Uitgerekend eind juni begin juli 2019
dinsdag 30 oktober 2018 om 17:23
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:08
Ahh nee wat vervelend en zo jammer !! Sterkte !
woensdag 31 oktober 2018 om 21:13
Hoe gaat het met iedereen? Merk dat het bericht van Mette wel binnenkomt. Het is nog zo’n kwetsbare tijd die eerste paar maanden....
Heb ineens geen kwaaltjes meer. Kan me herinneren dat ik dat bij mijn zoon ook had tussen 4-6 weken. De testen lopen wel op, dus dat is een geruststelling.
Ik heb me aangemeld bij de verloskundige; de intake is 29/11 en de echo de dag erna. Ik ben dan ruim 9 weken. Weten jullie al wanneer de eerste echo zal zijn?
Is er trouwens iemand die zich wil wagen aan het maken van een tabel?
Heb ineens geen kwaaltjes meer. Kan me herinneren dat ik dat bij mijn zoon ook had tussen 4-6 weken. De testen lopen wel op, dus dat is een geruststelling.
Ik heb me aangemeld bij de verloskundige; de intake is 29/11 en de echo de dag erna. Ik ben dan ruim 9 weken. Weten jullie al wanneer de eerste echo zal zijn?
Is er trouwens iemand die zich wil wagen aan het maken van een tabel?
woensdag 31 oktober 2018 om 21:38
Hier net zo, het is zo’n onzekere en spannende tijd! Maar probeer iig zo positief mogelijk te blijven, het voelt tot dusver iig goed bij mij! Vorige week had ik ook een aantal dagen/momenten dat ik niks voelde en m’n borsten wat af namen in grote .. maar deze week juist weer meer symptomen. Nieuw deze week is een weeïg gevoel in de ochtend en nu ook savonds. Verder vooral erg moe. Ik hoor eind van de week wanneer ik terecht kan voor de intake en eerste echo. Ik zit nu op 5 weken en 5 dagen. Wat voor testen doe jij om te zien hoe het hcg oploopt? Begreep dat de symptomen niet veel zeggen over het verloop (wel betekend niet perse dat het goed gaat en andersom net zo..). Ik weet niet zo goed hoe het met de tabellen werkt! Fijne avond dames, ik ga lekker slapen.
vrijdag 2 november 2018 om 09:17
Hi dames, hier ook weinig kwaaltjes.. lijkt minder te zijn nu dan rond NOD. Vorige zwangerschap kreeg ik de echte kwaaltjes pas met 6-7 weken, en die zette toen ook flink door, lang misselijk geweest!
Ik vind de tijd op het moment echt sloom gaan, 23 nov echo. Dan ben ik bijna 8 weken als het goed is. Duurt nog lang hoor!
Ik schrijf ook mee bij andere daar staat wel een tabel in.. misschien daar bij aansluiten?
Ik vind de tijd op het moment echt sloom gaan, 23 nov echo. Dan ben ik bijna 8 weken als het goed is. Duurt nog lang hoor!
Ik schrijf ook mee bij andere daar staat wel een tabel in.. misschien daar bij aansluiten?
woensdag 7 november 2018 om 13:38
woensdag 7 november 2018 om 13:42
Heel veel sterkte! Ik begrijp hoe je je voelt