en dan niet om gezellig wat te drinken...
Ik ben niet meteen op zoek naar een huisje boompje beestje.... maar ook niet alleen naar een ons...
Of dan heb ik een match met iemand die aan de andere kant van het land maar toevallig op het moment dat hij in mijn scherm naar voren kwam in de buurt was...
Maar ben benieuwd naar alle avonturen van jullie en van mezelf
zaterdag 27 oktober 2018 om 14:31
Ik vraag me af wat dat voor mannen dat zijn, die een leeg profiel gaan zitten liken.
...
zaterdag 27 oktober 2018 om 20:12
Er zijn er heel veel die alles naar rechts swipen, omdat ze anders vrijwel geen matches hebben. Als er een match is, kun je altijd nog kijken of je in gesprek gaat. Maar inderdaad, in gesprek gaan met een leeg profiel doe je alleen als je echt geen succes hebt op de datingmarkt, of omdat je denkt dat de ander alleen uit is op seks.
Ik heb zelf wel eens met anonieme profielen gechat, omdat hun foto's grappig waren en hun profieltekst sterk, maar ze zijn inderdaad nooit op zoek naar een relatie.
Occam's razor
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:06
Ik ben ook weer aan het daten, maar dan niet via Tinder maar via Happn. Vind de mannen van Tinder niet zo leuk wat er voorbij komt, of ze zeggen niks.
Had vandaag een date, lieve jongen maar ik voelde geen klik, interesses lagen wat te ver uit elkaar.
Via chat had ik al wel zo'n vermoeden dat het niet zo'n match zou zijn, maar wilde er open ingaan.
Met nog 3 aan het chatten waarvan ik met eentje een date heb volgende week, ben benieuwd. Via chatten klikt erg goed in ieder geval.
Die andere 2 zitten momenteel in het buitenland, af en toe berichtje heen en weer, kan nog niet echt goed peilen of dat er echt een match zou kunnen zijn.
Had vandaag een date, lieve jongen maar ik voelde geen klik, interesses lagen wat te ver uit elkaar.
Via chat had ik al wel zo'n vermoeden dat het niet zo'n match zou zijn, maar wilde er open ingaan.
Met nog 3 aan het chatten waarvan ik met eentje een date heb volgende week, ben benieuwd. Via chatten klikt erg goed in ieder geval.
Die andere 2 zitten momenteel in het buitenland, af en toe berichtje heen en weer, kan nog niet echt goed peilen of dat er echt een match zou kunnen zijn.
zondag 4 november 2018 om 17:08
donderdag 8 november 2018 om 20:17
Mag ik nog meeschrijven?
Ik ben sinds een paar weken begonnen met Tinder. Na een paar doodlopende gesprekken aan de praat geraakt met een leuke vent. Een tijdje leuk gechat en na een week besloten om wat te gaan drinken. Hele leuke avond gehad, niks gebeurd verder. Hij vroeg wel meteen of ik nog een keer wou afspreken en dat wou ik wel.
Dat zou begin deze week zijn. Hij stak ondertussen niet onder stoelen of banken hoe leuk hij me vond en hoeveel zin hij had om me weer te zien.
In het weekend waren we aan het appen en hij vroeg hoe het met me ging. Ik vertelde dat ik een beetje grieperig was, maar vast wel op tijd opgeknapt zou zijn voor onze date. Maar toen zei hij opeens dat hij geen zin had om aangestoken te worden en dus nu niet meer wou afspreken. Ik moest maar laten weten als t over was
Zo vreemd, kwam echt totáál uit de lucht vallen! Hij appt nu wel steeds of het al beter gaat, maar eerlijk gezegd is de lol er een beetje vanaf..
Ik ben sinds een paar weken begonnen met Tinder. Na een paar doodlopende gesprekken aan de praat geraakt met een leuke vent. Een tijdje leuk gechat en na een week besloten om wat te gaan drinken. Hele leuke avond gehad, niks gebeurd verder. Hij vroeg wel meteen of ik nog een keer wou afspreken en dat wou ik wel.
Dat zou begin deze week zijn. Hij stak ondertussen niet onder stoelen of banken hoe leuk hij me vond en hoeveel zin hij had om me weer te zien.
In het weekend waren we aan het appen en hij vroeg hoe het met me ging. Ik vertelde dat ik een beetje grieperig was, maar vast wel op tijd opgeknapt zou zijn voor onze date. Maar toen zei hij opeens dat hij geen zin had om aangestoken te worden en dus nu niet meer wou afspreken. Ik moest maar laten weten als t over was
Zo vreemd, kwam echt totáál uit de lucht vallen! Hij appt nu wel steeds of het al beter gaat, maar eerlijk gezegd is de lol er een beetje vanaf..
donderdag 8 november 2018 om 23:28
vrijdag 9 november 2018 om 03:52
Je vindt het leuk met hem af te spreken, hij maakt 1 opmerking die je volledig op eigen wijze interpreteert zonder te vragen wat hij er precies mee bedoeld. En de beste man is afgedaan.
Vreemd, vind ik. Je weet niet wat hij bedoelde, misschien was het wel een grap? Hoe weet jij dat dit niet zo was? Je kent hem helemaal nog niet.
Spreek jezelf uit. En hoor wat zijn reactie is ipv volledig in te vullen zoals jij denkt dat iets bedoeld is.
Vreemd, vind ik. Je weet niet wat hij bedoelde, misschien was het wel een grap? Hoe weet jij dat dit niet zo was? Je kent hem helemaal nog niet.
Spreek jezelf uit. En hoor wat zijn reactie is ipv volledig in te vullen zoals jij denkt dat iets bedoeld is.
vrijdag 9 november 2018 om 06:58
Het was geen grap hoor! De date is niet doorgegaan. Hij wil pas afspreken als ik niet meer verkouden ben. Daar is weinig aan "in te vullen". Hij wacht nu op mijn teken dat het over is.ywtje schreef: ↑09-11-2018 03:52Je vindt het leuk met hem af te spreken, hij maakt 1 opmerking die je volledig op eigen wijze interpreteert zonder te vragen wat hij er precies mee bedoeld. En de beste man is afgedaan.
vrijdag 9 november 2018 om 07:33
Ik zou zelf ook niet op date gaan als ik grieperig/snipverkouden ben. Dus ja, dat hij nu zegt dat hij liever wil wachten tot je je beter voelt.... snap niet wat daar raar aan is. Hij appt je toch en heeft toch gezegd dat hij weer met je op date wil? Dus waar maak je je dan druk om? Ik snap echt serieus niet dit gedoe/overanalyseer om zoiets kleins.
vrijdag 9 november 2018 om 18:12
Ik zou ook niet afspreken met man die snip verkouden is of grieperig. Ik zou het heel suf vinden als een man dat niet begreep.Wheelsonthebus schreef: ↑08-11-2018 23:28Hij is best wel direct en ik denk wel dat hij het zo bedoelde eerlijk gezegd. Hij heeft alleen niet door dat ik het een beetje suf vind. Toen hij dat zei over aangestoken worden, dacht ik dat hij een grapje maakte; maar dat was niet zo ..
vrijdag 9 november 2018 om 18:47
Ik was een aantal dagen voor we op date gingen verkouden, dus ik vond het nogal voorbarig om dan acuut af te zeggen. Maar goed, ligt blijkbaar aan mij.
vrijdag 9 november 2018 om 18:58
Heb vandaag trouwens nog wel gevraagd waarom hij zo reageerde (het gaat me er namelijk ook om hoe iets gezegd is) en uiteindelijk hadden we een heel gesprek hierover. Hij gaf aan dat hij nogal bang is om ziek te worden en daarom heel ver bij mensen uit de buurt wil blijven die zouden kunnen zorgen dat hij ziek wordt. Ik vroeg toen hoe hij dat met anderen deed, familie, vrienden, collega's etc. Het kwam er op neer dat hij ook hen vermijdt en mensen ook niet van hem hoeven te verwachten dat hij voor ze zou zorgen als ze ziek zijn. En dat hij dat bij zijn ex, waar hij mee samenwoonde ook niet deed. Als zij zich niet lekker voelde, ging hij naar zijn ouders.
We gaan dit weekend wel nog wat afspreken, maar dit is wel iets wat ik in mijn achterhoofd houd.
We gaan dit weekend wel nog wat afspreken, maar dit is wel iets wat ik in mijn achterhoofd houd.
vrijdag 9 november 2018 om 21:18
Dat is geen fijne eigenschap.Wheelsonthebus schreef: ↑09-11-2018 18:58Heb vandaag trouwens nog wel gevraagd waarom hij zo reageerde (het gaat me er namelijk ook om hoe iets gezegd is) en uiteindelijk hadden we een heel gesprek hierover. Hij gaf aan dat hij nogal bang is om ziek te worden en daarom heel ver bij mensen uit de buurt wil blijven die zouden kunnen zorgen dat hij ziek wordt. Ik vroeg toen hoe hij dat met anderen deed, familie, vrienden, collega's etc. Het kwam er op neer dat hij ook hen vermijdt en mensen ook niet van hem hoeven te verwachten dat hij voor ze zou zorgen als ze ziek zijn. En dat hij dat bij zijn ex, waar hij mee samenwoonde ook niet deed. Als zij zich niet lekker voelde, ging hij naar zijn ouders.
zaterdag 10 november 2018 om 09:59
Wheels ik zou ook niet daten met iemand die verkouden is, kan me momenteel echt niet permitteren om ziek te worden.
Maar zijn latere uitleg, dat hij enkele dagen het huis uit ging als zijn ex ziek was, dat zou bij mij heel grote alarmklokken doen luiden, alarmbellen dekken de lading niet. Ik zou compleet afknappen.
Maar zijn latere uitleg, dat hij enkele dagen het huis uit ging als zijn ex ziek was, dat zou bij mij heel grote alarmklokken doen luiden, alarmbellen dekken de lading niet. Ik zou compleet afknappen.