Uitgerekend eind juni begin juli 2019

27-10-2018 17:11 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames ,
Even een nieuwe groep voor wat meer overzicht. Wie heeft er nog meer positief getest afgelopen maand en is uitgerekend eind juni / begin juli? Lijkt mij leuk om wat ervaringen te delen in deze spannende tijd!
Ik had zelf afgelopen woensdag een positieve test in handen! Super gelukkig hiermee maar het moet ook nog wel even “landen” ;-) . Ik weet niet precies wanneer mijn ei sprong is geweest maar gok erop dat ik nu net in week 6 zit!
Hoi! Ik heb woensdag ook positief getest! Super spannend. Jij gefeliciteerd:). Ik zit halverwege mijn vierde week van mijn eerste zwangerschap. Het moet ook nog allemaal even landen en duimen dat het goed gaat.
Gefeliciteerd! Ik had vorige week een positieve test in handen. Volgens Google is de uitgerekende datum 3 juli, maar wanneer mij ei was weet ik niet precies, dus het is een beetje gokken :) Maar ik schrijf graag mee!
Mette07 schreef:
27-10-2018 19:03
Gefeliciteerd! Ik had vorige week een positieve test in handen. Volgens Google is de uitgerekende datum 3 juli, maar wanneer mij ei was weet ik niet precies, dus het is een beetje gokken :) Maar ik schrijf graag mee!
Welkom! En ook nog gefeliciteerd !! Hoe voel jij je ? Mijn uitgerekende datum staat nu op 1 juli maar bij de eerste echo maar even zien hoe ver ik precies ben! Hebben jullie het al verteld en heb je al een afspraak staan?
Hoi meiden, gefeliciteerd!! Ik zou ook graag mee willen schrijven hier.
Ik had zondag positief getest. mijn uitgerekende datum is rond 2 juli. Ik ga morgen bellen voor een afspraak bij de verloskundige. Ik heb eigenlijk nog weinig symptomen, het enige wat ik heb is opgeblazen gevoel. En jullie?
tirz welkom en jij ook gefeliciteerd ! Ik heb wat pijnlijke en opgezette borsten , ene moment wat erger dan andere moment, verder wat menstruatie krampjes en dat wisselt ook wat, eind van de dag ben ik ook iets vermoeider dan anders. Ik ga volgende week bellen voor een afspraak voor de eerste echo, spannend! Ik merk dat ik minder hyper enthousiast ben dan ik misschien had verwacht.. ik denk doordat ik het spannend vind omdat het nog moet landen en je toch ook wel kans hebt dat het nog mis gaat... hebben jullie dat ook?
Ik voel me prima. Ik was misselijk, precies zo'n gevoel zoals ik bij mijn dochter ook had. Toen getest en die was positief :) Maar inmiddels eigenlijk geen misselijkheid meer. Wel wat moeier dan normaal, maar verder geen kwaaltjes.

We hebben het verteld aan onze ouders en voor de rest houden we het nog even stil tot dan de 12 weken echo. Eind november heb ik een eerste afspraak bij de vk, dan ben ik bijna 9 weken en krijg ik een eerste vroege echo. Spannend! Heb jij het al verteld?

Jij ook gefeliciteerd Tirs!

Is het trouwens jullie eerste kind of de 2e/3e etc.?
Het is mijn eerste kindje, dus alles is nieuw :shame: @mette07 fijn dat je al bijna je eerste echo hebt, ik moet nog even een aantal weken geduld hebben (nu 5/6 weken). Ik heb het nog niet verteld, maar denk wel dat we het volgende week aan onze ouders vertellen, ook fijn als bepaalde mensen het weten mocht het mis gaan, de rest van familie en vrienden komt als het moment er is.
@mette07 sorry ik dacht eind oktober de eerste echo... jij moet ook nog even geduld hebben zie ik nu :) denk wij ook rond die tijd maar ga komende week bellen.
En het is jullie tweede ? Hoe oud is je dochter?
Droppiej schreef:
27-10-2018 17:28
Hoi! Ik heb woensdag ook positief getest! Super spannend. Jij gefeliciteerd:). Ik zit halverwege mijn vierde week van mijn eerste zwangerschap. Het moet ook nog allemaal even landen en duimen dat het goed gaat.
Ook gefeliciteerd voor jou droppiej! Spannend he ! Ik voel mij af en toe gewoon als altijd en dan begin ik even onzeker te worden... maar de symptomen komen een beetje in vlagen geloof ik.. jij al gebeld om een afspraak in te plannen?
Gefeliciteerd allemaal!
Ik schrijf ook graag mee. Afgelopen woensdag ook een positieve test in handen! Langzaam begint het een beetje te landen. Helaas al 2 weken misselijk en buikpijn, maar nu ik de oorzaak weet is het een stuk minder erg!
Wij hebben het gisteren aan m’n schoonouders verteld, super leuk om te zien hoe blij ze waren!
Mijn uitgerekende datum ligt denk ik ergens tussen 1 en 4 juli. Afhankelijk of ik invul vanaf laatste menstruatiedag of vermoedelijke eisprong. 21 november eerste afspraak bij de verloskundige en dan doen ze ook met een echo. Duurt nog zo lang!
Hoi Dames,
Allereerst Gefeliciteerd!
afgelopen vrijdag ook getest! Zwanger van 2e kindje.. iets in me zei dat ik moest testen en dat bleek; zwanger! :D

Ik vermoed 6e juli uitgerekend.

De vk nog niet gebeld ik denk volgende week. Hier moet het nieuws ook nog landen. Wij waren er nog niet zo mee bezig. De eerste x was meteen raak :facepalm:

Bij onze dochter was dat wel anders!
FortuneCookie_ schreef:
28-10-2018 09:01
Ook gefeliciteerd voor jou droppiej! Spannend he ! Ik voel mij af en toe gewoon als altijd en dan begin ik even onzeker te worden... maar de symptomen komen een beetje in vlagen geloof ik.. jij al gebeld om een afspraak in te plannen?
Heel spannend. Ik heb wel wat symptomen, moeheid en licht buikpijn. Maar de buikpijn had ik liever niet :P. Ik heb straks nachtdienst. Ben benieuwd hoe ik dat ga redden. Ik heb nog niet gebeld. Ik weet ook niet zo goed wanneer je moet bellen, of eerst via de huisarts.

@Ikke198906 Ook gefeliciteerd. Wij hebben het ook aan de ouders en schoonouders verteld. Waren echt in jubelmodus.
Wij hebben het niet verteld. Liever eerst de echo afwachten. Ik denk dat iedereen zelf kijkt wat een fijn moment is om te bellen. Volgens mij is het een beetje standaard tussen de 7 en 9 weken een echo te krijgen. Misschien ook afh. van hoe druk het bij de verloskundige praktijk is. Wel een hele spannende tijd tot de echo. Hoop dat het bij iedereen goed gaat!
Idd een spannende tijd.. ik heb nu twee dagen dat in niet of nauwelijks wat voel/merk aan mijzelf .. wordt daar toch onzeker van. Hebben jullie dit ook? Ik weet dat ik gewoon vertrouwen moet hebben en dat het bij iedere zwangerschap anders is maar je zoekt toch een soort bevestiging :shame:
FortuneCookie_ schreef:
28-10-2018 13:59
Idd een spannende tijd.. ik heb nu twee dagen dat in niet of nauwelijks wat voel/merk aan mijzelf .. wordt daar toch onzeker van. Hebben jullie dit ook? Ik weet dat ik gewoon vertrouwen moet hebben en dat het bij iedere zwangerschap anders is maar je zoekt toch een soort bevestiging :shame:
Dat herken ik wel hoor, vooral van mijn vorige zwangerschap, nu sta ik er iets nuchterder in. Het gaat toch zoals het gaat. Je hebt er helaas geen vat op. Behalve dan goed voor jezelf en je mini zorgen (goed eten, slapen etc.)
Maar bij mij was mn onzekere gevoel na 5,5-6 weken zo weg. Ik was behoorlijk misselijk. Nu zit ik ook net als jij met vlage vage klachten. Beetje getrek onder in mn buik, af en toe moe-ig. Mn hormonen nemen duidelijk een loopje met me. Eerste huilbui(en) al gehad. Ik zit pas op 4w en 2d!
FortuneCookie_ schreef:
28-10-2018 13:59

Zeker vertrouwen hebben. Duimen!
Hoi allemaal,

Ook ik heb een positieve test gehad op 20 oktober.
Ik denk dat ik rond 29 juni uitgerekend ben. Halverwege november eerste echo, spannend. Dit is ons eerste kindje.
Ik ben eerder lid geweest van de forum “uitgerekend januari ‘19” helaas een miskraam gehad. Dus vind het erg spannend!!
Maar ik merk dat ik veel meer “voel” dan mijn vorige zwangerschap, dus laten we hopen dat dat juist iets heel positiefs is!
Voor alle andere; van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Toch nog onverwacht, heb ik gisteren positief getest. Ik moest ongesteld worden en iets in me zei nog een keer te testen. Nog een keer, want ik heb op dag 8,9 en 10 al getest en die testen waren omo-wit.
Dit wordt onze 3e en bij nr 1 en 2 teste ik op dag 9 en 10 al positief. Had de hoop dus al opgegeven 😊
Voelde me al de hele week zwanger; ik lig al om 20/21 uur te slapen, heb buikkrampen, levendige dromen, minder eetlust, mijn koffie smaakt niet, hoofdpijn, ben verkouden en niet fit. Allemaal herkenbaar vd vorige keren. Nu dus de bevestiging!
Oh ja, ik ben vermoedelijk 8 juli uitgerekend. Een zomerkindje! Heerlijk, na twee winterbaby’s
Hoi!

Ik heb zojuist een uitgerekend begin juli topic (met tabel) aangemaakt. Mochten jullie zin hebben :-D
pavo07 schreef:
29-10-2018 20:46
Hoi!

Ik heb zojuist een uitgerekend begin juli topic (met tabel) aangemaakt. Mochten jullie zin hebben :-D
Ja leuk! Ik schrijf en lees mee
Nou ik geloof dat dit mijn kortste meeschrijftopic was. Vannacht wakker gelegen van de krampen en vanochtend was er bloed. Dat kan niet goed zijn. Helaas. Ik wens jullie een fijne zwangerschap meiden, dat ze bij jullie beter mogen blijven plakken! ;)
Ah wat een verdrietig nieuws Mette.. Sterkte ! :hug:

Drie rondes terug had ik ook een vroege miskraam :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven