hoe vaak glazenwasser

02-11-2018 13:13 22 berichten
Zomaar nieuwsgierig:

mits er een glazenwasser komt, hoe vaak komt deze bij jullie?
1 keer per jaar nadat ik met de hogedrukspuit klaar ben buiten.
Vorige woning: 1 keer per 2 maanden.

Deze woning geen glazenwasser meer. We kunnen het hier makkelijker zelf (kantelbare ramen) en ik heb gemengde gevoelens over het hele wereldje. Maffiapraktijken.
Ik heb er een op bestelling, dus als ik het nodig vind, stuur ik een appje en komt hij binnen 14 dagen langs. Heel fijn, want komt dus nooit te vaak voor mijn gevoel. Een keer in het jaar doet hij ook al het houtwerk, van goten tot boeidelen. echt heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Ik woon in een flat en de glazenwasser die hier zijn wijk heeft, gaat ergens in het midden van mijn ramen op de ladder staan en doet vervolgens alleen de delen waar hij op dat moment bij kan. Ik kon de grens precies zien.

Hij was veel te duur voor zijn broddelwerk, ik heb hem afgezegd. Als de zon schijnt gaan de lamellen al snel dichtb vanwege de warmte.
Het vuil stoort me niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Andersom dat is super handig zeg!
Ik twijfel tussen om de 8 weken en om de 4 weken.
Woon midden in de polder dus snel vies.
1 keer per 6 weken komt hij hier. Dat is precies vaak genoeg.
De oude kwam 1x per 6 weken, de nieuwe kwam 1x per 4 weken. Toen ik zei dat ik dat te vaak vond, begon hij te zeggen dat hij anders niet aan zn daggeld kwam.
Niet mijn probleem. Heb toen gezegd dat hij hier 1x in de 2 maanden mag komen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik app hem gewoon als ik wil dat mn ramen worden gedaan, een abonnement zou ik niks vinden.
Die van mij kwam op een gegeven moment om de vijf weken en steeds maar eerder. En ook steeds maar liegen dat het al zeven weken geleden was. Toen heb ik hem ontslagen.
Volgens mij komt er om de 4 maanden een glazenwasser. Dit jaar al 2 keer de glazenwasser gezien.
Wij huren nog maar de appartementen die vrijkomen gaan sinds vorig jaar in de verkoop. Blijkbaar is er nu dus weer gekd voor een glazenwasser.
Echt schoon wordt het niet. Ze moeten tot 3 hoog met een borstel en water op een stok werken.
Eens per 8 weken.
Ik woon er nu dertien jaar....

Eens in de vijftien jaar misschien? Misschien laat ik nog een keer iemand komen... Maar aan de achterkant kan er toch al niemand bij. Kun je jezelf beter aanleren je er helemaal niet aan te storen. Aan de binnenkant lap ik ze daarom ook niet.
Om de 10 weken, hij doet hele woning, ook ramen waar ik bij kan. ;-D
Binnen doe ik om de 20 weken.
Om de 8 weken ongeveer , ik betaal 25 euro voor 8 ramen
Nooit. Heb ramen die niet helemaal open kunnen maar als het flink regent kan ik via een ander raam met een wisser met lange steel wel wat wisseren. Vind ik schoon genoeg :D
Binnenkant doe ik met diezelfde wisser met een vezel dweil er omheen. Hoeft niet streep en vlekloos, die komen er toch snel genoeg weer in, als het maar 2x per jaar een keer schoon is.
1x per 6 weken ramen en kozijnen hele huis boven en beneden en 1x per jaar doet ie ook de dakgoten t houtwerk enz
1x per 6 weken en dan alleen de voorkant beneden en boven en het houtwerk. Boven kantelramen aan de tuinkant en beneden aan de tuinkant doet mijn poets.
Eens per 10 jaar
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Nooit.

Als er een glazenwasser zou komen zou die waarschijnlijk 1 keer om de 3 à 4 maand komen.
Nooit, zolang ik nog naar buiten kan kijken en er wat licht binnen komt vind ik het wel best.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Eens per maand, hij doet de hele buitenboel en maakt ook de deur en de kozijnen schoon. Voor 10 euro :) .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven