Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
feow schreef:
26-10-2018 22:17
Lees mijn post nog eens, ik reageerde op jou, maar ik had het niet tegen jou.

Ik staf MarkSD alleen niet stiekem, ik laat hem weten dat ik het was.
.
Ik moest je bericht ook een paar keer lezen om tot deze conclusie te komen. Zoals je het schreef staat er dat Bethweeter hoger op ranglijst staat qua bannen. Maar ik begreep dat je dat niet kon bedoelen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
mark is inmiddels gepromoveerd naar 48 uur. tellen is moeilijk
SombraOnline schreef:
26-10-2018 22:21
Denk dat de verwarring door een typfoutje komt, er staat jij in plaats van hij :)
.
Nou, er gaat wel meer fout. :) MarkSD wordt eerst in 3e persoon genoemd en daarna wordt er gewisseld naar 'jij', tweede persoon. Denktaal en schrijftaal door elkaar denk ik.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
S-Meds schreef:
26-10-2018 22:22
Ja en vragen hierover worden gewist vanwege offtopic. Lekker makkelijk zo hoeven de Mods geen vragen hierover te beantwoorden. Want ze weten dondersgoed dat ze fout zitten wbt de ban van MarkSD.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
S-Meds schreef:
26-10-2018 22:22
Ook zo debiel. Straf uitdelen en dan later die straf nog eens in het nadeel bijstellen, omdat je zelf te dom was om het in eerste instantie gelijk goed te doen.
Nemaìn’ schreef:
26-10-2018 22:49
Ook zo debiel. Straf uitdelen en dan later die straf nog eens bijstellen, omdat je zelf te dom was om het in eerste instantie gelijk goed te doen.
ja vormfout, zou je niet moeten mogen herstellen
Sorry voor de verwarring.

MarkSD, ik heb in het bantopic je voorgaande bannen gestaft om de mods er op te wijzen dat jij al veel hoger op de banranglijst staat.
Ik heb namelijk een rothekel aan de inhoud van je berichten én ben blij met elke ban die jij daarmee ontvangt.

Ik wil best geduldig wachten tot jij eindelijk jezelf definitief onmogelijk maakt volgens de regels hier.
En dan wijs ik de mods met plezier en genoegen op de tijden die tussen jouw bannen inzitten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
26-10-2018 22:17
Lees mijn post nog eens, ik reageerde op jou, maar ik had het niet tegen jou.

Ik staf MarkSD alleen niet stiekem, ik laat hem weten dat ik het was.
Ik vond het al een beetje gek maar raakte in de war door het ‘jij’ waardoor ik dacht dat je tegen mij had.

En MarkSD weet ook dat ik hem wel eerder gestaft heb.
En die MarkSD had qua hoeveelheid bans allang van het forum moeten zijn volgens mij. En tel daar dan nog eens de posts bij op waar hij geen ban voor heeft gekregen maar er eigenlijk wel een voor had moeten krijgen ...
Nou, ik ga niet verder terugzoeken.
Hij zou nu een week moeten hebben (en dan zou hij daarmee al 24 uur gematst worden wegens gemiste 48-uursban)

Maar als ze elke post met terugwerkende kracht zouden moeten gaan bestraffen heb ik wegens offtopic op het modtopic best veel extra levens nodig om mijn permabannen te verwerken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
26-10-2018 23:26
Maar als ze elke post met terugwerkende kracht zouden moeten gaan bestraffen heb ik wegens offtopic op het modtopic best veel extra levens nodig om mijn permabannen te verwerken.
.
;-D
En verder eens dat je bepaalde berichten staft.
feow schreef:
26-10-2018 23:11

MarkSD, ik heb in het bantopic je voorgaande bannen gestaft om de mods er op te wijzen dat jij al veel hoger op de banranglijst staat.
Ik heb namelijk een rothekel aan de inhoud van je berichten én ben blij met elke ban die jij daarmee ontvangt.

Ik wil best geduldig wachten tot jij eindelijk jezelf definitief onmogelijk maakt volgens de regels hier.
En dan wijs ik de mods met plezier en genoegen op de tijden die tussen jouw bannen inzitten.
En nu maar hopen mocht dit zich voordoen de Mods jouw post hierover niet wissen vanwege vriendjespolitiek offtopic. Maar ik denk dat het gewoon gewist wordt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nou, ik hou het voor gezien in het topic over de erkenning van een kind met het oog op een bijstandsuitkering. Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets meer van.
Phineas schreef:
26-10-2018 23:44
Nou, ik hou het voor gezien in het topic over de erkenning van een kind met het oog op een bijstandsuitkering. Ik geloof er eerlijk gezegd helemaal niets meer van.
Ze bestaan.
Nemaìn’ schreef:
26-10-2018 23:45
Ze bestaan.
Goed voor de toekomst van ons beroep, Nemain, zulke moeders.
Phineas schreef:
26-10-2018 23:44
Kijk maar 'ns een paar afleveringen steenrijk-straatarm, dan weet je dat zulke mensen gewoon bestaan.
Oh, ik weet heus wel dat ze bestaan, maar dit topic vind ik behoorlijk twijfelachtig.
feow schreef:
26-10-2018 23:11

Je hoeft het niet eens te zijn met zijn mening, maar waarom iemand op zo'n lullige verklikkermanier de mond willen snoeren?
alkemade schreef:
26-10-2018 23:49
Goed voor de toekomst van ons beroep, Nemain, zulke moeders.
Niet zo lang meer voor mij :)
redbulletje schreef:
26-10-2018 23:51
Je hoeft het niet eens te zijn met zijn mening, maar waarom iemand op zo'n lullige verklikkermanier de mond willen snoeren?
Om een mening staf ik niemand.
Maar berichten die ik echt niet vind kunnen staf ik wel, zonder moeite en zonder daar geheimzinnig over te doen.

En ik las hier dat iemand dacht dat MarkSD inmiddels wel heel vaak een 24uursban zou hebben gekregen. En omdat ik dat gevoel zelf ook al had ben ik maar eens gaan controleren of dat gevoel terecht was.

Ik vind het gewoon echt raar en fout dat sommige mensen in mijn ogen maar posten die tegen de regels zijn mogen blijven posten. Ik zie liever dat die direct van dit forum gepleurt worden, maar anders graag netjes volgens bansysteem.

Ik zie dat niet als lullige verklikkers manier, maar als prettig willen forummen.
Nemaìn’ schreef:
26-10-2018 23:56
Niet zo lang meer voor mij :)
Ga je iets anders doen?
alkemade schreef:
27-10-2018 00:07
Ga je iets anders doen?
Ja, dit schooljaar is om te overwegen wat ik wil.
Na ruim 20 jaar dit werk ben ik het moe.
Ik ken MarkSD helemaal niet.
chocolol schreef:
27-10-2018 00:17
Houden zo!
chocolol schreef:
27-10-2018 00:17
Wees blij :proud:
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven