Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zazamaenade schreef:
23-10-2018 23:03
Ja, dat is een slechte gewoonte waar aan gewerkt wordt. Die is wat hardnekkig :|
Ach nee, als jij je geroepen voelt mensen de les te lezen moet je dat natuurlijk doen. Ik heb er totaal geen last van, ik vind het eerlijk gezegd vooral wat koddig hoe jij volwassen mensen als kleine kinderen toespreekt op basis van veelal vooral je eigen invullingen en projecties. Het roept alleen de vraag bij mij op waarom jij jezelf die positie toedicht om mods en andere forummers zo de maat te nemen. Puur geamuseerde nieuwsgierigheid :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
doornroosje9 schreef:
23-10-2018 23:07
Coconuts had niet eens gestaft (en al had ze dat wel gedaan, zou dat gewoon terecht zijn). Jij en Vlinder deden in het modtopic net alsof zij persoonlijk een permaban gegeven had aan TO. Dat vond ik echt te ver gaan.

Nee, dat deed ik niet, althans dat was niet mijn bedoeling. Er stonden in dat topic een aantal gemene reacties, en daar was Coconuts niet bij. Ik heb Coconuts gevraagd waarom ze zo benadrukte dat Annelien een permaban had, dat kwam vreemd op mij over. Ik vroeg me af of zij iets meer wist, dat bedoelde ik niet veroordelend, maar echt als vraag. Toen de perma werd uitgedeeld en het topic verwijderd werd las ik niet op het forum, dus ik had er geen idee van wat er precies wanneer gebeurd was. En ik was boos, dus kwam waarschijnlijk scherper over dan nodig.
nounou
JollyRider schreef:
23-10-2018 23:20
Ach nee, als jij je geroepen voelt mensen de les te lezen moet je dat natuurlijk doen. Ik heb er totaal geen last van, ik vind het eerlijk gezegd vooral wat koddig hoe jij volwassen mensen als kleine kinderen toespreekt op basis van veelal vooral je eigen invullingen en projecties. Het roept alleen de vraag bij mij op waarom jij jezelf die positie toedicht om mods en andere forummers zo de maat te nemen. Puur geamuseerde nieuwsgierigheid :)

Nee, ik vind het zelf echt een rotgewoonte. Het verhindert namelijk een beetje open communicatie.
Omgaan met anderen op basis van eigen invullingen en projecties is vrees ik een algemene menselijke kwaal, alleen geeft ieder daar haar of zijn eigen draai aan :)

En nu vind ik het wel even genoeg :calimero: :D
nounou
Zazamaenade schreef:
23-10-2018 23:24
Nee, dat deed ik niet, althans dat was niet mijn bedoeling. Er stonden in dat topic een aantal gemene reacties, en daar was Coconuts niet bij. Ik heb Coconuts gevraagd waarom ze zo benadrukte dat Annelien een permaban had, dat kwam vreemd op mij over. Ik vroeg me af of zij iets meer wist, dat bedoelde ik niet veroordelend, maar echt als vraag. Toen de perma werd uitgedeeld en het topic verwijderd werd las ik niet op het forum, dus ik had er geen idee van wat er precies wanneer gebeurd was. En ik was boos, dus kwam waarschijnlijk scherper over dan nodig.
Die reacties op mij in het Modtopic heb ik gelezen gisteren. En als je wilde weten of ik soms meer wist had je me dat gewoon kunnen vragen ipv zo op me te reageren daar. Maar je was idd niet de enige, hoor.
Pipistrello schreef:
23-10-2018 23:15
Eens
De mod heeft de perma gegeven en ook nog eens omdat ze al een perma had toch?

En reageren in een topic van iemand met een permaban slaat nergens meer op. Ze kan niet reageren of uitleggen of verdedingen.
De vraag het topic te sluiten was heel legitiem.

Het rare gegil in het modtopic en de reactie tegen coconuts daar en Nemain hier vind ik echt bizar.

+1

Verder legt “jullie” onderlinge discussie “gelukkig” ook bloot dat er niet enkel achter elkaar aanhuppelende forummers op napraat rondhuppelen. Hele verademing om te constateren/lezen, los van het onderwerp waarover gediscussieerd werd/word. Als je buiten het potje plast krijg je natte voeten, welke vorm dan ook van beetje nat (24 uur) tot zeiknat (perma). Dat er regels zijn is prima, dat deze regelmatig geïnitieerd worden door overijverige nsb-mensen is minder. :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Zazamaenade schreef:
23-10-2018 23:28
Nee, ik vind het zelf echt een rotgewoonte. Het verhindert namelijk een beetje open communicatie.
Omgaan met anderen op basis van eigen invullingen en projecties is vrees ik een algemene menselijke kwaal, alleen geeft ieder daar haar of zijn eigen draai aan :)

En nu vind ik het wel even genoeg :calimero: :D

Niet gelijk “deze” boodschapper fileren :angel: , maar zelfs mij valt het op dat jij je nu super kwetsbaar op durft te stellen en jij nu een kant laat zien waar ik enkel respect voor heb. Wilde dat ongevraagd toch even kwijt. Gedachtegoed verschilt en dat komt gelukkig op een forum voor anders werd het erg saai... :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Zazamaenade schreef:
23-10-2018 23:28
Besef dat Jolly zelf ook vaak genoeg last heeft van deze kwaal. En nu misschien ook wel. Waarom voelt hij zich geroepen om jou hier nu op aan te spreken? Alsof jij hierin uitzonderlijk bent. En verwijt hij jou volwassenen als kinderen aan te spreken, terwijl hij jou 'koddig' noemt?

Wat niet wegneemt dat het voor iedereen wel eens nuttig is om te reflecteren op zijn reacties.
.
impala schreef:
24-10-2018 08:17
Besef dat Jolly zelf ook vaak genoeg last heeft van deze kwaal. En nu misschien ook wel. Waarom voelt hij zich geroepen om jou hier nu op aan te spreken? Alsof jij hierin uitzonderlijk bent. En verwijt hij jou volwassenen als kinderen aan te spreken, terwijl hij jou 'koddig' noemt?

Wat niet wegneemt dat het voor iedereen wel eens nuttig is om te reflecteren op zijn reacties.

Touché.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Laat ook maar.
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 09:15
96.71% gewijzigd
TanteBedelia schreef:
24-10-2018 08:55
Als ik mij goed herinner hebben ze een ban gekregen toen vorige keer zoon van to begon mee te typen, Zeker weten doe ik het ook niet.
Zoon zat in het topic van moeder mee te typen.
Vorig topic ook gevonden
relaties/vermoedens-dat-zoon-wil-vechte ... s/383172/8
Nope, Christian heeft helemaal geen ban gehad... en de ban van moeders had helemaal niks met haar eigen topic te maken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
24-10-2018 09:09
Nope, Christian heeft helemaal geen ban gehad... en de ban van moeders had helemaal niks met haar eigen topic te maken.
Wat fijn dat je dat zo precies weet.. Zoon heeft nog verder zitten typen maar goed jij zal het wel weten.
Ik laat het hier bij.
Ik zie het al hij zit ook bij het onder het dekentje team.
TanteBedelia schreef:
24-10-2018 09:10
Wat fijn dat je dat zo precies weet.. Zoon heeft nog verder zitten typen maar goed jij zal het wel weten.
Ik laat het hier bij.
Christian heeft een tijdje mee geschreven in ons topic... daardoor ken ik het verhaal erachter.
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-10-2018 09:34
0.82% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
thedutchwiseguy schreef:
24-10-2018 07:40
+1

Verder legt “jullie” onderlinge discussie “gelukkig” ook bloot dat er niet enkel achter elkaar aanhuppelende forummers op napraat rondhuppelen. Hele verademing om te constateren/lezen, los van het onderwerp waarover gediscussieerd werd/word. Als je buiten het potje plast krijg je natte voeten, welke vorm dan ook van beetje nat (24 uur) tot zeiknat (perma). Dat er regels zijn is prima, dat deze regelmatig geïnitieerd worden door overijverige nsb-mensen is minder. :jump:
Juist! Het is allemaal niet zo zwart-wit.
Hou vast die gedachte!
impala schreef:

:rofl: de jij-bak die je wist dat komen ging, inclusief afzender
(Dead Kennedys)
Welnee.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
MarindaH schreef:
24-10-2018 10:08
Welnee.
+1

Vervelende rofl ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tsja, dat kan :)
(Dead Kennedys)
Coconuts12 schreef:
24-10-2018 07:15
Die reacties op mij in het Modtopic heb ik gelezen gisteren. En als je wilde weten of ik soms meer wist had je me dat gewoon kunnen vragen ipv zo op me te reageren daar. Maar je was idd niet de enige, hoor.

Dat deed ik dan ook, dat is nog terug te lezen.
nounou
JollyRider schreef:
24-10-2018 09:57
Zwaktebodje dit.
Pipistrello schreef:
23-10-2018 23:15
Eens
De mod heeft de perma gegeven en ook nog eens omdat ze al een perma had toch?

En reageren in een topic van iemand met een permaban slaat nergens meer op. Ze kan niet reageren of uitleggen of verdedingen.
De vraag het topic te sluiten was heel legitiem.

Het rare gegil in het modtopic en de reactie tegen coconuts daar en Nemain hier vind ik echt bizar.
+200
impala schreef:

Ja, dat weet ik wel, en dat is inderdaad soms irritant ;-)
Jij-bakken vond ik wat te gemakkelijk, in dit geval, vandaar dat ik zijn opmerking liet binnenkomen.
nounou
JollyRider schreef:
24-10-2018 09:57
Return hem dan maar to sender :P .
Minus het kinderachtig-aanspreken deel, want ik geloof niet dat ik me daar schuldig aan maak.

Btw:

Sanoma Media Nederland heeft zijn winstgevendheid verbeterd. Het bedrijf dankt de goede resultaten onder meer aan kostenbesparingen. (nu.nl)

Goh.. Waar zou er op bespaard zijn?
.
Lucifer2018 schreef:
24-10-2018 11:30
Zwaktebodje dit.
Ben ik het zowaar eens met je eens ;-D
.
Zazamaenade schreef:
24-10-2018 11:28
Dat deed ik dan ook, dat is nog terug te lezen.
Ik herinnerde het me toen ik het terug las. Ik voelde geen behoefte om uit te leggen waarom ik vroeg om een gepermabande haar topic te laten sluiten. Het is namelijk normaal als de TO niet meer op haar eigen topic kan reageren het topic gesloten wordt.
Coconuts12 schreef:
24-10-2018 13:37
Ik herinnerde het me toen ik het terug las. Ik voelde geen behoefte om uit te leggen waarom ik vroeg om een gepermabande haar topic te laten sluiten. Het is namelijk normaal als de TO niet meer op haar eigen topic kan reageren het topic gesloten wordt.

En terecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven