The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

dinsdag 30 oktober 2018 om 15:01
Afscheidsbrief van Andrew Lincoln voor iedereen die de serie volgde:
https://twitter.com/annettecic/status/1 ... 05/photo/1
https://twitter.com/annettecic/status/1 ... 05/photo/1

woensdag 31 oktober 2018 om 08:15
inderdaad.
rick kennende lukt hem zelf nog hier uit te ontsnappen, maar voor hoelang
ik vond de manier hoe etc echt wel goed eerlijk gezegd,
weer door een niet zo slimme keuze dood, weer laten zien dat je ook serieus goed verwond kan worden door iets anders dan door anderen
maar goed het is op internet wel weer raak,
mensen haten de paard

ja hij reed met rick de verkeerde kant op, dat klopt, ze hadden even wat mot, dat klopt, rick besloot om de horde weg te lijden
wat misschien gewoon niet echt slim was (gezien Eugene had gezegd dat er 3 in de buurt zijn)
mensen die beweren dat die zo niet verdiend dood te gaan,
nou hij gaat uiteindelijk waarschijnlijk dood aan de verwondingen niet op dat moment maar iets later
en ik vind het wel wat om op deze manier gewond te raken met het gevaar van 3 richtingen walkers
eindelijk was er voor mij weer spanning wat betreft walker gevaar, de laatste keer was dat voor mij met dat ze in Alexandria door walkers zijn overspoelt (denk aan de schiet-oog-incedent van Carl)
ik ben benieuwd hoe het met Carol afloopt en vooral met Jerry

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 31 oktober 2018 om 16:55
Ik vond deze aflevering juist beter dan de vorige. Michonne die aan de ene kant gelukkig is met Rick en het kind en alles vreedzaam maar toch ook erop uit gaat. Voor de kick of schuldgevoel. Tenminste zo zie ik het.
Maar domme Rick. Was nou gewoon mee op de motor gestapt.
En Negan met zijn baard kan zo een kerstmanpak aantrekken.
Maar domme Rick. Was nou gewoon mee op de motor gestapt.
En Negan met zijn baard kan zo een kerstmanpak aantrekken.

woensdag 31 oktober 2018 om 17:20
Haha ja dat viel mij dus ook op.
Eugene had wel een flinke paardenstaart dus die gaat niet naar de kapper van Negan

donderdag 1 november 2018 om 10:08
Ik ken daadwerkelijk iemand waarvan zijn haar op hoofd niet groeit maar zijn baard wel (zwager)
En die gaat echt niet naar de kapper
Maar het is idd wel beetje raar
Ik heb begrepen dat die zo weinig nu te zien is omdat die ook andere rollen heeft gedaan in films,
En die gaat echt niet naar de kapper
Maar het is idd wel beetje raar
Ik heb begrepen dat die zo weinig nu te zien is omdat die ook andere rollen heeft gedaan in films,

donderdag 1 november 2018 om 10:19
donderdag 1 november 2018 om 13:11
Nou bij veel acteurs is dat ook wel een beetje zo. Jason Statham bijvoorbeeld, die zul je niet snel in een gevoelige rol zien volgens mij.
vrijdag 2 november 2018 om 08:52
hij kan veel meer
kijk naar super naturel kijk naar de rolletje in greys anatomy
maar kans is wel vaak inderdaad dat mensen worden gecast omdat ze zien hoe hun rol is in een serie of ander film
kans bestaat dat hij voorlopig tijdens of na walking dead even geen andere rollen meer gaat krijgen die niet enigszins beetje gebaseerd zijn op negan
kijk naar ryan hurst van Sons of Anarchy
in de gastrol die hij in law and order svu ook van een harde gast, hetzelfde geld in Outsiders,
ik vind ze beide goed acteurs, die ik al verschillende karakters heb zien spelen
vrijdag 2 november 2018 om 08:53
of het is enorm wennen
ik moest erg wennen aan the rock in jumanji,
niet alleen vanwege de film zelf, maar vond hem er ook gewoon niet in passen

zaterdag 3 november 2018 om 18:31
Zo ik ben ook helemaal bij!
Ontzettend benieuwd hoe het met Rick af gaat lopen..
Verder inderdaad mooi om Michonne zo te zien in tweestrijd, ofja mooi in beeld gebracht. Ik ben vóór het plan van Maggie en Daryl, weg met Negan! Zal wel niet gebeuren maar ik hoop wel dat Maggie hem te zien krijgt en we een gesprek krijgen..
Ontzettend benieuwd hoe het met Rick af gaat lopen..
Verder inderdaad mooi om Michonne zo te zien in tweestrijd, ofja mooi in beeld gebracht. Ik ben vóór het plan van Maggie en Daryl, weg met Negan! Zal wel niet gebeuren maar ik hoop wel dat Maggie hem te zien krijgt en we een gesprek krijgen..
zondag 4 november 2018 om 13:04

maandag 5 november 2018 om 17:23
Er zaten heel veel verwijzingen in deze aflevering, waarvan ik er zelf een hoop heb gemist. Je moet er echt goed voor opletten. Maar daar kom ik later wel even op terug als iedereen de aflevering gezien heeft.
Die tijdsprong vond ik trouwens mooi gedaan. Heel subtiel. Ik heb het een paar keer teruggespoeld.
Die tijdsprong vond ik trouwens mooi gedaan. Heel subtiel. Ik heb het een paar keer teruggespoeld.