Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:23
Het hoeft niet altijd een kwaal ( iets negatiefs) te zijn.Zazamaenade schreef: ↑23-10-2018 23:28Nee, ik vind het zelf echt een rotgewoonte. Het verhindert namelijk een beetje open communicatie.
Omgaan met anderen op basis van eigen invullingen en projecties is vrees ik een algemene menselijke kwaal, alleen geeft ieder daar haar of zijn eigen draai aan
En nu vind ik het wel even genoeg![]()
![]()
Bij jou speelt denk ik ( invulling!!!) een rechtvaardigheidsgevoel mee.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 24 oktober 2018 om 15:31
Dat is niet helemaal zo toch? Topics van geanonimiseerden worden ook niet verwijderd. Die kunnen ook niet meer reageren.Coconuts12 schreef: ↑24-10-2018 13:37Ik herinnerde het me toen ik het terug las. Ik voelde geen behoefte om uit te leggen waarom ik vroeg om een gepermabande haar topic te laten sluiten. Het is namelijk normaal als de TO niet meer op haar eigen topic kan reageren het topic gesloten wordt.
Is dit niet gewoon een gevalletje zoals Bente?
Voor eigen bestwil en voor bestwil van te betrokken forummers geen podium geven?
Ik weet dat veel forummers het ook niet eens waren met het verwijderen van haar.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:39
Ik weet niet of mijn vraag de reden was om het topic te sluiten. Mods hadden ook kunnen zeggen dat niet te doen. Maar ik dacht dat het normaal was.Amaqanda schreef: ↑24-10-2018 15:31Dat is niet helemaal zo toch? Topics van geanonimiseerden worden ook niet verwijderd. Die kunnen ook niet meer reageren.
Is dit niet gewoon een gevalletje zoals Bente?
Voor eigen bestwil en voor bestwil van te betrokken forummers geen podium geven?
Ik weet dat veel forummers het ook niet eens waren met het verwijderen van haar.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:41
Klopt. Wordt vaker gedaan met het topic van iemand die een perma krijgt.Coconuts12 schreef: ↑24-10-2018 15:39Ik weet niet of mijn vraag de reden was om het topic te sluiten. Mods hadden ook kunnen zeggen dat niet te doen. Maar ik dacht dat het normaal was.
Het was een legitieme vraag. En een nette. En er werd overdreven agressief op jou gereageerd.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:45
Het sluiten van een topic van een gebande is helemaal niet gebruikelijk.Coconuts12 schreef: ↑24-10-2018 15:39Ik weet niet of mijn vraag de reden was om het topic te sluiten. Mods hadden ook kunnen zeggen dat niet te doen. Maar ik dacht dat het normaal was.
Wel als het een trol is, geloof ik.
Vandaar dus mijn vraag gisteren : "weet jij er meer van".
Ik voel me namelijk betrokken bij deze forummer.
nounou
woensdag 24 oktober 2018 om 15:45
Daar ben ik het mee eens. Vragen kan altijd en helemaal op een nette manier. Belachelijk dat daar dan boos op gereageerd wordt.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:47
'Ze' hadden beter stampei kunnen maken toen de permaban uitgedeeld of bekend werd.
Nu sloeg het als kut op Dirk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:48
Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 15:45Het sluiten van een topic van een gebande is helemaal niet gebruikelijk.
Maar de toon die jij en Lise aansloegen vond je oké? Omdat je je betrokken voelt?
woensdag 24 oktober 2018 om 15:49
Dat gebeurt niet alleen bij trollen. Ook bij gepermabanden die niet weg zijn vanwege trollen. Maar niet elk topic, ook niet elk recent topic van iemand met een perma wordt automatisch weggehaald.Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 15:45Het sluiten van een topic van een gebande is helemaal niet gebruikelijk.
In dit geval snap ik heel goed dat het wel gedaan is.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:50
Als het was blijven staan was het ook reden tot hysterie geweest.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:52
woensdag 24 oktober 2018 om 15:52
Stond en staat in het bantopic.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 24-10-2018 15:54
3.42% gewijzigd
woensdag 24 oktober 2018 om 15:53
Hoe weet je dan dat ze die heeft?
Dat is toch ergens bekend geworden?
Zazamaenade schreef: ↑24-10-2018 15:45Het sluiten van een topic van een gebande is helemaal niet gebruikelijk.
Dan nog ga je niet zo te keer.
Ik heb soms het gevoel dat jij je het hele forum zo'n beetje toegeëigend, komt niet echt gezond over.
woensdag 24 oktober 2018 om 15:54
Waar dan ? Ik heb gisteren nog gekeken, en er een mail aan de mods over geschreven (waar ze niet op ingingen).
Vanwege mogelijke verwarring, ik heb het over de eerste ban, waar feow naar verwees.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 24-10-2018 15:55
16.77% gewijzigd
nounou
woensdag 24 oktober 2018 om 15:54
Maar jij weet wel dat-ie onterecht was? Knap.