Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kia•Ora schreef:
23-10-2018 11:12
Hoe weet je dat nu weer zo zeker dan?

De cm kan met toestemming van de eigenaar bij specifieke berichten (de gestafde geloof ik) in de pb box.

Ik kreeg een waarschuwing. Gebeurt me nooit want ik forum vrij braaf over het algemeen. Anyway, dat was in een topic over narcisten. Nieuwsgierig geworden ben ik dat eens in de gaten gaan houden en bleek dat in elk topic waar ik clash met vanzai, àl mijn berichten gestaft werden. Het zal me verder een zorg zijn hoor maar opvallend was het wel.
Nouschi schreef:
23-10-2018 10:53
Afbeelding
Wederom weer briljant.
S-Meds schreef:
23-10-2018 11:09
beter niet. noes is hormonaal vandaag
:rofl: :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pipistrello schreef:
23-10-2018 11:51
Weet je het zeker? Hier zit RB FV achterna.

Afbeelding
:D
Am Yisrael Chai!
AmyFarrahFowler was 't, die met de dubbele naam.
'k Vond 't bij toeval in het Herinneringslaantje.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik zet het maar hier neer, wel grappig dat Pammetjes in het red flag topic probeert te helpen, iets van de manke helpt de blinde..Die pammetjes is een “ beetje” de weg kwijt.
TanteBedelia schreef:
23-10-2018 16:39
Ik zet het maar hier neer, wel grappig dat Pammetjes in het red flag topic probeert te helpen, iets van de manke helpt de blinde..Die pammetjes is een “ beetje” de weg kwijt.
Zeg dat.

Die to is overigens ook niet zo snugger. Hoop dat ze veel kan leren in therapie.
Eens met jullie.
Life is short. Eat dessert first.
Heeft iemand al een alimentatietopic geopend?
Such fun!1
simbalabimba schreef:
23-10-2018 14:59

Was het? Was wat? :?:
the_Wicked_Witch schreef:
23-10-2018 12:49
Ik kreeg een waarschuwing. Gebeurt me nooit want ik forum vrij braaf over het algemeen. Anyway, dat was in een topic over narcisten. Nieuwsgierig geworden ben ik dat eens in de gaten gaan houden en bleek dat in elk topic waar ik clash met vanzai, àl mijn berichten gestaft werden. Het zal me verder een zorg zijn hoor maar opvallend was het wel.
Niks nieuws hoor. Vanzai heeft hier al meerdere keren aangegeven dat ie alles wat ie op zijn eigen man vindt onmiddellijk beloont met een stafje.
Lady*Voldemort schreef:
23-10-2018 17:32
Niks nieuws hoor. Vanzai heeft hier al meerdere keren aangegeven dat ie alles wat ie op zijn eigen man vindt onmiddellijk beloont met een stafje.

Nou ja, viel me nog mee dat er dan slechts 1 waarschuwing uit voortvloeide :proud:
Lady*Voldemort schreef:
23-10-2018 17:32
Goh. Ik zeikte die man de hele tijd af, maar hij vind me onnozel had hij me eens toegevoegd, dus ik had nergens last van.
Soort compliment dus.
Het-groepje schreef:
23-10-2018 18:06
Goh. Ik zeikte die man de hele tijd af, maar hij vind me onnozel had hij me eens toegevoegd, dus ik had nergens last van.
Soort compliment dus.

Ik uitte het vermoeden dat ie zélf nogal narcistisch was.
Viel niet lekker.
the_Wicked_Witch schreef:
23-10-2018 18:10
Ik uitte het vermoeden dat ie zélf nogal narcistisch was.
Viel niet lekker.
Is
Doperwten, aardappeltjes uit de oven en een spelletje. Echt geen idee hoe ik tot deze combinatie ben gekomen.
Nemaìn’ schreef:
23-10-2018 18:10
Is

Ook weer waar.
Pipistrello schreef:
23-10-2018 17:30
Was het? Was wat? :?:
De forummer met de dubbele naam waar ik eens een discussie mee had over een topic op Actueel. ( 'kwam zondag ter sprake) :-D
Over dat zo'n topic dan op NP besproken wordt, dat zo'n topic ongepast/sensatiezoekerij e.d. is En dat sommige mensen veel te ver gaan en op FB gaan kijken.
En dat dan de indruk gewekt wordt dat de forummers op dat Actueel topic sensatie FB gluurders zijn, terwijl dat helemaal niet zo is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

simbalabimba schreef:
23-10-2018 18:58
De forummer met de dubbele naam waar ik eens een discussie mee had over een topic op Actueel. ( 'kwam zondag ter sprake) :-D
Over dat zo'n topic dan op NP besproken wordt, dat zo'n topic ongepast/sensatiezoekerij e.d. is En dat sommige mensen veel te ver gaan en op FB gaan kijken.
En dat dan de indruk gewekt wordt dat de forummers op dat Actueel topic sensatie FB gluurders zijn, terwijl dat helemaal niet zo is.

Nou mooi. Ik begrijp er nog niks van. Als jij het maar snapt :biggrin:
Pipistrello schreef:
23-10-2018 19:22
Nou mooi. Ik begrijp er nog niks van. Als jij het maar snapt :biggrin:
Zeker snap ik het; is heel simpel. :-D

Nemaìn’ schreef:
23-10-2018 18:11
Doperwten, aardappeltjes uit de oven en een spelletje. Echt geen idee hoe ik tot deze combinatie ben gekomen.
Is een spelletje vlees, vega, vis, gevogelte of een activiteit?
En als het een activiteit is, doe je dat dan met die doperwten en aardappeltjes (zijn die rond?)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
simbalabimba schreef:
23-10-2018 19:41
Zeker snap ik het; is heel simpel. :-D
Je lijkt Missie wel. Zo uit het niets te beginnen over iets van dagen terug.
Pipistrello schreef:
23-10-2018 20:06
Je lijkt Missie wel. Zo uit het niets te beginnen over iets van dagen terug.
Mijn geheugen gaat nog wel verder dan zondag. :lol:

Gebeurt wel vaker toch? Ik hoor dat van anderen ook wel; je weet wie of wat er bedoelt wordt, maar kan d'r niet op komen. -Veel- later, als je er niet meer aan denkt, weet je 't ineens weer.

.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 23-10-2018 20:21
Reden: dubbel
99.59% gewijzigd
simbalabimba schreef:
23-10-2018 14:59

Hoezo verwacht je dat iemand dit snapt? Of is het niet de bedoeling dat iemand weet waar dit over gaat?
Pumps heeft hier ook haar eigen gedachtendagboek. Wat dat betreft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven