hoe vaak glazenwasser
vrijdag 2 november 2018 om 13:29
Nooit. Ik woon in een flat en de glazenwasser die hier zijn wijk heeft, gaat ergens in het midden van mijn ramen op de ladder staan en doet vervolgens alleen de delen waar hij op dat moment bij kan. Ik kon de grens precies zien.
Hij was veel te duur voor zijn broddelwerk, ik heb hem afgezegd. Als de zon schijnt gaan de lamellen al snel dichtb vanwege de warmte.
Het vuil stoort me niet.
Hij was veel te duur voor zijn broddelwerk, ik heb hem afgezegd. Als de zon schijnt gaan de lamellen al snel dichtb vanwege de warmte.
Het vuil stoort me niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 2 november 2018 om 13:45
vrijdag 2 november 2018 om 14:03
Volgens mij komt er om de 4 maanden een glazenwasser. Dit jaar al 2 keer de glazenwasser gezien.
Wij huren nog maar de appartementen die vrijkomen gaan sinds vorig jaar in de verkoop. Blijkbaar is er nu dus weer gekd voor een glazenwasser.
Echt schoon wordt het niet. Ze moeten tot 3 hoog met een borstel en water op een stok werken.
Wij huren nog maar de appartementen die vrijkomen gaan sinds vorig jaar in de verkoop. Blijkbaar is er nu dus weer gekd voor een glazenwasser.
Echt schoon wordt het niet. Ze moeten tot 3 hoog met een borstel en water op een stok werken.
vrijdag 2 november 2018 om 14:13
vrijdag 2 november 2018 om 14:32
Nooit. Heb ramen die niet helemaal open kunnen maar als het flink regent kan ik via een ander raam met een wisser met lange steel wel wat wisseren. Vind ik schoon genoeg
Binnenkant doe ik met diezelfde wisser met een vezel dweil er omheen. Hoeft niet streep en vlekloos, die komen er toch snel genoeg weer in, als het maar 2x per jaar een keer schoon is.
Binnenkant doe ik met diezelfde wisser met een vezel dweil er omheen. Hoeft niet streep en vlekloos, die komen er toch snel genoeg weer in, als het maar 2x per jaar een keer schoon is.