Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
shifty schreef:
25-10-2018 20:19
Nou ja die irritatie over 1 opmerking in het mod-topic staat toch niet in verhouding tot iemand die hier al 7 jaar loopt te trollen, al vind je dat nog zo schattig.

Ik vind het ook opvallend dat zo'n overduidelijke trol niet als trol gezien wordt. Waarschijnlijk een hoge aaibaarheidsfactor die ik mis of zo?
Niet iedereen hanteert dezelfde definitie van trol.

Ik vind iemand een trol als hij/zij probeert uit te dagen, aandacht trekt met een heftig verzonnen verhaal of treitert. Van deze forumster heb ik geen last. Aaibaar vind ik haar ook niet. Eigenlijk vind ik haar vooral oninteressant.
Eens met Yette. Ze doet niemand kwaad, ze kwetst niemand en ze verzint geen heftige verhalen waardoor forummers heel erg gaan meeleven. En wie zegt dat ze niet echt zo is? Iemand die zich af en toe verveelt en een reeks topics opent omdat het kan?
Life is short. Eat dessert first.
feow schreef:
24-10-2018 16:22
Waarschijnlijk verschillen wij van mening, maar ik acht Zazameande zeer wel in staat om haar eigen woordje te doen.

Daarnaast verwacht ik dat ik, als ik ooit uit de bocht mocht vliegen, door verschillende forummers aangesproken wordt op mijn gepost. Omdat ik niet verwacht dat als A 'feowfoei' zegt BCDenE dat dús ook vinden.
En als A, B, C, D én LV mij aanspreken dan ga ik even afstand nemen en navelstaren.

Juist. Niet meteen zo gaan gillen over schoolpleinniveau's.
Grrrr internetstoring. Nu kan ik alleen op mijn telefoon via bundel op internet. Niet handig.
Head* schreef:
26-10-2018 14:50
Grrrr internetstoring. Nu kan ik alleen op mijn telefoon via bundel op internet. Niet handig.
Joh, niet zo negatief.

Grrr internetstoring. Nu kan ik alleen op mijn telefoon via bundel op internet. Wel handig dat dit gelukkig gebeurt op een moment dat het forum in de slaapstand staat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
26-10-2018 14:56
Joh, niet zo negatief.

Grrr internetstoring. Nu kan ik alleen op mijn telefoon via bundel op internet. Wel handig dat dit gelukkig gebeurt op een moment dat het forum in de slaapstand staat.
Een landelijk viva internetstoring is dat dan :popcorn:
feow schreef:
26-10-2018 14:56
Joh, niet zo negatief.

:HA:
TanteBedelia schreef:
26-10-2018 14:57
Een landelijk viva internetstoring is dat dan :popcorn:
Is het zo saai hier dan?
Head* schreef:
26-10-2018 15:02
Is het zo saai hier dan?
Mijn huis is weer schoon zo saai is het hier.Dat zegt meer dan genoeg!
Ik heb 3 topics gelezen, waarvan 2 van vrouwen die door mannen ronduit schofterig worden behandeld en zich dan nog afvragen of ze moeten blijven / raar zijn. Ook na veel jaar viva kan ik daar maar niet aan wennen.
Excuses Rosamunda, kapot schieten was misschien een wat kort door de bochte conclusie.

Komt er een moment dat je wel moet gaan schieten, zouden er duizenden levens gespaard zijn als de eerste 20 boten zonder aarzeling tot zinken zouden zijn gebracht?

Malle ik...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
26-10-2018 19:45
Excuses Rosamunda, kapot schieten was misschien een wat kort door de bochte conclusie.

Komt er een moment dat je wel moet gaan schieten, zouden er duizenden levens gespaard zijn als de eerste 20 boten zonder aarzeling tot zinken zouden zijn gebracht?

Malle ik...
ach rosamunde
Wat een trieste bedoening weer in dat mod topic. Ik had vanochtend vóór acht uur twee posts gestafd. Daar was om 1800 uur nog niks mee gebeurd. Dus ik vroeg me af waarom zulke posts over schieten op vluchtelingen werden toegestaan. (Leek mij een legitieme vraag). Toen werd er een van de twee weggehaald en werd er gezegd dat stafjes niet in het mod topic geplaatst hoeven te worden. Ik vroeg waarom de tweede wel bleef staan. Die post werd ook weggehaald evenals posts van sommige andere forummers erover. Vervolgens hebben ze ook de post van MarkSD weggehaald.
Geef dan gewoon toe dat je niet naar de stafjes hebt gekeken (of voor mijn part dat je ze gemist hebt), maar ga niet gewone vragen daarover wissen als zijnde off topic. (Wel laten staan dat ik niet moet zeiken over stafjes. Haal dat dan ook weg. Ik staf alleen dit soort extremistische posts en zeur er verder nooit over)

Grrrrrr.

En nu is het weekend :-)
En MarkSD heeft nu zijn 39e 24-uursban volgens mij. Dat wou ik ook nog even kwijt.
bethweeter schreef:
26-10-2018 20:32
En MarkSD heeft nu zijn 39e 24-uursban volgens mij. Dat wou ik ook nog even kwijt.
5 oktober had hij zijn vorige 24 uur.
En ja, MarkSD, die heb ik gestaft om de mods erop te wijzen dat jij al hoger in de ranglijst staat qua bannen. Hoe langer en hoe vaker jij een ban hebt, hoe liever mij dat is.
feow schreef:
26-10-2018 20:50
En ja, MarkSD, die heb ik gestaft om de mods erop te wijzen dat jij al hoger in de ranglijst staat qua bannen. Hoe langer en hoe vaker jij een ban hebt, hoe liever mij dat is.
O, en 10 augustus heb ik ook gestaft.

Dit heb ik als reden voor staffen opgegeven:

Grappig.
10 augustus 24 uur.
Binnen drie maanden, op 5 oktober wéér 24 uur. En vandaag wéér 24 uur.

Het is toch wat.

Nu moet ik nóg verder terugzoeken. Augustus, juli, juni. Hop, naar 19 juni.
feow schreef:
26-10-2018 20:57
O, en 10 augustus heb ik ook gestaft.

Dit heb ik als reden voor staffen opgegeven:

Grappig.
10 augustus 24 uur.
Binnen drie maanden, op 5 oktober wéér 24 uur. En vandaag wéér 24 uur.

Het is toch wat.

Nu moet ik nóg verder terugzoeken. Augustus, juli, juni. Hop, naar 19 juni.
wat is dit voor onzin? waarom geldt die bannenregel niet voor iedereen?
bethweeter schreef:
26-10-2018 20:32

Die krijgt zijn permaban in porties. ;)
Nee, tussen juni en augustus waren geen bannen.

En Meds, misschien zijn die bannen van MarkSD wel teruggedraaid zonder aanpassing in het bantopic.
Dat zou heel misschien kunnen.
Of misschien worden zijn berichten gewoon heel erg gewaardeerd wegens uniek geluid. Andere verklaringen heb ik zo snel niet paraat, maar misschien kunnen mods hier duidelijkheid over geven.
Ze zijn echt de weg kwijt als het om actueel pijler gaat. En heilig beloven dat ze mee lezen... :whip:
feow schreef:
26-10-2018 21:09
Nee, tussen juni en augustus waren geen bannen.

En Meds, misschien zijn die bannen van MarkSD wel teruggedraaid zonder aanpassing in het bantopic.
Dat zou heel misschien kunnen.
Of misschien worden zijn berichten gewoon heel erg gewaardeerd wegens uniek geluid. Andere verklaringen heb ik zo snel niet paraat, maar misschien kunnen mods hier duidelijkheid over geven.
in alle gevallen hebben ze hun zaken niet op orde
@ wijsneus:

Jou heb ik niet gestaft voor op de man.

Vind je het lastig dat ik blijf hopen dat degenen die steeds op het randje balanceren en er ook vaak overheen vallen uiteindelijk gewoon volgens de regels definitief moeten vertrekken?
feow schreef:
26-10-2018 20:50
Ik heb nog nooit een ban gehad hoor. Één keer een waarschuwing vanwege op de man tegen HBG of MarkSD omdat ze weer eens iets extremistisch hadden geschreven
bethweeter schreef:
26-10-2018 22:09
Ik heb nog nooit een ban gehad hoor. Één keer een waarschuwing vanwege op de man tegen HBG of MarkSD omdat ze weer eens iets extremistisch hadden geschreven
Lees mijn post nog eens, ik reageerde op jou, maar ik had het niet tegen jou.

Ik staf MarkSD alleen niet stiekem, ik laat hem weten dat ik het was.
feow schreef:
26-10-2018 22:17
Lees mijn post nog eens, ik reageerde op jou, maar ik had het niet tegen jou.

Ik staf MarkSD alleen niet stiekem, ik laat hem weten dat ik het was.
Denk dat de verwarring door een typfoutje komt, er staat jij in plaats van hij :)
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven