Gezondheid alle pijlers

Tennisarm

25-10-2018 12:48 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ruim 2 jaar geleden een tennisarm gekregen. Ik heb toen een spuit van de huisarts gekregen en daarna nog 3 pijnlijke behandelingen bij de fysio maar helaas hielp dat niet en kon die fysio niks meer voor mij doen. Het moest maar uit zichzelf gaan genezen.

Het ging een hele lange tijd best goed, maar het is nooit echt over gegaan, voelde altijd nog wel wat tijdens mijn werk achter de pc.

Laatste weken is m'n tennisarm weer erger geworden. Ben het nu wel zat! Na 2 jaar nog steeds last.

Gelukkig is de last ook weer niet zo heel groot, ik kan er nog wel alles mee. Alleen voel pijn bij pc werk, bandje om m'n arm helpt gelukkig dan wel. En voel verder zeurende pijn en af en toe een steekje.

Ik weet dat het dus veel erger kan, dat sommit hun kopje niet meer vast kunnen houden. Maar de pijn die ik heb is vooral irritant en vervelend.

Ik twijfel om weer naar de huisarts te gaan, die gaat er waarschijnlijk ook niks mee kunnen. Voor een orthopeed is het vast niet erg genoeg.

Meer mensen hier een tennisarm gehad? Hoe ben jij er uiteindelijk afgekomen?
#doeslief
Manueel therapeut :) laat je af en toe kraken. Niks anders helpt bij mij.
Andere fysio benaderen? Manuele therapie? toch terug naar huisarts en verwijzing voor orthopeed vragen. Aanpassingen op je werk zodat je houding anders is? Daar kan vaak ook mensendiecktherapie bij helpen qua houding.
Het was een manueel therapeut, ben er later nog is terug geweest voor wat andere dingetjes.

Mijn bureau is 2 jaar geleden aangepast en ook had ik een nieuwe stoel gekregen, dus dat is ook goed.
#doeslief
Is een touchpad geen optie i.p.v. een muis? Of een touchscreen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Loesiepoesie schreef:
25-10-2018 13:20
Het was een manueel therapeut, ben er later nog is terug geweest voor wat andere dingetjes.

Mijn bureau is 2 jaar geleden aangepast en ook had ik een nieuwe stoel gekregen, dus dat is ook goed.
Lees de info op deze site eens. Ik heb ook al een aantal jaar af en aan last van een tenniselleboog.
Ik overweeg een operatie. Aan injecties ben ik nooit begonnen vanwege de info die ik tegen kom op het net.
https://www.tenniselleboog.nl/injecties.html

Edit: ik heb geen kantoorbaan
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
25-10-2018 17:31
Lees de info op deze site eens. Ik heb ook al een aantal jaar af en aan last van een tenniselleboog.
Ik overweeg een operatie. Aan injecties ben ik nooit begonnen vanwege de info die ik tegen kom op het net.
https://www.tenniselleboog.nl/injecties.html

Edit: ik heb geen kantoorbaan
Ik ben ook echt niet van plan om weer een injectie te nemen. Lijkt mij niet bevorderlijk voor herstel.
#doeslief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven